Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

🤭Jeg husket bare at det ble nevnt her inne, men ikke akkurat at det var deg. 
Men, det ble skrevet med «glimt i øyet» som vi gamle sier, så ikke ment verken sarkastisk eller noe annet «ondt» ☺️

Så bra ☺️

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kønn skrev (3 timer siden):

Jeg verken liker eller misliker noen av disse påvirkerne, men jeg liker å le. Det gjør jeg ikke når jeg har sett innom I. Det er det samme pjattet hele tiden. Savnet etter barn, vanskelig oppvekst osv. Seb har jo også hatt det tøft siden bruddet og det ble for mye for meg. Da gadd jeg ikke se innom. Jeg liker rett og slett ikke å underholdes av andre ukjente folks ‘tragedier’. Da ser jeg heller en drama film. Med I så går alt i loup. Maldivene, Shirog, shopping, iskaffe…. Folk er forskjellige. Noen liker mora og noen liker dattera😊

Helt sant. Vi kan ikke like samme innhold. Jeg liker også å le, så derfor er min guilty pleasure funny videos på insta eller tiktok. Noen av de jeg lagret for å sende til venninner er faktisk med han Emil som seb reiser med. Digger hans humor, så de to sammen er jo en fest. Gå tilbake til juli-august 2025. Der er det mye bra. 

Men jeg har en liiiiten følelse av at I hadde blitt kalt harry og teit om hun var på en sånn tur med samme innhold og grisete språk 😆 som hun forøvrig har da fra før but you get the memo. 
Vet ikke hvorfor jeg har den følelsen men 🤷🏻‍♀️ (ironi). 

Endret av smiiiley
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så et klipp på IG fra Dagsavisen der Isabel ble intervjuet. Sier at hun tjener fra 70.000-150.000 pr dag, filmer og redigerer 6 timer pr dag ( 3 + 3). 
Og at følgerne  ser gjennomsnittlig 2 timer daglig på Snapstoryene hennes. Det er insane! 

Skrevet
Guris skrev (2 timer siden):

Ja det hadde nok blitt interessant for folk å fulgt med I på reiser hvor hun velger ut forskjellige dyre reddende prosjekter i Afrika, Asia, Europa o.s.v. og hvor hun faktisk deltar i det dagelige arbeidet. Med alle de pengene og tiden hun har kunne hun virkelig bidratt til å revolusjonere livet til mange av de trengende dyrene og de folkene som vier hele livet sitt til å ta vare på dyrene. Helt sikkert at hun hadde fått det bedre med seg selv også på en naturlig måte og ikke trenge å slite å jobbe for å ha det bra som hun desperat driver med nå med alle disse meningsløse aktivitene hun prøver seg på.

Hun har selv sagt mange ganger at når hun drar til India og holder på med veldedige prosjekt går seertallene og inntjening betydelig nedover. Jeg kan ikke forstå at det er sant, de gangene syns jeg det er veldig interessant å følge med. 

• Liker 2
Skrevet
Natu skrev (7 minutter siden):

Hun har selv sagt mange ganger at når hun drar til India og holder på med veldedige prosjekt går seertallene og inntjening betydelig nedover. Jeg kan ikke forstå at det er sant, de gangene syns jeg det er veldig interessant å følge med. 

Tror dessverre ikke en kan stole på alt hun sier. Kan være noe hun sier for å heller kunne sløse penger og si at det tjener hun mest på. Ser antall følgere er gått ned en del siden naboen ble avslørt. Han er nok den beste inntektskilden hun har hatt vil jeg tro. 

• Liker 3
Skrevet
Zenhouse skrev (35 minutter siden):

Så et klipp på IG fra Dagsavisen der Isabel ble intervjuet. Sier at hun tjener fra 70.000-150.000 pr dag, filmer og redigerer 6 timer pr dag ( 3 + 3). 
Og at følgerne  ser gjennomsnittlig 2 timer daglig på Snapstoryene hennes. Det er insane! 

Kan umulig stemme. Regn i gjennomsnitt av dette 100.000 pr dag, så blir det 36,5 mill I året. Bare løgn 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (21 minutter siden):

Kan umulig stemme. Regn i gjennomsnitt av dette 100.000 pr dag, så blir det 36,5 mill I året. Bare løgn 

Hvordan vet du at det bare er løgn? 
Hun har da vist screenshot opptil flere ganger med en dagsinntekt på godt over 100k. 
Men siden du sier det er bare løgn, så er det jo det 🤦🏻‍♀️

Endret av smiiiley
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia3 skrev (31 minutter siden):

Hun tjener vel rundt 3-4 mill i måneden, så da stemmer jo det

• Liker 1
Skrevet
Natu skrev (59 minutter siden):

Virker sprøtt om det er sant, men samtidig har hun jo ikke hatt så mye av den type content at det er mulig å si noe klar trend egentlig. Vet ikke om hun har sagt noe om forrige Indiatur. 

Men på en annen side hadde det nesten ikke forundret meg. Ser stadig kommentarer (og tidvis avstemning) på at de liker henne best hjemme og det er hverdag. DET skjønner jeg ikke helt, men jeg ser nok ikke på content creatorer (når begynte jeg å fornorske engelsk egentlig) for å se "hverdag". Jeg personlig vil jo helst se ting jeg ikke opplever selv. Dessverre er det jo relativt kjedelig når Isabel reiser og stort sett siden det er innsiden av en resort, strand/pool og jakten på iskaffe. 

• Nyttig 3
Skrevet
Ellenn skrev (15 minutter siden):

Hun tjener vel rundt 3-4 mill i måneden, så da stemmer jo det

Kanskje du skal lese deg opp litt?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (3 minutter siden):

Vis gjerne hvor du mener vi skal lese oss opp på hennes inntekt? Noe som ikke er google eller chatGPT takk! 

• Liker 2
Skrevet
smiiiley skrev (5 minutter siden):

Vis gjerne hvor du mener vi skal lese oss opp på hennes inntekt? Noe som ikke er google eller chatGPT takk! 

Var der jeg fant det

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (1 minutt siden):

Var der jeg fant det

Jeg tviler på at ChatGPT har tilgang til informasjon om inntekten til IR i Dubai. 

• Liker 1
Skrevet
Maia3 skrev (Akkurat nå):

Var der jeg fant det

Ok, for google og chatGPT er en politelig kilde til å kunne si sannheten om lønn til en person 🤦🏻‍♀️ hjelpes meg. 

ok, et eksperiment. Jeg brukte chatGTP for å spørre hvor mange følgere Sidra hadde. Sjekk kilden som er brukt da 😂😂 

IMG_3025.thumb.jpeg.4e55c5bd894dc49cf292b6733e362f65.jpeg

• Liker 2
Skrevet
Maia3 skrev (42 minutter siden):

Hva sikter du til her?

Skrevet

Så litt nå og

32 (?) og nærmest griner over noen delfiner og skilpadder 🐬🐢

Verden går totalt av hengslene for tiden og det er det som engasjerer henne mest…må være greit å ha så enkelt liv. Det er jo gørrkjedelig å se på, er jo 100% det samme hver eneste dag, samme bikini reklamene hver eneste dag, samme iskaffe, samme strender på forskjellige øyer, alt er bare likt hele tiden 🥱🫩😴Skjønner ikke hvordan folk lan følge henne slavisk hver eneste dag… 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Rik på gods å gull men en svært fattig sjel,de som følger henne har ikke store krav til underholdning🙈

Endret av Velinda
  • Liker 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (32 minutter siden):

Så litt nå og

32 (?) og nærmest griner over noen delfiner og skilpadder 🐬🐢

Verden går totalt av hengslene for tiden og det er det som engasjerer henne mest…må være greit å ha så enkelt liv. Det er jo gørrkjedelig å se på, er jo 100% det samme hver eneste dag, samme bikini reklamene hver eneste dag, samme iskaffe, samme strender på forskjellige øyer, alt er bare likt hele tiden 🥱🫩😴Skjønner ikke hvordan folk lan følge henne slavisk hver eneste dag… 

Hvorfor går du inn da hvis du syns det er så kjedelig? 😂 se heller på noe som gir deg glede. Jeg kan komme med et tips. Funny animal videos. Google it and enjoy ☺️

Skrevet
Natu skrev (2 timer siden):

Ja om dette stemmer så er det jo veldig trist. Jeg syntes også det er veldig spennende når hun gjør sånne ting. Det er da jeg defintivt følger mest med. Syntes det er dritkjedelig når hun sitter i leiligheten og jabber. Men der er det jo tydeligvis vi som er de rare 🫣

• Liker 1
Skrevet
smiiiley skrev (2 minutter siden):

Hvorfor går du inn da hvis du syns det er så kjedelig? 😂 se heller på noe som gir deg glede. Jeg kan komme med et tips. Funny animal videos. Google it and enjoy ☺️

Må innom en gang i blant, men skjønner jo mer og mer at det kan jo gå seks mnd mellom hver gang og det er jo akkurat det samme. 
Gøyere å se på Fransk bulldogg videoer, de er det søteste som finnes 😂😂 Er sånne enkle ting en trenger innimellom nå … 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...