Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (11 timer siden):

Tror det samme. Jeg kan jo egentlig godt forstå han. Han fløy jo basicly halve verden rundt for å være med henne. Helt greit at det ikke er hennes jobb å underholde han og at han er en voksen mann som kan ta ansvar for seg selv. Men hadde det vært meg som hadde flydd halve verdens rundt så hadde jeg faktisk forventet at venninnen min prioriterte meg litt de få dagene det var snakk om.

Rett skal være rett. Sebastian Solberg fløy ikke til Dubai for å være sammen med Isabel. Han lurte på om han skulle dra på ferie den uken han var uten barn da han ikke ønsket å være med venner i Norge og deres barn på nyttårsaften når han ikke hadde sine barn. Han valgte å dra til Dubai med veldig lite planer, og var også veldig tydelig på sin Snap at han dro alene og hadde veldig lite planer, men at han regnet med å møte nye mennesker og henge med Emily, Rami mm. Han kontaktet Isabel Raad og lurte på hva hun skulle på nyttårsaften, og da sa Isabel at hun hadde plass til en til på nyttårsfeiringen så han var hjertelig velkommen. Det var kun avtalt nyttårsaften, og alt annet de eventuelt kom til å finne på ville avtales når han hadde kommet til Dubai. Det finnes faktisk så mange ting man kan kritisere Isabel Raad på så det er ikke nødvendig å finne på historier som ikke er sanne.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellie25 skrev (1 time siden):

Jeg synes det er litt trist at man automatisk tenker at det er gjennomtenkt, kynisk og manipulerende når hun legger ut av hun er på gråten, utslitt og trenger en pause. Hvorfor tenke det verste om en person hver gang? Kanskje jeg er farget av at jeg nylig selv har gått på en smell og blitt utbrent, men jeg synes jo ikke det virker så rart om hun faktisk trenger en pause heller?

Mange av oss i vanlige jobber har jo fri i helgene. Hun snapper stort sett hver dag. Og ja, det virker ikke som et fysisk krevende liv akkurat men psykisk tror jeg absolutt at det kan tære på. Selvom man har valgt det livet selv og elsker oppmerksomheten. Hun har i tillegg omfattende traumer fra barndommen som også ofte tærer på kropp og psyke over tid dersom de er ubehandlet, perioder mer enn andre.

Det heller ikke helt rart dersom hun gikk på en psykisk smell nå. Hun har vært noen dager med fosterfamilien sin og blitt påminnet hvordan en sunn, god familierelasjon med vanlige folk kan være. Hun fikk også igjen påminnet hvor gale følgerne hennes kan være mtp alt dette styret om naboen (som jeg er enig i at hun lagt lagt opp til selv med spekulasjoner).

Jeg kan se for meg at en forsvarsmekanisme i jobben hennes er å fortrenge litt hvor gale folk kan være der ute, hvor investerte de er i livet hennes på godt og vondt. Fordi det er så lukrativt med alle pengene det bringer inn. Men så kommer medaljens bakside frem fra tid og annen og det er ikke så rart at hun da får en liten smell. 

Og ja, hun har valgt å dele så mye selv. Og det er nok et valg hun aktivt tar fordi hun synes det er verdt alle disse baksidene fordi hun får så mye penger. Hun har vel valgt at pengene er viktigere. Men jeg får litt vondt av henne likevel. 

Eller så kan dere såklart ha rett, at dette er et rent kynisk spill for å skape blest. Det er mulig, men jeg får meg liksom ikke til å tenke det verste om folk på den måten. 

Klart hun kan være utslitt, og det er ikke rart etter masse festing, reising, innholdsskaping osv, men... det er dette med ulv, ulv da. Vi har sett så uendelig mange ganger hvordan hun "orkesterer" drama for å selge produkter, for å holde på/øke følgere osv. 

I stedenfor å si feks "i uke 1-3 tar jeg ferie", noe ingen hadde reagert på, så skal det gjøres brått og dramatisk slik at det leder til avisoppslag (seriøst, er det noe avisene trenger å bruke tid på?), bekymrede følgere, skape medlidenhet, spekulasjoner og nysgjerrighet slik at flest mulig venter i spenning og følger innholdet når hun er tilbake igjen. 

Jeg sluttet å følge I i sommer. Jeg sier ikke at jeg aldri kommer til å titte innom igjen, men jeg fikk bare nok. Jeg synes hun snakker for mye om et liv vi aldri vet om faktisk finnes (alle disse mannfolkhistoriene feks), hvordan hun utnytter folks følelser (sympati spesielt, se innlegget ditt feks) for å selge produkter, hvordan hun kaster penger ut av vinduet på ballett, shopping, treningsmedlemsskap, mat (som alle skjønner hun ikke spiser) osv, hvordan hun slipper så billig unna proana- og kosmetiske inngreps-innhold, det usunne familieforholdet der alt som binder dem sammen er materielle goder.

Isabel er flink til det hun gjør, jeg er ikke misunnelig på suksessen (men tenker selvfølgelig på hva slike inntekter kunne gjort om de ble brukt annerledes) eller livet hennes, og jeg ønsker henne alt godt. 

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet
Ellie25 skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er litt trist at man automatisk tenker at det er gjennomtenkt, kynisk og manipulerende når hun legger ut av hun er på gråten, utslitt og trenger en pause. Hvorfor tenke det verste om en person hver gang? Kanskje jeg er farget av at jeg nylig selv har gått på en smell og blitt utbrent, men jeg synes jo ikke det virker så rart om hun faktisk trenger en pause heller?

Mange av oss i vanlige jobber har jo fri i helgene. Hun snapper stort sett hver dag. Og ja, det virker ikke som et fysisk krevende liv akkurat men psykisk tror jeg absolutt at det kan tære på. Selvom man har valgt det livet selv og elsker oppmerksomheten. Hun har i tillegg omfattende traumer fra barndommen som også ofte tærer på kropp og psyke over tid dersom de er ubehandlet, perioder mer enn andre.

Det heller ikke helt rart dersom hun gikk på en psykisk smell nå. Hun har vært noen dager med fosterfamilien sin og blitt påminnet hvordan en sunn, god familierelasjon med vanlige folk kan være. Hun fikk også igjen påminnet hvor gale følgerne hennes kan være mtp alt dette styret om naboen (som jeg er enig i at hun lagt lagt opp til selv med spekulasjoner).

Jeg kan se for meg at en forsvarsmekanisme i jobben hennes er å fortrenge litt hvor gale folk kan være der ute, hvor investerte de er i livet hennes på godt og vondt. Fordi det er så lukrativt med alle pengene det bringer inn. Men så kommer medaljens bakside frem fra tid og annen og det er ikke så rart at hun da får en liten smell. 

Og ja, hun har valgt å dele så mye selv. Og det er nok et valg hun aktivt tar fordi hun synes det er verdt alle disse baksidene fordi hun får så mye penger. Hun har vel valgt at pengene er viktigere. Men jeg får litt vondt av henne likevel. 

Eller så kan dere såklart ha rett, at dette er et rent kynisk spill for å skape blest. Det er mulig, men jeg får meg liksom ikke til å tenke det verste om folk på den måten. 

Enig. Syntes det er litt drøyt å si at det er drama for content, men har ikke orket å si noe for da er man jo "dum og naiv Raadsquad". Jaja, jeg får heller være naiv. Jeg tror nå på at hun er sliten. Jeg er sikkert farget av eget liv jeg og. Idk. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Korpsnerden skrev (41 minutter siden):

Klart hun kan være utslitt, og det er ikke rart etter masse festing, reising, innholdsskaping osv, men... det er dette med ulv, ulv da. Vi har sett så uendelig mange ganger hvordan hun "orkesterer" drama for å selge produkter, for å holde på/øke følgere osv. 

I stedenfor å si feks "i uke 1-3 tar jeg ferie", noe ingen hadde reagert på, så skal det gjøres brått og dramatisk slik at det leder til avisoppslag (seriøst, er det noe avisene trenger å bruke tid på?), bekymrede følgere, skape medlidenhet, spekulasjoner og nysgjerrighet slik at flest mulig venter i spenning og følger innholdet når hun er tilbake igjen. 

Jeg sluttet å følge I i sommer. Jeg sier ikke at jeg aldri kommer til å titte innom igjen, men jeg fikk bare nok. Jeg synes hun snakker for mye om et liv vi aldri vet om faktisk finnes (alle disse mannfolkhistoriene feks), hvordan hun utnytter folks følelser (sympati spesielt, se innlegget ditt feks) for å selge produkter, hvordan hun kaster penger ut av vinduet på ballett, shopping, treningsmedlemsskap, mat (som alle skjønner hun ikke spiser) osv, hvordan hun slipper så billig unna proana- og kosmetiske inngreps-innhold, det usunne familieforholdet der alt som binder dem sammen er materielle goder.

Isabel er flink til det hun gjør, jeg er ikke misunnelig på suksessen (men tenker selvfølgelig på hva slike inntekter kunne gjort om de ble brukt annerledes) eller livet hennes, og jeg ønsker henne alt godt. 

Veldig bra oppsummert  👏👏🎯

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det har i grunnen vært ganske befriende å «slippe» å følge Isabel disse dagene. Kanskje jeg blir avvendt. Spørs om ikke ganske mange føler det samme; jeg tipper det vil føre til at mange avfølger.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
smiiiley skrev (20 timer siden):

Når det ble postet bilder her inne så prøvde jeg å påpeke at klokka ikke hadde samme farge osv. Men det ble ikke hørt, og siden jeg har ikke fått med meg detaljer som andre da jeg er lite på snap, så kan jeg ikke påstå noe heller. Tok utgangspunkt i det som ble lagt ut her. Jeg tolket ut i fra svarene jeg fikk at andre mente jeg tok grundig feil der 😅🙈  

I diskusjonen videre tok jeg derfor utgangspunktet i at det var naboen på bildene bare for å dra i gang diskusjonen om det var ok å dele bilde rundt om på nett. 
Jeg er litt 50/50 på om jeg tror at det var han på bilde. Klokkene på bildene er ikke samme. Men samtidig litt som stemmer overens av det som er sagt her. 
Hårfargen får jeg vertfall ikke til å stemme. 
Anyways måtte bare få frem at jeg ikke påstår/tror at dette er han ☺️ 

Enig klokke. Er ikke den samme, siden det ble en diskusjon så måtte jeg inn og se, nabo klokken hadde to fargede reimer, passer ikke med hårfarge, høyde eller noe. Så nei bildet som er her inne trur ikke jeg er naboen.  Stakkars mann, så skjorta med F.?.? Husker ikke  stemmer ikke overens med bilde der, virker som det var flere i svart skjorte.  

min mening lot meg rive med på og sammenligne, men hvem han egentlig er? Det bryr jeg meg ikke om 😅😅  

viktigste er at vis de liker hverandre at de klarer og finne et liv som fungerer for seg. 

• Liker 1
Skrevet
Korpsnerden skrev (2 timer siden):

Folk hadde spekulert side opp og ned uansett hvordan hun gjorde det.

• Nyttig 1
Skrevet
Alauda skrev (1 time siden):

Det har i grunnen vært ganske befriende å «slippe» å følge Isabel disse dagene. Kanskje jeg blir avvendt. Spørs om ikke ganske mange føler det samme; jeg tipper det vil føre til at mange avfølger.

Akkurat slik føler jeg det også 🙂

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Smukgid skrev (1 time siden):

Enig klokke. Er ikke den samme, siden det ble en diskusjon så måtte jeg inn og se, nabo klokken hadde to fargede reimer, passer ikke med hårfarge, høyde eller noe. Så nei bildet som er her inne trur ikke jeg er naboen.  Stakkars mann, så skjorta med F.?.? Husker ikke  stemmer ikke overens med bilde der, virker som det var flere i svart skjorte.  

min mening lot meg rive med på og sammenligne, men hvem han egentlig er? Det bryr jeg meg ikke om 😅😅  

viktigste er at vis de liker hverandre at de klarer og finne et liv som fungerer for seg. 

Hvis han er rik så har han sikker flere klokker, men de bildene som er av samme kveld er det jeg så på. Men det ble lagt ut et bilde her der de to skåler. Sikker det som fikk med initialene også. Usikker der da jeg kun har sett det som er lagt ut her. Så det bilde der det ble avbildet en person ved siden av Isabel, med sort skjorte. De to klokkene mener jeg ikke er de samme. 

Skrevet
Ellie25 skrev (5 timer siden):

🎯

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hun klarte seg ikke uten sine elsklinger(følgere) sa hun men hun klarer seg jo fint nå uten hun er så sykt falsk og sleip 🤮 eneste grunnen hun tar pause er pga hun ikke vet hva hun skal svare på naboen greiene. Så hun legger vel en slu fake historie da hun er tilbake 

Endret av Princess_81
  • Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Princess_81 skrev (10 minutter siden):

Hun klarte seg ikke uten sine elsklinger(følgere) sa hun men hun klarer seg jo fint nå uten hun er så sykt falsk og sleip 🤮 eneste grunnen hun tar pause er pga hun ikke vet hva hun skal svare på naboen greiene. Så hun legger vel en slu fake historie da hun er tilbake 

Dette er jeg helt enig i.. Og prinsessa som sier at hun ikke føler snap er jobb..🙄 Og MÅ dele alt med sine nydelige elsklinger.. (les: pengemaskiner💸💸💸) 🤓🤓🤓 Kyniske manipulerende menneske..🤢

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Det faktum at hun fremdeles har laaaaang story på Snap man må klikke gjennom før man ser pausebeskjeden hun la ut, gjør vel at det tikker inn cash likevel, tross pause?

Det er rimelig sleipt spør du meg.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er vel ingen her inne som har skrevet at Isabel ikke kan ta fri fra Snap? Det er jo hun selv som velger å ikke ta fri fordi hun er redd for å miste sine trofaste kjøpere. Hun er lur som har bygget opp en trofast sekt som kjøper hva det måtte være, men samtidig graver hun sin egen grav ved at hun som sektleder ikke kan ta fri hvis de skal bli 😀

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
LorettaLynn skrev (19 minutter siden):

Det er vel ingen her inne som har skrevet at Isabel ikke kan ta fri fra Snap? Det er jo hun selv som velger å ikke ta fri fordi hun er redd for å miste sine trofaste kjøpere. Hun er lur som har bygget opp en trofast sekt som kjøper hva det måtte være, men samtidig graver hun sin egen grav ved at hun som sektleder ikke kan ta fri hvis de skal bli 😀

Hun blir jo kaldt både falsk og sleip i denne tråden pga pausen hun tar nå! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellie25 skrev (23 minutter siden):

Hun blir jo kaldt både falsk og sleip i denne tråden pga pausen hun tar nå! 

Det er vel ikke selve det at hun tar fri som folk evt. reagerer på? 
Er det ikke at de tror hun spekulerer i det? 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
LorettaLynn skrev (5 minutter siden):

Det er vel ikke selve det at hun tar fri som folk evt. reagerer på? 
Er det ikke at de tror hun spekulerer i det? 

Det ble spekulerte i alt mulig rart forrige gang hun tok fri også, når hun var på Maldivene, selv om hun ga beskjed lang tid i forveien. 

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (11 minutter siden):

Det ble spekulerte i alt mulig rart forrige gang hun tok fri også, når hun var på Maldivene, selv om hun ga beskjed lang tid i forveien. 

Javel, det vet jeg ikke. Bare vet hvilket inntrykk jeg har, og det er at hun er livredd for å miste sin trofaste gjeng hvis og når hun logger av. Hun spør dem jo om alt hele tiden ellers: «Vil dere at vi skal gjøre ditt eller datt? Reise hit eller dit?» Tviler på at det er av veldedighet hun spør.
Alle andre influensere jeg har sett tar pauser rett som det er uten at det bli drama og avisoverskrifter. 

Endret av LorettaLynn
  • Liker 5
Skrevet

Men hvem er det som lager drama av at hun tar pause? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syntes ikke det er så rart at det blir spekulert i hvorfor så lenge det skjedde så plutselig og med så lite forklaring som det gjorde.

Når man velger å dele livet sitt på den måten som Isabel gjør, ved å engasjere følgerne sine så sykt mye, så er det heller ikke rart at folk fortsetter å være engasjert når hun plutselig forsvinner uten forklaring.

Tror ingen her inne ikke unner henne å ta seg en time out, personlig tror jeg det er svært bra for henne!

• Liker 4
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...