Spania33 Skrevet 12 timer siden #26781 Skrevet 12 timer siden Velinda skrev (14 timer siden): Var det hun som var der på nyttårsfesten,Emely?litt "rart"at den stjerna dukka opp helt tilfeldig,korrupt hele snap Og hvordan klarer Sidra, totalt uten innhold på snapen sin, fra den ene dagen til den andre å gå fra 30 000 følgere til 60 000 følgere? Altså doblet antall følgere på en dag. Da kan man trygt si at man har hatt hjelp av Snap ja, som over natten har klart det ikke engang I har klart for søsteren sin. Influensere er ikke de eneste som tjener seg rike på Snap, det er Snap selv som får all reklameinntekt, som de igjen (delvis) drysser ut over utvalgte influensere. Helt enig, Snap er totalt korrupt. 3 10
Sirah Skrevet 12 timer siden #26782 Skrevet 12 timer siden Spania33 skrev (17 minutter siden): Og hvordan klarer Sidra, totalt uten innhold på snapen sin, fra den ene dagen til den andre å gå fra 30 000 følgere til 60 000 følgere? Altså doblet antall følgere på en dag. Da kan man trygt si at man har hatt hjelp av Snap ja, som over natten har klart det ikke engang I har klart for søsteren sin. Influensere er ikke de eneste som tjener seg rike på Snap, det er Snap selv som får all reklameinntekt, som de igjen (delvis) drysser ut over utvalgte influensere. Helt enig, Snap er totalt korrupt. Sidra har hatt rundt 57,000 følgere i alle fall et års tid? Men ikke fått stjerne før nå. 3 2
agent Skrevet 11 timer siden #26783 Skrevet 11 timer siden Spania33 skrev (1 time siden): Og hvordan klarer Sidra, totalt uten innhold på snapen sin, fra den ene dagen til den andre å gå fra 30 000 følgere til 60 000 følgere? Altså doblet antall følgere på en dag. Da kan man trygt si at man har hatt hjelp av Snap ja, som over natten har klart det ikke engang I har klart for søsteren sin. Influensere er ikke de eneste som tjener seg rike på Snap, det er Snap selv som får all reklameinntekt, som de igjen (delvis) drysser ut over utvalgte influensere. Helt enig, Snap er totalt korrupt. Har venninen hennes fått også Ma., hun poster vel mer enn Bimbo. 1 1
refill Skrevet 11 timer siden #26784 Skrevet 11 timer siden Jeg vet ikke hvor mange følgere Sidra har hatt og progresjonen der, men tipper nok nyttår (alle på jakt etter naboen) og Isabel sin pause ga henne en god boost. Tviler på at hun kommer til å snappe fast for å være ærlig. 2
refill Skrevet 11 timer siden #26785 Skrevet 11 timer siden agent skrev (9 minutter siden): Har venninen hennes fått også Ma., hun poster vel mer enn Bimbo. Sjekket nå og Mathilda har 21300 følgere. Og ingen stjerne da. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 11 timer siden #26786 Skrevet 11 timer siden Altså.. Om Sidra nå plutselig har fått gul stjerne så lukter det korrupsjon av snap LANG vei…. 😳😡 3 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 11 timer siden #26787 Skrevet 11 timer siden Den gule stjernen ⭐️ på Snapchat betyr at en bruker er verifisert av Snapchat. Dette er kriteriene (slik Snapchat praktiserer det i dag): Snapchat gir ikke gul stjerne etter søknad – den deles ut manuelt av Snapchat til profiler som oppfyller flere av disse punktene: ⭐️ Hovedkriterier Du må være: Offentlig kjent person, eller Creator / profil med høy synlighet, eller Person som ofte blir etterlignet / kopiert (for å hindre fake-kontoer) Eksempler: Mediepersonlighet Influencer Artist, idrettsutøver, skuespiller Politiker TV-profil Virale creators med stort publikum 📊 Typiske (uoffisielle) krav Ikke fastsatt offentlig, men i praksis ser man ofte: Mange følgere (ofte 50k–100k+) Høy aktivitet (jevn posting) Autentisk identitet (ekte navn/ansikt) Medieomtale / ekstern synlighet (Instagram, TikTok, presse osv.) Kontoen representerer én tydelig person, ikke bare privat vennekrets Videre står det at Snapchat kontakter DEG ikke omvendt…. Så her er det korrupsjon pga Sidra oppfølger ingen av disse kravene over!! Er nok blitt tatt en avgjørelse på nyttårsaften ja tenker jeg….🤔 2 2
Sirah Skrevet 11 timer siden #26788 Skrevet 11 timer siden refill skrev (22 minutter siden): Jeg vet ikke hvor mange følgere Sidra har hatt og progresjonen der, men tipper nok nyttår (alle på jakt etter naboen) og Isabel sin pause ga henne en god boost. Tviler på at hun kommer til å snappe fast for å være ærlig. Sidra har stått relativt stille på rundt 57.000 ganske lenge. jeg syntes det ble sagt at hun Emily ikke jobbet for Snap lenger? 1 1
refill Skrevet 10 timer siden #26789 Skrevet 10 timer siden Sirah skrev (12 minutter siden): Sidra har stått relativt stille på rundt 57.000 ganske lenge. Ja da er det jo ikke noe å diskutere om hun har ligget i det landet en god stund. Ingen korrupsjon mao 😅 Så har hun vel fått en oppsving kanskje nå som hun har vært i Dubai over lengre tid om hun har snappet aktivt da. Altså mer interaksjon. 1
smiiiley Skrevet 10 timer siden #26790 Skrevet 10 timer siden Spania33 skrev (1 time siden): Og hvordan klarer Sidra, totalt uten innhold på snapen sin, fra den ene dagen til den andre å gå fra 30 000 følgere til 60 000 følgere? Altså doblet antall følgere på en dag. Da kan man trygt si at man har hatt hjelp av Snap ja, som over natten har klart det ikke engang I har klart for søsteren sin. Influensere er ikke de eneste som tjener seg rike på Snap, det er Snap selv som får all reklameinntekt, som de igjen (delvis) drysser ut over utvalgte influensere. Helt enig, Snap er totalt korrupt. Sidra har hatt over 50 000 følgere i sikker et års tid. Så de der konspirasjonsteoriene deres om snap kan dere slippe å bruke tid på. hun har nok fått stjerne pga alle nysgerrige sjeler når I tok seg fri. Tipper hun har fått en del tusen meldinger. Det går jo på engasjement også vet du 😆 Så den stjerna der er det folket som har gitt henne. Sikker de som er mest irritert på Raad familien som har bidratt mest der 😂 6
Sirah Skrevet 10 timer siden #26791 Skrevet 10 timer siden refill skrev (5 minutter siden): Ja da er det jo ikke noe å diskutere om hun har ligget i det landet en god stund. Ingen korrupsjon mao 😅 Så har hun vel fått en oppsving kanskje nå som hun har vært i Dubai over lengre tid om hun har snappet aktivt da. Altså mer interaksjon. Ja det er jeg 99% sikker på for har fulgt litt med. Folk med mindre følgere enn henne har fått gul stjerne mye kjappere lissom. Hun har jo tatt snappingen kraftig opp i det siste. Hun la ut en snapp igår var det vel hvor hun skrev at hun brukte å ha rundt 30.000 visninger eller noe og nå hadde hun 60 så hun ble litt sjenert. 1
Velinda Skrevet 10 timer siden #26792 Skrevet 10 timer siden smiiiley skrev (9 minutter siden): Sidra har hatt over 50 000 følgere i sikker et års tid. Så de der konspirasjonsteoriene deres om snap kan dere slippe å bruke tid på. hun har nok fått stjerne pga alle nysgerrige sjeler når I tok seg fri. Tipper hun har fått en del tusen meldinger. Det går jo på engasjement også vet du 😆 Så den stjerna der er det folket som har gitt henne. Sikker de som er mest irritert på Raad familien som har bidratt mest der 😂 Hun har fått følgerene til Isabel,så bare der burde det ringe en bjelle,jente 20 med følgere 40+høres det relevant ut?,høy aktivitet,eh..nei,vil si meget lav aktivitet,at hun har medieomtale og er et kjent fjes,ikke der heller treffen hun,så ja det lukter korrupsjon 3 4
Princess_81 Skrevet 10 timer siden #26793 Skrevet 10 timer siden Bare jeg om synes det er ekkelt med lange tånegler? Isabel lager pedikyr på sine men jeg syns det er nasty med så lange negler på føttene 😭 14 2
agent Skrevet 10 timer siden #26794 Skrevet 10 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Den gule stjernen ⭐️ på Snapchat betyr at en bruker er verifisert av Snapchat. Dette er kriteriene (slik Snapchat praktiserer det i dag): Snapchat gir ikke gul stjerne etter søknad – den deles ut manuelt av Snapchat til profiler som oppfyller flere av disse punktene: ⭐️ Hovedkriterier Du må være: Offentlig kjent person, eller Creator / profil med høy synlighet, eller Person som ofte blir etterlignet / kopiert (for å hindre fake-kontoer) Eksempler: Mediepersonlighet Influencer Artist, idrettsutøver, skuespiller Politiker TV-profil Virale creators med stort publikum 📊 Typiske (uoffisielle) krav Ikke fastsatt offentlig, men i praksis ser man ofte: Mange følgere (ofte 50k–100k+) Høy aktivitet (jevn posting) Autentisk identitet (ekte navn/ansikt) Medieomtale / ekstern synlighet (Instagram, TikTok, presse osv.) Kontoen representerer én tydelig person, ikke bare privat vennekrets Videre står det at Snapchat kontakter DEG ikke omvendt…. Så her er det korrupsjon pga Sidra oppfølger ingen av disse kravene over!! Er nok blitt tatt en avgjørelse på nyttårsaften ja tenker jeg….🤔 Er hun kvalifisert til noen av kravene?
Velinda Skrevet 9 timer siden #26795 Skrevet 9 timer siden agent skrev (23 minutter siden): Er hun kvalifisert til noen av kravene? Kun følgertallet 3 1
Hatsumomo Skrevet 9 timer siden #26796 Skrevet 9 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): pga Sidra oppfølger ingen av disse kravene over!! Er nok blitt tatt en avgjørelse på nyttårsaften ja tenker jeg….🤔 ja vet du hva, dette er faktisk bare ikke greit i det hele tatt. 1 6
Hatsumomo Skrevet 9 timer siden #26797 Skrevet 9 timer siden Princess_81 skrev (1 time siden): Bare jeg om synes det er ekkelt med lange tånegler? Isabel lager pedikyr på sine men jeg syns det er nasty med så lange negler på føttene 😭 Jeg syntes negler generelt er nasty, men enda verre med lange tånegler, fancy eller ei. 2 4
Veunchy Skrevet 8 timer siden #26798 Skrevet 8 timer siden Hvorfor har hun bilde av en romantisk middag for to hvis det beste hun har opplevd i sitt liv, er delfinene? Jeg har ikke sjekket snap med vilje, noen som vet?
Snuppa82 Skrevet 8 timer siden #26799 Skrevet 8 timer siden 14 minutter siden, Veunchy said: Hvorfor har hun bilde av en romantisk middag for to hvis det beste hun har opplevd i sitt liv, er delfinene? Jeg har ikke sjekket snap med vilje, noen som vet? Romantisk middag for to? Det bryllupet som var på stranda du mener? Ikke sett noe om romantisk middag for to jeg. 🙈 1
agent Skrevet 8 timer siden #26800 Skrevet 8 timer siden Har hun en knekk igjen ? Så bare click bait'en. 💪💪 Har det blitt populært med svart bakgrunn og hvit skrift. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå