Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Istapp skrev (2 timer siden):

Utbrendt? Jøss, av å ligge i sengen? Festingen? Hun trenger nok mer rehab grunnet shoppinggalskap og festing enn "behandling" for utbredthet... 

Bra at du har forståelse overfor IRs handlinger - den har ikke jeg overhode. Jeg synes hun er respektløs, manipulerende, beregnende og kynisk fra topp til tå.

🙌🏽

• Liker 12
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjerringrokk skrev (27 minutter siden):

Hahahhaha ååååå fy faen dåkke har hatt det travelt! 🎉 T å bry seg så lite om IR så e dåkke sykelig opptatt av hu hvertfall, muligens meir enn dei som liker henne! Underholdene det er dåkke hvertfall😅 

Litt interessert du også eller? Ettersom du tar deg tid til å både lese innleggene og kommentere disse 🤭

• Liker 5
  • Nyttig 16
Skrevet
Ellenn skrev (29 minutter siden):

Ja..?? Han var invitert til nyttårsfeiring..

Det virker som han har hatt det fint i Dubai, så hvorfor virker enkelte her mer furt enn han gjør?

Er ikke furt jeg🥰 SEB kaster nok ikke en med 300k følgere under bussen. Han er ikke dum. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Kønn skrev (10 minutter siden):

Er ikke furt jeg🥰 SEB kaster nok ikke en med 300k følgere under bussen. Han er ikke dum. 

Dum nok til å sitte å snakke om hvor mye han gleder seg til å komme hjem til barna mens han sitter i uber i Dubai uten bilbelte på 🥴

• Liker 2
Skrevet
Eurony skrev (8 minutter siden):

Dum nok til å sitte å snakke om hvor mye han gleder seg til å komme hjem til barna mens han sitter i uber i Dubai uten bilbelte på 🥴

Såpass ja. 

Skrevet

Pause fra snap? Tvilsomt. Skal nok planlegge lansering og vet at de trofaste sektmedlemmene sitter pal og venter på livstegn så da blir lanseringen enda mer suksess. Dette skjer HVER GANG!

• Liker 11
  • Nyttig 12
Skrevet
Ellenn skrev (2 timer siden):

Det handler ikke om forsvar, men å holde seg til sannheten. SS sa at han ringte IR to dager før nyttårsaften, og spurte hvordan hun skulle feire. IR svarte at hun skulle ha selskap hjemme hos seg selv, og at hun hadde plass til en til, om han hadde lyst til å komme. SS kjøpe flybillett samme kveld, og dro til Dubai. 

Det handler kanskje om normal folkeskikk og evnen til å tilpasse seg litt da, i et liv som generelt på mange måter er veldig luksus. SS skulle være der i 5 dager (tror jeg?), og forventer nada - men kommer med hint om at han veldig gjerne eksempelvis vil på badeland. Ikke en eneste Raad klarer å tenke at, okei vi får ofre noen timer til det - siden han har så lyst. I har huset fullt av besøk, noe hun selv har valgt - men klager over lite alenetid. Helt sikker på at det er kjempe koselig for alle gjestene hennes å høre (eller ikke). Vi har alle vært slitne i jula eller i andre situasjoner ved å være lei av å ha gjester, men av ren oppdragelse så holder man kjeft fordi man har gjester.

Tviler ikke på at I er en bra dame, og jeg synes faktisk det kan være morsomt å følge med på henne om jeg skal være ærlig. Men dette irriterte meg litt 😝

• Liker 8
Skrevet

Denne tråden er et shitshow uten like 😅 Elsker det! Aldri bli normale folkens 😅

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Nevnte hun noe som helst om «avsløringen» eller om Snap-pausen? Jeg følger visst ikke nok med 🤓

Skrevet
Alauda skrev (6 minutter siden):

Nevnte hun noe som helst om «avsløringen» eller om Snap-pausen? Jeg følger visst ikke nok med 🤓

Jeg har ikke sett alt, men jeg tror ikke det ble nevnt noe om "avsløringen". 

Hun våknet bare helt knekt og følte at hun trengte en pause fra alt. Skrev bare at hun kom sterkere tilbake når hun følte seg klar for det.

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke sett alt, men jeg tror ikke det ble nevnt noe om "avsløringen". 

Hun våknet bare helt knekt og følte at hun trengte en pause fra alt. Skrev bare at hun kom sterkere tilbake når hun følte seg klar for det.

Takk. Ja, det så jeg kanskje, men det festet seg ikke, hun har jo sagt lignende mange ganger, uten å forsvinne.

• Liker 1
Skrevet
Alauda skrev (1 minutt siden):

Takk. Ja, det så jeg kanskje, men det festet seg ikke, hun har jo sagt lignende mange ganger, uten å forsvinne.

Nei gi det to-tre dager så er hun nok back in bussines :)

• Liker 7
Skrevet
Natu skrev (19 timer siden):

Garantert noe som har skjedd på privaten, ikke bare at hun er "utslitt". Syns også det er litt rart at ikke en eneste av dem reiser hjem for å hjelpe Shehed? Må jo være litt bittert for henne? 

Shehed er alltid sisteprioritet for alle. 

• Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun vet at naboen er outet så hun har sikkert fått flere hundre mld ang det så hun vet ikke hva hun skal svare….men han hun hadde med til Maldivene var mye høyere så er flere som er ‘naboen’… sluttybell😈

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Princess_81 skrev (19 minutter siden):

Hun vet at naboen er outet så hun har sikkert fått flere hundre mld ang det så hun vet ikke hva hun skal svare….men han hun hadde med til Maldivene var mye høyere så er flere som er ‘naboen’… sluttybell😈

Ja, aldri i verden om hun dater og snabelrider en og samme person i flere år uten at det blir noe ut av det. Veldig merkelig hele greia. Skal være rimelig klar i hodet for å holde på løgnene. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Lisasn skrev (3 timer siden):

Det handler kanskje om normal folkeskikk og evnen til å tilpasse seg litt da, i et liv som generelt på mange måter er veldig luksus. SS skulle være der i 5 dager (tror jeg?), og forventer nada - men kommer med hint om at han veldig gjerne eksempelvis vil på badeland. Ikke en eneste Raad klarer å tenke at, okei vi får ofre noen timer til det - siden han har så lyst. I har huset fullt av besøk, noe hun selv har valgt - men klager over lite alenetid. Helt sikker på at det er kjempe koselig for alle gjestene hennes å høre (eller ikke). Vi har alle vært slitne i jula eller i andre situasjoner ved å være lei av å ha gjester, men av ren oppdragelse så holder man kjeft fordi man har gjester.

Tviler ikke på at I er en bra dame, og jeg synes faktisk det kan være morsomt å følge med på henne om jeg skal være ærlig. Men dette irriterte meg litt 😝

Folkeskikk veit dem ikke hva er, sånn er det bare.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Kan hun ha reist til Maldivene med Naboen?

Nå har jeg vært inne på Sebastian,  Rami og Pierre sine snapper.

Alt virker så kleint og rart.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Kunne vedda mye på at hu er tilbake innen onsdag, da er hu på Maldivene 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 4
Gjest janine28
Skrevet

Har disse folka noen utdanning eller lever de sus og dus dag ut dag inn. 

Gjest janine28
Skrevet
agent skrev (15 minutter siden):

Kan hun ha reist til Maldivene med Naboen?

Nå har jeg vært inne på Sebastian,  Rami og Pierre sine snapper.

Alt virker så kleint og rart.

Denne naboen er en usynlige venn som Albert åberg hadde...tihiii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...