Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Usmakelig hvordan folk utnytter systemet 

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Carrot skrev (3 timer siden):

nja, det som er "tragisk" er at noen  føler seg så "forpliktet" at de faktisk sitter og følger med og så føler det er deres "plikt" å me dem for hver ting de tror er et lovbrudd.. Som da til nå tydeligvis da viser det seg at det er de som melder som ikke har skjønt reglene og i noen saker altså ender som den som selv havner i politiets søkelys.. 

Det er forøvrig overhode ikke noen forskjell på Raad familien og for eksempel moren til en bekjent, hun er knapt hjemme hun heller, ufør som hun er reiser hun til Spania ene halvdelen av året og Thailand den andre. Giftet seg med en hun "importerte" inn som også etter en tid ble ufør - joda, det er mange av dem og det er tydeligvis irriterende for enkelte men hvorfor akkurat Raad´s er de som får eder og galle her inne skjønner jeg ikke helt..

Eller, det er jo ikke bare de, det er omtrent i annenhver "persontråd" det spys ut negativiteter og karakteristikker som moderatorene må gå gjennom om og om igjen. Det er tragisk det også når man tenker over hva annet som skjer i verden.. 

Men hvordan klarer din bekjent det?? Jeg er også 100% ufør og kan bare glemme å reise til hverken Spania eller Thailand. Uansett om jeg klarer å spare litt, blir det aldri nok og til å dra på ferieturer. Nå sparer jeg til uforutsette ting som kan skje da, så kanskje om jeg hadde gitt f**n i det og bare brukt de på ferie så hadde det gått 😂

Spør gjerne din bekjent om tips på hvordan jeg (som ufør) også kan dra utenlands halve året, for det hadde jeg absolutt trengt 😂

• Hjerte 2
Skrevet
Gjesti7654 skrev (4 minutter siden):

Men hvordan klarer din bekjent det?? Jeg er også 100% ufør og kan bare glemme å reise til hverken Spania eller Thailand. Uansett om jeg klarer å spare litt, blir det aldri nok og til å dra på ferieturer. Nå sparer jeg til uforutsette ting som kan skje da, så kanskje om jeg hadde gitt f**n i det og bare brukt de på ferie så hadde det gått 😂

Spør gjerne din bekjent om tips på hvordan jeg (som ufør) også kan dra utenlands halve året, for det hadde jeg absolutt trengt 😂

Alle som er ufør får ikke lik utbetaling. Kanskje reisepersonen her har høyere sats enn deg feks. Eller forsikringer. Og mange kjøper ting på kreditt også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...