Sirah Skrevet onsdag kl. 19:53 #26481 Skrevet onsdag kl. 19:53 Sølvpilen skrev (4 timer siden): Det er nok godt mulig at det var da. Jeg tror moderator var veldig usikker på om hun skulle fortsette å ha gruppen eller ikke. Kom sikkert et trøkk av nye som ville bli medlem. Tror bare hun avviste alle pga av at hun var ganske fortvilet over hele situasjonen. 🙂 Ja den ser jeg jo veldig godt 😅 Sol 54 skrev (9 minutter siden): Det skjedde i I sin leilighet og ambulansepersonellet måtte bryte seg inn i leiligheten, slik som jeg husker å ha lest om det. Mye mulig det er feil i mitt innlegg ja 1
Sol 54 Skrevet onsdag kl. 19:55 #26482 Skrevet onsdag kl. 19:55 agent skrev (4 timer siden): Nå er jo dette IR ansvar å fortelle Naboen dette . Jeg har synes synd på Naboen mange ganger, hun har utlevert intime detaljer om han. Når hun har så mange følgere, må man gå utifra at noen finner ut av ting. Hadde jeg vært Naboen, ville jeg vært flyforbanna. Men ikke på følgerne, men på IR. Enig, denne utleveringen av Naboen er ene og alene I sitt ansvar. 4 5
Sol 54 Skrevet onsdag kl. 19:59 #26483 Skrevet onsdag kl. 19:59 Kønn skrev (1 time siden): I holder nok på med filminnspillinger og bruker krokodilletårene for å få medfølelse. Meg, meg, meg…. Hvor slitsomt er det å poste et bilde på Insta.? Der er det null aktivitet. Man holder ikke på slik med elsklingene sine uten å være kynisk. 💰💰💰💰Hun lever nok sitt beste tid med kamerateamet på slep. Tenker litt i de baner jeg og. 2 4
Justlooking Skrevet onsdag kl. 20:08 #26484 Skrevet onsdag kl. 20:08 Sunshade83 skrev (5 timer siden): Jeg så snappen til Sebastian Solberg etter at hun annonserte en pause og leste her inne. Ut i fra det han sa så var han mer skuffa fordi "noen" ikke hadde respondert slik de hadde håpet at de skulle". Regner med at det var en respons på hans forsøk på fremstøt. Min første tanke var at han kanskje la an på Isabel og at hun sa nei. Deretter ble det mye drama og til slutt spammingen fra nysgjerrige folk til naboen som gjorde at hun trengte pausa. Kun spekulasjoner fra min side, men de snappene som Sebastian kom med var av en furten art (unge som ikke får alt han peker på). Alle mennesker kan trenge en pause. Selv om hun er en offentlig person betyr ikke det at alle eier henne og at hun skal være en nikkedukke. Hun har gjort, og kommer til å gjøre, feil slik som alle andre her i verden. Det blir bare mer synlig når hun gjør det siden alt blåses ut av proposjoner slik som denne tråden. Hun må få velge hvem hun vil og være sammen uten at andre går helt av skaftet. Bambi-glassene var forresten supersøte og av god kvalitet. Hvorfor i all verden skulle Sebastian gjøre fremstøt på Isabel? 😅 16 3
smiiiley Skrevet onsdag kl. 20:10 #26485 Skrevet onsdag kl. 20:10 Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Isabel har vel blitt avslørt?!🤔 At naboen er flere… En betegnelse hun har brukt på forskjellige hun har datet? Og mulig derfor ingen kjenner igjen hårfargen osv fra Maldivene bildene til nyttår. Det hadde ikke overrasket meg.. Og mulig derfor det har blitt for mye for henne nå🤔🤷🏼♀️ Ingenting er avslørt. Spekulasjoner, men ikke avslørt. 3
Princess_81 Skrevet onsdag kl. 20:12 #26486 Skrevet onsdag kl. 20:12 Justlooking skrev (3 minutter siden): Hvorfor i all verden skulle Sebastian gjøre fremstøt på Isabel? 😅 Sebastian har jeg alltid trodd var gay… vet han har barn men han er super femi så han er nok egentlig gay men vet det ikke selv ennå hehe uansett er han super gøyal fyr å følge 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 20:22 #26487 Skrevet onsdag kl. 20:22 (endret) Kønn skrev (2 timer siden): Men kontoen er privat. Jeg synes han ser tyrkisk ut, men det bor jo flere millioner tyrkere i Tyskland. Jeg så det via en annen konto der han var tagget. 😎 «takk …..w.e» bla bla.. video ble lagt ut fra naboen din terasse i Dubai. For meg så det ut som han der dj’en bodde hos naboen for denne gig’en eller eventet., Så mulig naboen er en arrangør av noe slag ?🤷🏼♀️ vi vet jo også at Isabel har ofte nevnt han det arabiske kompisen sin som titt og ofte ber henne komme på Vip på nattklubber osv.. 🤔 legg to og to sammen. Naboen er flere gjøker., Endret onsdag kl. 20:25 av Tuppenoglillemor12 5 3
Kønn Skrevet onsdag kl. 20:30 #26488 Skrevet onsdag kl. 20:30 Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Jeg så det via en annen konto der han var tagget. 😎 «takk …..w.e» bla bla.. video ble lagt ut fra naboen din terasse i Dubai. For meg så det ut som han der dj’en bodde hos naboen for denne gig’en eller eventet., Så mulig naboen er en arrangør av noe slag ?🤷🏼♀️ vi vet jo også at Isabel har ofte nevnt han det arabiske kompisen sin som titt og ofte ber henne komme på Vip på nattklubber osv.. 🤔 legg to og to sammen. Naboen er flere gjøker., Ja, jeg tror vi må døpe ‘dem’ til naboene…🤣 10
Sirah Skrevet onsdag kl. 20:32 #26489 Skrevet onsdag kl. 20:32 Kønn skrev (1 minutt siden): Ja, jeg tror vi må døpe ‘dem’ til naboene…🤣 😅🤣 Nabolaget 😇 15 6
Sol 54 Skrevet onsdag kl. 20:33 #26490 Skrevet onsdag kl. 20:33 Sirah skrev (1 minutt siden): 😅🤣 Nabolaget 😇 😂😂 5
Kønn Skrevet onsdag kl. 20:34 #26491 Skrevet onsdag kl. 20:34 Justlooking skrev (23 minutter siden): Hvorfor i all verden skulle Sebastian gjøre fremstøt på Isabel? 😅 Jeg tror i hvertfall ikke på noe fremstøt😀Han var vel bare skuffet over at hun ikke ble med på noe gøy mens han var der. 8 2
Kønn Skrevet onsdag kl. 20:34 #26492 Skrevet onsdag kl. 20:34 Sirah skrev (2 minutter siden): 😅🤣 Nabolaget 😇 🤣👍🏻 3
Sirah Skrevet onsdag kl. 20:36 #26493 Skrevet onsdag kl. 20:36 Kønn skrev (1 minutt siden): Jeg tror i hvertfall ikke på noe fremstøt😀Han var vel bare skuffet over at hun ikke ble med på noe gøy mens han var der. Tror det samme. Jeg kan jo egentlig godt forstå han. Han fløy jo basicly halve verden rundt for å være med henne. Helt greit at det ikke er hennes jobb å underholde han og at han er en voksen mann som kan ta ansvar for seg selv. Men hadde det vært meg som hadde flydd halve verdens rundt så hadde jeg faktisk forventet at venninnen min prioriterte meg litt de få dagene det var snakk om. 15 1
Alauda Skrevet onsdag kl. 20:41 #26494 Skrevet onsdag kl. 20:41 Sirah skrev (3 minutter siden): Tror det samme. Jeg kan jo egentlig godt forstå han. Han fløy jo basicly halve verden rundt for å være med henne. Helt greit at det ikke er hennes jobb å underholde han og at han er en voksen mann som kan ta ansvar for seg selv. Men hadde det vært meg som hadde flydd halve verdens rundt så hadde jeg faktisk forventet at venninnen min prioriterte meg litt de få dagene det var snakk om. Tenkte på det da de skulle på kino andre kvelden hans. Det var vel ikke akkurat det han så for seg etter en fuktig ettermiddag, tenkte jeg. Men alt for Isabel. Så ble hun ikke med 🙄 11 1
Sirah Skrevet onsdag kl. 21:02 #26495 Skrevet onsdag kl. 21:02 Alauda skrev (1 minutt siden): Tenkte på det da de skulle på kino andre kvelden hans. Det var vel ikke akkurat det han så for seg etter en fuktig ettermiddag, tenkte jeg. Men alt for Isabel. Så ble hun ikke med 🙄 Ja og akkurat det der var jo så sykt dårlig planlagt. Full forståelse for at Isabel var skikkelig sliten etter nyttår. Da sier det jo seg selv at en partylunchsted kanskje ikke var rette stedet å dra? De burde reist en "vanlig" plass og så hadde hun sikkert orket kino etterpå. Det trenger jo ikke alltid å være så voldsomt det man finner på sammen. Noen ganger er jo det hyggeligste faktisk bare å være sammen.... 5
Vinnanna15 Skrevet onsdag kl. 22:44 #26496 Skrevet onsdag kl. 22:44 Princess_81 skrev (2 timer siden): Sebastian har jeg alltid trodd var gay… vet han har barn men han er super femi så han er nok egentlig gay men vet det ikke selv ennå hehe uansett er han super gøyal fyr å følge Alle inkl han selv vet at han er bifil ihvertfall... 2 2
Ellie25 Skrevet torsdag kl. 08:04 #26497 Skrevet torsdag kl. 08:04 Jeg synes det er litt trist at man automatisk tenker at det er gjennomtenkt, kynisk og manipulerende når hun legger ut av hun er på gråten, utslitt og trenger en pause. Hvorfor tenke det verste om en person hver gang? Kanskje jeg er farget av at jeg nylig selv har gått på en smell og blitt utbrent, men jeg synes jo ikke det virker så rart om hun faktisk trenger en pause heller? Mange av oss i vanlige jobber har jo fri i helgene. Hun snapper stort sett hver dag. Og ja, det virker ikke som et fysisk krevende liv akkurat men psykisk tror jeg absolutt at det kan tære på. Selvom man har valgt det livet selv og elsker oppmerksomheten. Hun har i tillegg omfattende traumer fra barndommen som også ofte tærer på kropp og psyke over tid dersom de er ubehandlet, perioder mer enn andre. Det heller ikke helt rart dersom hun gikk på en psykisk smell nå. Hun har vært noen dager med fosterfamilien sin og blitt påminnet hvordan en sunn, god familierelasjon med vanlige folk kan være. Hun fikk også igjen påminnet hvor gale følgerne hennes kan være mtp alt dette styret om naboen (som jeg er enig i at hun lagt lagt opp til selv med spekulasjoner). Jeg kan se for meg at en forsvarsmekanisme i jobben hennes er å fortrenge litt hvor gale folk kan være der ute, hvor investerte de er i livet hennes på godt og vondt. Fordi det er så lukrativt med alle pengene det bringer inn. Men så kommer medaljens bakside frem fra tid og annen og det er ikke så rart at hun da får en liten smell. Og ja, hun har valgt å dele så mye selv. Og det er nok et valg hun aktivt tar fordi hun synes det er verdt alle disse baksidene fordi hun får så mye penger. Hun har vel valgt at pengene er viktigere. Men jeg får litt vondt av henne likevel. Eller så kan dere såklart ha rett, at dette er et rent kynisk spill for å skape blest. Det er mulig, men jeg får meg liksom ikke til å tenke det verste om folk på den måten. 4 13
ollie1 Skrevet torsdag kl. 08:05 #26498 Skrevet torsdag kl. 08:05 Kan det være slik at hun egentlig deltar i et realityprogram? At filmingen i Oslo var en promotion til dette? Kan ikke skjønne at hennes liv kan være spennende nok til å lage et show med bare henne 🤔 2 8
Kønn Skrevet torsdag kl. 08:13 #26499 Skrevet torsdag kl. 08:13 (endret) Det som er merkelig er at hun midt i det hun kaller et angstanfall drar og ordner neglene sine. Da tenker jeg hun vil gjøre seg fresh til ett eller annet(?). At denne stillheten engasjerer er hevet over tvil. Hun er smart på en kynisk måte. Endret torsdag kl. 08:34 av Kønn 6 14
Ellie25 Skrevet torsdag kl. 08:14 #26500 Skrevet torsdag kl. 08:14 ollie1 skrev (7 minutter siden): Kan det være slik at hun egentlig deltar i et realityprogram? At filmingen i Oslo var en promotion til dette? Kan ikke skjønne at hennes liv kan være spennende nok til å lage et show med bare henne 🤔 Ja det er en tanke! Men de filmet vel hjemme hos moren osv også? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå