Tenkeselv Skrevet 21 timer siden #26901 Skrevet 21 timer siden smiiiley skrev (7 minutter siden): Hvorfor går du inn da hvis du syns det er så kjedelig? 😂 se heller på noe som gir deg glede. Jeg kan komme med et tips. Funny animal videos. Google it and enjoy ☺️ Nå var ikke dette svaret til meg, men antar du at alle som innimellom ser på en profil gjør det fordi de liker profilen ? For meg er hun heller et merkelig "tomt" fenomen som jeg innimellom titter innom, for å se om hun kanskje om mulig har blitt voksen. 4 7
smiiiley Skrevet 21 timer siden #26902 Skrevet 21 timer siden Teflonhjernen skrev (6 minutter siden): Må innom en gang i blant, men skjønner jo mer og mer at det kan jo gå seks mnd mellom hver gang og det er jo akkurat det samme. Gøyere å se på Fransk bulldogg videoer, de er det søteste som finnes 😂😂 Er sånne enkle ting en trenger innimellom nå … Haha ja de er dritkule 😂😍 mye bedre tidsfordriv enn noe man ikke liker ☺️ 1
smiiiley Skrevet 21 timer siden #26903 Skrevet 21 timer siden Tenkeselv skrev (3 minutter siden): Nå var ikke dette svaret til meg, men antar du at alle som innimellom ser på en profil gjør det fordi de liker profilen ? For meg er hun heller et merkelig "tomt" fenomen som jeg innimellom titter innom, for å se om hun kanskje om mulig har blitt voksen. Hvis det fører til kjedsomhet eller dårlige følelser så forstår jeg det ikke nei. Desverre. Hadde aldri giddet. Ser bare ut som mange her ser veldig mye men får veldig mye dårlige følelser. Sier ikke du gjør det, men kan virke som mange gjør det. 2
Sirah Skrevet 21 timer siden #26904 Skrevet 21 timer siden smiiiley skrev (1 minutt siden): Hvis det fører til kjedsomhet eller dårlige følelser så forstår jeg det ikke nei. Desverre. Hadde aldri giddet. Ser bare ut som mange her ser veldig mye men får veldig mye dårlige følelser. Sier ikke du gjør det, men kan virke som mange gjør det. Det samme har jeg tenkt mange ganger. Om man ikke får noe som helst positivt uttav å se, så er det vel bedre å droppe det Har selv influensere jeg kort og greit ikke takler, derfor oppsøker jeg dem ikke heller 1
Teflonhjernen Skrevet 21 timer siden #26905 Skrevet 21 timer siden smiiiley skrev (10 minutter siden): Haha ja de er dritkule 😂😍 mye bedre tidsfordriv enn noe man ikke liker ☺️ Helt enig 🥰 1
smiiiley Skrevet 21 timer siden #26906 Skrevet 21 timer siden Sirah skrev (4 minutter siden): Det samme har jeg tenkt mange ganger. Om man ikke får noe som helst positivt uttav å se, så er det vel bedre å droppe det Har selv influensere jeg kort og greit ikke takler, derfor oppsøker jeg dem ikke heller Enig ☺️ Bedre å oppsøke noe man liker ☺️ 2
Guris Skrevet 20 timer siden #26907 Skrevet 20 timer siden Natu skrev (3 timer siden): Hun har selv sagt mange ganger at når hun drar til India og holder på med veldedige prosjekt går seertallene og inntjening betydelig nedover. Jeg kan ikke forstå at det er sant, de gangene syns jeg det er veldig interessant å følge med. For det første så tåler hun å gå ned i inntjening og for det andre så er det forskjell på veldedighets prosjekter. Jeg synes alt hun gjorde i India var drit kjedelig og fulgte derfor lite med men hadde hun engasjert seg i å hjelpe til med handicappede forhenværende hjemløse hunder, kjøpt rullestoler til de, selv festet rullestoler på de så de har mulighet til å komme seg rundt, matet de, assistert veterinærene o.s.v. så hadde Jeg fulgt med på alt. Hun kan jo gjøre forskjellige ting og ikke bare holde på i den landsbygden med skolen og sydamene. 4
Tenkeselv Skrevet 20 timer siden #26908 Skrevet 20 timer siden smiiiley skrev (1 time siden): Hvis det fører til kjedsomhet eller dårlige følelser så forstår jeg det ikke nei. Desverre. Hadde aldri giddet. Ser bare ut som mange her ser veldig mye men får veldig mye dårlige følelser. Sier ikke du gjør det, men kan virke som mange gjør det. Det rammer meg ikke en plass etter å ha vært innom hennes profil. Det er så lite å verken misunne eller andre ting der inne, for et mer tommere liv har jeg knapt sett noen stor influencer ha. Vi ser nok på det litt forskjellig, for jeg ser det mer som noen er mer enn kanskje bare småirritert, men jeg leser også litt mellom linjene å jeg synes det meste uansett faller tilbake på hennes kynisme. Men det var bare min formening vel å merke 😊 4 2 5
Teflonhjernen Skrevet 19 timer siden #26909 Skrevet 19 timer siden Tenkeselv skrev (11 minutter siden): Det rammer meg ikke en plass etter å ha vært innom hennes profil. Det er så lite å verken misunne eller andre ting der inne, for et mer tommere liv har jeg knapt sett noen stor influencer ha. Vi ser nok på det litt forskjellig, for jeg ser det mer som noen er mer enn kanskje bare småirritert, men jeg leser også litt mellom linjene å jeg synes det meste uansett faller tilbake på hennes kynisme. Men det var bare min formening vel å merke 😊 Helt riktig, for min del så er det mest kynismen hennes som jeg syntes er drøy. Hun prater om ingenting og gir inntrykk til elsklingene sine at hun deler hele livet sitt og de biter på. Hvem bryr seg om hennes søvnscore? Hun lager stor sak om det daglig og legger til healing og delfiner så er hele RS på et dypt nivå om universet og karma og fandens oldemor. Inni alt dette så er det ekstremt mye reklame for Ivorie og Nude. Hun har ikke en gang giveaways til de som faktisk gir henne million inntekt. Derfor ser jeg på henne som kynisk, hun spiller offer litt for ofte. 4 2 8
smiiiley Skrevet 19 timer siden #26910 Skrevet 19 timer siden Tenkeselv skrev (25 minutter siden): Det rammer meg ikke en plass etter å ha vært innom hennes profil. Det er så lite å verken misunne eller andre ting der inne, for et mer tommere liv har jeg knapt sett noen stor influencer ha. Vi ser nok på det litt forskjellig, for jeg ser det mer som noen er mer enn kanskje bare småirritert, men jeg leser også litt mellom linjene å jeg synes det meste uansett faller tilbake på hennes kynisme. Men det var bare min formening vel å merke 😊 Ja, mange er mye mer enn bare småirritert. Jeg tenkte jeg ikke skulle være så krass 😇 Hvis man leser mellom linjene så er det mye irritasjon. Og det er der jeg faller litt av og ikke forstår poenget med å da gå inn på profilen/profilene. Men hver med sitt tenker jeg ☺️ 1
smiiiley Skrevet 19 timer siden #26911 Skrevet 19 timer siden Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Helt riktig, for min del så er det mest kynismen hennes som jeg syntes er drøy. Hun prater om ingenting og gir inntrykk til elsklingene sine at hun deler hele livet sitt og de biter på. Hvem bryr seg om hennes søvnscore? Hun lager stor sak om det daglig og legger til healing og delfiner så er hele RS på et dypt nivå om universet og karma og fandens oldemor. Inni alt dette så er det ekstremt mye reklame for Ivorie og Nude. Hun har ikke en gang giveaways til de som faktisk gir henne million inntekt. Derfor ser jeg på henne som kynisk, hun spiller offer litt for ofte. Beklager på forhånd, for jeg er i et litt sarkastisk humør i kveld. Men hvis hun tjener mellom 70 og 150 000 på en dag, så må det være sykt mange som er interessert i søvnscoren 😆🙈 1
Teflonhjernen Skrevet 19 timer siden #26912 Skrevet 19 timer siden smiiiley skrev (3 minutter siden): Beklager på forhånd, for jeg er i et litt sarkastisk humør i kveld. Men hvis hun tjener mellom 70 og 150 000 på en dag, så må det være sykt mange som er interessert i søvnscoren 😆🙈 😄😄Ikke noe å beklage, og ja, sykt mange er interessert i søvnscoren hennes og det syntes jeg er veldig spesielt 🤔Men, jeg mugler av alle de der universet mld osv hun får fra elsklingene, er jo bare vas og tull… 3 2
smiiiley Skrevet 18 timer siden #26913 Skrevet 18 timer siden Teflonhjernen skrev (24 minutter siden): 😄😄Ikke noe å beklage, og ja, sykt mange er interessert i søvnscoren hennes og det syntes jeg er veldig spesielt 🤔Men, jeg mugler av alle de der universet mld osv hun får fra elsklingene, er jo bare vas og tull… Jeg har vært for opptatt med seb og emil så har verken fått med meg noe sleepscore eller univers meldinger 🙈😂 3
Sirah Skrevet 7 timer siden #26914 Skrevet 7 timer siden Teflonhjernen skrev (11 timer siden): 😄😄Ikke noe å beklage, og ja, sykt mange er interessert i søvnscoren hennes og det syntes jeg er veldig spesielt 🤔Men, jeg mugler av alle de der universet mld osv hun får fra elsklingene, er jo bare vas og tull… Jeg har faktisk Oura ring selv og den er veldig, veldig morsom. Så jeg syntes faktisk det er litt gøy at hun deler 😅 Jeg og en venninne deler med hverandre hver morgen når den er i bruk 🤣 Jeg har en Oura pause akkurat nå for batteriet likte kulden dårlig men 😅 Men jeg forstår jo godt at dette blir veldig spesielt for absolutt alle andre 🫣
agent Skrevet 5 timer siden #26915 Skrevet 5 timer siden Hvis hun ikke kan høre på bølger, Hvorfor reise til Maldivene?? For ett kaos, tenk om alle gjestene skulle gjøre som henne. 2 4
agent Skrevet 5 timer siden #26916 Skrevet 5 timer siden smiiiley skrev (13 timer siden): Jeg har vært for opptatt med seb og emil så har verken fått med meg noe sleepscore eller univers meldinger 🙈😂 Måtte innom SS å se, kan du fortelle hva som er så morsomt? 1
Sirah Skrevet 5 timer siden #26917 Skrevet 5 timer siden agent skrev (16 minutter siden): Hvis hun ikke kan høre på bølger, Hvorfor reise til Maldivene?? For ett kaos, tenk om alle gjestene skulle gjøre som henne. Tenkte det samme.... 1
smiiiley Skrevet 4 timer siden #26918 Skrevet 4 timer siden agent skrev (37 minutter siden): Måtte innom SS å se, kan du fortelle hva som er så morsomt? Syns bare han og Emil sammen er en morsom kombo 😂 Humoren til Emil er my cup of tea, så hvis du ikke har den humoren så vil du nok heller ikke se på snappene hans med samme øyne som meg, og det er helt greit det også. Trenger ikke å syns de samme tingene er morsomt.
smiiiley Skrevet 4 timer siden #26919 Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (3 timer siden): Jeg har faktisk Oura ring selv og den er veldig, veldig morsom. Så jeg syntes faktisk det er litt gøy at hun deler 😅 Jeg og en venninne deler med hverandre hver morgen når den er i bruk 🤣 Jeg har en Oura pause akkurat nå for batteriet likte kulden dårlig men 😅 Men jeg forstår jo godt at dette blir veldig spesielt for absolutt alle andre 🫣 Den skjønner jeg. Har hatt en Strava periode jeg, og syns det var gøy å se andre sine prestasjoner også på den tiden, så har full forståelse på at det er interessant når man tracker sin egen.
Hatsumomo Skrevet 4 timer siden #26920 Skrevet 4 timer siden (endret) agent skrev (55 minutter siden): Måtte innom SS å se, kan du fortelle hva som er så morsomt? ja, ikke skjønner jeg heller det. Å se på folk drite seg ut i fylla syntes jeg er ganske kjedelig - og enda mer når det guttastemning fylla. Men som jeg skrev i Solberg tråden, så syntes jeg Solberg er direkte guffen mot Emil som en eldre kar mot en yngre kar, så jeg syntes det blir ubehagelig å se på. Det er for å drite ut Emil på bekostning av views og Solberg som ler seg ihjel selv av det han serverer, han er jo bare slitsom. Drive å skal bytte hotell hver dag når de er bakfulle og slitne, er jo helt på trynet slitsomt. De to der, kommer ikke til være venner etter denne turen. Endret 4 timer siden av Hatsumomo 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå