Sirah Skrevet i går, 07:18 #27201 Skrevet i går, 07:18 Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Hva har det med diskusjonen å gjøre? At i betaler? Personen jeg siterte var usikker på om de eide leiligheten i Irak eller ikke. Jeg bare presiserte at den blir leid. At det er I som betaler er kanskje ikke relevant. 2
Zena33 Skrevet i går, 10:36 #27202 Skrevet i går, 10:36 Sirah skrev (3 timer siden): Jeg har vel heller ikke skrevet at det er formidlende? Men det kan være en forklaring på hvorfor det har blitt som det har blitt. Og nei, denne tråden er jo et godt eksempel på at det finnes mange Hansen som ikke har fått det med seg. Det er jo bare å ta en tur innom en facebookgruppe også, så kommer det stadig sånne spørsmål - med svært ymse svar. Jeg skriver at det ikke er formildene som et ledd i hva jeg vet om hvordan NAV behandler de som «har missforstått/ikke fått med seg». Jeg har aldri hevdet at du har skrevet om det. At de stiller spørsmål viser jo bare at de vet om det, altså at Hansen har fått med seg at det finnes restriksjoner på dette med reise/opphold og stiller spørsmål rundt det. Husk at dette er en opplysning som står oppgitt i vedtaket du får den dagen du får innvilget uføretrygd. Den er en av svært få punkter under «Du plikter». I tillegg har mamma Raad vært mange år på AAP, som gjør slike opphold hun har nå helt umulig. Da er det rart at man ikke får med seg gjeldende regelverk, eller gjør seg opp en tanke om at også den nye ytelsen har noen restriksjoner. 11
Sirah Skrevet i går, 16:40 #27203 Skrevet i går, 16:40 Zena33 skrev (6 timer siden): Jeg skriver at det ikke er formildene som et ledd i hva jeg vet om hvordan NAV behandler de som «har missforstått/ikke fått med seg». Jeg har aldri hevdet at du har skrevet om det. At de stiller spørsmål viser jo bare at de vet om det, altså at Hansen har fått med seg at det finnes restriksjoner på dette med reise/opphold og stiller spørsmål rundt det. Husk at dette er en opplysning som står oppgitt i vedtaket du får den dagen du får innvilget uføretrygd. Den er en av svært få punkter under «Du plikter». I tillegg har mamma Raad vært mange år på AAP, som gjør slike opphold hun har nå helt umulig. Da er det rart at man ikke får med seg gjeldende regelverk, eller gjør seg opp en tanke om at også den nye ytelsen har noen restriksjoner. Beklager, leste det du skrev feil 3
Sveija Skrevet 18 timer siden #27204 Skrevet 18 timer siden Skjønner virkelig ikke hvordan vi kunna la henne bli så kjent som det hun er blitt. Hun var jo ufyselig mot flere inne på paradise hotell, snobbete og drev mobbing. Like vel hjalp vi henne til å bli en av den største bloggeren i Norge. Hun kom tilbake til paradise i senere tid, og oppførselen var fremdeles like ufyselig. Likevell fortsatte "vi" å støtte henne. Å se hvor langt hun er kommet nå. Uforståelig. 5 1 19
Mannjessheim1984 Skrevet 14 timer siden #27205 Skrevet 14 timer siden Har sidra raad ekte pupper? Kunne spist de opp. Ser så digge mugger ut.
Sirah Skrevet 13 timer siden #27206 Skrevet 13 timer siden Mannjessheim1984 skrev (51 minutter siden): Har sidra raad ekte pupper? Kunne spist de opp. Ser så digge mugger ut. De har sagt flere ganger at de er ekte.. 1
Horisonten Skrevet 12 timer siden #27207 Skrevet 12 timer siden Sveija skrev (6 timer siden): Skjønner virkelig ikke hvordan vi kunna la henne bli så kjent som det hun er blitt. Hun var jo ufyselig mot flere inne på paradise hotell, snobbete og drev mobbing. Like vel hjalp vi henne til å bli en av den største bloggeren i Norge. Hun kom tilbake til paradise i senere tid, og oppførselen var fremdeles like ufyselig. Likevell fortsatte "vi" å støtte henne. Å se hvor langt hun er kommet nå. Uforståelig. Hun har vært strategisk hele veien! På snap er hun bestevenner med alle følgere. Rent psykologisk spill. «Hei bestevenner…. Har savnet dere». Det gir følgere en følelse av inkludering og tilhørighet. 2 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 11 timer siden #27208 Skrevet 11 timer siden (endret) Ikke for å spore av .. men hva ER det som forteller disse Olsson søstrene at det er greit å filme andre folk på stranden og henge dem ut ved å si: « dette er så ick når de gjør sånn og sånn..» «Se på de der! De er så ick..»😳 Jeg skammer meg på deres vegne!😡 Og Isabel syns dette her er fantastiske gode venninner som er verdt å assosieres med?! Det sier mye om Isabel det…. Endret 11 timer siden av Tuppenoglillemor12 3 14
Horisonten Skrevet 11 timer siden #27209 Skrevet 11 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Ikke for å spore av .. men hva ER det som forteller disse Olsson søstrene at det er greit å filme andre folk på stranden og henge dem ut ved å si: « dette er så ick når de gjør sånn og sånn..» «Se på de der! De er så ick..»😳 Jeg skammer meg på deres vegne!😡 Og Isabel syns dette her er fantastiske gode venninner som er verdt å assosieres med?! Det sier mye om Isabel det…. Samme personlighet sikkert? Raad har jo tidligere vist hvor ekkel mean girl hun kan være! 2 11
Nobetterthanaman Skrevet 7 timer siden #27210 Skrevet 7 timer siden Horisonten skrev (4 timer siden): Samme personlighet sikkert? Raad har jo tidligere vist hvor ekkel mean girl hun kan være! What? Fortell😅 1
Sirah Skrevet 4 timer siden #27211 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden): Ikke for å spore av .. men hva ER det som forteller disse Olsson søstrene at det er greit å filme andre folk på stranden og henge dem ut ved å si: « dette er så ick når de gjør sånn og sånn..» «Se på de der! De er så ick..»😳 Jeg skammer meg på deres vegne!😡 Og Isabel syns dette her er fantastiske gode venninner som er verdt å assosieres med?! Det sier mye om Isabel det…. Seriøst? Gjør de dette? 😳 Jeg syntes de er så usmakelige så orker ikke se på de 🫣 Har bare en ting å si: ÆSJ! 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #27212 Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Seriøst? Gjør de dette? 😳 Jeg syntes de er så usmakelige så orker ikke se på de 🫣 Har bare en ting å si: ÆSJ! Jada… no shame! 🙄 1 3
Sirah Skrevet 4 timer siden #27213 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Jada… no shame! 🙄 I rest my case 🫣 Har dere foresten lagt merke til at de gangene Isabel går fullstendig i kjelleren etter å ha vært på fylla så har hun stort sett vært sammen med disse søstrene. Ikke alltid, men ofte. Kanskje de ikke er så sunt selskap for en med så mye issues som Isabel...... 6
Anonym012 Skrevet 3 timer siden #27214 Skrevet 3 timer siden Sirah skrev (50 minutter siden): I rest my case 🫣 Har dere foresten lagt merke til at de gangene Isabel går fullstendig i kjelleren etter å ha vært på fylla så har hun stort sett vært sammen med disse søstrene. Ikke alltid, men ofte. Kanskje de ikke er så sunt selskap for en med så mye issues som Isabel...... Har også merket det. De er ikke godt selskap, tror også de trigger hverandres kropps dysmorfi. Lurer på hvordan disse søstrene så ut før, hun ene tok facelift nå? Selvskading minner det om, så mye operasjoner. 1 4
Sirah Skrevet 3 timer siden #27215 Skrevet 3 timer siden Anonym012 skrev (Akkurat nå): Har også merket det. De er ikke godt selskap, tror også de trigger hverandres kropps dysmorfi. Lurer på hvordan disse søstrene så ut før, hun ene tok facelift nå? Selvskading minner det om, så mye operasjoner. Ja jeg har tenkt det samme... At det trigger noe i henne og det er jo ikke så rart. Aner ikke hvordan de så ut, men det nytter vel ikke å google, for vi hadde neppe kjent dem igjen 😅 2
Horisonten Skrevet 3 timer siden #27216 Skrevet 3 timer siden Nobetterthanaman skrev (3 timer siden): What? Fortell😅 Basert på de realityseriene hun har vært med på, så merker man tydelig at hun har mean girl i seg 😈 9
agent Skrevet 2 timer siden #27217 Skrevet 2 timer siden Sirah skrev (10 timer siden): De har sagt flere ganger at de er ekte.. Hun kommer opp på utforsk. Med ett bilde der hun sitter i en bikini. Er de leppene naturlig? 1
Sirah Skrevet 2 timer siden #27218 Skrevet 2 timer siden agent skrev (44 minutter siden): Hun kommer opp på utforsk. Med ett bilde der hun sitter i en bikini. Er de leppene naturlig? Leppene aner jeg ikke Men puppene har folk spurt om mange ganger og der er svaret alltid at de er ekte. 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #27219 Skrevet 2 timer siden Anonym012 skrev (1 time siden): Har også merket det. De er ikke godt selskap, tror også de trigger hverandres kropps dysmorfi. Lurer på hvordan disse søstrene så ut før, hun ene tok facelift nå? Selvskading minner det om, så mye operasjoner. Facelift i en alder av 30.. ognoe? 🤔🙄 Er helt latterlig hele den gjengen… inkludert Raad…. 7
Horisonten Skrevet 1 time siden #27220 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (35 minutter siden): Leppene aner jeg ikke Men puppene har folk spurt om mange ganger og der er svaret alltid at de er ekte. Hun fyller på leppene. Nesa, brystene og rumpa er operert. Bare å google Isabel, så ser du stor forskjell på før og nå, selvom hun har blitt eldre. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå