J.k Skrevet 18. desember 2025 #26001 Skrevet 18. desember 2025 Tabita skrev (5 timer siden): Det her er ikke slemt ment: men ser de spiser så ofte, ute, inne, bestille osv Hvordan holder de seg så godt hele denne familien? Ser heller ikke at de trener... No har no moren fått diabetes type 2 så ikke så gode gener 😅 2 5
Sol 54 Skrevet 19. desember 2025 #26002 Skrevet 19. desember 2025 Teflonhjernen skrev (10 timer siden): De fleste skjønner nok at det er ikke klokka i en safe i Dubai folk her inne irriterer over. Hvorfor i alle dager kan en ikke ta klokka til Norge eller Europa? Tror du alle kjente mennesker som kommer tiø Norge ikke har med seg verdisaker ? 😅En får jo kjøpt samme klokke på Karl Johan. Det som irriterer er jo den statusen hun opphøyer seg selv til, som en glamorøs superstjerne og gründer. Hun tjener penger på snap pga en haug med «venninner» og «elsklinger» kjøper alt rælet hun lanserer. De skjønner dessverre ikke at det er kun pengene hun er interessert i, hun blåser en lang i disse «venninnene» og «elsklingene» . Isabel er svært overfladisk, kun penger, utseende og merker som betyr noe for henne. Ikke en haug med vanlige, norske, trauste damer. Veldig bra oppsummert! 7 1
Sol 54 Skrevet 19. desember 2025 #26003 Skrevet 19. desember 2025 Ellie25 skrev (16 timer siden): På hvilken måte tenker du at å kritisere hårfestet til Isabel bidrar til en konstruktiv debatt egentlig? Kontstuktiv debatt emnet I.R kan man glemme! Det har I.R lagt opp til da hun entret scenen på P.H . 4 7
Sol 54 Skrevet 19. desember 2025 #26004 Skrevet 19. desember 2025 Men fra det ene til det femte, driver de med å filme familien Raad? Tv serie? 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19. desember 2025 #26005 Skrevet 19. desember 2025 Sol 54 skrev (6 timer siden): Men fra det ene til det femte, driver de med å filme familien Raad? Tv serie? Ser sånn ut ja 🙄🙈 Får nok saftig betalt hele gjengen så da ser jeg at disse kommunale boligene og trygd osv blir sett på med nye øyne…. 🤔 4 13
Teflonhjernen Skrevet 19. desember 2025 #26006 Skrevet 19. desember 2025 Hvem er det hun prøver å være i Oslo? Hår og sminke hver dag for å traske i Jul i Vinterland (anbefaler ikke en tur der etter stengetid 🐀🐀🐀🐀🐀. Gikk der forrige uke på kveldstid) spise på Egon og besøke nitriste Ivorie kontor? Skjønner ikke greia… 8 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19. desember 2025 #26007 Skrevet 19. desember 2025 Teflonhjernen skrev (36 minutter siden): Hvem er det hun prøver å være i Oslo? Hår og sminke hver dag for å traske i Jul i Vinterland (anbefaler ikke en tur der etter stengetid 🐀🐀🐀🐀🐀. Gikk der forrige uke på kveldstid) spise på Egon og besøke nitriste Ivorie kontor? Skjønner ikke greia… Hun trenger glam for nå skal hun bli kjendis. «Skikkelig kjendis»🙈😅 Keeping up with the Raads…🙄🤡🤡🤡🤡🤡 5 3
Teflonhjernen Skrevet 19. desember 2025 #26008 Skrevet 19. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Hun trenger glam for nå skal hun bli kjendis. «Skikkelig kjendis»🙈😅 Keeping up with the Raads…🙄🤡🤡🤡🤡🤡 😅😅😅 Men, syntes hun er akkurat like fin når hun sminker seg selv, og håret er mye finere når hun gjør det selv😬 2
Sirah Skrevet 19. desember 2025 #26009 Skrevet 19. desember 2025 Teflonhjernen skrev (13 minutter siden): 😅😅😅 Men, syntes hun er akkurat like fin når hun sminker seg selv, og håret er mye finere når hun gjør det selv😬 Enig. Hun er flink til å sminke seg og fikse håret. Trenger ikke alt dette fjaset. Blir too much for en "vanlig dag". Skulle hun vært på ball hadde det vært noe annet. 5
Natu Skrevet 19. desember 2025 #26010 Skrevet 19. desember 2025 Det var litt merkelig ja, voldsomt glammet opp, jeg trodde hun skulle noe, ikke bare spasere rundt på gata. Litt flaut nesten? Jeg forsto ikke greia her. Skal hun filme livet sitt, må det jo være litt realisme. Hele familien dollet opp som superstars, før de drar hjem til hotell og kommunale leiligheter 🙊 5 8
Sol Rampelyset Skrevet 19. desember 2025 #26011 Skrevet 19. desember 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19. desember 2025 #26012 Skrevet 19. desember 2025 Teflonhjernen skrev (6 timer siden): 😅😅😅 Men, syntes hun er akkurat like fin når hun sminker seg selv, og håret er mye finere når hun gjør det selv😬 Men kjære deg, hun må jo gjøre som Kim K vet du…. 🙄😅 5 1
Teflonhjernen Skrevet 20. desember 2025 #26013 Skrevet 20. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Men kjære deg, hun må jo gjøre som Kim K vet du…. 🙄😅 👍🏼 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20. desember 2025 #26014 Skrevet 20. desember 2025 Natu skrev (14 timer siden): Det var litt merkelig ja, voldsomt glammet opp, jeg trodde hun skulle noe, ikke bare spasere rundt på gata. Litt flaut nesten? Jeg forsto ikke greia her. Skal hun filme livet sitt, må det jo være litt realisme. Hele familien dollet opp som superstars, før de drar hjem til hotell og kommunale leiligheter 🙊 Det blir veldig lite «ekte» ja…. 5 1
Sassya Skrevet 21. desember 2025 #26015 Skrevet 21. desember 2025 Screenshots fra Snapchat. Ja hva skal man si til dette antrekket. Er det ingen som tør å være ærlig med henne? Både kåpen og skjørte er drittstygg og alt for stor til henne. Virker som jo dyrere klærne er jo styggere er de. Hun kjøper også veldig ofte klær som er designet til noen som er høyere og større enn henne. Hun ser iallefall ikke ut som en som driver et klesmerke i det antrekket der. 9 12
Pusemusen Skrevet 21. desember 2025 #26016 Skrevet 21. desember 2025 Sassya skrev (20 minutter siden): Screenshots fra Snapchat. Ja hva skal man si til dette antrekket. Er det ingen som tør å være ærlig med henne? Både kåpen og skjørte er drittstygg og alt for stor til henne. Virker som jo dyrere klærne er jo styggere er de. Hun kjøper også veldig ofte klær som er designet til noen som er høyere og større enn henne. Hun ser iallefall ikke ut som en som driver et klesmerke i det antrekket der. Enig! Hva er greia med de grusomme lommene på den kåpa? Kåpa hadde sikkert vært fin den men lommene ødelegger alt. Og skjørtet.... 🙈 3 8
Korpsnerden Skrevet 21. desember 2025 #26017 Skrevet 21. desember 2025 (endret) Jeg anbefaler pod-dokumentaren "Jakten på @prometheus" fra Aftenbladet dokumentar. Jeg hørte den på podme, men jeg tror den ligger gratis tilgjengelig her: https://www.aftenbladet.no/podkast/sa/program/100187 Dubai er et yndet sted for folk som har tjent seg rike på andres bekostning, og podden skildrer også hvordan influencere blir brukt som "nyttige idioter" for disse. Nå har ikke IR reklamert for crypto, så jeg sier ikke det gjelder henne, men man bør absolutt være varsom når man skal finne kjærligheten og venner i Dubai. Ikke alt som glimrer er gull... Endret 21. desember 2025 av Korpsnerden 4 7
Teflonhjernen Skrevet 21. desember 2025 #26018 Skrevet 21. desember 2025 Sassya skrev (2 timer siden): Screenshots fra Snapchat. Ja hva skal man si til dette antrekket. Er det ingen som tør å være ærlig med henne? Både kåpen og skjørte er drittstygg og alt for stor til henne. Virker som jo dyrere klærne er jo styggere er de. Hun kjøper også veldig ofte klær som er designet til noen som er høyere og større enn henne. Hun ser iallefall ikke ut som en som driver et klesmerke i det antrekket der. Tror helt ærlig at det betyr faktisk ingenting om det er fint eller ikke eller om det faktisk ikke passer helt så lenge det har en dyr logo på seg som Chanel. Da blir resten irrelevant. 7 9
Sirah Skrevet 21. desember 2025 #26019 Skrevet 21. desember 2025 Pusemusen skrev (2 timer siden): Enig! Hva er greia med de grusomme lommene på den kåpa? Kåpa hadde sikkert vært fin den men lommene ødelegger alt. Og skjørtet.... 🙈 Enig. Det er lommene som ødelegger hele kåpa for meg. Ser for meg at den kunne vært fin uten dem. Skjørtet derimot syntes jeg egentlig at er greit nok. Not my cup of tea, men i forhold til alle de musekorte kjolene så syntes jeg at dette skjørtet er noe av det bedre hun har 😅 10
Kønn Skrevet 21. desember 2025 #26020 Skrevet 21. desember 2025 Sassya skrev (2 timer siden): Screenshots fra Snapchat. Ja hva skal man si til dette antrekket. Er det ingen som tør å være ærlig med henne? Både kåpen og skjørte er drittstygg og alt for stor til henne. Virker som jo dyrere klærne er jo styggere er de. Hun kjøper også veldig ofte klær som er designet til noen som er høyere og større enn henne. Hun ser iallefall ikke ut som en som driver et klesmerke i det antrekket der. Teskjekjærringa😅 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå