Teflonhjernen Skrevet 15. desember 2025 #25901 Skrevet 15. desember 2025 Sirah skrev (37 minutter siden): Hun nevnte at hun hadde satt inn noen tiltak slik at hun kunne si det likevel. Så hun avslørte det igår. Sidra jobber fra 10-14 med kundeservice over nett - sa Isabel i alle fall. Syntes aldri man ser henne på PCen men. God bedring ❤️ Takk ❤️
Hatsumomo Skrevet 15. desember 2025 #25902 Skrevet 15. desember 2025 Sirah skrev (41 minutter siden): Hun nevnte at hun hadde satt inn noen tiltak slik at hun kunne si det likevel. Så hun avslørte det igår. Sidra jobber fra 10-14 med kundeservice over nett - sa Isabel i alle fall. Syntes aldri man ser henne på PCen men. God bedring ❤️ Hun sover jo mye lengre enn kl 10 virker det som. 2 3
Hatsumomo Skrevet 15. desember 2025 #25903 Skrevet 15. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (22 minutter siden): Sidra jobber ikke.. Det er hun for lat for! Hun kommer til å ende opp som sugarbaby i Dubai.. Tvilsomt, hun har jo søsteren sin til det. 2
Sirah Skrevet 15. desember 2025 #25904 Skrevet 15. desember 2025 Hatsumomo skrev (52 minutter siden): Hun sover jo mye lengre enn kl 10 virker det som. Ja det syntes jeg også som at det virker som 🤷♀️ 2 2
Zenhouse Skrevet 15. desember 2025 #25905 Skrevet 15. desember 2025 Hatsumomo skrev (7 timer siden): Når hun er i kamera, så legger jeg merke til overleppen hennes - og er det meg, eller er overleppen litt klumpete? Jeg antar jo at det er pga fillers, men man ser så tydelig at det ligger noe klumpete på venstre og høyre side av leppen. Er det normalt at lepper hvor man tar fillers, blir slik? Jeg hadde irritert meg grønn over det hvis det var meg, kan man gjøre noe for å få det vekk eller forblir leppen slik selv om man tar ut fillers? (bare så det er sagt, fillers er ikke aktuelt for meg, jeg har store lepper - bare nysgjerrig generelt). Husker hun fjernet fillersene for et par år (?) siden i Dubai, fikk jo ganske så smal overleppe da. Da hun skulle fylle på igjen, ville hun bare ta litt… men skjønner jo at hun har blitt fillers-blind igjen. Og at det kanskje tilogmed har blitt verre enn dengang. 4 3
vilas Skrevet 15. desember 2025 #25906 Skrevet 15. desember 2025 Gjest Det handler om deg skrev (På 9.12.2025 den 22.54): Snabelbag. 1
vilas Skrevet 15. desember 2025 #25907 Skrevet 15. desember 2025 Velinda skrev (På 10.12.2025 den 18.55): Er ikke Ivory engentlig bare en Merch butikk laga for RS??tror ikke det er mangen utenfor den guppen der som handler truser,glass,kaffesirup,duftlys og joggedresser fra samme nettbutikk Dårlig kvalitet på det meste av klær iallefall. Kjøpte nattklær ( kun for å teste kvalitet,bruker ikke nattklær) men prøvde den ca 1 uke og den ser ut som en golvfille. Enda jeg ikke pr nå har vasket den. Tenkte å sende den tilbake men den ligger fortsatt her. Joggedress " røyter" så jæv.. at min sofa og lenestol er ødelagt. Braclet' n er så liten og trang ,min i xl at det er kun laget for syltynne. 3 4
vilas Skrevet 15. desember 2025 #25908 Skrevet 15. desember 2025 Zenhouse skrev (1 time siden): Husker hun fjernet fillersene for et par år (?) siden i Dubai, fikk jo ganske så smal overleppe da. Da hun skulle fylle på igjen, ville hun bare ta litt… men skjønner jo at hun har blitt fillers-blind igjen. Og at det kanskje tilogmed har blitt verre enn dengang. På Jodel er det noen yngre som syns I ligner på en hest. Og derfor dro hun til tannlege for å reparere utseende. Men ble sendt hjem derfra. Tennene var hele, men hun har ødelagt utseende med leppe fillers. Og det ser ikke bra ut. Hun bruker mye filter. Er så ujevnt og det ut som hun har munnsår. 7 1
Sirah Skrevet 15. desember 2025 #25909 Skrevet 15. desember 2025 vilas skrev (7 minutter siden): Dårlig kvalitet på det meste av klær iallefall. Kjøpte nattklær ( kun for å teste kvalitet,bruker ikke nattklær) men prøvde den ca 1 uke og den ser ut som en golvfille. Enda jeg ikke pr nå har vasket den. Tenkte å sende den tilbake men den ligger fortsatt her. Joggedress " røyter" så jæv.. at min sofa og lenestol er ødelagt. Braclet' n er så liten og trang ,min i xl at det er kun laget for syltynne. Jeg har joggedressen og den er jo helt gull! Eneste joggedressen som er lang nok i beina for meg. Har omtrent bodd i den siden jeg fikk den og vasket den mange ganger og den nupper ingenting! Og jeg er ikke spesielt flink til å vaske klær. Eneste jeg har å klage på er at den er sykt stor i str så burde hatt den i en str mindre. Men det var jo også opplyst om så min egen feil. 2 2
vilas Skrevet 15. desember 2025 #25910 Skrevet 15. desember 2025 Ellenn skrev (På 11.12.2025 den 11.41): Det er ikke naturlig å snakke om sex med søsknene eller moren min for meg heller, men jeg snakker ikke nedsettende om de som har et så åpent forhold. Jeg sitter ikke med noen fasit på livet som gjør at jeg kan slenge dritt til de som velger annerledes enn meg. De som velger annerledes du liksom. 😀😀 3 1
vilas Skrevet 15. desember 2025 #25911 Skrevet 15. desember 2025 Sirah skrev (16 minutter siden): Jeg har joggedressen og den er jo helt gull! Eneste joggedressen som er lang nok i beina for meg. Har omtrent bodd i den siden jeg fikk den og vasket den mange ganger og den nupper ingenting! Og jeg er ikke spesielt flink til å vaske klær. Eneste jeg har å klage på er at den er sykt stor i str så burde hatt den i en str mindre. Men det var jo også opplyst om så min egen feil. Sikkert vært heldig med kjøpet du da. Mange som har klaget inn " Røttingen" på joggedressen🤔 5
vilas Skrevet 15. desember 2025 #25912 Skrevet 15. desember 2025 vilas skrev (Akkurat nå): Sikkert vært heldig med kjøpet du da. Mange som har klaget inn " Røttingen" på joggedressen🤔 "Røytingen" skulle d selvsagt stå.. 1
vilas Skrevet 15. desember 2025 #25913 Skrevet 15. desember 2025 agent skrev (På 13.12.2025 den 11.05): Jeg så på de snappene. Det var vel bare Bimbo 1 og Bimbo 2 , som hadde vårslipp på puppene. Tror alle de andre rundt dem var anstendige kledd. Litt rart at hun tørr å lage content på dette, hun respekterer ikke kleskoden eller det med å filme andre. Samtidig gjøre narr av andre. I bør rapporteres inn. Ja hun harselerer med mange hun ser ute. 1 6
Istapp Skrevet 15. desember 2025 #25914 Skrevet 15. desember 2025 vilas skrev (13 minutter siden): Sikkert vært heldig med kjøpet du da. Mange som har klaget inn " Røttingen" på joggedressen🤔 At Shira har flaks med sitt kleskjøp, forundrer vel ikke? Det kunne jeg nesten tenkt før det ble skrevet. Kinaræl holder dårlig kvalitet når det produseres billig for å tjene mest mulig. 2 6
Sirah Skrevet 16. desember 2025 #25915 Skrevet 16. desember 2025 vilas skrev (9 timer siden): Sikkert vært heldig med kjøpet du da. Mange som har klaget inn " Røttingen" på joggedressen🤔 Jeg har kjøpt på forskjellige lokale facebookgrupper og ikke direkte av Ivorie. Folk som har kjøpt feil str og ikke sendt i retur av en eller annen grunn. Syntes 600kr for en joggebukse er sykt mye penger uansett om jeg syntes de er knallgode. Har tre farger til sammen og ingen av dem nupper og holder seg like fine vask etter vask. To bukser og en genser. I tillegg er de lange nok i beina for meg. Kommer garantert til å kjøpe disse igjen om jeg skulle trenge nye en gang. Tviler på at jeg har hatt så ekstremt flaks. 2 1 3
Sirah Skrevet 16. desember 2025 #25916 Skrevet 16. desember 2025 Istapp skrev (8 timer siden): At Shira har flaks med sitt kleskjøp, forundrer vel ikke? Det kunne jeg nesten tenkt før det ble skrevet. Kinaræl holder dårlig kvalitet når det produseres billig for å tjene mest mulig. Hvorfor forundrer det deg ikke? 1 1
agent Skrevet 16. desember 2025 #25917 Skrevet 16. desember 2025 (endret) Ble det noe av ballet, healing, trening etter F1 fylla? Synes hun forandret seg noe veldig etter besøket fra vennen W. Endret 16. desember 2025 av agent 2 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16. desember 2025 #25918 Skrevet 16. desember 2025 vilas skrev (12 timer siden): I bør rapporteres inn. Ja hun harselerer med mange hun ser ute. Hun filmer andre hele tiden! Null respekt… 😡 1 4
Ellie25 Skrevet 16. desember 2025 #25919 Skrevet 16. desember 2025 agent skrev (1 time siden): Ble noe av ballet, healing, trening etter F1 fylla? Synes hun forandret seg noe veldig etter besøket fra vennen W. Det synes jeg også. Ganske påfallende forandring egentlig. Og ikke til det positive. Virker ikke som W har så god innflytelse på henne. 1 6
agent Skrevet 16. desember 2025 #25920 Skrevet 16. desember 2025 Ellie25 skrev (7 minutter siden): Det synes jeg også. Ganske påfallende forandring egentlig. Og ikke til det positive. Virker ikke som W har så god innflytelse på henne. Virker som noen har puttet noen mynter på henne. Hun er veldig hyper. 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå