Princess_81 Skrevet 8. desember 2025 #25681 Skrevet 8. desember 2025 Hatsumomo skrev (30 minutter siden): Når Sidra kun har fikset på nesen, så må man jo si hun har gode gener i grunn, for hun ser jo flott ut. Isabel er jo en helt annen sak, der kan man knapt kjenne igjen henne fra PH. Ja Sidra er vakker🩷 1
Gjest Det handler om deg Skrevet 8. desember 2025 #25682 Skrevet 8. desember 2025 Hvor gammel er moren?
Turkis Sau Skrevet 8. desember 2025 #25683 Skrevet 8. desember 2025 Hatsumomo skrev (41 minutter siden): Når Sidra kun har fikset på nesen, så må man jo si hun har gode gener i grunn, for hun ser jo flott ut. Isabel er jo en helt annen sak, der kan man knapt kjenne igjen henne fra PH. Temmelig sikker på at Sidra har fikset tennene også, altså skallfasetter. Men ja, hun er vakker. IR har jo totalt operert seg bort fra hele utseendet sitt. Hadde jeg ikke visst at det var samme person, og jeg hadde sett et bilde av henne fra PH ved siden av et bilde fra i dag, så hadde jeg aldri klart å gjette at det er samme person. Det gir Michael Jackson-vibber. 5 7
Velinda Skrevet 8. desember 2025 #25684 Skrevet 8. desember 2025 (endret) Princess_81 skrev (1 time siden): Greit å ha god selvtillit men når hun gang på gang trykker til oss hvor fin hun og Sidra er er ganske kvalmt jeg personlig syns Sidra ser best ut av dem. Syns Isabel ser gammel og syk ut. Å gode gener blir litt dobbelt moralsk når hun er full i fillers og operert hele seg……. Sida er kjempe vakker men har fillers i lepper,haka og kjeven,det er også brukt filter på bildet,litt juks å si det er genene etter min mening Endret 8. desember 2025 av Velinda 3 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. desember 2025 #25685 Skrevet 8. desember 2025 Princess_81 skrev (21 minutter siden): Jeg syns faktisk moren er penere og Isabel var mye penere før hun opererte seg… hun ser nesten eldre ut enn moren nå…. Jeg syns ingen av de er spesielt «pene» eller «vakre».. 🤔🤷🏼♀️ 4 9
Princess_81 Skrevet 8. desember 2025 #25686 Skrevet 8. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Jeg syns ingen av de er spesielt «pene» eller «vakre».. 🤔🤷🏼♀️ Nei de er ikke super pene men moren ser bedre ut enn Isabel… 2 4
Gjest Det handler om deg Skrevet 8. desember 2025 #25687 Skrevet 8. desember 2025 (endret) Nå har jo moren begynt også med disse fasettene…🦷🦷🦷 Eller kanskje det er Rami og Shehed som har bedt moren fikse seg. De driver jo å ødelegger tennene sine med ulovlig strips… Endret 8. desember 2025 av Det handler om deg
Natu Skrevet 8. desember 2025 #25688 Skrevet 8. desember 2025 Princess_81 skrev (1 time siden): Greit å ha god selvtillit men når hun gang på gang trykker til oss hvor fin hun og Sidra er er ganske kvalmt jeg personlig syns Sidra ser best ut av dem. Syns Isabel ser gammel og syk ut. Å gode gener blir litt dobbelt moralsk når hun er full i fillers og operert hele seg……. Er ikke hele Snappen hennes selvskryt? Hvor fin hun eller familien er, hvor mye hun jobber, hvor godhjertet hun er, hvor mye hun gir til veldedighet, hvor mye hun fortjener ditt og datt. For ikke ikke å glemme alle skryte kommentarene fra RS som hun poster uavbrutt. Så gråter hun litt, har imposter syndrome, drar frem Shirog før hun igjen trykker frem puppene for å selge braletten. Det er jo totalt schizofrent å se på 😂 7 18
Kønn Skrevet 8. desember 2025 #25689 Skrevet 8. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Jeg syns ingen av de er spesielt «pene» eller «vakre».. 🤔🤷🏼♀️ Enig. Skjønnheten kommer innenfra og jeg blir opptatt av de svære leppene, sånn generelt. Ikke bare disse, men mange kjører på med dritt i leppene sine slik at man liksom ikke ser resten av personen. Mulig jeg har e problem der altså🙈😅 6 9
LorettaLynn Skrevet 8. desember 2025 #25690 Skrevet 8. desember 2025 Harnoejegvilsi skrev (6 timer siden): Jeg har pauset snap hele helga. Selv ikke disse små mikrokontoene har hatt min oppmerksomhet. Helt ærlig, det har vært fint. Følgerne har gitt Isabel og mange flere, denne enorme mengden rikdom. Hva gir Isabel tilbake? Hun gir rabatter på egne Brands. Rabatter man hadde fått uansett. Fra Lyko, fra Vita, Cubus mm. Klesmerket hennes? Jeg har ikke sett mange sjelene i nevnte klær. Ergo, ikke en megahit. Jeg har reflektert så mye om min egen avhengighet til å følge med, så på et tidspunkt slettet jeg alle, minus 1 profil. Når de nå kommer opp i utforsk, ser jeg ikke ekte smil, jeg ser griskhet. For det er det, de blir, alle sammen. Griske, manipulerende og ekstremt overfladiske. Jeg er ganske sikker på at Isabel og andre får fortjeneste av salg som skjer med deres rabattkode. Det blir selvsagt ikke nevnt, heller motsatt - hvor grei hun er som fikser rabatt. Lykke til med rehab 😊 2 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. desember 2025 #25691 Skrevet 8. desember 2025 Det handler om deg skrev (35 minutter siden): Hvor gammel er moren? 53 tror jeg 👀
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. desember 2025 #25692 Skrevet 8. desember 2025 Natu skrev (14 minutter siden): Er ikke hele Snappen hennes selvskryt? Hvor fin hun eller familien er, hvor mye hun jobber, hvor godhjertet hun er, hvor mye hun gir til veldedighet, hvor mye hun fortjener ditt og datt. For ikke ikke å glemme alle skryte kommentarene fra RS som hun poster uavbrutt. Så gråter hun litt, har imposter syndrome, drar frem Shirog før hun igjen trykker frem puppene for å selge braletten. Det er jo totalt schizofrent å se på 😂 Narcissistic behavior… 6 6
Teflonhjernen Skrevet 8. desember 2025 #25693 Skrevet 8. desember 2025 Natu skrev (12 minutter siden): Er ikke hele Snappen hennes selvskryt? Hvor fin hun eller familien er, hvor mye hun jobber, hvor godhjertet hun er, hvor mye hun gir til veldedighet, hvor mye hun fortjener ditt og datt. For ikke ikke å glemme alle skryte kommentarene fra RS som hun poster uavbrutt. Så gråter hun litt, har imposter syndrome, drar frem Shirog før hun igjen trykker frem puppene for å selge braletten. Det er jo totalt schizofrent å se på 😂 Veldig riktig oppsummering 👍🏼En skal være rimelig selvsikker som poster alle de der RS kommentarene. For en del av oss andre så er det jo ren pute tv å lese kommentarene 🙈 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. desember 2025 #25694 Skrevet 8. desember 2025 Man skal jo aldri kommentere utseende til mennesker sånn generelt.. MEN jeg har lagt merke til at Sidra ser ut nå sånn som Isabel gjorde i sin operasjons «journey».. først nese, lepper… hva blir det neste? Håper ikke hun gjør samme feilene som søsteren… 1 8
Teflonhjernen Skrevet 8. desember 2025 #25695 Skrevet 8. desember 2025 (endret) Noen som skal bestille gule truser med druer 🍇 på? For noe heslige, tacky greier. Syntes jeg ser den der saken på min blåhvite, flate ræv….mem, den er nok ikke beregnet for min alder, men tror helt ærlig at det er svært få av RS som kler den der…. 😅 Endret 8. desember 2025 av Teflonhjernen 1 1 7
Velinda Skrevet 8. desember 2025 #25696 Skrevet 8. desember 2025 Teflonhjernen skrev (24 minutter siden): Noen som skal bestille gule truser med druer 🍇 på? For noe heslige, tacky greier. Syntes jeg ser den der saken på min blåhvite, flate ræv….mem, den er nok ikke beregnet for min alder, men tror helt ærlig at det er svært få av RS som kler den der…. 😅 Døøøør😂 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. desember 2025 #25697 Skrevet 8. desember 2025 Teflonhjernen skrev (27 minutter siden): Noen som skal bestille gule truser med druer 🍇 på? For noe heslige, tacky greier. Syntes jeg ser den der saken på min blåhvite, flate ræv….mem, den er nok ikke beregnet for min alder, men tror helt ærlig at det er svært få av RS som kler den der…. 😅 😂😂😂😂👏🏽👏🏽👏🏽 2 1
Sirah Skrevet 8. desember 2025 #25698 Skrevet 8. desember 2025 Det handler om deg skrev (1 time siden): Nå har jo moren begynt også med disse fasettene…🦷🦷🦷 Eller kanskje det er Rami og Shehed som har bedt moren fikse seg. De driver jo å ødelegger tennene sine med ulovlig strips… Ulovlige strips??? Teflonhjernen skrev (29 minutter siden): Noen som skal bestille gule truser med druer 🍇 på? For noe heslige, tacky greier. Syntes jeg ser den der saken på min blåhvite, flate ræv….mem, den er nok ikke beregnet for min alder, men tror helt ærlig at det er svært få av RS som kler den der…. 😅 😅 Må inn å se skjønner jeg 🤣 1
Sol Rampelyset Skrevet 8. desember 2025 #25699 Skrevet 8. desember 2025 Tråden er ryddet for spekulasjoner og kommentarer til slettet innhold. Sol, admin. 1
Alauda Skrevet 8. desember 2025 #25700 Skrevet 8. desember 2025 Det handler om deg skrev (2 timer siden): Nå har jo moren begynt også med disse fasettene…🦷🦷🦷 Eller kanskje det er Rami og Shehed som har bedt moren fikse seg. De driver jo å ødelegger tennene sine med ulovlig strips… Må man ødelegge og slipe ned tennene for å sette på skallfasetter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå