Sirah Skrevet 2. desember 2025 #25521 Skrevet 2. desember 2025 Tuttititt skrev (3 timer siden): Er det jeg som har fucka opp noe som ikke får henne opp på snap nå? Eller poster hun ikke nå i disse dager? Sjekk om du kan ha blokkert henne Blokkeringsknappen ligger veldig teit til.
Pistasjnøtter Skrevet 2. desember 2025 #25522 Skrevet 2. desember 2025 Var det naboen som dukka opp usladdet på Snap i går?
Gjest Det handler om deg Skrevet 2. desember 2025 #25523 Skrevet 2. desember 2025 Pistasjnøtter skrev (20 minutter siden): Var det naboen som dukka opp usladdet på Snap i går? Nei, en bestis av Rami.
J.k Skrevet 2. desember 2025 #25524 Skrevet 2. desember 2025 Ganske spesielt at snacksen knapt var rørt igår med 6 personer der på filmkveld 😅 provoserende at de ikke gidder å ta bær ect inn igjen i kjøleskapet så det ligger å blir dårlig til neste dag og hives.Hun som alltid klager på at de knapt hadde mat når de vokste opp og kun first price 🙈🙈🙈 6 9
Gjest Det handler om deg Skrevet 2. desember 2025 #25525 Skrevet 2. desember 2025 J.k skrev (1 time siden): Ganske spesielt at snacksen knapt var rørt igår med 6 personer der på filmkveld 😅 provoserende at de ikke gidder å ta bær ect inn igjen i kjøleskapet så det ligger å blir dårlig til neste dag og hives.Hun som alltid klager på at de knapt hadde mat når de vokste opp og kun first price 🙈🙈🙈 De lider ingen nød nå. Men spørs om blodårene kanskje skriker litt etter ren mat.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2. desember 2025 #25526 Skrevet 2. desember 2025 Det er pinlig å se voksne mennesker på butikken sånn.. 😳 En kurv full av godteri? Hvor blir rutinene av? Hun har null rutiner i livet og lever ikke normalt…. Ikke rart det blir kaos 3 8
Maia3 Skrevet 2. desember 2025 #25527 Skrevet 2. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (14 minutter siden): Det er pinlig å se voksne mennesker på butikken sånn.. 😳 En kurv full av godteri? Hvor blir rutinene av? Hun har null rutiner i livet og lever ikke normalt…. Ikke rart det blir kaos Hun som skulle begynne et HELT nytt liv etter Maldiveneturen. Skape seg faste rutiner, spise sunt, nærmest slutte å shoppe, ta opp igjen alle aktiviteter, ihvertfall holde seg LANGT unna gjøker osv osv Pisspreik av en annen verden. Uspiselig fjortis 4 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2. desember 2025 #25528 Skrevet 2. desember 2025 Maia3 skrev (2 timer siden): Hun som skulle begynne et HELT nytt liv etter Maldiveneturen. Skape seg faste rutiner, spise sunt, nærmest slutte å shoppe, ta opp igjen alle aktiviteter, ihvertfall holde seg LANGT unna gjøker osv osv Pisspreik av en annen verden. Uspiselig fjortis Jeg må få sagt det igjen.. Når jeg ser det livet hun lever og hvor lite hun egentlig har (sett bort ifra millionene) så er jeg heldig!♥️🥰🙏🏽 Jeg er så takknemlig for livet jeg har når jeg ser hennes… Ekte lykke kan ikke kjøpes for millionene hennes. 4 6 14
Spania33 Skrevet 2. desember 2025 #25529 Skrevet 2. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Jeg må få sagt det igjen.. Når jeg ser det livet hun lever og hvor lite hun egentlig har (sett bort ifra millionene) så er jeg heldig!♥️🥰🙏🏽 Jeg er så takknemlig for livet jeg har når jeg ser hennes… Ekte lykke kan ikke kjøpes for millionene hennes. Ingen tvil om at hun, ved å brette ut hele livet sitt, understreker poenget med at penger hverken gjør deg til et bedre eller lykkeligere menneske. Ja, jeg priser meg også lykkelig for at jeg ikke lever livet hennes - hadde verken hatt moral eller samvittighet til det, og jeg hadde aldri solgt sjelen og familien min på den måten. Hun er rik på kr, men mangler alt annet som er viktig her i livet for å leve i harmoni med seg selv og andre. 3 3 13
Maia3 Skrevet 2. desember 2025 #25530 Skrevet 2. desember 2025 (endret) Spania33 skrev (8 minutter siden): Ingen tvil om at hun, ved å brette ut hele livet sitt, understreker poenget med at penger hverken gjør deg til et bedre eller lykkeligere menneske. Ja, jeg priser meg også lykkelig for at jeg ikke lever livet hennes - hadde verken hatt moral eller samvittighet til det, og jeg hadde aldri solgt sjelen og familien min på den måten. Hun er rik på kr, men mangler alt annet som er viktig her i livet for å leve i harmoni med seg selv og andre. Bare så synd at ingen i den familien vet hva moral og samvittighet er, og de selger tydeligvis gladelig sjela si alle sammen. For mye penger har dessverre ødelagt for mange. Disse tror at jo flere millioner, jo større lykke Endret 2. desember 2025 av Maia3 4 8
Carrot Skrevet 3. desember 2025 #25531 Skrevet 3. desember 2025 Maia3 skrev (8 timer siden): Bare så synd at ingen i den familien vet hva moral og samvittighet er, og de selger tydeligvis gladelig sjela si alle sammen. For mye penger har dessverre ødelagt for mange. Disse tror at jo flere millioner, jo større lykke Mer penger ER mer lykke fordi det indiekte er mindre bekymringer av trivielle greier, alle som HAR penger vet dette og de som ikke har penger holder hardnakket på at dette er en myte. Jeg har det mye bedre i livet mitt nå som jeg ikke har økonomiske bekymringer enn jeg hadde for eks 25 år siden når jeg knapt klarte strekke lønnen gjennom hele perioden til tross for alt jeg spinket og sparte.. 1 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. desember 2025 #25532 Skrevet 3. desember 2025 (endret) Carrot skrev (7 minutter siden): Mer penger ER mer lykke fordi det indiekte er mindre bekymringer av trivielle greier, alle som HAR penger vet dette og de som ikke har penger holder hardnakket på at dette er en myte. Jeg har det mye bedre i livet mitt nå som jeg ikke har økonomiske bekymringer enn jeg hadde for eks 25 år siden når jeg knapt klarte strekke lønnen gjennom hele perioden til tross for alt jeg spinket og sparte.. her snakker vi da ikke om vanlig økonomisk trygghet, men svimlende million summer… Jeg selv sitter godt i det og har heller ingen bekymringer. Men det er forskjell på f.eks. 3 mill i året og 3 mill i mnd… Endret 3. desember 2025 av Tuppenoglillemor12 4 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. desember 2025 #25533 Skrevet 3. desember 2025 Carrot skrev (8 minutter siden): Mer penger ER mer lykke fordi det indiekte er mindre bekymringer av trivielle greier, alle som HAR penger vet dette og de som ikke har penger holder hardnakket på at dette er en myte. Jeg har det mye bedre i livet mitt nå som jeg ikke har økonomiske bekymringer enn jeg hadde for eks 25 år siden når jeg knapt klarte strekke lønnen gjennom hele perioden til tross for alt jeg spinket og sparte.. klart at høy inntekt genererer mindre bekymringer og dermed «mer lykke» om man kan si det sånn…. Men tror ikke du tar poenget her? 2 6
Smukgid Skrevet 3. desember 2025 #25534 Skrevet 3. desember 2025 hjerteis skrev (På 1.12.2025 den 6.45): Hva synes dere om julepyntingen? 🤭 Jeg fikk seriøst vondt i OCDn! Ingenting passer sammen, og de blomstra på juletreet, jeg vet nesten ikke hvordan det kan beskrives, men spesielt pent var det ikke 😅 Fint når det er mørkt 🤭🤭 men alle har sin still, hun sjø bo der hun som må like det 😅😅
Smukgid Skrevet 3. desember 2025 #25535 Skrevet 3. desember 2025 Ellie25 skrev (På 1.12.2025 den 19.37): Jeg følger litt med på Isabel på Snapchat nå som jeg er sykemeldt og har altfor mye tid til overs. Man kan jo si så mangt om henne, men jeg reagerer på at både mor og søsken «snylter» så mye på henne. De lar henne betale for absolutt alt. En ting er å ta i mot fine gaver til jul og bursdag og kanskje flybilletter til besøk, men altså.. Hun må jo betale for absolutt alt hele tiden. Selv når de bestiller mat når hun ikke skal ha, tar med kortet hennes på shopping når hun ikke er med? Og da de var i India betalte hun Rami 10 000 om dagen for å hjelpe henne på snap. Og selv da prøvde han å forhandle seg til mer penger?! Isabel har betalt hele indiaturen, kjøpt bil(!) til han og det er slik han viser takknemlighet? For meg som er utenforstående fremstår det veldig som at de utnytter henne. Det er egentlig litt ubehagelig å se på. Skjønner faktisk de pengene til Rami, for han postet ikke selv. Og tapte egen inntekt på sin snap 1 1
refill Skrevet 3. desember 2025 #25536 Skrevet 3. desember 2025 Jeg har verken harmoni i livet eller penger 😂😭👀🤭 1
Ellie25 Skrevet 3. desember 2025 #25537 Skrevet 3. desember 2025 Smukgid skrev (1 time siden): Skjønner faktisk de pengene til Rami, for han postet ikke selv. Og tapte egen inntekt på sin snap Ja det gir mening, visste ikke at han ikke postet selv 😊 Det gjør det litt bedre i hvertfall! 2
Harnoejegvilsi Skrevet 3. desember 2025 #25538 Skrevet 3. desember 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden): klart at høy inntekt genererer mindre bekymringer og dermed «mer lykke» om man kan si det sånn…. Men tror ikke du tar poenget her? Mye penger genererer mindre bekymring. Om man blir lykkeligere er jeg mer usikker på. De tingene i livet som genererer lykke, tørr jo ikke Isabel, åpne opp for. Jeg synes ikke hun har et tomt liv, for hun har familie, noen venner, frihet, og oppmerksomhet fra menn. Hun har derimot ikke det hun drømmer om, som kunne gitt den optimale lykkefølelsen. En forelskelse, kjæreste, barn, egen familie, eget hus og hjem. Hun klarer heller ikke leve opp til egne forventninger, ref treningssenteret hun betalte en formue for, balletten, tennisstimene, yoga, mindfullness. Basert på at hun ikke klarer gjennomføre egne planer, tror jeg hun er mindre lykkelig enn gjennomsnittet. For det å mestre gir også lykkefølelsen, sterkere selvbilde, selvtillit, og mer energi. Ingen av disse siste nevnte, koster penger. 5 1 1
Marixxx Skrevet 3. desember 2025 #25539 Skrevet 3. desember 2025 Harnoejegvilsi skrev (1 minutt siden): Hun klarer heller ikke leve opp til egne forventninger, ref treningssenteret hun betalte en formue for, balletten, tennisstimene, yoga, mindfullness. Basert på at hun ikke klarer gjennomføre egne planer, tror jeg hun er mindre lykkelig enn gjennomsnittet Jeg vil tro at økende aktivitet og møtevirksomhet i hennes bedrifter + hyppige besøk av familie bidrar til at det er vanskelig å opprettholde rutiner knyttet til trening etc. I tillegg er hun som person mer spontan enn strukturert. Bra for henne at hun har økonomi til å betale i dyre dommer for treningstilbud som hun ikke benytter, i hvert fall!☺️ 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. desember 2025 #25540 Skrevet 3. desember 2025 Harnoejegvilsi skrev (50 minutter siden): Mye penger genererer mindre bekymring. Om man blir lykkeligere er jeg mer usikker på. De tingene i livet som genererer lykke, tørr jo ikke Isabel, åpne opp for. Jeg synes ikke hun har et tomt liv, for hun har familie, noen venner, frihet, og oppmerksomhet fra menn. Hun har derimot ikke det hun drømmer om, som kunne gitt den optimale lykkefølelsen. En forelskelse, kjæreste, barn, egen familie, eget hus og hjem. Hun klarer heller ikke leve opp til egne forventninger, ref treningssenteret hun betalte en formue for, balletten, tennisstimene, yoga, mindfullness. Basert på at hun ikke klarer gjennomføre egne planer, tror jeg hun er mindre lykkelig enn gjennomsnittet. For det å mestre gir også lykkefølelsen, sterkere selvbilde, selvtillit, og mer energi. Ingen av disse siste nevnte, koster penger. Godt sagt!😊👏🏽👏🏽👏🏽 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå