Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (18 minutter siden):

Sikkert content for innspilling. Alt for åpenlyst hele greia. 🤔

Jeg gikk inn for å se litt hos Isabel for ble så nysgjerrig på det hårfestet du snakket om 😅 Tenkte btw ikke noe over det 😅🫣 Isabel sa at Shehed skulle kjøpe leilighet :)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallepalle2 skrev (31 minutter siden):

Likevel nyter dere å få med dere alt som skjer. Det er det rareste av alt! 

❤️

Skrevet
Hallepalle2 skrev (32 minutter siden):

Likevel nyter dere å få med dere alt som skjer. Det er det rareste av alt! 

Jeg følger ikke familien lengre.   Men følger med litt her inne fordi jeg håper virkelig noen kan sette en stopper for dette galskapen en dag snart.   🙄 

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
agent skrev (27 minutter siden):

Har hun kommet ut av døra ennå.?

Merkelig å spørre om hvilken jakke mann skal ha på seg, når innlegget blir lagt ut mange timer senere. 

Er det brain damage?

Dette gjør hun ofte. Har diverse «polls» på antrekk, meninger osv men poster i ettertid. Du vet det genererer flere krystaller med polls og avstemminger? Derfor de gjør det.    Så «ekte» og viktige er meningene til veninnenr hennes.  🥰😂😂

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden):

Dette gjør hun ofte. Har diverse «polls» på antrekk, meninger osv men poster i ettertid. Du vet det genererer flere krystaller med polls og avstemminger? Derfor de gjør det.    Så «ekte» og viktige er meningene til veninnenr hennes.  🥰😂😂

Altså, dette er det da ingen som ikke skjønner? Om man da ikke mangler et par kroner på en femmer så skjønner man at alt som postes er ren business. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kliker meg bare kjapt gjennom IR på snap. Orker aldri høre på jabbet, men leser kommentarene hun deler fra folk. Sist hun hadde gøy content, var da hun kjøpte ny kaffemaskin.

Resten av familien hennes orker jeg ikke i det hele tatt. Eldste er kjedelig af, minste taper seg bare mer og mer, broren også, og moren er så altfor vulgær og usjarmerende.

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun er da virkelig ikke lik Kim K, aller minst når hun åpner munnen og prater eller viser tenner.. følger ingen i Raad familien lengre, men en sjelden gang titter jeg innom sødkene på snap etter å lese her. Nesten aldri på Isabel, hun skal tjene minimalt på meg 🙂og jeg må si at ting fungerer utmerket uten iskaffe rutiner og umodent evihetsprat om bare tull.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Pigaloppa skrev (6 minutter siden):

Hun er da virkelig ikke lik Kim K, aller minst når hun åpner munnen og prater eller viser tenner.. følger ingen i Raad familien lengre, men en sjelden gang titter jeg innom sødkene på snap etter å lese her. Nesten aldri på Isabel, hun skal tjene minimalt på meg 🙂og jeg må si at ting fungerer utmerket uten iskaffe rutiner og umodent evihetsprat om bare tull.

Kim K. klarer den sjeldne kunsten å spille ekstremt mye på kropp og utseende uten å virke billig og dum. Hun har klasse og stil! Må le litt av Isabel som ikke tar med klokka til Norge i tilfelle noen skal rane henne: akkurat det som skjedde Kim K. i Paris 🤣 lille copycaten! Og ja, i steden for The Kardashians blir det  The Raads. I stedet for Chris Jenner som overhodet blir det en helvete- brølende Pimpen i 67 forskjellige nattkjoler daglig. OMG, gleder meg. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (33 minutter siden):

Helt utrolig 🤣🤣 det var altså så jævla teit atte 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Sirah skrev (56 minutter siden):

Jeg gikk inn for å se litt hos Isabel for ble så nysgjerrig på det hårfestet du snakket om 😅 Tenkte btw ikke noe over det 😅🫣 Isabel sa at Shehed skulle kjøpe leilighet :)

Helt umulig for meg å ikke legge  merke til dette hårfestet 😇 (ved ørene, grøss og gru)

Screenshot_20251218_001946_Discord.jpg

Endret av agent
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Får håpe W inviterer henne ut. Maybe Michael's. 

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (8 timer siden):

Karen skal finne nytt sted å bo, sååååå planlagt.

Selvfølgelig er det planlagt, Shehed er ikke akkurat den "smarteste"  når hun sier noe på Snap.  Hun sa også at bråk ovenfra var hun nå så lei, å det var også grunnen til at Isabel ikke ville være der nå når hun er i Oslo. Så da tenker jo de fleste oppegående mennesker : ok så er det fordi huseier trenger leiligheten selv som du sa først ?

Eller har du egentlig ikke råd til det lenger med 30.000 i mnd i husleie ? Med tanke på at du i følge deg selv skal flytte inn i Rami sin leilighet ?

uansettt så er det bare tragisk da Rami "sin" leilighet kunne andre mer trengende hatt behov for.

Men den diskusjonen kan man kanskje ta videre i Shehed sin tråd her inne :)

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Har hun kommet ut av døra ennå.?

Merkelig å spørre om hvilken jakke mann skal ha på seg, når innlegget blir lagt ut mange timer senere. 

Er det brain damage?

Nei nei 🙊🙊 RS svarer selv om de vet det vettu, å hun later som om hun hører på de 😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

Helt umulig for meg å ikke legge  merke til dette hårfestet 😇 (ved ørene, grøss og gru)

Hva er galt med det? Jeg spør oppriktig, for jeg ser ingenting galt med hårfestet (!!). 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hva er galt med det? Jeg spør oppriktig, for jeg ser ingenting galt med hårfestet (!!). 

Da kan jeg ikke hjelpe deg, sorry🫣 

Men jeg kan gi deg ett hint🤔

Øret.

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (9 timer siden):

Samme her. Ser barbert ut bak øret 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Tror hun bruker laser på "skinnskjegget". Noe jeg forsåvidt forstår, for det er utrolig irriterende hår 😅 men det ser også ganske rart ut uten. 

• Liker 3
Skrevet
Natu skrev (10 timer siden):

blir det en helvete- brølende Pimpen i 67 forskjellige nattkjoler daglig. OMG, gleder meg. 

🤣 jeg skal ikke se, det orker jeg ikke

Skrevet
agent skrev (10 timer siden):

På hvilken måte tenker du at å kritisere hårfestet til Isabel bidrar til en konstruktiv debatt egentlig? 

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
ARima skrev (1 time siden):

Samme her. Ser barbert ut bak øret 🙈

Hun har løftet hårfeste over pannen for noen år siden. Før hun gikk igjennom alle operasjoner, hadde hun større og lengre nese og en kort panne (det har Sindra også)  Ses godt på bilder fra første gang hun var med på Paradis Hotel. Hun lignet faktisk mye på sin mor. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...