Harnoejegvilsi Skrevet 8. desember 2025 #25661 Skrevet 8. desember 2025 Jeg har pauset snap hele helga. Selv ikke disse små mikrokontoene har hatt min oppmerksomhet. Helt ærlig, det har vært fint. Følgerne har gitt Isabel og mange flere, denne enorme mengden rikdom. Hva gir Isabel tilbake? Hun gir rabatter på egne Brands. Rabatter man hadde fått uansett. Fra Lyko, fra Vita, Cubus mm. Klesmerket hennes? Jeg har ikke sett mange sjelene i nevnte klær. Ergo, ikke en megahit. Jeg har reflektert så mye om min egen avhengighet til å følge med, så på et tidspunkt slettet jeg alle, minus 1 profil. Når de nå kommer opp i utforsk, ser jeg ikke ekte smil, jeg ser griskhet. For det er det, de blir, alle sammen. Griske, manipulerende og ekstremt overfladiske. 5 14
Hatsumomo Skrevet 8. desember 2025 #25662 Skrevet 8. desember 2025 (endret) Vi er jo ganske mange her i tråden som ikke følger henne noe fast, det er dog ikke bra at vi allikevel søker informasjon om henne i form av at fordi vi ikke følger henne på snap, så vil vi vite hva som skjer i livet hennes og etterspør det her. Det er litt betenkelig at vi alle er så "avhengige" av det i grunn...jeg er jo her selv i tråden og lurer på ting, men jeg klarer ikke helt for min egen del å sette fingeren på hvorfor. Jeg får jo ikke noe ut av den informasjonen, den betyr jo ikke noe i livet mitt. Endret 8. desember 2025 av Hatsumomo 5 11
Natu Skrevet 8. desember 2025 #25663 Skrevet 8. desember 2025 (endret) Hatsumomo skrev (16 minutter siden): Vi er jo ganske mange her i tråden som ikke følger henne noe fast, det er dog ikke bra at vi allikevel søker informasjon om henne i form av at fordi vi ikke følger henne på snap, så vil vi vite hva som skjer i livet hennes og etterspør det her. Det er litt betenkelig at vi alle er så "avhengige" av det i grunn...jeg er jo her selv i tråden og lurer på ting, men jeg klarer ikke helt for min egen del å sette fingeren på hvorfor. Jeg får jo ikke noe ut av den informasjonen, den betyr jo ikke noe i livet mitt. Jeg er helt enig med deg. Før syns jeg det var artig å følge Isabel. Men etter jula i fjor fikk jeg henne helt i vrangstrupen og ett helt nytt syn på hvor manipulerende og kalkulert hun er. Jeg klarer likevel ikke la være å titte innom snappen hennes kanskje en gang i uka. Og det gir meg ingenting annet enn sinne. Kikket i går og da satt hun på en fin resturant med den ene hånda foran brystene for hun var redd for nip-slip. Altså hva? Jeg tror faktisk jeg har blitt en hater. Jeg klarer ikke slippe henne helt, for jeg har lyst til å se henne gå på ræva! Så gal har jeg blitt- og så fuckings ironisk at jeg er med på å bidra til mer penger i kassen, og ei ennå mer livsfjern holdning. Håper 2026 blir året der jeg slipper taket og lar henne seile sin egen sjø uten min hjelp. Jeg orker faktisk ikke se på mer kropp nå. For det er jo faktisk det det dreier seg om 100%. Endret 8. desember 2025 av Natu 9 17
Harnoejegvilsi Skrevet 8. desember 2025 #25664 Skrevet 8. desember 2025 agent skrev (1 time siden): Mamma Raad har gitt dem så fine gener. Så fine at IR har fylt på med filler's, botox og plastikk 🤣🤣🤣🤣🤣 😂 Dagens 🎯 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. desember 2025 #25665 Skrevet 8. desember 2025 Harnoejegvilsi skrev (24 minutter siden): 😂 Dagens 🎯 Ikke bare Isabel som har fått de «gode genene»..🙈 Shehed og Sidra har også fått så gode gener at de har operert nesene sine… 🤷🏼♀️ Proud of their good genes ja….🤡 7 4
Teflonhjernen Skrevet 8. desember 2025 #25666 Skrevet 8. desember 2025 agent skrev (2 timer siden): Mamma Raad har gitt dem så fine gener. Så fine at IR har fylt på med filler's, botox og plastikk 🤣🤣🤣🤣🤣 Shehed og Sidra har vel også fikset på de gode genene i ansiktet 👃🏼👄 3 2
agent Skrevet 8. desember 2025 #25667 Skrevet 8. desember 2025 Nå skal hun ikke drikke mer, for hun drikker aldri ???? Hun blir så dårlig og får angst. W har han blitt kastet ut ? Merkelig stille ang. en gjøk. En ting jeg lurer på, hun hadde truffet så mange kjente/venner, dvs. gjøker. Lurer på om det er gamle og nye kn...e kompiser? 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. desember 2025 #25668 Skrevet 8. desember 2025 Hatsumomo skrev (1 time siden): Vi er jo ganske mange her i tråden som ikke følger henne noe fast, det er dog ikke bra at vi allikevel søker informasjon om henne i form av at fordi vi ikke følger henne på snap, så vil vi vite hva som skjer i livet hennes og etterspør det her. Det er litt betenkelig at vi alle er så "avhengige" av det i grunn...jeg er jo her selv i tråden og lurer på ting, men jeg klarer ikke helt for min egen del å sette fingeren på hvorfor. Jeg får jo ikke noe ut av den informasjonen, den betyr jo ikke noe i livet mitt. Tror det er noe med at disse influenserene er blitt så kyniske og provoserende at en liten del av oss «trenger» å vite hva som skjer.. man får de sånn opp i halsen. Det har ikke noe med hat å gjøre for min del, men ærlig talt så unner jeg dem ikke denne enorme rikdommen. Dette handler ikke om misunnelse, men at jeg syns det er ufortjent. I mine øyne så jobber de ikke… 4 15
agent Skrevet 8. desember 2025 #25669 Skrevet 8. desember 2025 Den gule trusa, var den fra TEMU ?🤣 2 2
Sirah Skrevet 8. desember 2025 #25670 Skrevet 8. desember 2025 agent skrev (5 minutter siden): Nå skal hun ikke drikke mer, for hun drikker aldri ???? Hun blir så dårlig og får angst. W har han blitt kastet ut ? Merkelig stille ang. en gjøk. En ting jeg lurer på, hun hadde truffet så mange kjente/venner, dvs. gjøker. Lurer på om det er gamle og nye kn...e kompiser? Sa hun ikke at W var ute og traff en kamerat og at han skulle reise i natt? 1
agent Skrevet 8. desember 2025 #25671 Skrevet 8. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Tror det er noe med at disse influenserene er blitt så kyniske og provoserende at en liten del av oss «trenger» å vite hva som skjer.. man får de sånn opp i halsen. Det har ikke noe med hat å gjøre for min del, men ærlig talt så unner jeg dem ikke denne enorme rikdommen. Dette handler ikke om misunnelse, men at jeg syns det er ufortjent. I mine øyne så jobber de ikke… Hun har hatt så dårlig samvittighet pga. for lite snapping, " det er jo jobben min". Da vil jeg påstå at hun har kommet med en ren løgn før ang snapping. For hun snakket om at snap ikke var jobb, men girl talk med venninner. FALSK FALSK FALSK 6 1 4
agent Skrevet 8. desember 2025 #25672 Skrevet 8. desember 2025 Sirah skrev (1 minutt siden): Sa hun ikke at W var ute og traff en kamerat og at han skulle reise i natt? Kan hende, fikk ikke med meg det 🤣🤣 1
Sirah Skrevet 8. desember 2025 #25673 Skrevet 8. desember 2025 agent skrev (5 minutter siden): Kan hende, fikk ikke med meg det 🤣🤣 Jeg stusset på det samme selv nemlig så akkurat denne jabbingen fulgte jeg litt med på 😅 Ikke så ofte jeg gjør det 🤣 2 1
Kønn Skrevet 8. desember 2025 #25674 Skrevet 8. desember 2025 Hatsumomo skrev (1 time siden): Vi er jo ganske mange her i tråden som ikke følger henne noe fast, det er dog ikke bra at vi allikevel søker informasjon om henne i form av at fordi vi ikke følger henne på snap, så vil vi vite hva som skjer i livet hennes og etterspør det her. Det er litt betenkelig at vi alle er så "avhengige" av det i grunn...jeg er jo her selv i tråden og lurer på ting, men jeg klarer ikke helt for min egen del å sette fingeren på hvorfor. Jeg får jo ikke noe ut av den informasjonen, den betyr jo ikke noe i livet mitt. Har nevnt det før, men nevner det igjen. Alle de ‘store’ legger ut det viktigste på Insta. H.T. legger ut og kommenterer det værste. Jeg tror det er et sunnhetstegn å blokke disse griske personene, samtidig som man vil holde seg oppdatert. Fordi det de holder på med refereres til i sosiale sammenheng og ved å være litt oppdatert så har man motargumenter til dem som digger galskapen. Det er et sted å begynne. Politikerne regulerer alt mellom himmel og jord, men dette er det helt tyst om. Nå regulerer regjeringen at det er forbudt å bake pepperkaker hos den lokale bakeren. Hvorfor? Jo, fordi sukker er usunt, men spør du meg er disse profilene mer enn usunne. De er potensielt ‘livsfarlige’ . Det er unge mennesker som ser opp til dem. Det er ensomme sjeler som vil føle seg enda mer ensomme og kanskje mislykket ved å følge med. Selv er jeg politisk engasjert og derfor må jeg ha faktagrunnlag for å fremme forslag til endring. 5 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. desember 2025 #25675 Skrevet 8. desember 2025 agent skrev (2 timer siden): Hun har hatt så dårlig samvittighet pga. for lite snapping, " det er jo jobben min". Da vil jeg påstå at hun har kommet med en ren løgn før ang snapping. For hun snakket om at snap ikke var jobb, men girl talk med venninner. FALSK FALSK FALSK No shit….😂 Ikke lett for dama å holde fasaden og unngå å forsnakke seg til sine «girlies» og «bestisser».. 🙄🤷🏼♀️ 4 2 2
Kønn Skrevet 8. desember 2025 #25676 Skrevet 8. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (25 minutter siden): No shit….😂 Ikke lett for dama å holde fasaden og unngå å forsnakke seg til sine «girlies» og «bestisser».. 🙄🤷🏼♀️ Det beviser jo også hvor lat hun er. Hadde det vært noe tak i henne hadde hun jobbet ræva av seg for Ivory, men det firmaet er det andre som tar seg av, og snap inntekten har muliggjort å kjøpe ut Reme. Mulig Reme gjorde noe smart der? 1 4
Princess_81 Skrevet 8. desember 2025 #25677 Skrevet 8. desember 2025 (endret) Greit å ha god selvtillit men når hun gang på gang trykker til oss hvor fin hun og Sidra er er ganske kvalmt jeg personlig syns Sidra ser best ut av dem. Syns Isabel ser gammel og syk ut. Å gode gener blir litt dobbelt moralsk når hun er full i fillers og operert hele seg……. Endret 8. desember 2025 av Princess_81 6 3
Hatsumomo Skrevet 8. desember 2025 #25678 Skrevet 8. desember 2025 (endret) Når Sidra kun har fikset på nesen, så må man jo si hun har gode gener i grunn, for hun ser jo flott ut. Isabel er jo en helt annen sak, der kan man knapt kjenne igjen henne fra PH. Endret 8. desember 2025 av Hatsumomo 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. desember 2025 #25679 Skrevet 8. desember 2025 (endret) Hatsumomo skrev (29 minutter siden): Når Sidra kun har fikset på nesen, så må man jo si hun har gode gener i grunn, for hun ser jo flott ut. Isabel er jo en helt annen sak, der kan man knapt kjenne igjen henne fra PH. Isabel er som snytt ut av nesen på mora… slik hun så ut før… Endret 8. desember 2025 av Tuppenoglillemor12 4
Princess_81 Skrevet 8. desember 2025 #25680 Skrevet 8. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Isabel er som snytt ut av nesen på mora… slik hus så ut før Jeg syns faktisk moren er penere og Isabel var mye penere før hun opererte seg… hun ser nesten eldre ut enn moren nå…. 3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå