Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Carrot skrev (39 minutter siden):

jo, flere barn og barnebarn men din forståelse kan jeg ikke ta ansvar for. 

Forsto det sånn at du hadde en «enkel løsning» for Isabel den dagen hun evt får barn..? Ammehjelpen…👀🤷🏼‍♀️ Kanskje jeg misforsto noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen med å mase om nanny og det som er ? Isabel er så langt fra å havne i en situasjon med barn at det blir jo bare banalt å snakke om muligheten.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (43 minutter siden):

Hva er vitsen med å mase om nanny og det som er ? Isabel er så langt fra å havne i en situasjon med barn at det blir jo bare banalt å snakke om muligheten.

Om det ikke finnes et problem så LAGER vi et problem 🤭

• Liker 5
Skrevet

Nå er hun virkelig i ferd med å miste det helt. Snakker til ei klokke med babystemme som om det er den andre dattera hennes. Klokka koster over en mill og er en julegave til Isabel, fra Isabel. Men stopp litt. Hun har sett den og beundrer den som et levende vesen, men følgerne må vente. Hun vil filme den og legge ut filmen på julaften til sine kjære elsklinger🤣😂 For hun kan jo ikke ta den med til Norge. Norge er sikkert et så kriminelt land at hun kan bli kidnappet eller frastjålet det nydelige vesenet. Og da lurer jeg på om hun vet hvorfor? Og jeg forbanner meg selv for å gi henne krystaller. Nå blir det blokkering og jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Dette er så sykt og fordummende at jeg har ikke ord. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Kønn skrev (4 minutter siden):

Nå er hun virkelig i ferd med å miste det helt. Snakker til ei klokke med babystemme som om det er den andre dattera hennes. Klokka koster over en mill og er en julegave til Isabel, fra Isabel. Men stopp litt. Hun har sett den og beundrer den som et levende vesen, men følgerne må vente. Hun vil filme den og legge ut filmen på julaften til sine kjære elsklinger🤣😂 For hun kan jo ikke ta den med til Norge. Norge er sikkert et så kriminelt land at hun kan bli kidnappet eller frastjålet det nydelige vesenet. Og da lurer jeg på om hun vet hvorfor? Og jeg forbanner meg selv for å gi henne krystaller. Nå blir det blokkering og jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Dette er så sykt og fordummende at jeg har ikke ord. 

Jeg er med! Er ikke interessert i å sponse henne med Patek klokker og Birkens…

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Blokkerer 1 influenser fra utforsk hver dag i advent - føles bra! 

Ikke fulgt noe av disse, men hatt en lei tendens til å ramle på utforsk litt for ofte.

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Roadrunner skrev (38 minutter siden):

Blokkerer 1 influenser fra utforsk hver dag i advent - føles bra! 

Ikke fulgt noe av disse, men hatt en lei tendens til å ramle på utforsk litt for ofte.

Godt forslag. Jeg skal inn nå å blokkere flere. For å få stilt min nysgjerrighet kan jeg jo bare sjekke Instagram-kontoen til HT. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Kønn skrev (42 minutter siden):

Hadde jeg hatt dyre eiendeler og bodde i et land uten noe særlig til kriminalitet, så hadde jeg ikke villet ta det med til Norge. Oppklaringsraten i Norge er minimal, politiet er en vits og henlegger i bauger og kanter. Straffene er lave og hun ville kun gått i tap. At hun kjøper seg en dyr klokke er greit nok for seg selv. Lys og engasjert stemme er det mange som får når de enten får eller kjøper seg noe de virkelig vil ha. Helt greit å ikke følge noen, men lurer på hva det er med nordmenn og janteloven. Alt skal kritiseres og rakkes ned på. Det tåles ikke at andre kan glede seg over milepæler og høydepunkter. Tråden her er virkelig et skremmende eksempel på hvor mye dritt man klarer å slenge ut mot og om et menneske. Jeg er ingen "Raadsquad" eller "elskling", men jeg skjønner hvorfor noen vil verne om henne når det er så mye drittkasting eller misunnelse der ute. Jeg håper virkelig at hun aldri leser denne tråden. Det ville ikke forundre meg om noen fra kvinneguiden også sender henne e-post, snapper og sms'er direkte. Det er nok ikke av en positiv art... Mennesker uten tourettes kan velge hva de selv skriver og sier. Skrives det kontuerlig negative ting, hån og latterliggjøring, så tenker jeg at det er fornuftig å ta et steg tilbake og gå vekk fra elektronikken. 

Kanskje adventsforsettet i dag burde være å tenke og si noe positivt

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Sunshade83 skrev (19 minutter siden):

Hadde jeg hatt dyre eiendeler og bodde i et land uten noe særlig til kriminalitet, så hadde jeg ikke villet ta det med til Norge. Oppklaringsraten i Norge er minimal, politiet er en vits og henlegger i bauger og kanter. Straffene er lave og hun ville kun gått i tap. At hun kjøper seg en dyr klokke er greit nok for seg selv. Lys og engasjert stemme er det mange som får når de enten får eller kjøper seg noe de virkelig vil ha. Helt greit å ikke følge noen, men lurer på hva det er med nordmenn og janteloven. Alt skal kritiseres og rakkes ned på. Det tåles ikke at andre kan glede seg over milepæler og høydepunkter. Tråden her er virkelig et skremmende eksempel på hvor mye dritt man klarer å slenge ut mot og om et menneske. Jeg er ingen "Raadsquad" eller "elskling", men jeg skjønner hvorfor noen vil verne om henne når det er så mye drittkasting eller misunnelse der ute. Jeg håper virkelig at hun aldri leser denne tråden. Det ville ikke forundre meg om noen fra kvinneguiden også sender henne e-post, snapper og sms'er direkte. Det er nok ikke av en positiv art... Mennesker uten tourettes kan velge hva de selv skriver og sier. Skrives det kontuerlig negative ting, hån og latterliggjøring, så tenker jeg at det er fornuftig å ta et steg tilbake og gå vekk fra elektronikken. 

Jeg kritiserer ikke at hun kjøper seg dyr klokke, jeg reagerer på hvordan hun snakker til denne klokka og at hun skal filme denne legge den ut julaften. Regner med du er kjent med krim statistikken i Norge, og også hvordan kriminalitet straffes i Dubai. Begge deler er hinsides, men hun kan selvfølgelig ikke noe for det. Det var egentlig bare en digresjon og et utviklingstrekk ved Norge jeg aldri har støttet. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Sunshade83 skrev (33 minutter siden):

Du veit at voldtekt ikke blir registrert i Dubai.

Men ifølge IR er det veeeeldig trygt der.

Det er veldig strenge straffer for narkotika,  så vi får håpe gjøken hun får besøk av er kleen.

Så IR ikke får noe problemer med visumet. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (12 minutter siden):

Du veit at voldtekt ikke blir registrert i Dubai.

Men ifølge IR er det veeeeldig trygt der.

Det er veldig strenge straffer for narkotika,  så vi får håpe gjøken hun får besøk av er kleen.

Så IR ikke får noe problemer med visumet. 

Han gjøken må vel ha fått med seg straffenivåene i shit country får vi håpe. Det finnes ingen bilaterale avtale mellom Norge og UAE, så lurt å oppføre seg, ja…. Blir man tatt med spor på f.eks en genser er det 10 år i buret. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Kønn skrev (1 time siden):

Han gjøken må vel ha fått med seg straffenivåene i shit country får vi håpe. Det finnes ingen bilaterale avtale mellom Norge og UAE, så lurt å oppføre seg, ja…. Blir man tatt med spor på f.eks en genser er det 10 år i buret. 

Men her ser vi IR på sitt beste,  hvis det er den gjøken.

Alt hun har moralisert før, om det å omgås mennesker (gjøker) med utfordringer blir bare snakk.

Synes hennes materialistiske behov og overfladiske liv, har ikke blitt noe bedre etter "healing turen"

Snarere mer fremtredende på en negativ måte.

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Kønn skrev (4 timer siden):

Nå er hun virkelig i ferd med å miste det helt. Snakker til ei klokke med babystemme som om det er den andre dattera hennes. Klokka koster over en mill og er en julegave til Isabel, fra Isabel….

Virkelig - hun sier hun fortjener det siden hun driver og bygger et «imperium» 🙃Hvor er hennes selvinnsikt og rest av realisme ?

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Men her ser vi IR på sitt beste,  hvis det er den gjøken.

Alt hun har moralisert før, om det å omgås mennesker (gjøker) med utfordringer blir bare snakk.

Synes hennes materialistiske behov og overfladiske liv, har ikke blitt noe bedre etter "healing turen"

Snarere mer fremtredende på en negativ måte.

Hun har aldri blitt «grounda»… den dame har null bakkekontakt og er svært syk mentalt…

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Celia skrev (24 minutter siden):

Virkelig - hun sier hun fortjener det siden hun driver og bygger et «imperium» 🙃Hvor er hennes selvinnsikt og rest av realisme ?

Hun har null kontakt med virkeligheten… 🙄 Imperium??! Haha…. Er Snap hun får «lønn» fra… 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Imperium???
Noe mer svulstig, svevende og virkelighetsfjernt tror jeg aldri jeg har hørt fra noen influenser…

Vet I i det hele tatt hva et imperium er? Noe sier meg at det mangler litt innsikt her, både personlig og kunnskapsmessig. Men at I aldri kommer til å sitt eget imperium er like sikkert som at det finnes dag og natt, heldigvis.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Celia skrev (49 minutter siden):

Tuppenoglillemor12 skrev (24 minutter siden):

Hun har null kontakt med virkeligheten… 🙄 Imperium??! Haha…. Er Snap hun får «lønn» fra… 

Spania33 skrev (4 minutter siden):

Imperium???
Noe mer svulstig, svevende og virkelighetsfjernt tror jeg aldri jeg har hørt fra noen influenser…

Vet I i det hele tatt hva et imperium er? Noe sier meg at det mangler litt innsikt her, både personlig og kunnskapsmessig. Men at I aldri kommer til å sitt eget imperium er like sikkert som at det finnes dag og natt, heldigvis.

Hva er problemet med å drømme stort og sette seg hårete mål? Kanskje når man målet… eller kanskje ikke, men da trenger man i hvert fall ikke å angre på at man ikke har prøvd.
Mange av oss lar redselen for å mislykkes vinne, og vil aldri finne ut hvor vi kunne endt. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Spania33 skrev (17 minutter siden):

Imperium???

Og hun indriduserer seg til nye gjøker som «successful business woman som driver egne selskaper…. 🙄🙈 Hvorfor ikke bare si som det er? «Jeg er en influencer som tjener pengene mine på Snapchat og er ansiktet utad for et billig hudpleie Brand og driver en fast fashion nettbutikk… 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

Og hun indriduserer seg til nye gjøker som «successful business woman som driver egne selskaper…. 🙄🙈 Hvorfor ikke bare si som det er? «Jeg er en influencer som tjener pengene mine på Snapchat og er ansiktet utad for et billig hudpleie Brand og driver en fast fashion nettbutikk… 

De mennene må jo være dum som nek🙈

• Nyttig 7
Skrevet
Ellenn skrev (10 minutter siden):

Hva er problemet med å drømme stort og sette seg hårete mål? Kanskje når man målet… eller kanskje ikke, men da trenger man i hvert fall ikke å angre på at man ikke har prøvd.
Mange av oss lar redselen for å mislykkes vinne, og vil aldri finne ut hvor vi kunne endt. 

Imperium er ikke å drømme stort og ha hårete mål, det er å ha fullstendig mistet bakkekontakt og litt til!!! Tror ikke vi vil få se et imperium vokse opp igjen i vår levetid, og får vi det så kan jeg garantere deg at det IKKE under noen omstendighet at I står bak det.

Mener du seriøst at I skal kunne klare det mange mektige land og maktpersoner prøver på år etter år, som ikke kommer lengre enn det vi definerer som imperialisme? Hun som overhodet ikke interesserer seg for politikk og samfunn engang, hun hadde ikke klart å komme i noen posisjon hvor hun ville fått politisk makt nok til å starte prosessen med å bygge et imperium.

Å drømme stort er jeg for, å sette seg hårete mål er jeg for. Men å offentlig uttale at du bygger imperium er bare splitter pine galskap - og kun det.

• Liker 1
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...