Tuppenoglillemor12 Skrevet mandag kl. 19:50 #25501 Skrevet mandag kl. 19:50 Ellie25 skrev (1 time siden): Jeg følger litt med på Isabel på Snapchat nå som jeg er sykemeldt og har altfor mye tid til overs. Man kan jo si så mangt om henne, men jeg reagerer på at både mor og søsken «snylter» så mye på henne. De lar henne betale for absolutt alt. En ting er å ta i mot fine gaver til jul og bursdag og kanskje flybilletter til besøk, men altså.. Hun må jo betale for absolutt alt hele tiden. Selv når de bestiller mat når hun ikke skal ha, tar med kortet hennes på shopping når hun ikke er med? Og da de var i India betalte hun Rami 10 000 om dagen for å hjelpe henne på snap. Og selv da prøvde han å forhandle seg til mer penger?! Isabel har betalt hele indiaturen, kjøpt bil(!) til han og det er slik han viser takknemlighet? For meg som er utenforstående fremstår det veldig som at de utnytter henne. Det er egentlig litt ubehagelig å se på. Er sykemeldt selv og er i samme situasjon som deg😅 Masse god bedring!🥰 3
Ellie25 Skrevet mandag kl. 19:54 #25502 Skrevet mandag kl. 19:54 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Er sykemeldt selv og er i samme situasjon som deg😅 Masse god bedring!🥰 Takk og det samme til deg 🥰 3
Velinda Skrevet mandag kl. 19:54 #25503 Skrevet mandag kl. 19:54 Hatsumomo skrev (1 time siden): hm, vet heller ikke hvem hun er og så noen snaps nå. Skjønner ikke hva dere mener hun hermer med? Enig med deg,ser heller ingen herming 2 1
Kønn Skrevet mandag kl. 22:02 #25504 Skrevet mandag kl. 22:02 (endret) Ellie25 skrev (3 timer siden): Jeg følger litt med på Isabel på Snapchat nå som jeg er sykemeldt og har altfor mye tid til overs. Man kan jo si så mangt om henne, men jeg reagerer på at både mor og søsken «snylter» så mye på henne. De lar henne betale for absolutt alt. En ting er å ta i mot fine gaver til jul og bursdag og kanskje flybilletter til besøk, men altså.. Hun må jo betale for absolutt alt hele tiden. Selv når de bestiller mat når hun ikke skal ha, tar med kortet hennes på shopping når hun ikke er med? Og da de var i India betalte hun Rami 10 000 om dagen for å hjelpe henne på snap. Og selv da prøvde han å forhandle seg til mer penger?! Isabel har betalt hele indiaturen, kjøpt bil(!) til han og det er slik han viser takknemlighet? For meg som er utenforstående fremstår det veldig som at de utnytter henne. Det er egentlig litt ubehagelig å se på. Hun vil betale/kjøpe hele familien. Det er slik hun styrer dem. Når Rami filmer for henne får han kanskje ikke filmet til sin egen snap? Så ikke så mye på den turen til India. Flott at hun bidrar, men for meg blir det posering. Og hva vet hun om hva andre godt bemidlede personer bidrar med? De fleste har ikke behov for posering. Endret mandag kl. 22:06 av Kønn 2 5
Pigaloppa Skrevet mandag kl. 22:12 #25505 Skrevet mandag kl. 22:12 hjerteis skrev (4 timer siden): Hadde aldri hørt om henne, så måtte sjekke ut. Åkeeeei!! For ei hermegås 😂 Skjønner hva folk mener 🙈 Hvorfor? 1
Pigaloppa Skrevet mandag kl. 22:22 #25506 Skrevet mandag kl. 22:22 Velinda skrev (2 timer siden): Enig med deg,ser heller ingen herming Ikke jeg heller. At noen lager seg iskaffe eller møter en mann betyr jo ikke at man hermer etter isabel raad. Isabel E kjører give aways hver mnd, sitter ikke og prater tomt babell i timesvis og lever ikke livet i senga som frk raad. Hun er meget sosial og mye mere interessant å følge. 6 7
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 23:11 #25507 Skrevet mandag kl. 23:11 Ellie25 skrev (4 timer siden): Jeg følger litt med på Isabel på Snapchat nå som jeg er sykemeldt og har altfor mye tid til overs. Man kan jo si så mangt om henne, men jeg reagerer på at både mor og søsken «snylter» så mye på henne. De lar henne betale for absolutt alt. En ting er å ta i mot fine gaver til jul og bursdag og kanskje flybilletter til besøk, men altså.. Hun må jo betale for absolutt alt hele tiden. Selv når de bestiller mat når hun ikke skal ha, tar med kortet hennes på shopping når hun ikke er med? Og da de var i India betalte hun Rami 10 000 om dagen for å hjelpe henne på snap. Og selv da prøvde han å forhandle seg til mer penger?! Isabel har betalt hele indiaturen, kjøpt bil(!) til han og det er slik han viser takknemlighet? For meg som er utenforstående fremstår det veldig som at de utnytter henne. Det er egentlig litt ubehagelig å se på. Vel jeg ser ikke på dette likt som deg, for jeg ser denne evige betalingen av alt som et grep om de alle. De får alltid høre om alt hun betaler, "hun fikser alt" , å på den måten er søsknene evig skyldig henne. 5 2
Velinda Skrevet mandag kl. 23:23 #25508 Skrevet mandag kl. 23:23 Pigaloppa skrev (50 minutter siden): Ikke jeg heller. At noen lager seg iskaffe eller møter en mann betyr jo ikke at man hermer etter isabel raad. Isabel E kjører give aways hver mnd, sitter ikke og prater tomt babell i timesvis og lever ikke livet i senga som frk raad. Hun er meget sosial og mye mere interessant å følge. Isabel E starta med iskaffe lenge før Isabel R,hun solgte kaffeglass m/lokk og sugerør årevis før IR,jogggedresser hadde hun også i nettbutikken sin,hmmm,tenker det er Raad som er copycaten her,så enig i at hun er mye mer interessant å følge,kjempe søt❤️ 5 3 6
Stay Skrevet tirsdag kl. 01:21 #25509 Skrevet tirsdag kl. 01:21 Det var noen spørsmål til Therese Sørenes om herming etter IR her om dagen, så tror det var det det var snakk om nå?
hjerteis Skrevet tirsdag kl. 06:03 #25510 Skrevet tirsdag kl. 06:03 Velinda skrev (6 timer siden): Isabel E starta med iskaffe lenge før Isabel R,hun solgte kaffeglass m/lokk og sugerør årevis før IR,jogggedresser hadde hun også i nettbutikken sin,hmmm,tenker det er Raad som er copycaten her,så enig i at hun er mye mer interessant å følge,kjempe søt❤️ Oi! Var ikke klar over det 😯 Kanskje jeg tok feil av hvem som påvirker hvem 😊 2
Ellie25 Skrevet tirsdag kl. 07:25 #25511 Skrevet tirsdag kl. 07:25 Tenkeselv skrev (8 timer siden): Vel jeg ser ikke på dette likt som deg, for jeg ser denne evige betalingen av alt som et grep om de alle. De får alltid høre om alt hun betaler, "hun fikser alt" , å på den måten er søsknene evig skyldig henne. Ja det er også en måte å se det på, helt klart. Samtidig kan de jo velge å ta det i mot eller ikke? De velger jo å bestille mat fra hennes kort, legger inn hennes kort på appene blant annet når de er i Dubai. Det er jo en liten utgift sammenliknet med alt annet da. Det hadde vært helt unaturlig for meg å legge inn kortet til broren min på foodora så alt jeg bestilte ble på hans regning, til tross for at han tjener betydelig bedre enn meg 🙈 6
Purpurina Skrevet tirsdag kl. 07:30 #25512 Skrevet tirsdag kl. 07:30 Ellie25 skrev (12 timer siden): Jeg følger litt med på Isabel på Snapchat nå som jeg er sykemeldt og har altfor mye tid til overs. Man kan jo si så mangt om henne, men jeg reagerer på at både mor og søsken «snylter» så mye på henne. De lar henne betale for absolutt alt. En ting er å ta i mot fine gaver til jul og bursdag og kanskje flybilletter til besøk, men altså.. Hun må jo betale for absolutt alt hele tiden. Selv når de bestiller mat når hun ikke skal ha, tar med kortet hennes på shopping når hun ikke er med? Og da de var i India betalte hun Rami 10 000 om dagen for å hjelpe henne på snap. Og selv da prøvde han å forhandle seg til mer penger?! Isabel har betalt hele indiaturen, kjøpt bil(!) til han og det er slik han viser takknemlighet? For meg som er utenforstående fremstår det veldig som at de utnytter henne. Det er egentlig litt ubehagelig å se på. Jeg har også tenkt det samme, og jeg synes det var ubehagelig å se at Rami ville ha mer enn 10 000 om dagen (selv om Isabel hadde tenkt 5000 per dag), kun for å poste innhold, ikke engang filme. Mer mer mer. Og ja da, Isabel har sikkert råd til å betale det ene og det andre for dem alle sammen, men det er ubehagelig å se hvordan de tar det for gitt. 6 2
Ellie25 Skrevet tirsdag kl. 07:32 #25513 Skrevet tirsdag kl. 07:32 Purpurina skrev (1 minutt siden): Jeg har også tenkt det samme, og jeg synes det var ubehagelig å se at Rami ville ha mer enn 10 000 om dagen (selv om Isabel hadde tenkt 5000 per dag), kun for å poste innhold, ikke engang filme. Mer mer mer. Og ja da, Isabel har sikkert råd til å betale det ene og det andre for dem alle sammen, men det er ubehagelig å se hvordan de tar det for gitt. Ja det var litt ekkelt å se på, og det virket som Isabel til slutt ble litt irritert/oppgitt også. Hadde det vært meg hadde jeg blitt skikkelig skuffa og følt meg brukt. 5 3
Stay Skrevet tirsdag kl. 07:38 #25514 Skrevet tirsdag kl. 07:38 Ellie25 skrev (5 minutter siden): Ja det var litt ekkelt å se på, og det virket som Isabel til slutt ble litt irritert/oppgitt også. Hadde det vært meg hadde jeg blitt skikkelig skuffa og følt meg brukt. Ja, Rami fikk jo gratis tur til India, med alt de fikk være med på der, som er en opplevelse i seg selv. Rart å ikke bare tilby seg å poste for henne uten betaling.. gi og ta liksom.. 5 5
Tuttititt Skrevet tirsdag kl. 08:15 #25515 Skrevet tirsdag kl. 08:15 Er det jeg som har fucka opp noe som ikke får henne opp på snap nå? Eller poster hun ikke nå i disse dager?
Glitter_eyes Skrevet tirsdag kl. 09:28 #25516 Skrevet tirsdag kl. 09:28 Teflonhjernen skrev (På 20.11.2025 den 14.18): Så mye vakrere den gangen, ser så mye friskere og penere ut. Nok en gang et bevis på at naturlig er det fineste. Denne dama har også operert kjeven, selv om hun sier at hun ikke har det. Haken og kjeven ee mye smalere nå enn på dette bilder. 4
Glitter_eyes Skrevet tirsdag kl. 09:36 #25517 Skrevet tirsdag kl. 09:36 hjerteis skrev (14 timer siden): Mathaul som leveres på døra, julepynting, en gjøk, kaller følgerne "besties" 👀 Var vel noen paralleller her 😆 Men det kan jo hende det er sånn alle influenserne gjør og jeg ikke henger med i tiden 😊 Å kalle mannfolk for diverse navn har vi alle gjort fra ungdomskolen. Så det er ikke noe nytt. At IR kaller alle for "besties" er ikke noe hun har funnet opp selv, det har hun hermet selv etter utlandske influencere. 1 3
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 10:23 #25518 Skrevet tirsdag kl. 10:23 Stay skrev (2 timer siden): Ja, Rami fikk jo gratis tur til India, med alt de fikk være med på der, som er en opplevelse i seg selv. Rart å ikke bare tilby seg å poste for henne uten betaling.. gi og ta liksom.. På meg virker det som at isabel krever at dem stiller opp når hun vil, se bare hvordan hun reagerer når søstra ikke vil komme og feire nyttår i Dubai. 5 4
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 10:27 #25519 Skrevet tirsdag kl. 10:27 Purpurina skrev (2 timer siden): Jeg har også tenkt det samme, og jeg synes det var ubehagelig å se at Rami ville ha mer enn 10 000 om dagen (selv om Isabel hadde tenkt 5000 per dag), kun for å poste innhold, ikke engang filme. Mer mer mer. Og ja da, Isabel har sikkert råd til å betale det ene og det andre for dem alle sammen, men det er ubehagelig å se hvordan de tar det for gitt. Rami har virkelig forandret seg siden han flyttet til Dubai og satser på snap, ikke på en positiv måte 6 9
Det handler om deg Skrevet tirsdag kl. 11:08 #25520 Skrevet tirsdag kl. 11:08 Pigaloppa skrev (37 minutter siden): Rami har virkelig forandret seg siden han flyttet til Dubai og satser på snap, ikke på en positiv måte Sykt å flashe dyre biler og klokker. Sykt å tro at vitaminer til 4000,- kan tilføye næringen all junken de får på døren til alle døgnets tider ikke har. Har aldri sett de spise sunne og gode frokoster fek. De er på matbutikken…. Og hamstrer en vogn med snop. Og leker seg som små barn med å putte søster oppi vognen. Håper butikken vasker vognen jevnlig. 7 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå