Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:42 #25641 Skrevet søndag kl. 12:42 Jeg har blokkert familien endelig. Ønsker ikke å bidra med «lønn» til de.. Men hva har skjedd? Dro hun på formel 1?😅 4 1 4
Sirah Skrevet søndag kl. 12:45 #25642 Skrevet søndag kl. 12:45 Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Jeg har blokkert familien endelig. Ønsker ikke å bidra med «lønn» til de.. Men hva har skjedd? Dro hun på formel 1?😅 Hun har ikke dratt enda sist jeg sjekket, men håper hun drar og filmer litt! Hadde vært moro å se! Men har kanskje mer flaks med å sjekke Rami 😅 1
Kønn Skrevet søndag kl. 12:54 #25643 Skrevet søndag kl. 12:54 Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden): Jeg har blokkert familien endelig. Ønsker ikke å bidra med «lønn» til de.. Men hva har skjedd? Dro hun på formel 1?😅 Jeg har også blokkert. Sjekk Insta. Det gir ingen krystaller i kassa. 3 7
Elina123 Skrevet søndag kl. 13:48 #25644 Skrevet søndag kl. 13:48 Sirah skrev (1 time siden): Wilhelm er sønnen til Kristin Andresen som har giftet seg inn i en av norges aller rikeste familier. Det er Kristin som driver veldedighet i India som Isabel har blitt en del av. De kjenner hverandre etter å ha vært i India sammen Takk 🥰
Sirah Skrevet søndag kl. 14:43 #25645 Skrevet søndag kl. 14:43 Elina123 skrev (55 minutter siden): Takk 🥰 Bare hyggelig 🥰 1
Fiin Skrevet søndag kl. 15:15 #25646 Skrevet søndag kl. 15:15 Noen som la merke til hvor mye W skalv på hendene da han skulle skjenke fanta opp i et glass i går? 3
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 15:23 #25647 Skrevet søndag kl. 15:23 Fiin skrev (10 minutter siden): Noen som la merke til hvor mye W skalv på hendene da han skulle skjenke fanta opp i et glass i går? Hvem er W? (nei, jeg orker ikke gå inn på snappen hennes når hun sulle rundt som en schizofren *annenperson*) 2 1
Sølvpilen Skrevet søndag kl. 15:48 #25648 Skrevet søndag kl. 15:48 Fiin skrev (31 minutter siden): Noen som la merke til hvor mye W skalv på hendene da han skulle skjenke fanta opp i et glass i går? Ja, jeg la også merke til det og reagerte på det. 3
Fiin Skrevet søndag kl. 16:00 #25649 Skrevet søndag kl. 16:00 Hatsumomo skrev (36 minutter siden): Hvem er W? (nei, jeg orker ikke gå inn på snappen hennes når hun sulle rundt som en schizofren *annenperson*) Om du blar en side tilbake finner du svaret på det.
Sol Rampelyset Skrevet søndag kl. 19:05 #25650 Skrevet søndag kl. 19:05 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1
Carrot Skrevet i går, 06:59 #25651 Skrevet i går, 06:59 Kønn skrev (18 timer siden): Jeg har også blokkert. Sjekk Insta. Det gir ingen krystaller i kassa. Sitat Hvor mye tjener influencere på Instagram? Nano-influencer: 1 000–10 000 følgere (10–100 USD per innlegg) Micro-influencer: 10 000–50 000 følgere (100–500 USD per innlegg) Mellomstor influencer: 50 000–500 000 følgere (500–5 000 USD per innlegg) Macro-influencer: 500 000–1 million følgere (5 000–10 000 USD per innlegg)19 Apr 2025 jeg trodde det og google er enig.. ⬆️
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 08:00 #25652 Skrevet i går, 08:00 Her kommer en liten utblåsning fra meg.. 🤔 Jeg syns at hele influenser bransjen er blitt ett sirkus! Det virker som om de alle har tatt kollektiv amnesi og glemt hvordan de faktisk ble store. Husk at for ti–tolv år siden så var de jo «oss»: vanlige jenter, OOTD, sminketips og en hverdag vi faktisk kjente oss igjen i.🤔 Det var jo hele poenget? Å relatere.. Hvem var det som bygde disse influenserene opp? Jo, det var oss følgere. Vi ga dem engasjement, visninger, klikk og samarbeid. Hele karrieren deres er basert på at folk flest likte dem og heiet på dem. Og hva gjør de nå? De står i sine millionvillaer og vifter med Hermes og Chanel samlingene sine til flere millioner, drar på lyx ferier annenhver uke, får massasje og hudbehandlinger og lyx «fordi de fortjener det» og sitter å snakker høyt om sine månedlige inntekter som ligger milevis fra virkeligheten til de som bygde dem opp… Og så er det flere av de som lurer oppriktig på hvorfor engasjementet deres minker og følgere «detter av?» Really??!👀 Det er nesten litt komisk hvor lite selvinnsikt denne bransjen har utviklet. De kjører en konstant «se hva jeg har og du ikke har» parade og forventer fortsatt at folk flest skal kjenne en connection..?🤷🏼♀️ Det funker ikke for meg.. Før var influencerbransjen mere menneskelig og ekte. Nå er det en eneste lang rikdomsforestilling og det er kvalmende.. 🙄 Hele greia føles kynisk og totalt frakoblet virkeligheten… Jeg tror at mange følgere har våknet. De gidder ikke sitte på sidelinjen lengre og applaudere en bransje som har blitt mer opptatt av luksus enn av mennesker. At folk slutter å følge er ikke hat. Det er sunn fornuft!! Influensere mister relevansen sin fordi de har mistet kontakten med virkeligheten OG med folk som en gang løftet dem frem og opp.. Er det flere som tenker det samme eller er det bare meg som er blitt lei av dette rikdoms sirkuset?👀😅 4 5 17
Sirah Skrevet i går, 08:23 #25653 Skrevet i går, 08:23 Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden): Her kommer en liten utblåsning fra meg.. 🤔 Jeg syns at hele influenser bransjen er blitt ett sirkus! Det virker som om de alle har tatt kollektiv amnesi og glemt hvordan de faktisk ble store. Husk at for ti–tolv år siden så var de jo «oss»: vanlige jenter, OOTD, sminketips og en hverdag vi faktisk kjente oss igjen i.🤔 Det var jo hele poenget? Å relatere.. Hvem var det som bygde disse influenserene opp? Jo, det var oss følgere. Vi ga dem engasjement, visninger, klikk og samarbeid. Hele karrieren deres er basert på at folk flest likte dem og heiet på dem. Og hva gjør de nå? De står i sine millionvillaer og vifter med Hermes og Chanel samlingene sine til flere millioner, drar på lyx ferier annenhver uke, får massasje og hudbehandlinger og lyx «fordi de fortjener det» og sitter å snakker høyt om sine månedlige inntekter som ligger milevis fra virkeligheten til de som bygde dem opp… Og så er det flere av de som lurer oppriktig på hvorfor engasjementet deres minker og følgere «detter av?» Really??!👀 Det er nesten litt komisk hvor lite selvinnsikt denne bransjen har utviklet. De kjører en konstant «se hva jeg har og du ikke har» parade og forventer fortsatt at folk flest skal kjenne en connection..?🤷🏼♀️ Det funker ikke for meg.. Før var influencerbransjen mere menneskelig og ekte. Nå er det en eneste lang rikdomsforestilling og det er kvalmende.. 🙄 Hele greia føles kynisk og totalt frakoblet virkeligheten… Jeg tror at mange følgere har våknet. De gidder ikke sitte på sidelinjen lengre og applaudere en bransje som har blitt mer opptatt av luksus enn av mennesker. At folk slutter å følge er ikke hat. Det er sunn fornuft!! Influensere mister relevansen sin fordi de har mistet kontakten med virkeligheten OG med folk som en gang løftet dem frem og opp.. Er det flere som tenker det samme eller er det bare meg som er blitt lei av dette rikdoms sirkuset?👀😅 Dette tror jeg er et av de beste og mest reflekterte innleggene jeg har lest her 👏 Når jeg begynte å følge Isabel (har ikke fulgt henne så lenge) så var det mye fordi hun viste en hverdag så fjern fra min egen. En hverdag vi kunne drømme oss litt bort i. Hun viste Chanel, Dior, lux og glam. Men på et tidspunkt så blir man faktisk mettet. Det blir FOR fjernt fra virkeligheten resten av oss lever i! Når jeg begynte å følge henne hadde hun enda ikke "tatt helt av". Husker hun vurderte å kjøpe en Chanel (tror jeg det var) og hun snakket lenge om denne vesken. Var å kikket på den og vurderte frem og tilbake. Når hun endelig kjøpte den var det er gjennomtenkt valg og jeg husker at jeg gledet meg på hennes vegne. Noen måneder etterpå ruslet hun innom samme butikk og impulsdro kortet på 3 vesker.... Det var ikke like sjarmerende... For å ikke snakke om den ekstreme handlingen på Chanel-eventet i fjor før jul... Det stemmer nok at hun tjener penger på å bruke penger, men jeg vil tro hun hadde tjent mer på å dra på tur til spennende plasser (se for dere den divaen der i jungelen 🤣) enn på å handle sinnsyke menger klær på Zara. Folk kan ikke lenger relatere til slike ting og da hopper man av lasset. Jeg følger ikke så mange andre influensene så skal ikke uttale meg om resten, men det jeg er innom og glor viser jo litt av den samme tendensen, selv om det kanskje ikke er i så stor grad. Jo, jeg følger Tim Kristian, men han er jo bare et rart, friskt pust - enda 😅 Det var jo en artikkel om Caroline Berg Eriksen og Anna Rasmussen i TV2 her om dagen om akkurat inntektstap hos bloggere/influensere. Kanskje dette henger sammen. https://www.tv2.no/underholdning/bloggdronningene-ble-millionbedrifter-sa-forsvant-inntektene/18350599/ 4 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 08:30 #25654 Skrevet i går, 08:30 Sirah skrev (5 minutter siden): Dette tror jeg er et av de beste og mest reflekterte innleggene jeg har lest her 👏 Når jeg begynte å følge Isabel (har ikke fulgt henne så lenge) så var det mye fordi hun viste en hverdag så fjern fra min egen. En hverdag vi kunne drømme oss litt bort i. Hun viste Chanel, Dior, lux og glam. Men på et tidspunkt så blir man faktisk mettet. Det blir FOR fjernt fra virkeligheten resten av oss lever i! Når jeg begynte å følge henne hadde hun enda ikke "tatt helt av". Husker hun vurderte å kjøpe en Chanel (tror jeg det var) og hun snakket lenge om denne vesken. Var å kikket på den og vurderte frem og tilbake. Når hun endelig kjøpte den var det er gjennomtenkt valg og jeg husker at jeg gledet meg på hennes vegne. Noen måneder etterpå ruslet hun innom samme butikk og impulsdro kortet på 3 vesker.... Det var ikke like sjarmerende... For å ikke snakke om den ekstreme handlingen på Chanel-eventet i fjor før jul... Det stemmer nok at hun tjener penger på å bruke penger, men jeg vil tro hun hadde tjent mer på å dra på tur til spennende plasser (se for dere den divaen der i jungelen 🤣) enn på å handle sinnsyke menger klær på Zara. Folk kan ikke lenger relatere til slike ting og da hopper man av lasset. Jeg følger ikke så mange andre influensene så skal ikke uttale meg om resten, men det jeg er innom og glor viser jo litt av den samme tendensen, selv om det kanskje ikke er i så stor grad. Jo, jeg følger Tim Kristian, men han er jo bare et rart, friskt pust - enda 😅 Det var jo en artikkel om Caroline Berg Eriksen og Anna Rasmussen i TV2 her om dagen om akkurat inntektstap hos bloggere/influensere. Kanskje dette henger sammen. https://www.tv2.no/underholdning/bloggdronningene-ble-millionbedrifter-sa-forsvant-inntektene/18350599/ Takk♥️🙏🏽 Det var blandt annet etter den artikkelen jeg begynte å reflektere skikkelig… 3 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:00 #25655 Skrevet i går, 09:00 Dagens nyrike influensere er klona.. Alle ser ut som de er lastet ned fra samme «rich girl starter pack».. Chanel veske, Van Cleef smykke, Hermes sandaler, Alo-sett, Lululemon treningstøy de aldri trener i og Laneige på lepper.. Samme stil, samme filter, samme matcha…. 🙄 Same same same…. 5 16
Sirah Skrevet i går, 09:13 #25656 Skrevet i går, 09:13 Tuppenoglillemor12 skrev (37 minutter siden): Takk♥️🙏🏽 Det var blandt annet etter den artikkelen jeg begynte å reflektere skikkelig… Caroline er jo basicly kjent for å være et glanset magasin. Nå er det så mange av dem så hvorfor skal folk følge henne? Hun skiller seg ikke ut lenger. Anna er jo kjent for å være ung mor. Hun er ingen ung mor lenger. Hvor gammel er Michelle nå? Hun må jo gå på ungdomsskolen? De har kort og greit ikke klart å holde seg relevante. Tror nok det er flere som kommer til å følge i de fotsporene. Influensere som Isabel og Sophie Elise holder seg nok mer relevante pga sjokk-effekten. De skaper skandaler og overskrifter. Derimot er det vel begrenset hvor lenge disse også klarer å leve i et sånt kaos? Sophie ser jo fullstendig utslitt ut. De er jo også såpass gamle nå at de ikke er relevante for ungdommen og er derfor avhengige av sånne gamle kjærringer som oss for å fortsette å tjene penger. Og nå som vi har begynt å gå lei... Bare se på Caroline Nitter så ser man hvor skadelig bransjen er. Hun kom jo inn som et friskt pust av idiotisk underholdning. Nå er det bare trist å se på. Det er jo helt tydelig at hun virkelig ikke har det bra. Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Dagens nyrike influensere er klona.. Alle ser ut som de er lastet ned fra samme «rich girl starter pack».. Chanel veske, Van Cleef smykke, Hermes sandaler, Alo-sett, Lululemon treningstøy de aldri trener i og Laneige på lepper.. Samme stil, samme filter, samme matcha…. 🙄 Same same same…. Du har helt rett. Dette er helt tydelig oppskriften på suksess og det er veldig trist. 2 13
Det handler om deg Skrevet i går, 10:06 #25657 Skrevet i går, 10:06 Heldigvis! På et tidspunkt er det dørgende kjedelig å følge med på desse virklighetsfjerne søsknene. Heldigvis en døgnflue. Takk og farvel til Raad og resten av supperådet av influensere, penger og glam. Og bare kropper. 8 7
Kønn Skrevet i går, 10:12 #25658 Skrevet i går, 10:12 Det handler om deg skrev (3 minutter siden): Heldigvis! På et tidspunkt er det dørgende kjedelig å følge med på desse virklighetsfjerne søsknene. Heldigvis en døgnflue. Takk og farvel til Raad og resten av supperådet av influensere, penger og glam. Og bare kropper. Bare positivt å blokkere denne galskapen. For min egen del så følger jeg Mads pusser opp fordi jeg liker oppussing og folk som gjør en innsats. Som hjelper kamerat med rusproblem og som legger ned utrolig mye jobb i å levere innhold. En som ikke bare ranter tull og fjas. 4 1
agent Skrevet i går, 10:40 #25659 Skrevet i går, 10:40 Mamma Raad har gitt dem så fine gener. Så fine at IR har fylt på med filler's, botox og plastikk 🤣🤣🤣🤣🤣 9 12
Sirah Skrevet i går, 10:52 #25660 Skrevet i går, 10:52 agent skrev (12 minutter siden): Mamma Raad har gitt dem så fine gener. Så fine at IR har fylt på med filler's, botox og plastikk 🤣🤣🤣🤣🤣 Tenkte det samme 🫣 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå