Tenkeselv Skrevet 22. desember 2025 #26041 Skrevet 22. desember 2025 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Hva i alle dager er det med de der hår frisyrene det såkalte glam teamet lager? Unnskyld meg, men noe så heslig, er jo mye bedre når hun fikser selv. Forferdelig stygt etter min mening. Ganske så sikker på at det har blitt spilt inn noen episoder til TV-serie om Raad , å derfor dette "glam-teamet". Det hele blir uansett for dumt hvis dette kommer til å bli vist som "den autentiske familien Raad, for de er ikke så stylet hver dag, å oppholder seg mest i sengen. 6 9
Sirah Skrevet 22. desember 2025 #26042 Skrevet 22. desember 2025 Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Hva i alle dager er det med de der hår frisyrene det såkalte glam teamet lager? Unnskyld meg, men noe så heslig, er jo mye bedre når hun fikser selv. Forferdelig stygt etter min mening. Enig. Hun er så kjempeflink til å fikse seg selv. Hun skulle bare holdt seg til det hun gjør på egenhånd. 2
Cami9 Skrevet 22. desember 2025 #26043 Skrevet 22. desember 2025 Tenkeselv skrev (40 minutter siden): Ganske så sikker på at det har blitt spilt inn noen episoder til TV-serie om Raad , å derfor dette "glam-teamet". Det hele blir uansett for dumt hvis dette kommer til å bli vist som "den autentiske familien Raad, for de er ikke så stylet hver dag, å oppholder seg mest i sengen. Og spiser som griser og filmer seg selv både mens de dusjer og bæsjer. Sjarmerende 11
Cami9 Skrevet 22. desember 2025 #26044 Skrevet 22. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (På 17.12.2025 den 20.38): Tull!!! Hennes publikum er nordmenn Uavhengig av hvor hennes publikum holder til, så tror jeg ikke de landene kan kreve at hun merker alt med reklame fordi hennes publikum er norsk gitt🤣
Sirah Skrevet 22. desember 2025 #26045 Skrevet 22. desember 2025 Cami9 skrev (4 minutter siden): Uavhengig av hvor hennes publikum holder til, så tror jeg ikke de landene kan kreve at hun merker alt med reklame fordi hennes publikum er norsk gitt🤣 Det finnes en del eksempler på at influensere bosatt i utlandet er "dømt" til å følge norske regler fordi de retter seg mot et norsk publikum. Cristian Brennhovd har jo akkurat vært gjennom det. 4 3
Tenkeselv Skrevet 23. desember 2025 #26046 Skrevet 23. desember 2025 Cami9 skrev (4 timer siden): Og spiser som griser og filmer seg selv både mens de dusjer og bæsjer. Sjarmerende Cash is king åpenbart ✔️ 1
agent Skrevet 23. desember 2025 #26047 Skrevet 23. desember 2025 Så Dere Mamma Raad's blikk, da hun ble filmet i restauranten. Hvis blikk kan drepe, så gjorde hun det der.👀 (hun hadde på seg en rosa jakke) 1
agent Skrevet 23. desember 2025 #26048 Skrevet 23. desember 2025 Teflonhjernen skrev (10 timer siden): Hva i alle dager er det med de der hår frisyrene det såkalte glam teamet lager? Unnskyld meg, men noe så heslig, er jo mye bedre når hun fikser selv. Forferdelig stygt etter min mening. Litt vanskelig for dem når hun har brukt laser. Ingen ting som blir fint da, synes litt synd på dem. Fint han klippet luggen, skulle tatt lengden i samme slengen. Tror IR hadde blitt finere med kortere og mer klippt opp hår. Den sveisen hun har med alt bakover og i en hestehale, er ikke pent. Hun blir seende gammel ut. Det er ikke mange som kler så langt hår, det kan være fint hvis mann setter det opp. 2 4
agent Skrevet 23. desember 2025 #26049 Skrevet 23. desember 2025 (endret) Sassya skrev (På 21.12.2025 den 6.31): Screenshots fra Snapchat. Ja hva skal man si til dette antrekket. Er det ingen som tør å være ærlig med henne? Både kåpen og skjørte er drittstygg og alt for stor til henne. Virker som jo dyrere klærne er jo styggere er de. Hun kjøper også veldig ofte klær som er designet til noen som er høyere og større enn henne. Hun ser iallefall ikke ut som en som driver et klesmerke i det antrekket der. Det er så stygt, kan ikke skjønne hva hun har tenkt her. Skjørtet er for langt og for stort til å ha under den kåpen. Flere forskjellige brunfargen. Klærne er for store. Så var det de lommene herregud. Oppi dette har hun satt på seg noen sko, nei har ikke ord. Endret 23. desember 2025 av agent 2 5
Teflonhjernen Skrevet 23. desember 2025 #26050 Skrevet 23. desember 2025 agent skrev (1 time siden): Det er så stygt, kan ikke skjønne hva hun har tenkt her. Skjørtet er for langt og for stort til å ha under den kåpen. Flere forskjellige brunfargen. Klærne er for store. Så var det de lommene herregud. Oppi dette har hun satt på seg noen sko, nei har ikke ord. Spiller ingen rolle så lenge en kan se at det er Chanel. Det er det viktigste. 3 6
Smukgid Skrevet 23. desember 2025 #26051 Skrevet 23. desember 2025 Spilles inn for alt pengene hvert hvertfall, ser søster filmer alt, men hun prøver og ikke vise kameraene på vinduet 🫠 blir litt for dumt vis du skal «vise alt» og du ikke ville gjøre Girlsof O fordi hun ikke kunne filme og poste som hun ville 🤭🤭🤭 2 4
agent Skrevet 23. desember 2025 #26052 Skrevet 23. desember 2025 Smukgid skrev (1 time siden): Spilles inn for alt pengene hvert hvertfall, ser søster filmer alt, men hun prøver og ikke vise kameraene på vinduet 🫠 blir litt for dumt vis du skal «vise alt» og du ikke ville gjøre Girlsof O fordi hun ikke kunne filme og poste som hun ville 🤭🤭🤭 Mamma Raad må passe på inntjening nå, ellers så kan hun miste trygda eller pensjonen. Regner med at de får lønn som skal skattes av dette. Hvis ikke alt går til IR, så deler hun det ut som gaver. 8
Zenhouse Skrevet 23. desember 2025 #26053 Skrevet 23. desember 2025 agent skrev (20 minutter siden): Mamma Raad må passe på inntjening nå, ellers så kan hun miste trygda eller pensjonen. Regner med at de får lønn som skal skattes av dette. Hvis ikke alt går til IR, så deler hun det ut som gaver. Hun kan ikke miste trygd. Dvs tjener hun over fribeløpet, reduseres i såfall trygd. Hun skal tjene ganske mye for å få utbetalt 0 i trygd ( det beløpet står i vedtaket). Gjelder i såfall for året hun har inntekt utenom. Har hun ikke den inntekten året etter , får hun trygd igjen. Samme regler for alle uføre. 4
Sol Rampelyset Skrevet 23. desember 2025 #26054 Skrevet 23. desember 2025 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 2
Teflonhjernen Skrevet 24. desember 2025 #26055 Skrevet 24. desember 2025 Goood jul, alle IR elskere, alle IR skeptikere og alle IR hatere. Nyt dagen, så «møtes» vi nok snart til nye mer eller mindre unyttige, morsomme diskusjoner 🥰✨🎅🏼🎄 8 3
agent Skrevet 24. desember 2025 #26056 Skrevet 24. desember 2025 Teflonhjernen skrev (32 minutter siden): Goood jul, alle IR elskere, alle IR skeptikere og alle IR hatere. Nyt dagen, så «møtes» vi nok snart til nye mer eller mindre unyttige, morsomme diskusjoner 🥰✨🎅🏼🎄 🎅GOD JUL 🎅 3
Sirah Skrevet 24. desember 2025 #26057 Skrevet 24. desember 2025 God jul til alle sammen og takk for alle diskusjoner, kveruleringer og krangler 🎠 Håper julen blir magisk for alle og at vi "møtes" til flere "kamper" når ribba har lagt seg ❤️ 1 9
Teflonhjernen Skrevet 24. desember 2025 #26058 Skrevet 24. desember 2025 Sirah skrev (3 timer siden): God jul til alle sammen og takk for alle diskusjoner, kveruleringer og krangler 🎠 Håper julen blir magisk for alle og at vi "møtes" til flere "kamper" når ribba har lagt seg ❤️ Håper vi snakker Birkin ribbe og ikke den simple Chanel ribben? 🐖 😆 3 2 1
Velinda Skrevet 24. desember 2025 #26059 Skrevet 24. desember 2025 Teflonhjernen skrev (43 minutter siden): Håper vi snakker Birkin ribbe og ikke den simple Chanel ribben? 🐖 😆 Vi fikk fatt i den fra Dior,ser vikelig lyx ut,den simple fra Chanel må jo være mest for de heeeelt uten smak,har mangen logo poser rudt teet men tviler på at noen blir fornøyd så jeg har laga til noen konvolutter med cash😜 4 1 3
refill Skrevet 24. desember 2025 #26060 Skrevet 24. desember 2025 Lå ikke noe Birkin under treet til meg, ELLER Ivorie. Burde jeg droppe familien eller hva tenker dere? 🤔 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå