Princess_81 Skrevet 1. januar #26201 Skrevet 1. januar (endret) Janmar skrev (1 time siden): Det er ikke naboen. Pierre sa at det ikke var han. Så slapp helt av. 😅 Så da skal man tro de? De lyver såklart. Hun la ju ut at det var naboen at ho og han skåla det var akkurat samme klokke og skjorte og kropp som han mørke med barten på bilde ovenfor lengre opp her Endret 1. januar av Princess_81 7
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26202 Skrevet 1. januar (endret) Sirah skrev (22 minutter siden): Men var det ikke sånn at alle som skulle komme måtte registrere seg å få bånd osv? Sebastian fikk vel siste plassen i Isabel sin leilighet. Da kan jo ikke noen bare droppe innom? Mener du å si at du sitter på sannheten fordi Isabel sa noe på snap? Hva vet vel vi om hvordan det gikk seg til? Folk får tro hva de vil, men den fyren der ligner ikke på de tidligere bildene postet av han. Endret 1. januar av Hatsumomo 2 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1. januar #26203 Skrevet 1. januar Princess_81 skrev (15 minutter siden): Så da skal man tro de? De lyver såklart. Hun la ju ut at det var naboen at ho og han skåla det var akkurat samme klokke og skjorte og kropp som han mørke med barten på bilde ovenfor lengre opp her Folk går rett på!🤡 Hadde det ikke vært naboen så hadde vel heller ikke Pierre hatt behov for å slette det… 3 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1. januar #26204 Skrevet 1. januar (endret) Ok… nå skal jeg dra den langt.😅 Hva om naboen aldri har vært som vi har trodd. H a om Naboen er noe hun har brukt som content og kun «laget».. 🤔 Og fortalt disse mennene eller manne vennene sine hun har vært på Maldivene med, lunch osv.. og bare spille med? Kanskje det er derfor «naboen» har måttet være hemmelig og ikke vises? Fordi «naboen» er flere personer.. 🤔It makes sense… 🤷🏼♀️ Endret 1. januar av Tuppenoglillemor12 6 8
Sirah Skrevet 1. januar #26205 Skrevet 1. januar (endret) Hatsumomo skrev (51 minutter siden): Mener du å si at du sitter på sannheten fordi Isabel sa noe på snap? Hva vet vel vi om hvordan det gikk seg til? Folk får tro hva de vil, men den fyren der ligner ikke på de tidligere bildene postet av han. Ærlig talt det har jeg vel aldri påstått 😅😅😅 Men det er jo tydeligvis ikke lov å ha en annen mening så da vet vel du bedre enn meg 🤷♀️ Endret 1. januar av Sirah 2 3
Janmar Skrevet 1. januar #26206 Skrevet 1. januar Princess_81 skrev (1 time siden): Så da skal man tro de? De lyver såklart. Hun la ju ut at det var naboen at ho og han skåla det var akkurat samme klokke og skjorte og kropp som han mørke med barten på bilde ovenfor lengre opp her De har nok isåfall fått streng beskjed. Utifra hva som er posta tidligere er det ikke han. Og hvordan vet du det var naboen hu skåla med??😂 folk må roe ned ass 1
agent Skrevet 1. januar #26207 Skrevet 1. januar Hatsumomo skrev (5 timer siden): ja, jeg skjønner det, men jeg får det fortsatt ikke til å stemme med tidligere bilder. Tror det er kamera vinkel evt. høyde. 2 2
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26208 Skrevet 1. januar agent skrev (Akkurat nå): Tror det er kamera vinkel evt. høyde. Men naboen så jo aldri så pudgy ut som den fyren? Isabel har garantert fått ørten meldinger fra RS om hvem som er naboen, hun har ikke adressert det i snap i det hele tatt i dag, og sånt pleier jo hun å ta opp så tvilsomt det er noe i det 🤷🏼♀️
agent Skrevet 1. januar #26209 Skrevet 1. januar Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Men naboen så jo aldri så pudgy ut som den fyren? Isabel har garantert fått ørten meldinger fra RS om hvem som er naboen, hun har ikke adressert det i snap i det hele tatt i dag, og sånt pleier jo hun å ta opp så tvilsomt det er noe i det 🤷🏼♀️ Kanskje hele gjøk teamet er der.🤣 Kanskje de alle har blitt venner.🤣 Kanskje de har avtalt med IR når det er deres tur til beversafari 🤣 Kanskje alt bare er løgn 🤔 Bare for å få content og håve inn penger🤔 Kan man egentlig stole på en influencer 🤔 4 1 5
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26210 Skrevet 1. januar agent skrev (4 minutter siden): Kanskje hele gjøk teamet er der.🤣 Kanskje de alle har blitt venner.🤣 Kanskje de har avtalt med IR når det er deres tur til beversafari 🤣 Kanskje alt bare er løgn 🤔 Bare for å få content og håve inn penger🤔 Kan man egentlig stole på en influencer 🤔 Neida, men hva hjelper det å tenke slik - tråden har jo spekulert som bare juling idag 3
Teflonhjernen Skrevet 1. januar #26211 Skrevet 1. januar Med alt det som tydeligvis ble lagt ut i går, de ville spekulasjonene i dag og stillheten om dette fra de så klinger det nok godt i kassen hos de alle sammen vil jeg tro…. 💰 Alt er selvfølgelig nøye planlagt fra både Isabel og de andre gjestene. Her finnes ingen «glipper» her er alt planlagt, til og med om Pierre «glapp» og slettet i dag til initialene til «naboen». Alt Isabel gjør dreier seg om penger… 7 9
Smukgid Skrevet 1. januar #26212 Skrevet 1. januar Ellie25 skrev (8 timer siden): Ja var dette bilde jeg tenkte på. Han med svart skjorte. Kan vel også stemme med klærne fra de tidligere anonyme snappene av naboen tidligere på kvelden Kompis av Rami, hvert med på hans snap flere ganger. Begge de gutta er det. Og vill tips Naboen satt ved siden IR og siden han ikke kjente så mange bortsett fr kompisen han hadde med 2 3
agent Skrevet 1. januar #26213 Skrevet 1. januar Hatsumomo skrev (55 minutter siden): Neida, men hva hjelper det å tenke slik - tråden har jo spekulert som bare juling idag Det er det hun vil, at vi skal spekulere, clicke. Det er hennes måte å tjene penger på. Hun er kynisk, kalkulerende og manipulerende. Alt er nøye planlagt. Alt hun viser, sier og gjør på snapchat er for å tjene mest mulig penger. 6 5
Smukgid Skrevet 1. januar #26214 Skrevet 1. januar Sirah skrev (3 timer siden): Men var det ikke sånn at alle som skulle komme måtte registrere seg å få bånd osv? Sebastian fikk vel siste plassen i Isabel sin leilighet. Da kan jo ikke noen bare droppe innom? Han i den hvite skjorta( kompisen til Rami) bor i bygget til Isabel ( Rami sin snap) så da er det jo flere totalt som får tilgang 2
smiiiley Skrevet 1. januar #26215 Skrevet 1. januar agent skrev (9 minutter siden): Det er det hun vil, at vi skal spekulere, clicke. Det er hennes måte å tjene penger på. Hun er kynisk, kalkulerende og manipulerende. Alt er nøye planlagt. Alt hun viser, sier og gjør på snapchat er for å tjene mest mulig penger. De to bildene dere har lagt ut her er samme outfit men to forskjellige klokker. Mulig det er nøye planlagt ja 😂 Men hva så? Hvorfor er det kynisk og manipulerende? Hadde jeg kunne valgt mellom å tjene 50k eller 150k hvis jeg bare la ut litt mystiske bilder. Hell yes! Jeg hadde også ledd hele veien til banken. Det er jo dere som biter på. 5
LorettaLynn Skrevet 1. januar #26216 Skrevet 1. januar Teflonhjernen skrev (46 minutter siden): Med alt det som tydeligvis ble lagt ut i går, de ville spekulasjonene i dag og stillheten om dette fra de så klinger det nok godt i kassen hos de alle sammen vil jeg tro…. 💰 Alt er selvfølgelig nøye planlagt fra både Isabel og de andre gjestene. Her finnes ingen «glipper» her er alt planlagt, til og med om Pierre «glapp» og slettet i dag til initialene til «naboen». Alt Isabel gjør dreier seg om penger… Enig med deg. Alt hun gjør er motivert av penger. Alt er et spill. Hver eneste handling er nøye kalkulert. Lett å være raus når man tjener penger på det. Lurer på hvor mange fester hun ville sponsa hvis det ikke hadde gitt inntekter. 5 4
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26217 Skrevet 1. januar agent skrev (42 minutter siden): Det er det hun vil, at vi skal spekulere, clicke. Det er hennes måte å tjene penger på. Hun er kynisk, kalkulerende og manipulerende. Alt er nøye planlagt. Alt hun viser, sier og gjør på snapchat er for å tjene mest mulig penger. ja, men det er jo vi som er idiotene her vi sitter og krangler om hvem som er naboen da .. 2 1
Ugresset Skrevet 1. januar #26218 Skrevet 1. januar Så stålkontroll som noen her har må det finnes en med organisert "nabomappe" med screenshots av bildene Isabel har lagt ut av naboen. De hendende og klokka er vist flere ganger, så da det vel bare å be KI sammenlikne bildene å finne ut om det er samme hånd og klokke 🤣 7
refill Skrevet 1. januar #26219 Skrevet 1. januar Hatsumomo skrev (4 timer siden): Folk får tro hva de vil, men den fyren der ligner ikke på de tidligere bildene postet av han. Jeg får det heller ikke til å stemme. Jeg mener også bestemt at han er typ mellomblond, men vet ikke om jeg bare har en variant av Mandela effekten gående her fordi han er europeer og ser relativt lys ut (hudtone) 😂 Får heller ikke kroppsbygning til å stemme. 3
agent Skrevet 1. januar #26220 Skrevet 1. januar Hatsumomo skrev (2 timer siden): ja, men det er jo vi som er idiotene her vi sitter og krangler om hvem som er naboen da .. Jeg krangler ikke om det, I don't care. Hun har gått for langt med gjøk historier. Hu kan date en ape for min skyld. Glad Pierre la ut nytt år's rakket showet, etter det gadd jeg ikke titte mer. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå