Sirah Skrevet onsdag kl. 20:58 #26821 Skrevet onsdag kl. 20:58 refill skrev (31 minutter siden): Måtte sjekke litt. Hun sluttet hos Snap i september 👍 (skjermbilde fra Emily McDonnell sin IG konto) Var det jeg syntes jeg hadde hørt ja. 1
refill Skrevet onsdag kl. 22:29 #26822 Skrevet onsdag kl. 22:29 Sol 54 skrev (1 time siden): Om du leser videre så står det hun er bransjens mest innflytelsesrike stemme innen digital markedsføring og influenser- økonomi. Hun er med i Creators Ventureselskaper accelerator og er med i start up som heter Ifluense. Så at hun kan ha en finger med i spillet søskene Raad ville ikke overraske. Ja, jeg har lest meg opp på henne. Og jeg tror fremdeles ikke det er hold i noen av disse hypotesene jeg for min del. 2 1
Gjest Sol 54 Skrevet onsdag kl. 22:35 #26823 Skrevet onsdag kl. 22:35 refill skrev (4 minutter siden): Ja, jeg har lest meg opp på henne. Og jeg tror fremdeles ikke det er hold i noen av disse hypotesene jeg for min del. Da får vi være enig om å være uenig 😊
smiiiley Skrevet onsdag kl. 23:02 #26824 Skrevet onsdag kl. 23:02 Sol 54 skrev (2 timer siden): Hersketeknikker følger jeg ikke på. Hvis du mener hun har ett så stort engasjement så må du gjerne vise til det. Av det som er blitt vist er det lite engasjement som har blitt vist på Sidras snap. Du leser jo ikke hva jeg skriver. Er jo som å prate med en i trassalder. Hører bare det du vil høre. Jeg skriver at VI IKKE VET NOE om hennes engasjemang. Punktum! Så vi kan verken si om det er bra eller dårlig. Ref til en av dere som skrev at det var dårlig. Hva som postes og hvor mange som engasjerer seg i hennes innhold er to forskjellige ting. Vi kan ikke vite hvor mange som ser, hvor mange som kommenterer osv. 10 3
Gjest Sol 54 Skrevet onsdag kl. 23:24 #26825 Skrevet onsdag kl. 23:24 smiiiley skrev (20 minutter siden): Du leser jo ikke hva jeg skriver. Er jo som å prate med en i trassalder. Hører bare det du vil høre. Jeg skriver at VI IKKE VET NOE om hennes engasjemang. Punktum! Så vi kan verken si om det er bra eller dårlig. Ref til en av dere som skrev at det var dårlig. Hva som postes og hvor mange som engasjerer seg i hennes innhold er to forskjellige ting. Vi kan ikke vite hvor mange som ser, hvor mange som kommenterer osv. Slapp av og trekk pusten! Om du mener det så er det helt greit, men det kan være at andre ser dette med andre øyne!
Velinda Skrevet i går, 01:32 #26826 Skrevet i går, 01:32 Sol 54 skrev (2 timer siden): Slapp av og trekk pusten! Om du mener det så er det helt greit, men det kan være at andre ser dette med andre øyne! 🎯 2 2
smiiiley Skrevet i går, 08:10 #26827 Skrevet i går, 08:10 Sol 54 skrev (8 timer siden): Slapp av og trekk pusten! Om du mener det så er det helt greit, men det kan være at andre ser dette med andre øyne! Jeg slapper av når du slutter å legge ord i min munn. Jeg har på ingen måte skrevet at hennes engasjemang er bra. Eller dårlig. For det kan vi ikke vite noe om. Å det kan ikke dere heller. Jeg forstår at det er normalt å tro noe her inne, som da blir en sannhet. Men sånn fungerer ikke verden desverre. vi kan tro noe, ja, men vite noe, absolutt ikke. 4 5
Carrot Skrevet i går, 08:26 #26828 Skrevet i går, 08:26 Sol 54 skrev (8 timer siden): Slapp av og trekk pusten! Om du mener det så er det helt greit, men det kan være at andre ser dette med andre øyne! altså, jeg har egentlig meldt meg litt ut her i denne tråden men er inne og leser og dette svaret er et klasseeksempel på dårlig diskusjonteknikk i beste fall. Det er merkelig at man velger slike svar når noen man diskuterer med forsøker så sterkt å nå frem med sak og diskutere som normale mennesker gjør, og egentlig veldig beskrivende på hvorfor jeg valgte ikke delta i tråden egentlig, så takk for at du minnet meg på det ved å synke helt dit ned liksom.. men, Når mennesker som forhåpentligvis er voksne og burde vite bedre viser tydelig at de er så "hellbent" på sitt ståsted er det nytteløst å ha et annet eller diskutere i grunnen. Man opplever at man latterliggjøring i beste fall, det florerer av herkseteknikker, man tillegges meninger man ikke har og det modereres egentlig alt for svakt i tråder som dette. Det er ofte innlegg etter innlegg på grensen av det som er forumets regler.. og moderator har sikkert en fulltidsjobb i de ulike trådene og de er muligens ikke mange nok? Synd det er tillatt med slike tråder hvor man legger opp til å ha diiskusjoner om personen og dele sine mindre pene oppfatninger om dem og hvor man så åpenbart tillater mobbing og ufine kommentarer om de man diskuterer og diskuterer med. 6 7
ollie1 Skrevet i går, 08:27 #26829 Skrevet i går, 08:27 (endret) smiiiley skrev (11 timer siden): Du leser jo ikke hva jeg skriver. Er jo som å prate med en i trassalder. Hører bare det du vil høre. Jeg skriver at VI IKKE VET NOE om hennes engasjemang. Punktum! Så vi kan verken si om det er bra eller dårlig. Ref til en av dere som skrev at det var dårlig. Hva som postes og hvor mange som engasjerer seg i hennes innhold er to forskjellige ting. Vi kan ikke vite hvor mange som ser, hvor mange som kommenterer Endret i går, 10:08 av ollie1 .
ollie1 Skrevet i går, 08:30 #26830 Skrevet i går, 08:30 smiiiley skrev (18 minutter siden): Jeg slapper av når du slutter å legge ord i min munn. Jeg har på ingen måte skrevet at hennes engasjemang er bra. Eller dårlig. For det kan vi ikke vite noe om. Å det kan ikke dere heller. Jeg forstår at det er normalt å tro noe her inne, som da blir en sannhet. Men sånn fungerer ikke verden desverre. vi kan tro noe, ja, men vite noe, absolutt ikke. Vi vet vel heller ikke om noen her inne virkelig vet noe, gjør vi vel? 4
smiiiley Skrevet i går, 08:35 #26831 Skrevet i går, 08:35 ollie1 skrev (3 minutter siden): Her bør noen roe ned litt. Aksepter at andre har forskjellige meninger og oppfatning av ting og personer enn en selv. Det er derfor dette er et diskusjonsforum. Ingen trenger å bli enige her 🤭 Hvis du går tilbake og leser en gang til. Jeg svarte på en kommentar der en person her inne mente at Sidra hadde dårlig engasjemang på snapchat. Jeg stilte da et spørsmål, hvordan vet du det? Og forklarte at dette er noe vi her inne ikke kan vite, da dette er privat for en snap bruker. Vi kan ikke vite noe som helst om andre sitt engasjemang. Innlegg på snap og engasjemang på snap er ikke det samme nemlig. Men returen for meg blir da, «hvordan vet du at hun har godt engasjemang». Det legges da ord i min munn, for jeg har sikker skrevet 3-4 ganger. «Vi kan ikke vite noe om dette». Når noe er så tydlig og det fortsatt legges ord i min munn så blir jeg frustert ja. 4 6
refill Skrevet i går, 10:18 #26834 Skrevet i går, 10:18 For å ta noe Isabel relatert da, haha, hva er det hun skal på Bali? Skal de ha produkt shoot og sånt? Ikke fått med meg, så bare spørsmål om hun kom til å være med til Bali.
Hatsumomo Skrevet i går, 10:55 #26835 Skrevet i går, 10:55 refill skrev (37 minutter siden): For å ta noe Isabel relatert da, haha, hva er det hun skal på Bali? Skal de ha produkt shoot og sånt? Ikke fått med meg, så bare spørsmål om hun kom til å være med til Bali. Jepp 1
Gjest Sol 54 Skrevet i går, 11:03 #26836 Skrevet i går, 11:03 Carrot skrev (2 timer siden): altså, jeg har egentlig meldt meg litt ut her i denne tråden men er inne og leser og dette svaret er et klasseeksempel på dårlig diskusjonteknikk i beste fall. Det er merkelig at man velger slike svar når noen man diskuterer med forsøker så sterkt å nå frem med sak og diskutere som normale mennesker gjør, og egentlig veldig beskrivende på hvorfor jeg valgte ikke delta i tråden egentlig, så takk for at du minnet meg på det ved å synke helt dit ned liksom.. men, Når mennesker som forhåpentligvis er voksne og burde vite bedre viser tydelig at de er så "hellbent" på sitt ståsted er det nytteløst å ha et annet eller diskutere i grunnen. Man opplever at man latterliggjøring i beste fall, det florerer av herkseteknikker, man tillegges meninger man ikke har og det modereres egentlig alt for svakt i tråder som dette. Det er ofte innlegg etter innlegg på grensen av det som er forumets regler.. og moderator har sikkert en fulltidsjobb i de ulike trådene og de er muligens ikke mange nok? Synd det er tillatt med slike tråder hvor man legger opp til å ha diiskusjoner om personen og dele sine mindre pene oppfatninger om dem og hvor man så åpenbart tillater mobbing og ufine kommentarer om de man diskuterer og diskuterer med. Goddag mann økseskaft , heter ett ordtak ….ditt innlegg er uforståelig….men takk fan for det så dum jeg er er!
Gjest Sol 54 Skrevet i går, 11:08 #26837 Skrevet i går, 11:08 smiiiley skrev (2 timer siden): Jeg slapper av når du slutter å legge ord i min munn. Jeg har på ingen måte skrevet at hennes engasjemang er bra. Eller dårlig. For det kan vi ikke vite noe om. Å det kan ikke dere heller. Jeg forstår at det er normalt å tro noe her inne, som da blir en sannhet. Men sånn fungerer ikke verden desverre. vi kan tro noe, ja, men vite noe, absolutt ikke. Hjelpes meg , har da ikke lagt ord i din ,munn! Legger meg paddeflat og tenker det er helt greit at padder hopper hit og dit!
Gjest Sol 54 Skrevet i går, 11:09 #26838 Skrevet i går, 11:09 smiiiley skrev (2 timer siden): Hvis du går tilbake og leser en gang til. Jeg svarte på en kommentar der en person her inne mente at Sidra hadde dårlig engasjemang på snapchat. Jeg stilte da et spørsmål, hvordan vet du det? Og forklarte at dette er noe vi her inne ikke kan vite, da dette er privat for en snap bruker. Vi kan ikke vite noe som helst om andre sitt engasjemang. Innlegg på snap og engasjemang på snap er ikke det samme nemlig. Men returen for meg blir da, «hvordan vet du at hun har godt engasjemang». Det legges da ord i min munn, for jeg har sikker skrevet 3-4 ganger. «Vi kan ikke vite noe om dette». Når noe er så tydlig og det fortsatt legges ord i min munn så blir jeg frustert ja. 😂😂😂
Carrot Skrevet i går, 11:13 #26839 Skrevet i går, 11:13 Sol 54 skrev (9 minutter siden): Goddag mann økseskaft , heter ett ordtak ….ditt innlegg er uforståelig….men takk fan for det så dum jeg er er! Det er egentlig ganske fint når man velger bekrefte det som skrives på denne måten enten man selv skjønner det eller ikke 1 5
Gjest Sol 54 Skrevet i går, 11:35 #26840 Skrevet i går, 11:35 Carrot skrev (22 minutter siden): Det er egentlig ganske fint når man velger bekrefte det som skrives på denne måten enten man selv skjønner det eller ikke Ikke sant😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå