Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Miimosa skrev (2 timer siden):

Hva tror vi har skjedd?? Ref siste snap «sjukeste på lenge» svart bakgrunn 

Jeg tipper besøk 

Og @agent

Ikke sett alt, men delfinene dukket opp utenfor villaen etter en veldig forløsende healing session. 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden):

Har sagt dette lenge… forbanna snyltere! Og håper så inderlig de blir gransket nå av nav… 🙌🏽

Men hva om det er bukken som passer havresekken…

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (32 minutter siden):

Og @agent

Ikke sett alt, men delfinene dukket opp utenfor villaen etter en veldig forløsende healing session. 

Må jo bare flire av dette? Det kryr av delfiner på Maldivene og man ser dem stadig vekk😂 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Må jo si da.. det med bruden og Isabel er ganske sprøtt...

• Liker 2
Skrevet

Ser Sidra har fått gul stjerne. Når skjedde det?

Skrevet
Sirah skrev (12 minutter siden):

Nettopp ifølge Isabell.

Jeg trodde man måtte poste aktivt og ha en aktiv kjerne for å få stjerne - har ikke fulgt henne, men har jo forstått her og på Isabel at Sidra ikke er særlig aktiv så det er jo sært da.

Skrevet
Sirah skrev (12 minutter siden):

Kan man fatte og begripe hvordan i all verden hun skal få den gule stjernen, har jo null innhold. Er nok fordi Isabel kjenner hun på snap, tror jeg. Mener hun fikk den nå da hun kom til Norge.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Sol 54 skrev (19 minutter siden):

Kan man fatte og begripe hvordan i all verden hun skal få den gule stjernen, har jo null innhold. Er nok fordi Isabel kjenner hun på snap, tror jeg. Mener hun fikk den nå da hun kom til Norge.

Var det hun som var der på nyttårsfesten,Emely?litt "rart"at den stjerna dukka opp helt tilfeldig,korrupt hele snap

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Velinda skrev (Akkurat nå):

Var det hun som var der på nyttårsfesten,Emely?litt "rart"at den stjerna dukka opp helt tilfeldig,korrupt hele snap

Ja dette virker mistenkelig, andre sliter jo ræven av seg for å få den stjerna mens Sidra fikk sånn 57 tusen RS fanatikere av Isabel på et fat og nå en stjerne med svært lite innhold postet tidligere. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (42 minutter siden):

Jeg tipper at da Isabel ikke postet på 4 dager gikk seertallene til Sidra ekstremt mye opp.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (30 minutter siden):

Nettopp ifølge Isabell.

Jeg trodde man måtte poste aktivt og ha en aktiv kjerne for å få stjerne - har ikke fulgt henne, men har jo forstått her og på Isabel at Sidra ikke er særlig aktiv så det er jo sært da.

Hun bare dukket opp hos meg nå så la merke til det. Sidra er vel veldig aktiv i perioder, spesielt når hun er på reise. Hun har jo reist mye i det siste så det var vel bra nok da?

Sol 54 skrev (29 minutter siden):

Er vel engasjement fra følgerne det går på vil jeg tro? Aner ikke, bare gjetter.

Fiin skrev (Akkurat nå):

Jeg tipper at da Isabel ikke postet på 4 dager gikk seertallene til Sidra ekstremt mye opp.

Det var ikke dumt tenkt nei!

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Ja dette virker mistenkelig, andre sliter jo ræven av seg for å få den stjerna mens Sidra fikk sånn 57 tusen RS fanatikere av Isabel på et fat og nå en stjerne med svært lite innhold postet tidligere. 

Ikke lenge før hun eiendomsmegleren får en også

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (28 minutter siden):

Ja , det er hun. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Velinda skrev (21 minutter siden):

Ikke lenge før hun eiendomsmegleren får en også

Ser hun har 14.000 følgere, må man ikke ha 50.000 ? 
Tror ikke RS kommer til å troppe opp for henne - hun er tross alt ikke en Raad. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har blokkert alle disse Raad- folka  på snap. Anbefales 😁

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Tenkeselv skrev (På 10.1.2026 den 16.13):

Noen som sier at man ikke liker Isabel fordi man er her inne ? Isabel er sikkert en fin person hun, det ka bare de som kjenner henne vite.

Men væremåten på Snap, den kyniske måten hun opererer på med det meste trenger man absolutt ikke like. Stor forskjell på person og handling.

Men jeg kan jo da sende denne i retur å spørre om du kjenner henne på ordentlig ? Siden du mener at vi andre her inne tar feil ?

Jeg kjenner henne så absolutt ikke. Nettopp derfor skriver jeg heller ikke i negativt forstand om henne. Jeg synes hun er kul, åpen, morsom og en jævel på å tjene penger. Maldivene er et nydelig sted som jeg blir kjent med via henne. Andre steder i verden også for den saks skyld. At mange mener hun er kynisk som gjør ting på den eller den måten syns jeg er litt feil å si. Dette er jobben hennes og folk biter på. Man MÅ jo ikke følge henne, lage oppstuss og lage egne tråder om henne liksom. Alt fuzzet rundt henne fører jo bare til at hun tjene mer penger. 

Skrevet
Sol 54 skrev (20 timer siden):

Vet det ikke er lov å legge ut bildet men gå inn å se på D….. der ser man bilde av moren og faren til Isabel. Alt tilsier at de to er sammen og de  to har to kommunale leiligheter i Oslo. Har sagt det før og jeg sier det igjen, forbaska snyltere!

Kan du sende meg en pm med hva D er ? 😅🤷‍♀️🙈

Skrevet
Anettespl skrev (9 minutter siden):

Jeg kjenner henne så absolutt ikke. Nettopp derfor skriver jeg heller ikke i negativt forstand om henne. Jeg synes hun er kul, åpen, morsom og en jævel på å tjene penger. Maldivene er et nydelig sted som jeg blir kjent med via henne. Andre steder i verden også for den saks skyld. At mange mener hun er kynisk som gjør ting på den eller den måten syns jeg er litt feil å si. Dette er jobben hennes og folk biter på. Man MÅ jo ikke følge henne, lage oppstuss og lage egne tråder om henne liksom. Alt fuzzet rundt henne fører jo bare til at hun tjene mer penger. 

Men på akkurat samme måte som jeg må respektere at du synes hun er kul, åpen,morsom osv osv, så må jeg ha like mye lov å si for meg er hun kynisk, slu og kalkulerende på andre sin bekostning.

Du må gjerne kalle meg en hater fordi jeg synes måten hun gjør ting på er kynisk og ufint det tåler jeg 🤷‍♀️Men da må du nesten også tåle at jeg synes du med dine valg av ord fremstår litt som en av de " alt er rosenrødt RS" for meg.

For jeg synes ikke noe om "smart" eller ikke til å få folk til å bite på når det gjelder å spille på andres samvittighet osv, jeg synes sånt er direkte stygt. Noe annet ord enn det har jeg dessverre ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Tenkeselv skrev (6 minutter siden):

Men på akkurat samme måte som jeg må respektere at du synes hun er kul, åpen,morsom osv osv, så må jeg ha like mye lov å si for meg er hun kynisk, slu og kalkulerende på andre sin bekostning.

Du må gjerne kalle meg en hater fordi jeg synes måten hun gjør ting på er kynisk og ufint det tåler jeg 🤷‍♀️Men da må du nesten også tåle at jeg synes du med dine valg av ord fremstår litt som en av de " alt er rosenrødt RS" for meg.

For jeg synes ikke noe om "smart" eller ikke til å få folk til å bite på når det gjelder å spille på andres samvittighet osv, jeg synes sånt er direkte stygt. Noe annet ord enn det har jeg dessverre ikke.

🎯🎯🎯

• Liker 2
Skrevet
baremeg skrev (40 minutter siden):

Jeg har blokkert alle disse Raad- folka  på snap. Anbefales 😁

Blokkerte Sidra så fort jeg så hun fikk den gule stjernen. Har de tre andre på utforsk, følger de ikke men er nummeret før en blokkering iverksettes på Rami og Shehed . Greit å følge litt med på I sin manipulerende, kyniske skuespill overfor sine følgere.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...