Sirah Skrevet 1. januar #26181 Skrevet 1. januar Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Han her er nok ikke den samme «naboen» som på Maødivene.. han på Maldivene var blond.. og mye høyere. Isabel har nok løyet om alt…. 😅 Det har jo lenge vært spekulert i om det er flere "naboer". At naboen egentlig bare er en samlebetegnelse for flere 😅 Men husk også at på Maldivene går hun barbeint og igår hadde hun relativt voksne hæler. Det gir jo minst 10-15cm på høyden hennes. Men at han vi så igår er F.W.E er det jo liten tvil om og han har jo RS spekulert i i lange tider allerede 2 1
Princess_81 Skrevet 1. januar #26182 Skrevet 1. januar Ellie25 skrev (3 timer siden): Ja var dette bilde jeg tenkte på. Han med svart skjorte. Kan vel også stemme med klærne fra de tidligere anonyme snappene av naboen tidligere på kvelden Når jeg ser etter så ser han der mer ut som naboen ja han kjekke til høyre 1
Princess_81 Skrevet 1. januar #26183 Skrevet 1. januar Dette kan også være naboen ja isåfall er han jævli kjekk
Princess_81 Skrevet 1. januar #26184 Skrevet 1. januar Tuppenoglillemor12 skrev (22 minutter siden): Han her er nok ikke den samme «naboen» som på Maødivene.. han på Maldivene var blond.. og mye høyere. Isabel har nok løyet om alt…. 😅 Yes she has 2 1
LastSummer Skrevet 1. januar #26185 Skrevet 1. januar Princess_81 skrev (12 minutter siden): Når jeg ser etter så ser han der mer ut som naboen ja han kjekke til høyre Nei 1
Princess_81 Skrevet 1. januar #26186 Skrevet 1. januar LastSummer skrev (11 minutter siden): Nei Jo… han er mer lik beskrivelsen hennes. Å han hun var med i Maldivene… men for all del hun lyver jo så naboen kan være hvem som helst mest sannsynlig er naboen han mørke ikke kjekke fyren på bildet her oppe men da er naboen flere 1 3
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26187 Skrevet 1. januar Princess_81 skrev (25 minutter siden): Dette kan også være naboen ja isåfall er han jævli kjekk Ja ville tippet han jeg også. Og er han ikke yngre enn henne? Isåfall stemmer det jo
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1. januar #26188 Skrevet 1. januar Princess_81 skrev (27 minutter siden): Dette kan også være naboen ja isåfall er han jævli kjekk Da har hun også løyet om alderen hans.. hun har sagt at han er eldre enn henne vel? 40’ish? Og han her på bilde ser veldig ung ut 👀😅 Men jeg står på mitt enda… tror naboen er en betegnelse på flere… 🤷🏼♀️ 3 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1. januar #26189 Skrevet 1. januar Princess_81 skrev (2 timer siden): Da har vi sett naboen alle sammen Har han her bart?!🤷🏼♀️ 2
Eurony Skrevet 1. januar #26190 Skrevet 1. januar Princess_81 skrev (37 minutter siden): Dette kan også være naboen ja isåfall er han jævli kjekk Det er kompisen til Rami og han har dame ffs 🤣 9 1
Eurony Skrevet 1. januar #26191 Skrevet 1. januar Tror definitivt ikke dette er den orginale naboen. På bildene de har tatt bakfra når de går sammen på kjøpesentre osv har han jo ikke svart hår. 2 1
BellaThea Skrevet 1. januar #26192 Skrevet 1. januar Princess_81 skrev (37 minutter siden): Dette kan også være naboen ja isåfall er han jævli kjekk Det er ikke han. Urskiven på klokken hans er lys. Han som Isabel skrev var naboen har mørk urskive på klokken sin. 2 4
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26193 Skrevet 1. januar Tuppenoglillemor12 skrev (19 minutter siden): Har han her bart?!🤷🏼♀️ Så nettopp snappen hennes, hun sa en kompis av naboen var innom - så dette er kanskje han da. Makes sense, for selv med hæler klarer jeg ikke å forstå at det er Naboen, fra tidligere bilder er han jo også mer «hengslende» av seg.. han her virker mer «rund». 4
Heike72 Skrevet 1. januar #26194 Skrevet 1. januar Princess_81 skrev (55 minutter siden): Dette kan også være naboen ja isåfall er han jævli kjekk Han der snakket norsk på Rami sin snapp og er en venn av han. 4
Lili-S Skrevet 1. januar #26195 Skrevet 1. januar Å herregud, nå må dere rulle inn. Ingen av disse er naboen… 😂 1 7
Janmar Skrevet 1. januar #26196 Skrevet 1. januar Det er ikke naboen. Pierre sa at det ikke var han. Så slapp helt av. 😅 2 1
Gjesti7654 Skrevet 1. januar #26197 Skrevet 1. januar agent skrev (På 30.12.2025 den 21.09): Hun synes det er så fint og lyx, men hun ser jo helt utdatert ut. Hun står helt stille angånde hår stilen, hun burde klippe det opp . Den stilen er helt krise, hun kler det ikke. Ja hun har langt fint hår, men hun kler det ikke. Kan ikke forklare det klarere. Det jeg skrev er det hun sier selv. What. Er det noe hun klær så er det det lange vakre håret sitt? Jeg synes håret hennes er nydelig jeg. 7
Gjesti7654 Skrevet 1. januar #26198 Skrevet 1. januar Hatsumomo skrev (På 31.12.2025 den 14.39): Jeg skjønner aldri vitsen med å ha på seg en slik kjole som Mathilde hadde igår (gul og åpen foran brystet) - når hele stellet kan falle ut og man blir så tydelig opptatt og hemmet over å bevege seg så mye og må hele tiden ta en hånd over brystpartiet pga det. Det er jo så kjedelig å måtte være opptatt av slikt når en fester, hvorfor gidde det stresset? Det ser jo så teit ut for andre når man hele tiden legger en hånd der når man vil danse osv. Puppetape my dear. 2
Hatsumomo Skrevet 1. januar #26199 Skrevet 1. januar Gjesti7654 skrev (17 minutter siden): Puppetape my dear. Sinnsykt dårlig tape siden alle jeg ser i slike kjoler må dekke brystpartiet med hånden når de beveger seg mye 1
Sirah Skrevet 1. januar #26200 Skrevet 1. januar Hatsumomo skrev (1 time siden): Så nettopp snappen hennes, hun sa en kompis av naboen var innom - så dette er kanskje han da. Makes sense, for selv med hæler klarer jeg ikke å forstå at det er Naboen, fra tidligere bilder er han jo også mer «hengslende» av seg.. han her virker mer «rund». Men var det ikke sånn at alle som skulle komme måtte registrere seg å få bånd osv? Sebastian fikk vel siste plassen i Isabel sin leilighet. Da kan jo ikke noen bare droppe innom? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå