Sirah Skrevet 7 timer siden #25861 Skrevet 7 timer siden agent skrev (6 minutter siden): Er det flere som synes hun er blitt veldig hyper, snakker veldig høyt, fnisete . I bunn å grunn mer barnslig. Hun har helt tydelig en «sånn» periode igjen ja… 3 3
agent Skrevet 7 timer siden #25862 Skrevet 7 timer siden Sirah skrev (28 minutter siden): Hun har helt tydelig en «sånn» periode igjen ja… Noe er det 🫢🤣
Velinda Skrevet 7 timer siden #25863 Skrevet 7 timer siden agent skrev (10 minutter siden): Noe er det 🫢🤣 Hun henger jo mest med lillesøster på 20🙈 3
Women123 Skrevet 6 timer siden #25864 Skrevet 6 timer siden Isabell never først at johanna har ligget med en 21 åring (hint hint rami fylte 22 for ikke lenge siden) også noen snaps senere sier hun at rami har ligget med en vennine av henne som er eldre enn henne ( hint hint johanna er flere år eldre enn isabell) 1 1
Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #25865 Skrevet 6 timer siden Women123 skrev (8 minutter siden): Isabell never først at johanna har ligget med en 21 åring (hint hint rami fylte 22 for ikke lenge siden) også noen snaps senere sier hun at rami har ligget med en vennine av henne som er eldre enn henne ( hint hint johanna er flere år eldre enn isabell) de to? kan jeg aldri se for meg
Sirah Skrevet 6 timer siden #25866 Skrevet 6 timer siden agent skrev (1 time siden): Noe er det 🫢🤣 Absolutt! Women123 skrev (39 minutter siden): Isabell never først at johanna har ligget med en 21 åring (hint hint rami fylte 22 for ikke lenge siden) også noen snaps senere sier hun at rami har ligget med en vennine av henne som er eldre enn henne ( hint hint johanna er flere år eldre enn isabell) Kan jo forklare den bittelitt lunkne stemningen 🫣 Ble vel veldig stille rundt Zaza også? 1
Velinda Skrevet 6 timer siden #25867 Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (7 minutter siden): Absolutt! Kan jo forklare den bittelitt lunkne stemningen 🫣 Ble vel veldig stille rundt Zaza også? Oj,tror du har rett,ble veldig stille rundt Zaza ja😬
agent Skrevet 5 timer siden #25868 Skrevet 5 timer siden Women123 skrev (57 minutter siden): Isabell never først at johanna har ligget med en 21 åring (hint hint rami fylte 22 for ikke lenge siden) også noen snaps senere sier hun at rami har ligget med en vennine av henne som er eldre enn henne ( hint hint johanna er flere år eldre enn isabell) Veldig dårlig gjort av IR, hvis dette stemmer. Ikke rart det er litt lunkent mellom Bimboene og Rami 2
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #25869 Skrevet 5 timer siden Velinda skrev (15 minutter siden): Oj,tror du har rett,ble veldig stille rundt Zaza ja😬 Hun er jo ikke i Dubai. 1
Natu Skrevet 5 timer siden #25870 Skrevet 5 timer siden Har Isabel fortalt dette etter at Rami ble sammen med Zaza? Og er det derfor hun ikke snakker om ham? Jeg syns det er så mye rart som ligger og "viber" i bakgrunnen nå. Føler også det skjedde noe rart med Wilhelm. Han var på besøk og stemningen var jo i taket i dagesvis, og så plutselig pang var han borte og blir ikke nevnt mer? Kan noen oppsummere dette for meg? 🙂 5 2
agent Skrevet 5 timer siden #25871 Skrevet 5 timer siden Natu skrev (1 minutt siden): Har Isabel fortalt dette etter at Rami ble sammen med Zaza? Og er det derfor hun ikke snakker om ham? Jeg syns det er så mye rart som ligger og "viber" i bakgrunnen nå. Føler også det skjedde noe rart med Wilhelm. Han var på besøk og stemningen var jo i taket i dagesvis, og så plutselig pang var han borte og blir ikke nevnt mer? Kan noen oppsummere dette for meg? 🙂 Her henger jeg meg på🤔 Noe har skjedd 🤔 2
Sirah Skrevet 5 timer siden #25872 Skrevet 5 timer siden Velinda skrev (20 minutter siden): Oj,tror du har rett,ble veldig stille rundt Zaza ja😬 Ja veldig! Rami var jo så VELDIG på at han skulle besøke henne masse osv. Nå er han hos Kurt og skal rett videre til Norge? Hatsumomo skrev (7 minutter siden): Hun er jo ikke i Dubai. Nei men rart at hun bare ikke eksisterer mer. Natu skrev (6 minutter siden): Har Isabel fortalt dette etter at Rami ble sammen med Zaza? Og er det derfor hun ikke snakker om ham? Jeg syns det er så mye rart som ligger og "viber" i bakgrunnen nå. Føler også det skjedde noe rart med Wilhelm. Han var på besøk og stemningen var jo i taket i dagesvis, og så plutselig pang var han borte og blir ikke nevnt mer? Kan noen oppsummere dette for meg? 🙂 Ja siste dagen når alle var så sykt fyllesyke så ble han vel knapt nevnt? 1 1
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #25873 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (7 minutter siden): Nei men rart at hun bare ikke eksisterer mer. Hvordan da? Forventer du at Rami skal oppdatere deg på kontakten han har med henne på privaten? Dama er jo ikke i Dubai, så de holder da sikkert kontakten med å ringe/skrive etc - men du mener altså at hun bare "ikke eksisterer mer" nå som det er - hva 1-2 uker siden hun dro hjem og du ikke har fått oppdatering av Rami på snap om det? 3
refill Skrevet 5 timer siden #25874 Skrevet 5 timer siden Rami har sagt at det ikke passet å dra til Zaza nå fordi hun er midt i eksamensperiode. Vedr Wilhelm så ble det vel nevnt at han skulle ut på noe greier da de var så fyllesyk? Men tror ikke det var noe "ha det" opplegg eller nevnt at han dro. Jeg vet ikke. Kan ha skippet over 😬 Så Isabel fikk spm om hun og Rami var uvenner, noe hun selvsagt avkreftet. Men vet ikke om jeg tror helt på det. At han ikke ble med på Formel 1 finalen gir ingen mening. Men mulig han "bare" ble skuffet og irritert over at det var festing og ikke løp. 1
Sirah Skrevet 5 timer siden #25875 Skrevet 5 timer siden Hatsumomo skrev (12 minutter siden): Hvordan da? Forventer du at Rami skal oppdatere deg på kontakten han har med henne på privaten? Dama er jo ikke i Dubai, så de holder da sikkert kontakten med å ringe/skrive etc - men du mener altså at hun bare "ikke eksisterer mer" nå som det er - hva 1-2 uker siden hun dro hjem og du ikke har fått oppdatering av Rami på snap om det? Nei så klart skylder ikke Rami oss noe som helst, men JEG syntes det er merkelig. Kan jeg ikke få lov til det? 3 1
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #25876 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (5 minutter siden): Nei så klart skylder ikke Rami oss noe som helst, men JEG syntes det er merkelig. Kan jeg ikke få lov til det? Jo, men det sier noe om forventningsnivået på hva disse menneskene skal dele med tusenvis av ukjente. Rami kunne gjerne holdt alt om henne helt skjult for min del, og bra for Rami å ha noe såpass privat, privat 1
Sirah Skrevet 5 timer siden #25877 Skrevet 5 timer siden Hatsumomo skrev (10 minutter siden): Jo, men det sier noe om forventningsnivået på hva disse menneskene skal dele med tusenvis av ukjente. Rami kunne gjerne holdt alt om henne helt skjult for min del, og bra for Rami å ha noe såpass privat, privat Han måtte veldig gjerne holdt henne hemmelig for min del også, men nå har han nå faktisk valgt å dele ganske mye om henne. Hun har jo til og med hatt take over på snappen hans flere ganger. Da er det jo litt spesielt at det plutselig er helt knyst? Han skylder oss så klart ingen verdens ting, men det må jo være lov å stille spørsmål rundt hvorfor. 3 3
Natu Skrevet 4 timer siden #25878 Skrevet 4 timer siden Hatsumomo skrev (24 minutter siden): Jo, men det sier noe om forventningsnivået på hva disse menneskene skal dele med tusenvis av ukjente. Rami kunne gjerne holdt alt om henne helt skjult for min del, og bra for Rami å ha noe såpass privat, privat Ehhh... Ja selvfølgelig har man forventninger til noen som har som LEVEBRØD å dele av livet sitt? Selvfølgelig er man nysgjerrig? Det er jo på grunn av oss som følger med at de kan leve det livet de gjør så selvfølgelig forventer man ting av dem? 3 4
Hatsumomo Skrevet 4 timer siden #25879 Skrevet 4 timer siden (endret) Natu skrev (6 minutter siden): Ehhh... Ja selvfølgelig har man forventninger til noen som har som LEVEBRØD å dele av livet sitt? Selvfølgelig er man nysgjerrig? Det er jo på grunn av oss som følger med at de kan leve det livet de gjør så selvfølgelig forventer man ting av dem? nei, vet du hva, jeg forventer overhodet IKKE at de skal dele ALT av livet sitt. Da blir det usunt til så de grader, og det viser jo dere egentlig her nå i tråden, som mener en person ikke eksisterer mer fordi man ikke hører noe om et menneske som ikke en gang i samme by, lenger. Snakk om grådig vitebegjærlighet. Ikke et hakk bedre enn RS om det er der nivået ligger. Endret 4 timer siden av Hatsumomo 2 1
Sirah Skrevet 4 timer siden #25880 Skrevet 4 timer siden Natu skrev (2 minutter siden): Ehhh... Ja selvfølgelig har man forventninger til noen som har som LEVEBRØD å dele av livet sitt? Selvfølgelig er man nysgjerrig? Det er jo på grunn av oss som følger med at de kan leve det livet de gjør så selvfølgelig forventer man ting av dem? Han kunne fint valgt å holde Zaza hemmelig hele veien og da hadde heller ikke vi sittet å lurt nå. Men så lenge han har valgt å dele henne såpass mye så syntes jeg ikke det er rart at vi er nysgjerrige heller. Enig med deg. 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå