Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
janine28 skrev (17 minutter siden):

Har disse folka noen utdanning eller lever de sus og dus dag ut dag inn. 

Er vel ingen i raad familien som har utdanning såvidt jeg vet . Isabel har i hvertfall ikke noe utover vgs 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellie25 skrev (14 minutter siden):

Er vel ingen i raad familien som har utdanning såvidt jeg vet . Isabel har i hvertfall ikke noe utover vgs 

Shehed har en bachelorgrad:)

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Folkeskikk veit dem ikke hva er, sånn er det bare.

Sant… jeg møtte Sidra i Oslo å ho hadde mean girl Vibes frekk og ikke hilste eller noe ufyselig var hun 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hører rykter om at snapkrystaller programmet skal ut. Noen andre som har hørt det samme? I såfall er det nok mange som legger snap på hylla.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Fra snap kontoen til Yammi eller hva hun kaller seg. 

IMG_7813.jpeg

IMG_7811.jpeg

IMG_7809.png

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Kønn skrev (10 minutter siden):

Hører rykter om at snapkrystaller programmet skal ut. Noen andre som har hørt det samme? I såfall er det nok mange som legger snap på hylla.

Fantastisk om det skjer 👏

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet

De skal ikke fjerne betalingene, bare endre crystals-systemet

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
heavyheart skrev (1 minutt siden):

Vet du hva som ligger i det? 

Skrevet
heavyheart skrev (9 minutter siden):

Ok. Det var jo for godt til å være sant. 

• Liker 5
Skrevet
Princess_81 skrev (31 minutter siden):

Sant… jeg møtte Sidra i Oslo å ho hadde mean girl Vibes frekk og ikke hilste eller noe ufyselig var hun 

Men trenger man egentlig hilse helt random på fremmede folk? 

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet
Princess_81 skrev (55 minutter siden):

Lurer på hvor mye Sidra «jobber»? Isabel sa 50%, men virker som om hun gjør akkurat som hun selv vil. 
Må jo være et mareritt for de andre om hun kommer og går som hun vil, plutselig blir borte i lange perioder. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Sebastian sa i går (?) at han egentlig skulle på badeland med the Raads, men de var så slitne (eller noe sånt) så det ble ikke noe av. Så de har jo tydeligvis lagt flere planer enn barne nyttårsaften. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Vet du hva som ligger i det? 

Nei ikke egentlig, bare leste det her på snap: 

«Snap will no longer be using Crystals to track qualifying activity. Instead, your qualifying activity will be reflected as Creator Rewards. Any future rewards will be displayed in USD, and existing rewards will be updated to show the equivalent USD value«

Er for å forenkle selve rewards-systemet for influencerne.

• Liker 3
Skrevet
heavyheart skrev (37 minutter siden):

Nei ikke egentlig, bare leste det her på snap: 

«Snap will no longer be using Crystals to track qualifying activity. Instead, your qualifying activity will be reflected as Creator Rewards. Any future rewards will be displayed in USD, and existing rewards will be updated to show the equivalent USD value«

Er for å forenkle selve rewards-systemet for influencerne.

Takk for svar👍🏻😊

Skrevet
Istapp skrev (16 timer siden):

Utbrendt? Jøss, av å ligge i sengen? Festingen? Hun trenger nok mer rehab grunnet shoppinggalskap og festing enn "behandling" for utbredthet... 

Bra at du har forståelse overfor IRs handlinger - den har ikke jeg overhode. Jeg synes hun er respektløs, manipulerende, beregnende og kynisk fra topp til tå.

Da kan du ikke mye om utbrenthet og psykisk helse. Det er ikke bare utdanna "flinke" folk med travel kontorjobb, eller fysisk tung jobb, som blir utbrent. Når den totale belastningen på et menneske, uavhengig av hva det er, blir for stor, så smeller det. Folk har forskjellig tålegrense. 

Snakker av erfaring, fra flere års alvorlig utbrenthet personlig. Har også erfaring med nært familiemedlem som er kjent/profilert, hvor påkjenningen bare av å være kjent er utrolig krevende, selv i lille Norge. Det å ha så mange som bryr seg om hva man gjør, gjør noe med psyken, tanker, handlinger og det fysiske i kroppen. Og som sagt, man skal være forsiktig med å mene så mye. Folk har forskjellig utgangspunkt.

Jeg synes det var spennende at Naboen ble vist, og jeg tipset her, i tilfellet noen ville se før det forsvant. Jeg hadde dog aldri postet bilder av ham. Og hva jeg synes om hans utseende har da ingenting å si. I mens flere her kom med stygge kommentarer om at han ikke var kjekk i det hele tatt osv. Om I får disse meldingene tilsendt til seg direkte, at han hun dater er dritstygg, så tror jeg nok hun blir usikker på seg selv, og kan ta det dårlig. 

Jeg er ingen fan av Raads, men følger litt med, og tenker ikke at de lyger og er kyniske. Hvorfor skulle de det? Snakk om å være paranoide da...

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Istapp skrev (På 4.1.2026 den 10.50):

Utbrendt? Jøss, av å ligge i sengen? Festingen? Hun trenger nok mer rehab grunnet shoppinggalskap og festing enn "behandling" for utbredthet... 

Bra at du har forståelse overfor IRs handlinger - den har ikke jeg overhode. Jeg synes hun er respektløs, manipulerende, beregnende og kynisk fra topp til tå.

Hvordan kan mann blir utbrent av og ikke gjøre noe?

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
LastSummer skrev (8 timer siden):

Jeg er ingen fan av Raads, men følger litt med, og tenker ikke at de lyger og er kyniske. Hvorfor skulle de det? Snakk om å være paranoide da...

IR er en influencer.. en influencer som gjør alt for klikk og penger. Så at de er kyniske tviler jeg ikke ett sekund på

Hun vet at denne stillheten gir mer klikk.

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Hun gjør jo NOE. Hun filmer jo seg selv konstant og har sikkert nok av press og forventninger fra folk rundt seg. Jeg hadde blitt superstressa av å måtte filme meg selv på den måten hver eneste dag. At hver eneste bilde av meg selv skulle blitt studert med lupe. Hun gjør såklart ikke noe for å gjøre ting bedre selv heller, men det er ikke alle som vet sitt eget beste.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (11 minutter siden):

Man kan bli utbrent av psykisk tankekjør også. Trenger ikke være fysisk utbrenthet.

Endret av Sirah
Skrivefeil
  • Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Aintnofun skrev (21 minutter siden):

Hun gjør jo NOE. Hun filmer jo seg selv konstant og har sikkert nok av press og forventninger fra folk rundt seg. Jeg hadde blitt superstressa av å måtte filme meg selv på den måten hver eneste dag. At hver eneste bilde av meg selv skulle blitt studert med lupe. Hun gjør såklart ikke noe for å gjøre ting bedre selv heller, men det er ikke alle som vet sitt eget beste.

Skjønner at det hun driver med kan bidra til stress. Samtidig er de summene som genereres helt i utakt med det som legges ned av ‘arbeid’. Jeg synes det virker som hun kjøper seg goodwill ift familien. Alle er blitt avhengig av at hun leverer. Leilighet i Irak, betaler leilighet til søster, kjøper bil til broren. Betaler alle flybillettene til hele familien. Jeg tror for hennes eget beste at hun logger av some og legger alt inn på Ivory. 

• Liker 9
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...