Teflonhjernen Skrevet 9 timer siden #27041 Skrevet 9 timer siden refill skrev (14 minutter siden): Sikkert sant nok at de sjelden er rett utenfor villaene der, men.. jeg måtte ta screen av denne i går, for da kan vi vel sånn løst estimere at 76% av følgerne hennes er hardcore Raadsquads. Jeg følger Isabel selv, ikke for å hate watche (🤭), men kom igjen da.. Ja, de er dønn hardcore… Jeg leste også gjennom noen av kommentarene i går og det er dønn pinlig. At voksne mennesker kan få seg til å skrive sånt vas. Syntes også det er ille at Isabel deler alle de kommentarene. Personlig ville jeg syntes det var flaut om noen jeg kjenner hadde skrevet sånne ting til meg om jeg hadde sett delfiner 😄 3 1
Hatsumomo Skrevet 9 timer siden #27042 Skrevet 9 timer siden Har vanskelig for å tro at Isabel er så "out there" at hun tror delfinene kom pga henne, men folk som liker å tro på alternative ting (hun går jo til healer og osv) så er det vel det noe som er lett for de å tro på.
Maia3 Skrevet 8 timer siden #27043 Skrevet 8 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Ja, de er dønn hardcore… Jeg leste også gjennom noen av kommentarene i går og det er dønn pinlig. At voksne mennesker kan få seg til å skrive sånt vas. Syntes også det er ille at Isabel deler alle de kommentarene. Personlig ville jeg syntes det var flaut om noen jeg kjenner hadde skrevet sånne ting til meg om jeg hadde sett delfiner 😄 Det er mye som er virkelig flaut når det gjelder både IR og elsklingene hennes. Denne syns jeg tar kaka 2 3
Maia3 Skrevet 8 timer siden #27044 Skrevet 8 timer siden Maia3 skrev (Akkurat nå): Det er mye som er virkelig flaut når det gjelder både IR og elsklingene hennes. Denne syns jeg tar kaka Mer naturlig og mer moden? Er folk både blind og døv? 4 10
Granneman82 Skrevet 8 timer siden #27045 Skrevet 8 timer siden Maia3 skrev (1 minutt siden): Det er mye som er virkelig flaut når det gjelder både IR og elsklingene hennes. Denne syns jeg tar kaka Naturlig faktisk 🤣🤣🤣🤣 10 3
Ellenn Skrevet 8 timer siden #27046 Skrevet 8 timer siden Granneman82 skrev (23 minutter siden): Naturlig faktisk 🤣🤣🤣🤣 Vedkommende mener sikkert mer naturlig i forhold til mindre sminke..
Cami9 Skrevet 4 timer siden #27047 Skrevet 4 timer siden Isabel: kan alle i girlchatten legge ut en delfin-emoji i kommentarfeltet mitt på delfinposten på IG? altså, hun er redd for å legge ut poster å ikke få nok likes/kommentarer, så hun må «kjøpe dem» via snapchat 1 5
Teflonhjernen Skrevet 1 time siden #27048 Skrevet 1 time siden Cami9 skrev (2 timer siden): Isabel: kan alle i girlchatten legge ut en delfin-emoji i kommentarfeltet mitt på delfinposten på IG? altså, hun er redd for å legge ut poster å ikke få nok likes/kommentarer, så hun må «kjøpe dem» via snapchat Måtte inn og se, «heldigvis « bare to jeg kjenner som er RS (hvertfall på Instagram) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå