Sol 54 Skrevet 8. januar #26541 Skrevet 8. januar Ellie25 skrev (1 time siden): Hun blir jo kaldt både falsk og sleip i denne tråden pga pausen hun tar nå! Har fulgt Isabel fra den gangen hun startet i PH. Om det er så at Isabel har tatt en pause pga. helse osv så er det ingenting jeg ønsker mer for henne, det ville vært på tide at hun tok til fornuft. Det har vært gjentagende ganger hvor vi har sett at disse såkalte pausene med drama, gråt osv har vist seg å være manipulerende, kyniske innspill fra Isabel som igjen gjør at man ikke tror det spøtt på hva hun serverer sine elsklinger som hun ikke kan være uten….selvfølgelig kan hun ikke det pga 💸💵💰 Er lov å håpe Isabel har tatt en lengre pause men , nei jeg tror det er andre årsaker som ligger bak. 8 8
LorettaLynn Skrevet 8. januar #26542 Skrevet 8. januar Snuppa82 skrev (29 minutter siden): Men hvem er det som lager drama av at hun tar pause? Hun gjør det selv ved blant annet å være så på og å gjøre seg så uunnværlig. Men jeg skjønner at vi her inne ser Isabel på veldig forskjellig vis så det blir litt umulig å diskutere. Jeg synes hun så veldig rar og sliten ut dagen før hun logget av, om hun var det eller ikke, og evt hvor sliten er det bare hun som vet. Etter min mening burde hun for sin egen del logge av for alltid og flytte hjem til Norge. 7 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. januar #26543 Skrevet 8. januar Sol 54 skrev (34 minutter siden): Har fulgt Isabel fra den gangen hun startet i PH. Om det er så at Isabel har tatt en pause pga. helse osv så er det ingenting jeg ønsker mer for henne, det ville vært på tide at hun tok til fornuft. Det har vært gjentagende ganger hvor vi har sett at disse såkalte pausene med drama, gråt osv har vist seg å være manipulerende, kyniske innspill fra Isabel som igjen gjør at man ikke tror det spøtt på hva hun serverer sine elsklinger som hun ikke kan være uten….selvfølgelig kan hun ikke det pga 💸💵💰 Er lov å håpe Isabel har tatt en lengre pause men , nei jeg tror det er andre årsaker som ligger bak. Kanskje hun er blitt tatt for noe der nede ? Er jo UAE vi prater om her.. 🤔🤷🏼♀️😅 1 1
Sol 54 Skrevet 8. januar #26544 Skrevet 8. januar (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden): Kanskje hun er blitt tatt for noe der nede ? Er jo UAE vi prater om her.. 🤔🤷🏼♀️😅 Nei, nei håper da virkelig ikke det og det tror jeg heller ikke. Hun er nok i beste fall på Maldivene med filmcrue på slep😂😂 Endret 8. januar av Sol 54 . 3 1
Tenkeselv Skrevet 9. januar #26545 Skrevet 9. januar Ellie25 skrev (16 timer siden): Jeg synes det er litt trist at man automatisk tenker at det er gjennomtenkt, kynisk og manipulerende når hun legger ut av hun er på gråten, utslitt og trenger en pause. Hvorfor tenke det verste om en person hver gang? Kanskje jeg er farget av at jeg nylig selv har gått på en smell og blitt utbrent, men jeg synes jo ikke det virker så rart om hun faktisk trenger en pause heller? Mange av oss i vanlige jobber har jo fri i helgene. Hun snapper stort sett hver dag. Og ja, det virker ikke som et fysisk krevende liv akkurat men psykisk tror jeg absolutt at det kan tære på. Selvom man har valgt det livet selv og elsker oppmerksomheten. Hun har i tillegg omfattende traumer fra barndommen som også ofte tærer på kropp og psyke over tid dersom de er ubehandlet, perioder mer enn andre. Det heller ikke helt rart dersom hun gikk på en psykisk smell nå. Hun har vært noen dager med fosterfamilien sin og blitt påminnet hvordan en sunn, god familierelasjon med vanlige folk kan være. Hun fikk også igjen påminnet hvor gale følgerne hennes kan være mtp alt dette styret om naboen (som jeg er enig i at hun lagt lagt opp til selv med spekulasjoner). Jeg kan se for meg at en forsvarsmekanisme i jobben hennes er å fortrenge litt hvor gale folk kan være der ute, hvor investerte de er i livet hennes på godt og vondt. Fordi det er så lukrativt med alle pengene det bringer inn. Men så kommer medaljens bakside frem fra tid og annen og det er ikke så rart at hun da får en liten smell. Og ja, hun har valgt å dele så mye selv. Og det er nok et valg hun aktivt tar fordi hun synes det er verdt alle disse baksidene fordi hun får så mye penger. Hun har vel valgt at pengene er viktigere. Men jeg får litt vondt av henne likevel. Eller så kan dere såklart ha rett, at dette er et rent kynisk spill for å skape blest. Det er mulig, men jeg får meg liksom ikke til å tenke det verste om folk på den måten. Vel hun er jo den som er litt av typen ulv ulv synes jeg, med alt oppspinn og drama som med Naboen osv. Hun villig og bevisst spiller på Naboen som content, å jeg antar hun er ved sine fulle fem liksom. Hvis alt dette er så ekte, så må det være noe veldig galt med henne som driver det så langt som dette her. At det brått går fra latter og fjas til neste Snap med tittelen : Tar pause på ubestemt tid Besties.. De fleste har problemer med å tro at slikt er ekte, å ikke minst med I fordi hun bevisst har gjort ting veldig kynisk før også. Fordi hun vet RS følger blindt. Situasjonen med fosterfamilien kan jeg forstå kanskje kan være litt vanskelig, men hun kunne jo kanskje involvert de enda mer i livet sitt da ? For jeg vil nå si at de ser ut til å gi henne mye mer enn Raad familien gjør. Tøff barndom kommer man bare så og så langt med å spille på, å det er ikke vanskelig å se når hun velger å si "at det er Shiroq" i en spesiell setting osv. For meg er det også blitt mer og mer contentkort å bruke, dessverre. Jeg er den første til å ha medfølelse for mennesker, men i dette tilfellet her så har jeg dessverre ikke noe tro på dette her. Å det har hun dessverre gjort selv, fordi hun setter penger over alt, åpenbart både helse og moralske kompass. 2 17
Frkwitch Skrevet 9. januar #26546 Skrevet 9. januar Tror ikke det bare er IR som har godt av at hun har tatt en pause! 2 9
Sol 54 Skrevet 9. januar #26547 Skrevet 9. januar Det er veldig overraskende at ikke media er mer interessert i hvorfor frøken I ikke er på sine elskede sider💸 1
Sol 54 Skrevet 9. januar #26548 Skrevet 9. januar Tenkeselv skrev (1 time siden): Vel hun er jo den som er litt av typen ulv ulv synes jeg, med alt oppspinn og drama som med Naboen osv. Hun villig og bevisst spiller på Naboen som content, å jeg antar hun er ved sine fulle fem liksom. Hvis alt dette er så ekte, så må det være noe veldig galt med henne som driver det så langt som dette her. At det brått går fra latter og fjas til neste Snap med tittelen : Tar pause på ubestemt tid Besties.. De fleste har problemer med å tro at slikt er ekte, å ikke minst med I fordi hun bevisst har gjort ting veldig kynisk før også. Fordi hun vet RS følger blindt. Situasjonen med fosterfamilien kan jeg forstå kanskje kan være litt vanskelig, men hun kunne jo kanskje involvert de enda mer i livet sitt da ? For jeg vil nå si at de ser ut til å gi henne mye mer enn Raad familien gjør. Tøff barndom kommer man bare så og så langt med å spille på, å det er ikke vanskelig å se når hun velger å si "at det er Shiroq" i en spesiell setting osv. For meg er det også blitt mer og mer contentkort å bruke, dessverre. Jeg er den første til å ha medfølelse for mennesker, men i dette tilfellet her så har jeg dessverre ikke noe tro på dette her. Å det har hun dessverre gjort selv, fordi hun setter penger over alt, åpenbart både helse og moralske kompass. Innertier 🎯 4 1 1
Teflonhjernen Skrevet 9. januar #26549 Skrevet 9. januar Tenkeselv skrev (5 timer siden): Vel hun er jo den som er litt av typen ulv ulv synes jeg, med alt oppspinn og drama som med Naboen osv. Hun villig og bevisst spiller på Naboen som content, å jeg antar hun er ved sine fulle fem liksom. Hvis alt dette er så ekte, så må det være noe veldig galt med henne som driver det så langt som dette her. At det brått går fra latter og fjas til neste Snap med tittelen : Tar pause på ubestemt tid Besties.. De fleste har problemer med å tro at slikt er ekte, å ikke minst med I fordi hun bevisst har gjort ting veldig kynisk før også. Fordi hun vet RS følger blindt. Situasjonen med fosterfamilien kan jeg forstå kanskje kan være litt vanskelig, men hun kunne jo kanskje involvert de enda mer i livet sitt da ? For jeg vil nå si at de ser ut til å gi henne mye mer enn Raad familien gjør. Tøff barndom kommer man bare så og så langt med å spille på, å det er ikke vanskelig å se når hun velger å si "at det er Shiroq" i en spesiell setting osv. For meg er det også blitt mer og mer contentkort å bruke, dessverre. Jeg er den første til å ha medfølelse for mennesker, men i dette tilfellet her så har jeg dessverre ikke noe tro på dette her. Å det har hun dessverre gjort selv, fordi hun setter penger over alt, åpenbart både helse og moralske kompass. Veldig bra skrevet og jeg er helt enig 🎯 4 1
Sirah Skrevet 9. januar #26550 Skrevet 9. januar (endret) Til info så fikk jeg henne opp på Snapchat nå. Hun har lagt ut et bilde av at hun ligger i bikini og soler seg, ser ut som Maldivene Det siste er så klart bare spekulasjoner fra min side, det kan like gjerne være en annen varm plass Håper pausen har gjort henne godt Endret 9. januar av Sirah 2 4
Snuppa82 Skrevet 9. januar #26551 Skrevet 9. januar 10 hours ago, LorettaLynn said: Hun gjør det selv ved blant annet å være så på og å gjøre seg så uunnværlig. Men jeg skjønner at vi her inne ser Isabel på veldig forskjellig vis så det blir litt umulig å diskutere. Jeg synes hun så veldig rar og sliten ut dagen før hun logget av, om hun var det eller ikke, og evt hvor sliten er det bare hun som vet. Etter min mening burde hun for sin egen del logge av for alltid og flytte hjem til Norge. Men det man leser på facebook så sier de fleste de unner henne å ta pause. Drama om pause har jeg bare sett her inne? Har ikke jodel og sånt så der vet jeg ikke. Så "elsklingene" hennes tar jo det fint, mer abstinenser å spore her inne på at hun rr borte. 8
Natu Skrevet 9. januar #26552 Skrevet 9. januar Måtte inn og se. Hun ser faktisk veldig sliten ut, og har ingen glimt i øynene. Hun har nok blitt innhentet av kjøret hun har holdt på med. Litt spent på hvor lenge det vil vare og om hun faktisk gjør endringerover tid og ikke bare brannslokking akkurat nå. Jeg tenker at når man har solgt seg så mye som hun har gjort, kan det bli ille. Og en god psyke kan man ikke betale seg til. Det jeg har sett i dag fikk meg til å synes synd på henne. 1 9
Alessi Skrevet 9. januar #26553 Skrevet 9. januar Ny oppdatering på "det andre stedet" - som ikke skal nevnes (?)
hjerteis Skrevet 9. januar #26554 Skrevet 9. januar Nå slutter jeg å følge henne, det hun serverer nå er ren løgn. Pakker inn at naboen har droppa henne skinner gjennom lang vei. For ei flåse 😂 Takk for mange morsomme diskusjoner og innlegg her 😊 Dere er gøye! 3 1 13
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9. januar #26555 Skrevet 9. januar Jeg måtte faktisk inn å se litt nå. Det jeg ser er en utbrebdt Isabel men hun avslører seg.. Hun forteller at hun ikke har hatt tid til å chatten eller snappe med sine (ekte) venner for hun har alltid vært PÅ JOBB… Altså - kan det bli mer tydelig?!😅 Hun som har spilt på dette med elsklingene sine og bestiser, og det at hun ser på følgerne som EKTE venninner..🤡🤓 Hun forteller det jo egentlig rett ut!🙈 Ønsker god bedring til henne….. 7 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9. januar #26556 Skrevet 9. januar hjerteis skrev (10 minutter siden): Nå slutter jeg å følge henne, det hun serverer nå er ren løgn. Pakker inn at naboen har droppa henne skinner gjennom lang vei. For ei flåse 😂 Takk for mange morsomme diskusjoner og innlegg her 😊 Dere er gøye! Ikke sant?! Hun ER kynisk… Og avslører seg mer enn noen gang nå.. 4 8
Tippsi Skrevet 9. januar #26557 Skrevet 9. januar (endret) Ja stakkars lille penge pike🙄🙈, reklamen fortsetter no ihverfall...det tar hun seg tid til... krokodilletårene flyter... flaut🙄 Endret 9. januar av Tippsi 5 8
Teflonhjernen Skrevet 9. januar #26558 Skrevet 9. januar Har ikke sett, men hun er tilbake? Hvor lang tid tok det? Fire dager? Er det mulig? Dette er helt vilt, de tårevåte snappene og den dramatiske meldingen så går det fire dager eller noe sånt så er hun på Maldivene etter hva jeg skjønner. Dette viser hvor kynisk hun er…hun vet RS sikkert er helt ute av seg nå av bekymring og vare venter på livstegn. Herregud…hun kunne bare sagt at hun tok seg en uke fri og dro på ferie. Huff, skjønner ikke hvordan det er mulig å være så kynisk mot de som faktisk er lønnen hennes. Håper flere ser det nå! 5 15
Kønn Skrevet 9. januar #26559 Skrevet 9. januar Teflonhjernen skrev (53 minutter siden): Har ikke sett, men hun er tilbake? Hvor lang tid tok det? Fire dager? Er det mulig? Dette er helt vilt, de tårevåte snappene og den dramatiske meldingen så går det fire dager eller noe sånt så er hun på Maldivene etter hva jeg skjønner. Dette viser hvor kynisk hun er…hun vet RS sikkert er helt ute av seg nå av bekymring og vare venter på livstegn. Herregud…hun kunne bare sagt at hun tok seg en uke fri og dro på ferie. Huff, skjønner ikke hvordan det er mulig å være så kynisk mot de som faktisk er lønnen hennes. Håper flere ser det nå! 🎯.Så hun er tilbake og på M? Da må hun være på igjen slik at følgerne kan finansiere dette shit showet hennes. Elsklingene hennes,ja🤣 5 8
agent Skrevet 9. januar #26560 Skrevet 9. januar Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Jeg måtte faktisk inn å se litt nå. Det jeg ser er en utbrebdt Isabel men hun avslører seg.. Hun forteller at hun ikke har hatt tid til å chatten eller snappe med sine (ekte) venner for hun har alltid vært PÅ JOBB… Altså - kan det bli mer tydelig?!😅 Hun som har spilt på dette med elsklingene sine og bestiser, og det at hun ser på følgerne som EKTE venninner..🤡🤓 Hun forteller det jo egentlig rett ut!🙈 Ønsker god bedring til henne….. Hun har jo også fortalt at snapp ikke er jobb. Det har bare vært girl chat med venninnene sine. Har selv ikke vært innom, bare lest meg til på ett annet sted. 5 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå