Ellenn Skrevet i går, 20:04 #25621 Skrevet i går, 20:04 Spania33 skrev (22 minutter siden): Du er i alle fall av den oppfatning av at dette er drøm I burde gå for, det har du skrevet om i de siste tråden. Jeg er av den oppfatning at jeg synes alle burde gå for drømmene sine, uansett om det gjelder IR eller hvem som helst andre, og uansett hvor store og urealistiske andre synes drømmene er. Det er ikke dermed sagt at man oppnår drømmene sine, men man kommer i hvert fall ingen vei om man slutter å drømme av redsel for at andre skal le.. 3 2
Det handler om deg Skrevet 12 timer siden #25622 Skrevet 12 timer siden Ellenn skrev (13 timer siden): Jeg er av den oppfatning at jeg synes alle burde gå for drømmene sine, uansett om det gjelder IR eller hvem som helst andre, og uansett hvor store og urealistiske andre synes drømmene er. Det er ikke dermed sagt at man oppnår drømmene sine, men man kommer i hvert fall ingen vei om man slutter å drømme av redsel for at andre skal le.. Enig ♥️ 3
agent Skrevet 10 timer siden #25623 Skrevet 10 timer siden Har ikke fulgt med så godt i det siste, gikk inn å tittet idag. Det var kleint og flaut om hverandre. IR og Bimbo så ut som de var 2 eskorte damer på slep. Flaut 2 12
Hallepalle2 Skrevet 8 timer siden #25624 Skrevet 8 timer siden agent skrev (1 time siden): Har ikke fulgt med så godt i det siste, gikk inn å tittet idag. Det var kleint og flaut om hverandre. IR og Bimbo så ut som de var 2 eskorte damer på slep. Flaut Hvorfor fikk du den assosiasjonen? 5
Velinda Skrevet 7 timer siden #25625 Skrevet 7 timer siden agent skrev (2 timer siden): Har ikke fulgt med så godt i det siste, gikk inn å tittet idag. Det var kleint og flaut om hverandre. IR og Bimbo så ut som de var 2 eskorte damer på slep. Flaut Så enig.de passer ikke inn,ser kjøpt og betalt ut 6
Velinda Skrevet 7 timer siden #25626 Skrevet 7 timer siden De hun menger seg med er småsøsken som er 10-12 år yngre en seg selv og menn,høres ut som et fantastisk liv der nede i Dubai 2 4
Teflonhjernen Skrevet 6 timer siden #25627 Skrevet 6 timer siden Så bitte litt i dag, plutselig stod hun og skrålte «Ja, vi elsker» full på en eller annen yacht…. Så ekstremt lite klasse og pinlig å se på.Hun er over 30, ikke 14… Så da gikk jeg ut. 2 6
Natu Skrevet 6 timer siden #25628 Skrevet 6 timer siden (endret) agent skrev (3 timer siden): Har ikke fulgt med så godt i det siste, gikk inn å tittet idag. Det var kleint og flaut om hverandre. IR og Bimbo så ut som de var 2 eskorte damer på slep. Flaut Her er jeg enig. Det mangler helt klasse og hun ser ut som hun er kjøpt og betalt for å være med! Mye hoppende pupper i kamera, mye kropp glising, fnising og synging. Det rareste av alt? Publikumet hennes på Snap er jo 90% damer. Men jeg tenker på henne som den venninna vi alle har strevd med, den overhøye, selvopptatte venninna som alltid krevde mannelig oppmerksomhet over alt for å fungere. Som brukte kroppen sin for alt den var verdt. Men men, jeg ser jo på selv innimellom,dessverre var akkurat dette contentet griseharry. Endret 6 timer siden av Natu 2 1 7
Luvinesta Skrevet 5 timer siden #25629 Skrevet 5 timer siden Natu skrev (39 minutter siden): Her er jeg enig. Det mangler helt klasse og hun ser ut som hun er kjøpt og betalt for å være med! Mye hoppende pupper i kamera, mye kropp glising, fnising og synging. Det rareste av alt? Publikumet hennes på Snap er jo 90% damer. Men jeg tenker på henne som den venninna vi alle har strevd med, den overhøye, selvopptatte venninna som alltid krevde mannelig oppmerksomhet over alt for å fungere. Som brukte kroppen sin for alt den var verdt. Men men, jeg ser jo på selv innimellom,dessverre var akkurat dette contentet griseharry. Nei, Gud forby at man har det litt gøy og lever livet sitt slik man vil. Og tenk at enkelte kvinner spiller på sin kropp og feminitet i ung alder. Nei, fysj og fy altså! Her skal man være dydig, man skal ikke være seg selv, passe inn i A4 bobla og for all del ikke by på seg selv. For noen løsaktige tøyter altså. Eskorter! Kjøpt og betalt! Men... Du glemmer kanskje at Isabel tjener mer på en uke enn du mest sannsynlig gjør på ett år. Så nei, da blir hun ikke en eskorte. Da må hun få betalt for det. Hun har mulighet til å dra på events uten at en mann betaler for det. Harry, ja. Klasse, nei. Men vil mye heller se deres ekte natur enn noen som forsøker hardt å passe inn og nipper til vinen sin mens de forsøker å ta seg ut fra sin beste side. Slutt med den slut-shamingen her. Det virker bare bittert og smålig. 2 5
Velinda Skrevet 5 timer siden #25630 Skrevet 5 timer siden Luvinesta skrev (8 minutter siden): Nei, Gud forby at man har det litt gøy og lever livet sitt slik man vil. Og tenk at enkelte kvinner spiller på sin kropp og feminitet i ung alder. Nei, fysj og fy altså! Her skal man være dydig, man skal ikke være seg selv, passe inn i A4 bobla og for all del ikke by på seg selv. For noen løsaktige tøyter altså. Eskorter! Kjøpt og betalt! Men... Du glemmer kanskje at Isabel tjener mer på en uke enn du mest sannsynlig gjør på ett år. Så nei, da blir hun ikke en eskorte. Da må hun få betalt for det. Hun har mulighet til å dra på events uten at en mann betaler for det. Harry, ja. Klasse, nei. Men vil mye heller se deres ekte natur enn noen som forsøker hardt å passe inn og nipper til vinen sin mens de forsøker å ta seg ut fra sin beste side. Slutt med den slut-shamingen her. Det virker bare bittert og smålig. Dette er topp undeholdning for deg men du må akseptere at andre ser noe helt annet 4 4
Sirah Skrevet 5 timer siden #25631 Skrevet 5 timer siden Luvinesta skrev (13 minutter siden): Nei, Gud forby at man har det litt gøy og lever livet sitt slik man vil. Og tenk at enkelte kvinner spiller på sin kropp og feminitet i ung alder. Nei, fysj og fy altså! Her skal man være dydig, man skal ikke være seg selv, passe inn i A4 bobla og for all del ikke by på seg selv. For noen løsaktige tøyter altså. Eskorter! Kjøpt og betalt! Men... Du glemmer kanskje at Isabel tjener mer på en uke enn du mest sannsynlig gjør på ett år. Så nei, da blir hun ikke en eskorte. Da må hun få betalt for det. Hun har mulighet til å dra på events uten at en mann betaler for det. Harry, ja. Klasse, nei. Men vil mye heller se deres ekte natur enn noen som forsøker hardt å passe inn og nipper til vinen sin mens de forsøker å ta seg ut fra sin beste side. Slutt med den slut-shamingen her. Det virker bare bittert og smålig. Jeg er ikke uenig i det du skriver her, men det er noe med timingen. På festival eller bygdefest i Norge - absolutt! Kjør på! Harry er gøy! På en yacht i Abu Dhabi - på formel 1 - finalefesten - i et konservativt muslimsk land? Not so much... Det handler litt om å lese situasjonen man er i og der er ikke Isabel (eller Suzi) spesielt god. Og jeg kan være blodharry selv dersom situasjonen tillater det, men i en sånn setting hadde det vært feil. 5 3
