Kønn Skrevet 13 timer siden #27141 Skrevet 13 timer siden Hun sier at hun lever drømmelivet, må klype seg i armen osv. Har du angst lever man faen ikke noe drømmeliv, for det er et helvete på jord. Det vet alle som har eller har hatt angst. Hun lyver så hun tror det selv. Finner opp situasjoner for å få sympati. Hun ler så fort telefonen er slått av. Hun har også sagt til Rami at hun er drittlei RS. Nå må folk snart våkne fra dvalen. 2 1 12
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13 timer siden #27142 Skrevet 13 timer siden Kønn skrev (15 minutter siden): Hun sier at hun lever drømmelivet, må klype seg i armen osv. Har du angst lever man faen ikke noe drømmeliv, for det er et helvete på jord. Det vet alle som har eller har hatt angst. Hun lyver så hun tror det selv. Finner opp situasjoner for å få sympati. Hun ler så fort telefonen er slått av. Hun har også sagt til Rami at hun er drittlei RS. Nå må folk snart våkne fra dvalen. 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽 3 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13 timer siden #27143 Skrevet 13 timer siden Kønn skrev (27 minutter siden): Også har hun skyldt på psyken de dagene hun har vært avlogget. Og dette sitter tusenvis og heier på. Skremmende. Det hun sa og gjorde der er et hån mot alle andre som faktisk sliter med psyken sin.. Helt ufattelig… 1 15
refill Skrevet 12 timer siden #27144 Skrevet 12 timer siden Maia3 skrev (6 timer siden): Hvilke plager? Hun ser høyst oppegående ut når det gjelder både det ene og det andre. Plager henne ikke mye å gå på shopping i timevis når dattera betaler alt ihvertfall. Da er helsa på topp. Det er nå ikke helt sant. Er nå ofte hun ikke er med, må gi seg før de andre osv. Og hun sitter nå med varmegreier, infrarødt, massasje, diverse form for støtte konstant i Dubai også. 2
Maia3 Skrevet 11 timer siden #27145 Skrevet 11 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Tror helt ærlig det bare er spørsmål om tid før hun blir helt gjennomskua.. Toppen på kaka er at hun drar til Maldivene med filmcrew på slep og forteller «sine kjære elsklinger» at hun er så sliten og lei seg og utbrent….. Djiiiiiizez for ett kvinnfolk! 😳 Skjønner ikke folk greia eller? Hun er vel den mest kyniske, selvopptatte, løgnaktige dama som eksisterer på some?!🤔🤷🏼♀️ Den der ufordragelige familien der kan pelle seg langt ut av Norge i hvert fall sånn som de snylter på systemet.. 😡 De skyr ingenting og går lett over lik for å skaffe klingende mynt i kassa 3 4
Istapp Skrevet 7 timer siden #27146 Skrevet 7 timer siden Tenkeselv skrev (11 timer siden): Det hele er så dumt at jeg blir lost for ord, for hun har tatt en helt merkverdig vri å snappe på etter hun ankom Dubai. Jeg kan forstå at veksten økonomisk osv kom veldig bardus og fort på henne, men når hun mer og mer drar like paralleller til hva som skjedde med KimK så forteller det alt 🙈 KimK, men også Bianka Ingrosso - IR blir CopyCat av begge disse. 1 2
Istapp Skrevet 7 timer siden #27147 Skrevet 7 timer siden Hallepalle2 skrev (8 timer siden): Det er så smålig å sitte slik å mistro andre. Dere har sikkert hørt om sykdommer som blir verre i kulden? Tenk å misunne noen å være ufør. Misunner ikke de som er reelt ufør, men er forbanna på de som utnytter og snylter på et velferdssystem som står i knestående - vi er ikke mange nok som jobber og bidrar i dette landet til å fø på alle som bare skal ha ditt og datt og ikke bidrar med en smule. 1 10
Maia3 Skrevet 6 timer siden #27148 Skrevet 6 timer siden Kønn skrev (7 timer siden): Hun sier at hun lever drømmelivet, må klype seg i armen osv. Har du angst lever man faen ikke noe drømmeliv, for det er et helvete på jord. Det vet alle som har eller har hatt angst. Hun lyver så hun tror det selv. Finner opp situasjoner for å få sympati. Hun ler så fort telefonen er slått av. Hun har også sagt til Rami at hun er drittlei RS. Nå må folk snart våkne fra dvalen. Har hun virkelig sagt at hun er drittlei RS? Håper alle og enhver av elsklingene hennes har fått det med seg. Hvis dette er sant, så MÅ samtlige blokkere henne ! Jeg er rystet over denne løgnaktige, manipulerende, kyniske og råtne fjortisen. 1 5
Kønn Skrevet 1 time siden #27149 Skrevet 1 time siden Maia3 skrev (4 timer siden): Har hun virkelig sagt at hun er drittlei RS? Håper alle og enhver av elsklingene hennes har fått det med seg. Hvis dette er sant, så MÅ samtlige blokkere henne ! Jeg er rystet over denne løgnaktige, manipulerende, kyniske og råtne fjortisen. Det ble sagt på Rami sin snapp for en tid siden. 2
Teflonhjernen Skrevet 1 time siden #27150 Skrevet 1 time siden Maia3 skrev (4 timer siden): Har hun virkelig sagt at hun er drittlei RS? Håper alle og enhver av elsklingene hennes har fått det med seg. Hvis dette er sant, så MÅ samtlige blokkere henne ! Jeg er rystet over denne løgnaktige, manipulerende, kyniske og råtne fjortisen. Jeg tenker hun er nok drittlei både RS og snap, men skal hun holde liv i «konsernene» sine så er hun helt nødt til å holde elsklingene varme og fornøyde. Er jo stort sett de som handler vilt og uhemmet. Uten Snap/ RS så hadde verken Ivorie eller Nude solgt så mye som de gjør. Dette er kun penger for henne, så hun bryr seg jo ikke om hva hun sier inn i telefonen. For meg så virker det som om hun vil fremstå som «større» enn hun er, føler at å bli Norges Kim K. er målet. Så hun kjøpte en parfyme til nesten 3000,-, hvorfor det da hun har vel fem egne parfymer i Nude. Hadde hun vært dedikert så hadde hun brukt kun de fem og promotert de så mye hun kunne. Hun promoterer de bare på snap. Dessverre så er drt mange som ikke ser det, og tror genuint at det hun sier på snap er fortrolig og hennes liv. I mine øyne er alle hennes ord og handlinger kun reklame for Ivorie og Nude, alt leder bare til en lansering. 1 5
refill Skrevet 12 minutter siden #27151 Skrevet 12 minutter siden Kønn skrev (13 timer siden): Hun sier at hun lever drømmelivet, må klype seg i armen osv. Har du angst lever man faen ikke noe drømmeliv, for det er et helvete på jord. Det vet alle som har eller har hatt angst. Hun lyver så hun tror det selv. Finner opp situasjoner for å få sympati. Hun ler så fort telefonen er slått av. Hun har også sagt til Rami at hun er drittlei RS. Nå må folk snart våkne fra dvalen. Angst trenger ikke være en 24/7 ting da. Jeg hadde mye angst da jeg var yngre (mer eller mindre tilstede i alt jeg gjorde), men nå sånn 20 år senere kan jeg ha dager med angst (som gjerne blir trigger av noe) innimellom, heldigvis mer noe som hører sjeldenheten til. Men jeg var innlagt i fjor på psyk med helt invalidiserende angst som var traumeutløst. Noe som er tilbakelagt nå 😊 Jeg kan ikke stille noe diagnose på IR selvsagt, men på generelt grunnlag trenger ikke en angstdiagnose være helvete på jord - når det ikke står på. 1 1
Sirah Skrevet 10 minutter siden #27152 Skrevet 10 minutter siden refill skrev (1 minutt siden): Angst trenger ikke være en 24/7 ting da. Jeg hadde mye angst da jeg var yngre (mer eller mindre tilstede i alt jeg gjorde), men nå sånn 20 år senere kan jeg ha dager med angst (som gjerne blir trigger av noe) innimellom, heldigvis mer noe som hører sjeldenheten til. Men jeg var innlagt i fjor på psyk med helt invalidiserende angst som var traumeutløst. Noe som er tilbakelagt nå 😊 Jeg kan ikke stille noe diagnose på IR selvsagt, men på generelt grunnlag trenger ikke en angstdiagnose være helvete på jord - når det ikke står på. Stor klem til deg ❤️ Godt å lese at du har lagt det værste bak deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå