Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så litt av snappen til I  i går og da sa Rami han var lei av Dubai eller noe i den duren og at planen egentlig var å dra til Norge, men hadde funnet ut at han ikke kunne pga de 61 dagene. Han dro derfor heller til Frankfurt. Han er jo ung så skjønner han blir deppa hvis han plutselig fant det ut. Må være så kjedelig for han å være der. Han som er så sosial. 
Tror dessuten de begge kan takke dere her inne for at de i det hele tatt vet om de 61 dagene. Hadde nok gått galt med mye  uten info fra KG-gjengen 😀

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (23 minutter siden):

Han kunne fint valgt å holde Zaza hemmelig hele veien og da hadde heller ikke vi sittet å lurt nå. Men så lenge han har valgt å dele henne såpass mye så syntes jeg ikke det er rart at vi er nysgjerrige heller. Enig med deg.

Denne tråden er vel som å diskutere en såpe-opera så må være lov å lure. Det er jo det de involverte vil og legger opp til. Tror folk glemmer at det faktisk er dette som er jobben deres og de har valgt det helt selv og veldig bevisst. De er ikke ufrivillig offentlige personer som er kjent i sin rolle for noe annet enn snap. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
LorettaLynn skrev (2 minutter siden):

Denne tråden er vel som å diskutere en såpe-opera så må være lov å lure. Det er jo det de involverte vil og legger opp til. Tror folk glemmer at det faktisk er dette som er jobben deres og de har valgt det helt selv og veldig bevisst. De er ikke ufrivillig offentlige personer som er kjent i sin rolle for noe annet enn snap. 

Ja det er det jeg også tenker. Det er jo faktisk dette de lever av? At folk ønsker å følge dem. Det hadde vært noe helt annet om dette var mennesker som faktisk prøvde å leve et privat liv, men disse menneskene lever jo av at folk trykker seg inn på snappen deres.

Jeg ligger ikke søvnløs om natta og lurer på hvordan det går med Zaza. Kanskje velger Rami å aldri dele og det er helt ok det også. Helt opp til han. Men det må jo være lov å stille et spørsmål om at det er rart at hun er helt vekk når hun har vært en så stor del av livet hans i hele høst. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvilket land tror dere Zaza og Naboen er fra?

Skrevet
ne11iker skrev (1 minutt siden):

Naboen snuser tydeligvis så det naturlige ville vært å tenke Sverige, Norge eller Danmark, men så snakker de engelsk sammen da... 

• Liker 1
Skrevet
ne11iker skrev (3 timer siden):

Hun er fra Madrid etter hva jeg har sett å lest andre skrive

• Liker 1
Skrevet
ne11iker skrev (6 timer siden):

Tror hun har fortalt at Naboen er Nederlender. 

• Liker 2
Skrevet

Hun har sagt at Naboen er fra Nederland. Zaza har jeg som andre skriver blitt sporet til Madrid.

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (På 13.12.2025 den 19.48):

Really? Hadde ikke reagert to sekund en gang, influensere her i Norge går jo slik støtt og stadig.

Enig, lang treningstights og singlet en varm dag hadde jeg ikke reagert på i hele tatt, ikke en gang kort shorts og sportsbh på de varmeste dagene. Folk ligger jo i undertøy og bikini i parkene midt i byen så fort det kommer et glimt av sol her vest om våren og sommeren.

• Nyttig 3
Skrevet

Når hun er i kamera, så legger jeg merke til overleppen hennes - og er det meg, eller er overleppen litt klumpete? Jeg antar jo at det er pga fillers, men man ser så tydelig at det ligger noe klumpete på venstre og høyre side av leppen.

Er det normalt at lepper hvor man tar fillers, blir slik?

Jeg hadde irritert meg grønn over det hvis det var meg, kan man gjøre noe for å få det vekk eller forblir leppen slik selv om man tar ut fillers? 

(bare så det er sagt, fillers er ikke aktuelt for meg, jeg har store lepper - bare nysgjerrig generelt).

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Når hun er i kamera, så legger jeg merke til overleppen hennes - og er det meg, eller er overleppen litt klumpete? Jeg antar jo at det er pga fillers, men man ser så tydelig at det ligger noe klumpete på venstre og høyre side av leppen.

Jeg hadde irritert meg grønn over det hvis det var meg, kan man gjøre noe for å få det vekk eller forblir leppen slik selv om man tar ut fillers? 

(bare så det er sagt, fillers er ikke aktuelt for meg, jeg har store lepper - bare nysgjerrig generelt).

Lagt merke til det,  not nice 💋💋

• Liker 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Ja det er pga fillers. Hun har i hvert fall kommentert det før selv, men jeg husker ikke om det var "hull" i forbindelse med fjerning eller klumper som ligger igjen. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (18 minutter siden):

Ja det er pga fillers. Hun har i hvert fall kommentert det før selv, men jeg husker ikke om det var "hull" i forbindelse med fjerning eller klumper som ligger igjen. 

Men blir klumpene liggende der forever da?

Skrevet
Hatsumomo skrev (5 minutter siden):

Men blir klumpene liggende der forever da?

Med mindre jeg husker veldig feil så lurte hun vel på om hun skulle prøve å gjøre noe med det. Slik jeg husker det var det en "skade" som hadde skjedd. Men ta det med en liten klype salt. I hvertfall årsak/virkning. Men hun har i hvert fall sagt at det er pga fillers. 

Hun sa forøvrig for noen dager siden at hun ikke hadde gjort noen inngrep på nytt i dag, utenom nesen, og at det burde være høyere aldersgrense på kosmetiske inngrep. 

• Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (5 minutter siden):

Med mindre jeg husker veldig feil så lurte hun vel på om hun skulle prøve å gjøre noe med det. Slik jeg husker det var det en "skade" som hadde skjedd.

Stemmer, jeg husker hun sa det. Men da var det mer som et lite sår på høyre side av leppen. Mens nå syntes det er kommet også på andre siden av leppen og det ser virkelig ikke bra ut. Det skjules jo med lipgloss/leppestift, men helt bart ser det rart ut.

Skrevet
Hatsumomo skrev (30 minutter siden):

Stemmer, jeg husker hun sa det. Men da var det mer som et lite sår på høyre side av leppen. Mens nå syntes det er kommet også på andre siden av leppen og det ser virkelig ikke bra ut. Det skjules jo med lipgloss/leppestift, men helt bart ser det rart ut.

Kanskje hun har fylt på💋

• Liker 2
Skrevet

Kjenner ei som jobber på sykehuset og det kommer inn tilfeller der filler er blitt som stein og da kan den forflytte seg oppover hvis det bare blir fylt på mer. 
Tipper det er det som er skjedd med Isabel. 
Det må fjernes kirurgisk på sykehuset. 

• Nyttig 5
Skrevet

I går ville hun ikke si når hun skulle hjem pga hendelser forrige gang visstnok. Nå plaprer hun om at hun gleder seg så til å reise til Norge i natt/morgen tidlig? 
Trodde Sidra jobbet? Må bare være når det passer henne tydeligvis. Synges Sidra blir bare mer og mer usmakelig, hun virker så sinnsykt bortskjemt og ufordragelig. 
Huff, godt jeg er frisk nok til å gå på jobb igjen i morgen. 
The Raad’s er ikke bra for meg 🤐

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Teflonhjernen skrev (11 minutter siden):

I går ville hun ikke si når hun skulle hjem pga hendelser forrige gang visstnok. Nå plaprer hun om at hun gleder seg så til å reise til Norge i natt/morgen tidlig? 
Trodde Sidra jobbet? Må bare være når det passer henne tydeligvis. Synges Sidra blir bare mer og mer usmakelig, hun virker så sinnsykt bortskjemt og ufordragelig. 

Hun nevnte at hun hadde satt inn noen tiltak slik at hun kunne si det likevel. Så hun avslørte det igår. 

Sidra jobber fra 10-14 med kundeservice over nett - sa Isabel i alle fall. Syntes aldri man ser henne på PCen men.

God bedring ❤️

• Liker 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (32 minutter siden):

Sidra jobber ikke.. Det er hun for lat for! Hun kommer til å ende opp som sugarbaby i Dubai.. 

• Liker 5
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...