Ellie25 Skrevet 14 timer siden #25981 Skrevet 14 timer siden agent skrev (10 timer siden): Helt umulig for meg å ikke legge merke til dette hårfestet 😇 (ved ørene, grøss og gru) På hvilken måte tenker du at å kritisere hårfestet til Isabel bidrar til en konstruktiv debatt egentlig? 1 8
Sommer48 Skrevet 13 timer siden #25982 Skrevet 13 timer siden ARima skrev (1 time siden): Samme her. Ser barbert ut bak øret 🙈 Hun har løftet hårfeste over pannen for noen år siden. Før hun gikk igjennom alle operasjoner, hadde hun større og lengre nese og en kort panne (det har Sindra også) Ses godt på bilder fra første gang hun var med på Paradis Hotel. Hun lignet faktisk mye på sin mor. 6
agent Skrevet 13 timer siden #25983 Skrevet 13 timer siden (endret) Ellie25 skrev (1 time siden): På hvilken måte tenker du at å kritisere hårfestet til Isabel bidrar til en konstruktiv debatt egentlig? Hvis du vil ha temaer som er konstruktivt, anbefaler jeg deg å lage ett selv. Ikke kritisere andres innlegg. For meg ødelegger dette laserbefengte hårfestet hennes ,hele ansiktet. Jeg blir mer opphengt I det en make up en og stilen hun prøver å oppnå. Det er grunn litt synd på stylistene som gjør så godt de kan. Endret 13 timer siden av agent 6 7
AnnaLovise Skrevet 13 timer siden #25984 Skrevet 13 timer siden Sommer48 skrev (43 minutter siden): Hun har løftet hårfeste over pannen for noen år siden. Før hun gikk igjennom alle operasjoner, hadde hun større og lengre nese og en kort panne (det har Sindra også) Ses godt på bilder fra første gang hun var med på Paradis Hotel. Hun lignet faktisk mye på sin mor. Dette startet hun med for noen år siden, da hun datet en i Dubai. "Dubai housewife era" (Før hun flyttet til Dubai) . Da var det tydelig barbert rundt hele hårfestet også mye over ørene, og veldig synlig. Tror man må barbere bort før man bruker laser, slik at laser treffer hårsekk. Tror ikke det blir like markant etter behandling. Digresjon: mange kvinner får høyere hårfeste med alder, hormonforandringer, overgangsalder etc. Hva skjer om man har løftet hårfeste fra før? Ender det opp i nakken? 3
agent Skrevet 13 timer siden #25985 Skrevet 13 timer siden Sommer48 skrev (51 minutter siden): Hun har løftet hårfeste over pannen for noen år siden. Før hun gikk igjennom alle operasjoner, hadde hun større og lengre nese og en kort panne (det har Sindra også) Ses godt på bilder fra første gang hun var med på Paradis Hotel. Hun lignet faktisk mye på sin mor. Hun VAR en tro kopi av moren, men ikke nå lenger. 4
Natu Skrevet 12 timer siden #25986 Skrevet 12 timer siden agent skrev (4 timer siden): Da kan jeg ikke hjelpe deg, sorry🫣 Men jeg kan gi deg ett hint🤔 Øret. Det begynner vel å bli litt ettervekst. Og hun hun må jo av en eller annen grunn ha barbert seg bak øret. 2
Kønn Skrevet 11 timer siden #25987 Skrevet 11 timer siden Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Men hvorfor følger du med når du blir så opprørt at du blir dårlig? Det er ikke godt mentalt helsevern. Hvem tenker du skal sette en stopper for hva? Det kan jo tenkes at det er ren og skjær retorikk. Jeg ler meg skakk av hele gjengen og en god latter er godt for helsa. Så ikke bekymre deg du🩷 5 2 1
Ellie25 Skrevet 11 timer siden #25988 Skrevet 11 timer siden agent skrev (1 time siden): Hvis du vil ha temaer som er konstruktivt, anbefaler jeg deg å lage ett selv. Ikke kritisere andres innlegg. For meg ødelegger dette laserbefengte hårfestet hennes ,hele ansiktet. Jeg blir mer opphengt I det en make up en og stilen hun prøver å oppnå. Det er grunn litt synd på stylistene som gjør så godt de kan. Dette er et diskusjonsforum og ikke et ekkokammer (til tross for at det kan virkelig fremstå slik tiltider). På et diskusjonsforum er det lov å utfordre andres meninger. Jeg er oppriktig interessert i å vite hvordan en diskusjon er konstruktiv når man latterliggjør andres utseende ev hva man vil frem til med å gjøre det. 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 11 timer siden #25989 Skrevet 11 timer siden Kønn skrev (40 minutter siden): Det kan jo tenkes at det er ren og skjær retorikk. Jeg ler meg skakk av hele gjengen og en god latter er godt for helsa. Så ikke bekymre deg du🩷 Helt riktig!😊 2 1
Ellie25 Skrevet 11 timer siden #25990 Skrevet 11 timer siden Det blir veldig tydelig nå som hun er i Norge at hun er veldig dårlig på å poste i samtid 🙈 2
smiiiley Skrevet 9 timer siden #25991 Skrevet 9 timer siden Natu skrev (14 timer siden): Kim K. klarer den sjeldne kunsten å spille ekstremt mye på kropp og utseende uten å virke billig og dum. Hun har klasse og stil! Må le litt av Isabel som ikke tar med klokka til Norge i tilfelle noen skal rane henne: akkurat det som skjedde Kim K. i Paris 🤣 lille copycaten! Og ja, i steden for The Kardashians blir det The Raads. I stedet for Chris Jenner som overhodet blir det en helvete- brølende Pimpen i 67 forskjellige nattkjoler daglig. OMG, gleder meg. Jeg skjønner at alt Isabel gjør er tragisk for dere her inne, men de fleste skjønner sikker at man ikke tar med seg en klokke til over en mill på reise til Norge (eller resten av europa for den saks skyld) når man er så offentlig, og vet litt om tilstandene rundt om i europa. Noen kaller det copycat, andre tenker sunn fornuft (forhåpentligvis). Er vel bare folk på KG som klarer å irritere seg over at klokka ligger i en safe i Dubai i stede for i Oslo 😂 🤦🏻♀️ 4 3
agent Skrevet 9 timer siden #25992 Skrevet 9 timer siden Ellie25 skrev (1 time siden): Dette er et diskusjonsforum og ikke et ekkokammer (til tross for at det kan virkelig fremstå slik tiltider). På et diskusjonsforum er det lov å utfordre andres meninger. Jeg er oppriktig interessert i å vite hvordan en diskusjon er konstruktiv når man latterliggjør andres utseende ev hva man vil frem til med å gjøre det. Jeg lurer på hvorfor hun har gjort det, det er så synlig. At det tar fokuset bort fra det stylistene prøver å oppnå. At hun ødelegger sitt naturlige utseende, med diverse forskjellige inngrep. Da må mann gå utifra at mange elsker det og like mange ikke elsker det. 2 2
Ellie25 Skrevet 9 timer siden #25993 Skrevet 9 timer siden agent skrev (7 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor hun har gjort det, det er så synlig. At det tar fokuset bort fra det stylistene prøver å oppnå. At hun ødelegger sitt naturlige utseende, med diverse forskjellige inngrep. Da må mann gå utifra at mange elsker det og like mange ikke elsker det. Jeg er helt enig i at det er et totalt unødvendig inngrep. Synes det er trist når så mange influencere opererer/fjerner alle særpreg ved utseende sitt. De ender jo opp med å likne på hverandre alle sammen. 5 2 1
Tabita Skrevet 9 timer siden #25994 Skrevet 9 timer siden Det her er ikke slemt ment: men ser de spiser så ofte, ute, inne, bestille osv Hvordan holder de seg så godt hele denne familien? Ser heller ikke at de trener... 1 1
Teflonhjernen Skrevet 8 timer siden #25995 Skrevet 8 timer siden smiiiley skrev (1 time siden): Jeg skjønner at alt Isabel gjør er tragisk for dere her inne, men de fleste skjønner sikker at man ikke tar med seg en klokke til over en mill på reise til Norge (eller resten av europa for den saks skyld) når man er så offentlig, og vet litt om tilstandene rundt om i europa. Noen kaller det copycat, andre tenker sunn fornuft (forhåpentligvis). Er vel bare folk på KG som klarer å irritere seg over at klokka ligger i en safe i Dubai i stede for i Oslo 😂 🤦🏻♀️ De fleste skjønner nok at det er ikke klokka i en safe i Dubai folk her inne irriterer over. Hvorfor i alle dager kan en ikke ta klokka til Norge eller Europa? Tror du alle kjente mennesker som kommer tiø Norge ikke har med seg verdisaker ? 😅En får jo kjøpt samme klokke på Karl Johan. Det som irriterer er jo den statusen hun opphøyer seg selv til, som en glamorøs superstjerne og gründer. Hun tjener penger på snap pga en haug med «venninner» og «elsklinger» kjøper alt rælet hun lanserer. De skjønner dessverre ikke at det er kun pengene hun er interessert i, hun blåser en lang i disse «venninnene» og «elsklingene» . Isabel er svært overfladisk, kun penger, utseende og merker som betyr noe for henne. Ikke en haug med vanlige, norske, trauste damer. 4 3 5
Sharp75! Skrevet 8 timer siden #25996 Skrevet 8 timer siden Tabita skrev (49 minutter siden): Det her er ikke slemt ment: men ser de spiser så ofte, ute, inne, bestille osv Hvordan holder de seg så godt hele denne familien? Ser heller ikke at de trener... Noen har gode gener. Jeg var vel 179 på siste måling og 63 kg pluss/minus, spiser mye dritt, har født 4 barn og går ikke opp i vekt. Trener ikker, aldri gjort. Alle i min familie er tynne og spiser mye mat og dritt. 1
Sirah Skrevet 7 timer siden #25997 Skrevet 7 timer siden Tabita skrev (1 time siden): Det her er ikke slemt ment: men ser de spiser så ofte, ute, inne, bestille osv Hvordan holder de seg så godt hele denne familien? Ser heller ikke at de trener... Jeg var sånn når jeg var yngre. Kunne stappe hva enn jeg ville i kjeften.... Det ga seg når jeg ble eldre for å si det sånn 🙃 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5 timer siden #25998 Skrevet 5 timer siden Teflonhjernen skrev (2 timer siden): De fleste skjønner nok at det er ikke klokka i en safe i Dubai folk her inne irriterer over. Hvorfor i alle dager kan en ikke ta klokka til Norge eller Europa? Tror du alle kjente mennesker som kommer tiø Norge ikke har med seg verdisaker ? 😅En får jo kjøpt samme klokke på Karl Johan. Det som irriterer er jo den statusen hun opphøyer seg selv til, som en glamorøs superstjerne og gründer. Hun tjener penger på snap pga en haug med «venninner» og «elsklinger» kjøper alt rælet hun lanserer. De skjønner dessverre ikke at det er kun pengene hun er interessert i, hun blåser en lang i disse «venninnene» og «elsklingene» . Isabel er svært overfladisk, kun penger, utseende og merker som betyr noe for henne. Ikke en haug med vanlige, norske, trauste damer. 🎯 Hun er en grisk jævel.. 2 3
Tenkeselv Skrevet 5 timer siden #25999 Skrevet 5 timer siden Tabita skrev (3 timer siden): Det her er ikke slemt ment: men ser de spiser så ofte, ute, inne, bestille osv Hvordan holder de seg så godt hele denne familien? Ser heller ikke at de trener... Man ser de bestiller mye, men er garantert en årsak til at det også er kun det som vises. Det er vel bare Rami man ser faktisk spiser alt som bestilles. 1 2
refill Skrevet 5 timer siden #26000 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (2 timer siden): Jeg var sånn når jeg var yngre. Kunne stappe hva enn jeg ville i kjeften.... Det ga seg når jeg ble eldre for å si det sånn 🙃 Same girl, same 🥹 Men var da voldsomt til sen posting på Frk Raad? Busy med filming? 🫠
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå