Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Velinda skrev (På 28.11.2025 den 21.21):

Flaks for de svenske søstrene at Maximus kommer med ny forsyning cash i kveld,de har et helt sykt forbruk og ruller rundt i penger mens Maxigutten sliter med sitt i Nederland😂

Vil bare tipse om at det er egen tråd ang søstrene her inne, den har bare til nå ligget med feil tittelnavn 😊 Men hadde vært artig å fått litt liv i den tråden også, for der er det absolutt ting man kan diskutere.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvem det var hintet til/skjult navnet på ang en influencer som åpenbart hermer/kopierer henne? Var en følger som stilte henne spørsmålet ?

• Liker 5
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Helt tragisk 😱😱 

De greinene 😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Blir sikkert for mye fysisk jobb å fikse dem, kan ikke slite seg helt ut.

Igrunn rart hun ikke leier ett interiør firma til å ta over.

Hun har jo ikke peil.

Hun er fornøyd selv, er ikke det poenget med å pynte? Når man ser hvor mange forskjellige stiler det finnes og hvor forskjellig pynt man har, så er det merkelig å legge sin egen smak som fasit på hva som er ‘riktig’. Da er man rimelig høy på seg selv, vil jeg påstå.

Sløyfer på tre er ikke min smak, men Isabel syns at hun har det kjempekoselig i leiligheten sin. Og det må da være målet? Av alt man kan finne på å kritisere så er smak og behag ganske dødfødt å trekke lenger, syns jeg. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (13 minutter siden):

Hun er fornøyd selv, er ikke det poenget med å pynte? Når man ser hvor mange forskjellige stiler det finnes og hvor forskjellig pynt man har, så er det merkelig å legge sin egen smak som fasit på hva som er ‘riktig’. Da er man rimelig høy på seg selv, vil jeg påstå.

Sløyfer på tre er ikke min smak, men Isabel syns at hun har det kjempekoselig i leiligheten sin. Og det må da være målet? Av alt man kan finne på å kritisere så er smak og behag ganske dødfødt å trekke lenger, syns jeg. 

Hun viser det frem, ergo er det fritt frem å komme med betraktninger også. At du synes det er dødfødt å kommentere smak og behag er nesten litt komisk, da interiør, stiler, trender m.m. alltid har medført meningsytringer. Tror ikke du vil stoppe noen fra å mene noe om det, heldigvis er det fortsatt helt innenfor å diskutere ut i fra personlig oppfatning.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (45 minutter siden):

Poenget her er vel at Isabel SELV har sagt hun ikke eier estetisk sans og har behov for stylist….. Hun Jabber om det men får jo aldri gjort noe med det… Da vil man jo legge godt merke til alle skivebommene hun gjør..?😂

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Når man først skal gjøre noe, gjør det ordentlig. 

Treet har blitt voldtatt og bare halvkledd. Min mening.

Her er det både mangel på kunnskap,  still, arbeidsmoral. 

Men alt kan ikke kjøpes for penger.

Har du problemer med kritiske innlegg ang  IR ?

Så bare overse det.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
hjerteis skrev (6 timer siden):

Hva synes dere om julepyntingen? 🤭

Jeg fikk seriøst vondt i OCDn! Ingenting passer sammen, og de blomstra på juletreet, jeg vet nesten ikke hvordan det kan beskrives, men spesielt pent var det ikke 😅

Synes julepyntingen var helt ok jeg. Ville ikke hatt det selv, men tydelig at det er i hennes ånd/smak. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Spania33 skrev (2 timer siden):

Hun viser det frem, ergo er det fritt frem å komme med betraktninger også. At du synes det er dødfødt å kommentere smak og behag er nesten litt komisk, da interiør, stiler, trender m.m. alltid har medført meningsytringer. Tror ikke du vil stoppe noen fra å mene noe om det, heldigvis er det fortsatt helt innenfor å diskutere ut i fra personlig oppfatning.

Det er fritt frem å kommentere, men det er også fritt frem å fremstå som et hyggelig menneske. 

Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Poenget her er vel at Isabel SELV har sagt hun ikke eier estetisk sans og har behov for stylist….. Hun Jabber om det men får jo aldri gjort noe med det… Da vil man jo legge godt merke til alle skivebommene hun gjør..?😂

Men nå sier hun at hun syns at treet er fint og at hun har det koselig i stuen sin. Hvorfor ikke glede seg med henne i det?

agent skrev (1 time siden):

Når man først skal gjøre noe, gjør det ordentlig. 

Treet har blitt voldtatt og bare halvkledd. Min mening.

Her er det både mangel på kunnskap,  still, arbeidsmoral. 

Men alt kan ikke kjøpes for penger.

Har du problemer med kritiske innlegg ang  IR ?

Så bare overse det.

Jeg har litt problemer med smålighet. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Tenkeselv skrev (7 timer siden):

Noen som vet hvem det var hintet til/skjult navnet på ang en influencer som åpenbart hermer/kopierer henne? Var en følger som stilte henne spørsmålet ?

Isabel eriksen

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Det er fritt frem å kommentere, men det er også fritt frem å fremstå som et hyggelig menneske. 

Men nå sier hun at hun syns at treet er fint og at hun har det koselig i stuen sin. Hvorfor ikke glede seg med henne i det?

Jeg har litt problemer med smålighet. 

Det har jeg også.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Familien er på jakt etter hytte til å feire jul i… Den må vær LYX, ellers tar de den ikke.. og om den allerede er leid ut til andre, sier Rami at de som leier den ut kan bare kaste de ut for familien Raad betaler ekstra og mye mer for å få hytte.. Altså whaaaat?!😳 Vet det er en «spøk» fra Rami sin side.. men slikt sier man ikke! Ufyselig oppførsel på denne familien og det blir værre og værre… 🤔 Penger har virkelig gått dem til hode! ALT kan kjøpes for penger ifølge den familien…..🙄

De har en skikkelig «ovenfra og ned» holdning til andre mennesker.. og det lyser lang vei!

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet
Vanilje70 skrev (1 time siden):

Isabel eriksen

Hadde aldri hørt om henne, så måtte sjekke ut. Åkeeeei!! For ei hermegås 😂 Skjønner hva folk mener 🙈

• Liker 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (På 29.11.2025 den 11.43):

Kunne ikke sagt det bedre selv! ! Rockas (Maximus) er også kanskje den som introduserte Naboen for Isabel? Men det er bare spekulasjoner.. 🤔

Forstår hvorfor Mathilda har gitt Rockas navnet Maximus… Høres litt mer «herskapelig» ut enn sannheten… 😂🤷🏼‍♀️

Hun møtte vel Naboen via en datingapp?

• Liker 3
Skrevet
Stay skrev (4 minutter siden):

Hun møtte vel Naboen via en datingapp?

Ja stemmer det… ifølge henne i hvert fall 🤔

• Liker 2
Skrevet
hjerteis skrev (26 minutter siden):

Hadde aldri hørt om henne, så måtte sjekke ut. Åkeeeei!! For ei hermegås 😂 Skjønner hva folk mener 🙈

hm, vet heller ikke hvem hun er og så noen snaps nå. Skjønner ikke hva dere mener hun hermer med?

• Liker 1
Skrevet

Jeg følger litt med på Isabel på Snapchat nå som jeg er sykemeldt og har altfor mye tid til overs. Man kan jo si så mangt om henne, men jeg reagerer på at både mor og søsken «snylter» så mye på henne. De lar henne betale for absolutt alt. En ting er å ta i mot fine gaver til jul og bursdag og kanskje flybilletter til besøk, men altså.. Hun må jo betale for absolutt alt hele tiden. Selv når de bestiller mat når hun ikke skal ha, tar med kortet hennes på shopping når hun ikke er med? Og da de var i India betalte hun Rami 10 000 om dagen for å hjelpe henne på snap. Og selv da prøvde han å forhandle seg til mer penger?! Isabel har betalt hele indiaturen, kjøpt bil(!) til han og det er slik han viser takknemlighet? For meg som er utenforstående fremstår det veldig som at de utnytter henne. Det er egentlig litt ubehagelig å se på. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (33 minutter siden):

hm, vet heller ikke hvem hun er og så noen snaps nå. Skjønner ikke hva dere mener hun hermer med?

Mathaul som leveres på døra, julepynting, en gjøk, kaller følgerne "besties" 👀 Var vel noen paralleller her 😆 Men det kan jo hende det er sånn alle influenserne gjør og jeg ikke henger med i tiden 😊

Endret av hjerteis
  • Liker 1
Skrevet
Ellie25 skrev (26 minutter siden):

Jeg følger litt med på Isabel på Snapchat nå som jeg er sykemeldt og har altfor mye tid til overs. Man kan jo si så mangt om henne, men jeg reagerer på at både mor og søsken «snylter» så mye på henne. De lar henne betale for absolutt alt. En ting er å ta i mot fine gaver til jul og bursdag og kanskje flybilletter til besøk, men altså.. Hun må jo betale for absolutt alt hele tiden. Selv når de bestiller mat når hun ikke skal ha, tar med kortet hennes på shopping når hun ikke er med? Og da de var i India betalte hun Rami 10 000 om dagen for å hjelpe henne på snap. Og selv da prøvde han å forhandle seg til mer penger?! Isabel har betalt hele indiaturen, kjøpt bil(!) til han og det er slik han viser takknemlighet? For meg som er utenforstående fremstår det veldig som at de utnytter henne. Det er egentlig litt ubehagelig å se på. 

Isabel er raus med sine nærmeste, men denne tanken har jeg også hatt.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Ellie25 skrev (1 time siden):

Jeg tror det er såpass enkelt at de alle er fucka av penger.. Millionebe har ramlet inn i et enormt tempo og rikdom og lux livet har gått dem til hodet. De har ikke begrep på værken høflighet, takknemlighet eller manerer.. Raad  familien er et perfekt eksempel på hvordan penger kan ødelegge folk… Og værre vil det nok bli. Og tenk den dagen det går tomt?!😳

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Ser du ikke det?! 😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...