ollie1 Skrevet 5 timer siden #25632 Skrevet 5 timer siden Luvinesta skrev (14 minutter siden): Nei, Gud forby at man har det litt gøy og lever livet sitt slik man vil. Og tenk at enkelte kvinner spiller på sin kropp og feminitet i ung alder. Nei, fysj og fy altså! Her skal man være dydig, man skal ikke være seg selv, passe inn i A4 bobla og for all del ikke by på seg selv. For noen løsaktige tøyter altså. Eskorter! Kjøpt og betalt! Men... Du glemmer kanskje at Isabel tjener mer på en uke enn du mest sannsynlig gjør på ett år. Så nei, da blir hun ikke en eskorte. Da må hun få betalt for det. Hun har mulighet til å dra på events uten at en mann betaler for det. Harry, ja. Klasse, nei. Men vil mye heller se deres ekte natur enn noen som forsøker hardt å passe inn og nipper til vinen sin mens de forsøker å ta seg ut fra sin beste side. Slutt med den slut-shamingen her. Det virker bare bittert og smålig. Der var vel ingen som har sagt at hun er eskortedame. Hun bare ser ut som en, og kler seg og oppfører seg som en. Egentlig oppfører hun seg som en fjortis med litt for mye lommepenger 🙊 1 9
agent Skrevet 4 timer siden #25633 Skrevet 4 timer siden Natu skrev (1 time siden): Her er jeg enig. Det mangler helt klasse og hun ser ut som hun er kjøpt og betalt for å være med! Mye hoppende pupper i kamera, mye kropp glising, fnising og synging. Det rareste av alt? Publikumet hennes på Snap er jo 90% damer. Men jeg tenker på henne som den venninna vi alle har strevd med, den overhøye, selvopptatte venninna som alltid krevde mannelig oppmerksomhet over alt for å fungere. Som brukte kroppen sin for alt den var verdt. Men men, jeg ser jo på selv innimellom,dessverre var akkurat dette contentet griseharry. Sånn blir det når mann blir "høy" på seg selv. Skjønner godt at W stråler og er fornøyd, med selskaps damene sine. Men utifra det mann leser om han, er han ikke noe å spare/satse på. Men nå er jo hun ett rødt flagg selv også da. 1 7
agent Skrevet 3 timer siden #25634 Skrevet 3 timer siden Luvinesta skrev (2 timer siden): Nei, Gud forby at man har det litt gøy og lever livet sitt slik man vil. Og tenk at enkelte kvinner spiller på sin kropp og feminitet i ung alder. Nei, fysj og fy altså! Her skal man være dydig, man skal ikke være seg selv, passe inn i A4 bobla og for all del ikke by på seg selv. For noen løsaktige tøyter altså. Eskorter! Kjøpt og betalt! Men... Du glemmer kanskje at Isabel tjener mer på en uke enn du mest sannsynlig gjør på ett år. Så nei, da blir hun ikke en eskorte. Da må hun få betalt for det. Hun har mulighet til å dra på events uten at en mann betaler for det. Harry, ja. Klasse, nei. Men vil mye heller se deres ekte natur enn noen som forsøker hardt å passe inn og nipper til vinen sin mens de forsøker å ta seg ut fra sin beste side. Slutt med den slut-shamingen her. Det virker bare bittert og smålig. Ja hun har penger. Ja hun kan ha det gøy. Men alt til sin tid. Selv om man har penger behøver mann ikke fremstille seg selv som både det ene og andre. 7
Sol Rampelyset Skrevet 1 time siden #25635 Skrevet 1 time siden Tråden er ryddet for tekst uten kilde. Sol, admin.
Maia3 Skrevet 21 minutter siden #25636 Skrevet 21 minutter siden Natu skrev (5 timer siden): Her er jeg enig. Det mangler helt klasse og hun ser ut som hun er kjøpt og betalt for å være med! Mye hoppende pupper i kamera, mye kropp glising, fnising og synging. Det rareste av alt? Publikumet hennes på Snap er jo 90% damer. Men jeg tenker på henne som den venninna vi alle har strevd med, den overhøye, selvopptatte venninna som alltid krevde mannelig oppmerksomhet over alt for å fungere. Som brukte kroppen sin for alt den var verdt. Men men, jeg ser jo på selv innimellom,dessverre var akkurat dette contentet griseharry. Hun snakker støtt og stadig om klasse, men hun vet absolutt ikke hva det betyr
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå