Snikendeull Skrevet tirsdag kl. 12:44 #27161 Skrevet tirsdag kl. 12:44 Velinda skrev (2 minutter siden): Er hun svenske søsteren,har reist til LA men usikker på hva hun har operert Hun har gjort operasjon i ansiktet, er hos sin fantastiske kirurg Ben i LA…. 4
Sirah Skrevet tirsdag kl. 13:09 #27162 Skrevet tirsdag kl. 13:09 Velinda skrev (27 minutter siden): Er hun svenske søsteren,har reist til LA men usikker på hva hun har operert Godt det var henne og ikke unge, søte Mathilda! Ikke at noen bør operere seg, men noen er lissom en litt mer lost case enn andre 🫣 Snikendeull skrev (24 minutter siden): Hun har gjort operasjon i ansiktet, er hos sin fantastiske kirurg Ben i LA…. I rest my case... Når man er på fornavn med kirurgen..... 🙃 4 2
Snikendeull Skrevet tirsdag kl. 13:13 #27163 Skrevet tirsdag kl. 13:13 Sirah skrev (2 minutter siden): Godt det var henne og ikke unge, søte Mathilda! Ikke at noen bør operere seg, men noen er lissom en litt mer lost case enn andre 🫣 I rest my case... Når man er på fornavn med kirurgen..... 🙃 Ikke uenig med deg i det😂🙈 personlig mener jeg hun ikke trenger gjøre noe mer med hverken utseende eller kropp, dama er radmager 1 2
Sirah Skrevet tirsdag kl. 13:20 #27164 Skrevet tirsdag kl. 13:20 Snikendeull skrev (5 minutter siden): Ikke uenig med deg i det😂🙈 personlig mener jeg hun ikke trenger gjøre noe mer med hverken utseende eller kropp, dama er radmager Nei det er jeg helt enig med deg i! Hun er jo mer enn pen nok som hun er! Altså, nå skal ikke jeg sitte her å være moralens vokter. Har man store komplekser for noe, eller store "feil" så skal ikke jeg dømme de som velger å operere. Men det har jo ikke disse damene? Det er jo relativt unge og vakre mennesker! Hvorfor pokker skal de operere? 2 2
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl. 14:00 #27165 Skrevet tirsdag kl. 14:00 Sirah skrev (38 minutter siden): Nei det er jeg helt enig med deg i! Hun er jo mer enn pen nok som hun er! Altså, nå skal ikke jeg sitte her å være moralens vokter. Har man store komplekser for noe, eller store "feil" så skal ikke jeg dømme de som velger å operere. Men det har jo ikke disse damene? Det er jo relativt unge og vakre mennesker! Hvorfor pokker skal de operere? Helt galskap det de driver med, men jeg lurer egentlig på om det er mer å operere på der 🤔 2 6
Sirah Skrevet tirsdag kl. 14:42 #27166 Skrevet tirsdag kl. 14:42 Teflonhjernen skrev (41 minutter siden): Helt galskap det de driver med, men jeg lurer egentlig på om det er mer å operere på der 🤔 Ja fullstendig.... Og som sagt skal ikke jeg være noen moralens vokter, men enkelte ting gir bare virkelig ingen mening.... 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 15:11 #27167 Skrevet tirsdag kl. 15:11 Sirah skrev (26 minutter siden): Ja fullstendig.... Og som sagt skal ikke jeg være noen moralens vokter, men enkelte ting gir bare virkelig ingen mening.... De der søstrene er «full of shit»…. Har lest en del om de og hvordan de har vært med å scammet uskyldige folk pga penger osv osv.. Det finnes mye drit på disse på engelske forum. Og angående hun der Mathilda sin operasjon?! 😅 Operert til det ugjenkjennelige allerede jo… og nå skal hun ødelegge seg enda mer? 😅 5 4
Sirah Skrevet tirsdag kl. 15:17 #27168 Skrevet tirsdag kl. 15:17 Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): De der søstrene er «full of shit»…. Har lest en del om de og hvordan de har vært med å scammet uskyldige folk pga penger osv osv.. Det finnes mye drit på disse på engelske forum. Og angående hun der Mathilda sin operasjon?! 😅 Operert til det ugjenkjennelige allerede jo… og nå skal hun ødelegge seg enda mer? 😅 Ja har lest en del jeg også og det er lite positivt........... 3 1
Kønn Skrevet tirsdag kl. 15:38 #27169 Skrevet tirsdag kl. 15:38 Sirah skrev (2 timer siden): Nei det er jeg helt enig med deg i! Hun er jo mer enn pen nok som hun er! Altså, nå skal ikke jeg sitte her å være moralens vokter. Har man store komplekser for noe, eller store "feil" så skal ikke jeg dømme de som velger å operere. Men det har jo ikke disse damene? Det er jo relativt unge og vakre mennesker! Hvorfor pokker skal de operere? Jeg synes ikke disse er vakre. De er så fake som det går an å bli. Men, hva folk gjør med utseendet sitt har jeg litt problemer med å dømme, fordi jeg tror dette er problemer som sitter mellom ørene. Kanskje det finnes unntak. 2 5
Snikendeull Skrevet tirsdag kl. 16:05 #27170 Skrevet tirsdag kl. 16:05 Sirah skrev (45 minutter siden): Ja har lest en del jeg også og det er lite positivt........... hvor leser dere dette? I følge Johanna er det en mann som har betalt flybiletter til 70 tusen for henne, den turen hun er på nå🤯🙈 ja, de ligner ikke seg selv lenger disse to🙈 1 1
Carrot Skrevet tirsdag kl. 16:44 #27171 Skrevet tirsdag kl. 16:44 Velinda skrev (På 26.1.2026 den 14.02): er jo helt tragisk hvor disse får holde på nja, det som er "tragisk" er at noen føler seg så "forpliktet" at de faktisk sitter og følger med og så føler det er deres "plikt" å me dem for hver ting de tror er et lovbrudd.. Som da til nå tydeligvis da viser det seg at det er de som melder som ikke har skjønt reglene og i noen saker altså ender som den som selv havner i politiets søkelys.. Det er forøvrig overhode ikke noen forskjell på Raad familien og for eksempel moren til en bekjent, hun er knapt hjemme hun heller, ufør som hun er reiser hun til Spania ene halvdelen av året og Thailand den andre. Giftet seg med en hun "importerte" inn som også etter en tid ble ufør - joda, det er mange av dem og det er tydeligvis irriterende for enkelte men hvorfor akkurat Raad´s er de som får eder og galle her inne skjønner jeg ikke helt.. Eller, det er jo ikke bare de, det er omtrent i annenhver "persontråd" det spys ut negativiteter og karakteristikker som moderatorene må gå gjennom om og om igjen. Det er tragisk det også når man tenker over hva annet som skjer i verden.. 2 1
Velinda Skrevet tirsdag kl. 17:13 #27172 Skrevet tirsdag kl. 17:13 Snikendeull skrev (1 time siden): hvor leser dere dette? I følge Johanna er det en mann som har betalt flybiletter til 70 tusen for henne, den turen hun er på nå🤯🙈 ja, de ligner ikke seg selv lenger disse to🙈 Det er en Russer som hun hadde et kort forhold til,han betaler det meste hun foretar seg,suger daddy er vel det rette ordet vil jeg tro😉🙈 6 2
Sirah Skrevet tirsdag kl. 17:15 #27173 Skrevet tirsdag kl. 17:15 Kønn skrev (1 time siden): Jeg synes ikke disse er vakre. De er så fake som det går an å bli. Men, hva folk gjør med utseendet sitt har jeg litt problemer med å dømme, fordi jeg tror dette er problemer som sitter mellom ørene. Kanskje det finnes unntak. Smaken er jo som baken, delt Jeg tror du har helt rett i det. I veldig mange av tilfellene sitter det nok mest mellom ørene. Snikendeull skrev (1 time siden): hvor leser dere dette? I følge Johanna er det en mann som har betalt flybiletter til 70 tusen for henne, den turen hun er på nå🤯🙈 ja, de ligner ikke seg selv lenger disse to🙈 Bare å google dem og så dukker det opp. En stund siden jeg gjorde det Carrot skrev (29 minutter siden): nja, det som er "tragisk" er at noen føler seg så "forpliktet" at de faktisk sitter og følger med og så føler det er deres "plikt" å me dem for hver ting de tror er et lovbrudd.. Som da til nå tydeligvis da viser det seg at det er de som melder som ikke har skjønt reglene og i noen saker altså ender som den som selv havner i politiets søkelys.. Det er forøvrig overhode ikke noen forskjell på Raad familien og for eksempel moren til en bekjent, hun er knapt hjemme hun heller, ufør som hun er reiser hun til Spania ene halvdelen av året og Thailand den andre. Giftet seg med en hun "importerte" inn som også etter en tid ble ufør - joda, det er mange av dem og det er tydeligvis irriterende for enkelte men hvorfor akkurat Raad´s er de som får eder og galle her inne skjønner jeg ikke helt.. Eller, det er jo ikke bare de, det er omtrent i annenhver "persontråd" det spys ut negativiteter og karakteristikker som moderatorene må gå gjennom om og om igjen. Det er tragisk det også når man tenker over hva annet som skjer i verden.. Er det overhodet ingen kontroll på "sånne" mennesker? Mamma Raad og morgen sin din bekjente er jo overhodet ikke alene om dette.... 2
Carrot Skrevet tirsdag kl. 17:22 #27174 Skrevet tirsdag kl. 17:22 Sirah skrev (6 minutter siden): Er det overhodet ingen kontroll på "sånne" mennesker? Mamma Raad og morgen sin din bekjente er jo overhodet ikke alene om dette.... aner ikke, har ikke ofret det så mye som en tanke egentlig for egen del men det virker ikke slik selv om enkelte mener det de driver med er å bryte loven..
Sirah Skrevet tirsdag kl. 17:29 #27175 Skrevet tirsdag kl. 17:29 Carrot skrev (6 minutter siden): aner ikke, har ikke ofret det så mye som en tanke egentlig for egen del men det virker ikke slik selv om enkelte mener det de driver med er å bryte loven.. Nei jeg bruker ikke så mye tid på å bekymre meg over det jeg heller, men lovverket er jo ganske klart. Merkelig at det ikke blir håndhevet bedre enn det blir gjort. 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 17:35 #27176 Skrevet tirsdag kl. 17:35 Velinda skrev (21 minutter siden): Det er en Russer som hun hadde et kort forhold til,han betaler det meste hun foretar seg,suger daddy er vel det rette ordet vil jeg tro😉🙈 Dette er de jo kjent for. De har drevet med sugardating helt siden de bodde i England vel?🤔 1 7
Velinda Skrevet tirsdag kl. 17:43 #27177 Skrevet tirsdag kl. 17:43 Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Dette er de jo kjent for. De har drevet med sugardating helt siden de bodde i England vel?🤔 Er jo enorme summer de bruker i mnd,litt sånn🤮 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 18:09 #27178 Skrevet tirsdag kl. 18:09 Velinda skrev (25 minutter siden): Er jo enorme summer de bruker i mnd,litt sånn🤮 Ja.. og mannfolka blar opp🙄 2 4
Zenhouse Skrevet tirsdag kl. 19:23 #27179 Skrevet tirsdag kl. 19:23 Carrot skrev (2 timer siden): nja, det som er "tragisk" er at noen føler seg så "forpliktet" at de faktisk sitter og følger med og så føler det er deres "plikt" å me dem for hver ting de tror er et lovbrudd.. Som da til nå tydeligvis da viser det seg at det er de som melder som ikke har skjønt reglene og i noen saker altså ender som den som selv havner i politiets søkelys.. Det er forøvrig overhode ikke noen forskjell på Raad familien og for eksempel moren til en bekjent, hun er knapt hjemme hun heller, ufør som hun er reiser hun til Spania ene halvdelen av året og Thailand den andre. Giftet seg med en hun "importerte" inn som også etter en tid ble ufør - joda, det er mange av dem og det er tydeligvis irriterende for enkelte men hvorfor akkurat Raad´s er de som får eder og galle her inne skjønner jeg ikke helt.. Eller, det er jo ikke bare de, det er omtrent i annenhver "persontråd" det spys ut negativiteter og karakteristikker som moderatorene må gå gjennom om og om igjen. Det er tragisk det også når man tenker over hva annet som skjer i verden.. men da vet du vel at moren til din bekjente må ha søkt om lov til å ta ufør med til utlandet da? Hvis ikke så er det ikke lovlig det hun gjør. Om mor Raad har søkt Nav Utland om å eksportere uføretrygd vet ingen her. Men det er 100 % sikkert hvertfall at om hun oppholder seg mer enn 6 mnd i utlandet hvert år ( som faktisk datteren forteller at hun gjør) , så SKAL hun søke nav utland om å få med seg trygden og da har hun IKKE rett til å sitte på en kommunal leilighet i Oslo samtidig. Dette er det helt klare regler på. Du kan mene at folk ikke trenger å bry seg, greit nok. Men reglene er klare uansett. 6 14
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 19:26 #27180 Skrevet tirsdag kl. 19:26 Zenhouse skrev (3 minutter siden): men da vet du vel at moren til din bekjente må ha søkt om lov til å ta ufør med til utlandet da? Hvis ikke så er det ikke lovlig det hun gjør. Om mor Raad har søkt Nav Utland om å eksportere uføretrygd vet ingen her. Men det er 100 % sikkert hvertfall at om hun oppholder seg mer enn 6 mnd i utlandet hvert år ( som faktisk datteren forteller at hun gjør) , så SKAL hun søke nav utland om å få med seg trygden og da har hun IKKE rett til å sitte på en kommunal leilighet i Oslo samtidig. Dette er det helt klare regler på. Du kan mene at folk ikke trenger å bry seg, greit nok. Men reglene er klare uansett. Helt riktig! 9 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå