Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Korpsnerden skrev (56 minutter siden):

Jeg synes Isabel er en dritflink selger, men også både hensynsløs og kynisk i salgsmetodene hun benytter. 

Helt klart, men de som kjøper må da søren meg være bevisste mennesker også. De virker jo helt hodeløse der de kjøper som gærninger på overprisede varer. Da syntes jeg ikke synd på dem, om de vil blakke seg på glass (HALLO!) så får de som fortjent. Det samme med overprisede klær som man kan finne lignende billigere et annet sted. 

Slike mennesker får ikke min sympati overhodet, de får bare la seg bli utnyttet.

Cami9 skrev (48 minutter siden):

Ivorie kan jo sende ut et nyhetsbrev da? Hvis hun er utbrent så kan hun vel slutte å reklamere på snap. 

Ja, jeg er enig, men hvis man ser det gjennom Isabels øyne/en selgers øyne - hvorfor skal hun slutte med noe som fungerer som gull? 

Folk som stadig vekk kjøper er jo nyttige idioter.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (55 minutter siden):

Nei, men hun er den kyniske, kalkulerende og manipulerende parten. 

Igjen, når folk er nyttige idioter for den slags, så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Deres problem og Isabels vinning.

Folk må søren slutte å idolisere andre mennesker og ta seg sammen. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (8 minutter siden):

Koster sikkert penger, bedre å gjøre det på en privat snap konto. 

Hun som er så utbrent burde jo skille jobb og privat. La de ansatte stå for reklamen. Så hun kan bare være IR på sin konto.

Cami9 skrev (54 minutter siden):

Ivorie kan jo sende ut et nyhetsbrev da? Hvis hun er utbrent så kan hun vel slutte å reklamere på snap. 

Jeg har ikke fått det med meg at hun sier hun er UTBRENT.

Er det et ord hun har sagt i snappene sine eller er det noe folk bruker her i tråden? 

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (12 minutter siden):

Er det et ord hun har sagt i snappene sine eller er det noe folk bruker her i tråden? 

IR har sagt at hun IKKE har møtt veggen, men at hun nok ville ha møtt den om ikke familien hadde sagt fra om at hun må roe ned. 

• Liker 2
Skrevet
Ellenn skrev (25 minutter siden):

IR har sagt at hun IKKE har møtt veggen, men at hun nok ville ha møtt den om ikke familien hadde sagt fra om at hun må roe ned. 

Ir skriver hun trenger en pause og blir borte noen dager. Noen skriver her inne at hun er utbrent/møtt veggen = da stemmer jo det. Så får hun hets her lnne for «hvorfor kan hun være utbrent som kun er borte 5 dager». The irony 😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Den hekle-hatten bør kastes på en mååååååde😂

Endret av Cami9
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Korpsnerden skrev (1 time siden):

Men gråt du, spilte på oppveksten din, fant opp historier, kalte dem bestevenner og ghostet kundene dine for å skape salg?

Salg er kynisme/egoisme (skal gagne den som selger), men det finnes selgere som er verre enn andre, og det finnes produkter som selges som kan forsvares mer enn andre (feks personforsikring vs iskaffeglass i ørten design). 

Jeg synes Isabel er en dritflink selger, men også både hensynsløs og kynisk i salgsmetodene hun benytter. 

Er ikke uenig med deg, men heller ikke heeelt enig ☺️ Noen er bedre selgere enn andre, helt klart, og noen bruker salgsmetoder som er litt mer på kanten enn andre. 
Men beklager, jeg klarer ikke helt å se at hun kun gråter og snakker om oppveksten som ren salgsmetode. Deler man hele livet så er det en naturlig del. Ghostet? Hun la ut en melding om at hun trengte en pause. Hvis noen føler seg ghostet så må jeg si at det overrasker meg. Da er det et dem problem. Da bør man ikke oppholde seg må internett. 
Fant opp historier? Hvordan vet vi det egentlig? Det er spekulasjoner og ikke noe vi vet. 
Men å kalle sine følgere for bestevenner, det kan jeg være enig i ikke er den beste metoden, både for henne selv og følgerene.

Endret av smiiiley
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
smiiiley skrev (23 minutter siden):

Ir skriver hun trenger en pause og blir borte noen dager. Noen skriver her inne at hun er utbrent/møtt veggen = da stemmer jo det. Så får hun hets her lnne for «hvorfor kan hun være utbrent som kun er borte 5 dager». The irony 😅

Tenkte meg det..det blir for dumt.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
smiiiley skrev (49 minutter siden):

Er ikke uenig med deg, men heller ikke heeelt enig ☺️ Noen er bedre selgere enn andre, helt klart, og noen bruker salgsmetoder som er litt mer på kanten enn andre. 
Men beklager, jeg klarer ikke helt å se at hun kun gråter og snakker om oppveksten som ren salgsmetode. Deler man hele livet så er det en naturlig del. Ghostet? Hun la ut en melding om at hun trengte en pause. Hvis noen føler seg ghostet så må jeg si at det overrasker meg. Da er det et dem problem. Da bør man ikke oppholde seg må internett. 
Fant opp historier? Hvordan vet vi det egentlig? Det er spekulasjoner og ikke noe vi vet. 
Men å kalle sine følgere for bestevenner, det kan jeg være enig i ikke er den beste metoden, både for henne selv og følgerene.

Hun har jo selv innrømmet at hun feks har kjøpt blomster og andre ting til seg selv, for så å si til følgerne at hun har fått det av x og y - er ikke det å finne opp historier? 

Ghoste var et begrep jeg brukte for å vise til at hun plutselig logger av, uten at det er kommunisert at hun skal ha ferie/pause (noen ingen hadde reagert på). Det leder alltid til masse interesse og spekulasjon og det er jeg helt sikker på at hun vet og benytter til salg og klikk. 

Jeg sier ikke at det kun er ren salgsmetode at hun snakker om oppveksten, men at den benyttes til salg mener jeg er vist uttallige ganger. Hun har jo blant annet solgt to bøker om emnet. 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
2 hours ago, Korpsnerden said:

Ghoste var et begrep jeg brukte for å vise til at hun plutselig logger av, uten at det er kommunisert at hun skal ha ferie/pause (noen ingen hadde reagert på). Det leder alltid til masse interesse og spekulasjon og det er jeg helt sikker på at hun vet og benytter til salg og klikk. 

Jeg sier ikke at det kun er ren salgsmetode at hun snakker om oppveksten, men at den benyttes til salg mener jeg er vist uttallige ganger. Hun har jo blant annet solgt to bøker om emnet. 

Hun skrev jo at hun trengte pause, så det er jo kommunisert. 

Bøkene er bra de, basert på oppvekst, solgt bra så ja der har hu tjent penger på oppvekst, men er det så rart? 

IR er for mange av oss ren underholdning,  noe mer enn annet. Litt som annen tv-underholdnig og enkelte scriptet "reality show". Å si at andre tror blindt på det hun sier og gjør er å fordumme andre. Folk tror hva de vil og har ansvar for å vurdere det selv. Det som er trist er at denne såpeserien av et liv (sant eller ikke) faktisk er store deler av livet hennes. 

Følgere får ta ansvar selv, kynisk eller ikke, hun lager content og folk følger.

Jeg har kjøpt en del ting og jeg, noe liker jeg og kjøpt flere ganger andre liker jeg ikke og er kastet/gitt bort. Føler meg ikke lurt eller manipulert til å handle. 

Endret av Snuppa82
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Etter hva jeg har fått med meg er det det. Er vel grunnen for. Snap ferien . Men nå er hun visst tilbake for fult, med delfiner , iskaffe og masse snik reklame for egne produkter .

Screenshot_20260111_173641_Google.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
agent skrev (37 minutter siden):

Etter hva jeg har fått med meg er det det. Er vel grunnen for. Snap ferien . Men nå er hun visst tilbake for fult, med delfiner , iskaffe og masse snik reklame for egne produkter .

Screenshot_20260111_173641_Google.jpg

Men kjære vene, hun har ikke brukt det ordet om seg selv, da er det regelrett TÅPELIG av dere andre å bruke det og så håne henne for nettopp det.

Dere som bare velger å bruke ordet "utbrent" på eget initativ, man kan jo ikke ta noen av dere seriøst når dere lager "drama" ut av det dere selv velger å tolke i stedet for hva personen faktisk har sagt.

Dere nedlater dere til å løpe idiotenes agenda på samme måte som RS i min øyne. Det finnes nok å klage på I på, om dere ikke skal regelrette finne opp ting i tillegg!

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Kønn skrev (19 timer siden):

Siterer denne fordi I synes det er helt naturlig å dele sexlivet sitt til familie i venner, VENNER OG ELSKLINGER. 

Har ikke sett snappen hennes på månedsvis og har ikke noe behov heller. Ser av innholdet her at alt i livet hennes foregår på samme måte som tidligere. Det er overarbeid, sex og elsklinger. Lurer på om hun skjønner hva som ligger i ordet å elske. Om hun forstår dybden i det. Det er ikke et ord man slenger ut i hytt og pine til gud og hvermann. Hvordan kan man elske følgerne sine? I de fleste sine øyne betyr det å ha dype , varme og personlige følelser for noen. Hun misbruker ordet for å få penger i kassa. Fatter ikke at enkelte ikke forstår det

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (45 minutter siden):

Men kjære vene, hun har ikke brukt det ordet om seg selv, da er det regelrett TÅPELIG av dere andre å bruke det og så håne henne for nettopp det.

Dere som bare velger å bruke ordet "utbrent" på eget initativ, man kan jo ikke ta noen av dere seriøst når dere lager "drama" ut av det dere selv velger å tolke i stedet for hva personen faktisk har sagt.

Dere nedlater dere til å løpe idiotenes agenda på samme måte som RS i min øyne. Det finnes nok å klage på I på, om dere ikke skal regelrette finne opp ting i tillegg!

Hun sa da vitterlig etter å ha sagt nei til kino med gjengen at hun var så sliten, tappet for energi m.m  at om hun ikke hadde sagt nei så hadde hun havnet på psykiatrisk. Vet ikke helt hvem som prøver å lage drama her, Isabel er en ener i nettopp drama.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
smiiiley skrev (22 timer siden):

Haha huff ja, Mange av de som må beskyttes mot seg selv 😅🙈 Vi skulle bare visst hvor balansen mellom en sunnere influenserverden og det å sy puter under armene på folk. For hvis man skal beskytte alle mot vonde følelser/usunne påvirkninger så tror jeg vi får et samfunn som er lite robust. 

Helt enig med deg! 

agent skrev (19 timer siden):

Bianca Ingrosso 🇸🇪

November og Desember var det vel lanseringer nesten annenhver dag.

Så det ble vel dyrt for de mest ihuga elsklingene. 

Ja så klart :)  Takk!

Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Usj, I har fått kakerlakker i leiligheten.. mye rart med disse leilighetene som koster millioner å kjøpe. Mugg i taket (Rami sin forrige), vannlekkasjer og nå kakerlakker 🫣

Er det mulig.... En leilighet til den prisen burde hatt egen butler, ikke kakerlakker 🤯

smiiiley skrev (7 timer siden):

Vi gikk på kurs ene og alene for bedriftens inntjening. Når vi fikk et godt innblikk i ulike personligheter så var det da lettere å vite hvordan gå frem for at kunden skal «bite på» ut i fra personlighet. 
Jeg tenkte på dette da jeg mener at hvis man skal kalle enkeltpersoner for kyniske er det bedre å se på helheten. At det meste som omhandler salg er kynisk. Blir kanskje litt feil å si at en person er kynisk for de jobber i salgsbransjen. 
Da har jeg også vært kynisk og manipulerende i min tidligere karriere 😅🙈
Jeg var ikke den beste selgeren da, for i tilfeller der jeg visste at en person ikke hadde så god råd så var jeg snill med prisen, som igjen gikk utover min egen lønn. Det er nok stor forskjell på en til en salg, der man har en person i stolen gjerne et par timer. Salg gjennom en skjerm der man ikke ser motparten hadde vært annerledes. Hadde nok ikke tenkt så mye over situasjonene deres da. 

Jeg har jobbet innenfor salg selv og dette du beskriver her er en av grunnene til at jeg sluttet. Forferdelig kynisk bransje...

Snuppa82 skrev (2 timer siden):

Hun skrev jo at hun trengte pause, så det er jo kommunisert. 

Bøkene er bra de, basert på oppvekst, solgt bra så ja der har hu tjent penger på oppvekst, men er det så rart? 

IR er for mange av oss ren underholdning,  noe mer enn annet. Litt som annen tv-underholdnig og enkelte scriptet "reality show". Å si at andre tror blindt på det hun sier og gjør er å fordumme andre. Folk tror hva de vil og har ansvar for å vurdere det selv. Det som er trist er at denne såpeserien av et liv (sant eller ikke) faktisk er store deler av livet hennes. 

Følgere får ta ansvar selv, kynisk eller ikke, hun lager content og folk følger.

Jeg har kjøpt en del ting og jeg, noe liker jeg og kjøpt flere ganger andre liker jeg ikke og er kastet/gitt bort. Føler meg ikke lurt eller manipulert til å handle. 

Helt enig med deg. Jeg anser også dette som rein underholdning. Dessverre er det tydeligvis ikke alle som gjør det. Spørsmålet er hvor stort ansvar "vi" har ovenfor dem?

• Nyttig 1
Skrevet
Sol 54 skrev (9 minutter siden):

Hun sa da vitterlig etter å ha sagt nei til kino med gjengen at hun var så sliten, tappet for energi m.m  at om hun ikke hadde sagt nei så hadde hun havnet på psykiatrisk. Vet ikke helt hvem som prøver å lage drama her, Isabel er en ener i nettopp drama.

Sa fortsatt ikke "utbrent".
Smålig og patetisk å fremstille det slik!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Er det mulig.... En leilighet til den prisen burde hatt egen butler, ikke kakerlakker 🤯

Ja, ikke sant. Det er jo faktisk helt sprøtt.

Den ene leiligheten før denne hadde jo MAUR.

Men hvordan klarer man egentlig å få kakerlakker i den høyden? Det må jo være noe man drar med seg inn eller?

• Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Sa fortsatt ikke "utbrent".
Smålig og patetisk å fremstille det slik!

Har ikke nevt ordet utbrent, les det jeg skriver. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol 54 skrev (1 minutt siden):

Har ikke nevt ordet utbrent, les det jeg skriver. 

Så ikke siter meg på innlegget hvor jeg skriver om nettopp dette med å kalle folk for utbrent når de ikke har sagt det selv da!

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (5 minutter siden):

Ja, ikke sant. Det er jo faktisk helt sprøtt.

Den ene leiligheten før denne hadde jo MAUR.

Men hvordan klarer man egentlig å få kakerlakker i den høyden? Det må jo være noe man drar med seg inn eller?

Må jo komme inn med pappesker osv? Bare en tanke? Helt sprøtt...... Til den prisen burde man kunne forvente at ting ble håndtert og var i orden. Helt greit at feil og mangler kan forekomme overalt, men hvor mange ganger har de ikke prøvd å fikse den vannlekkasjen i taket nå?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...