Bendie Skrevet 23. november #25281 Skrevet 23. november Teflonhjernen skrev (11 minutter siden): Action i kommentarfeltet på VG nå, RS er virkelig på hugget i dag. Så flaut å lese mye av det, voksne damer som med fullt navn skriver at de har grått gjennom hele Isabel i India snappen. Kommer virkelig frem hvilken status Isabel har hos disse, det er nesten skummelt å se…. Så litt på Isabel også, kommentarene hun legger ut er jo helt hinsides galskap. Fantastisk ting hun har gjort, ingen tvil om det. Men, RS er jo syklig opptatt av henne. Jeg ser et par kommentarer på at folk har grått seg gjennom. Vil kanskje tro det beror på at det er sterkt å vitne til hvilken forskjell dette gjør for disse barna? Jeg tenkte i hvert fall ikke umiddelbart på at det var grunnet hva IR har fått til? Uansett må si at at noen av kommentarene i motsatt ende av skalaen er langt mer pinlig. Ser folk peker på misunnelse og det er slik det oppfattes for de aller fleste. Bitre, sure kommentarer. Med fult navn. Ja, ja. Ser jo hvilke kommentarer som får likes. Tenker det sier det meste. 4
Ellenn Skrevet 23. november #25282 Skrevet 23. november Spania33 skrev (31 minutter siden): At de aldri vil skjønne dette… Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Isabel Raad ER firmaet. Isabel Raad a/s… Skatteetaten skiller mellom personen Isabel Raad og firmaet Isabel Raad AS. At enkelte ikke klarer å skjønne det…. 6
Spania33 Skrevet 23. november #25283 Skrevet 23. november Teflonhjernen skrev (20 minutter siden): Action i kommentarfeltet på VG nå, RS er virkelig på hugget i dag. Så flaut å lese mye av det, voksne damer som med fullt navn skriver at de har grått gjennom hele Isabel i India snappen. Kommer virkelig frem hvilken status Isabel har hos disse, det er nesten skummelt å se…. Så litt på Isabel også, kommentarene hun legger ut er jo helt hinsides galskap. Fantastisk ting hun har gjort, ingen tvil om det. Men, RS er jo syklig opptatt av henne. Hadde noen i min familie sett meg uttrykke meg sånn offentlig så hadde det i beste fall medført en alvorsprat, eller så hadde de dratt meg med til legen for en mental sjekk. Men heller det enn å ende opp som en av de skrellene der, i all offentlighet. 2 3
Lana01 Skrevet 23. november #25284 Skrevet 23. november Bendie skrev (11 minutter siden): Jeg ser et par kommentarer på at folk har grått seg gjennom. Vil kanskje tro det beror på at det er sterkt å vitne til hvilken forskjell dette gjør for disse barna? Jeg tenkte i hvert fall ikke umiddelbart på at det var grunnet hva IR har fått til? Uansett må si at at noen av kommentarene i motsatt ende av skalaen er langt mer pinlig. Ser folk peker på misunnelse og det er slik det oppfattes for de aller fleste. Bitre, sure kommentarer. Med fult navn. Ja, ja. Ser jo hvilke kommentarer som får likes. Tenker det sier det meste. Ja heldigvis for de som lager kvalme, svært få likes. Det sier det bor mye godt i de fleste av oss . 1 4
Spania33 Skrevet 23. november #25285 Skrevet 23. november Ellenn skrev (4 minutter siden): Skatteetaten skiller mellom personen Isabel Raad og firmaet Isabel Raad AS. At enkelte ikke klarer å skjønne det…. Hva har Skatteetaten med dette å gjøre? Ikke relevant til det vi har kommentert på. 2
Spania33 Skrevet 23. november #25286 Skrevet 23. november (endret) Lana01 skrev (6 minutter siden): Ja heldigvis for de som lager kvalme, svært få likes. Det sier det bor mye godt i de fleste av oss . Det sier noe om at RS spammer kommentarfeltet til VG i dag, de har mobilisert via Facebook. Ant likes betyr nada i så henseende, med mindre man er blodttilhenger selv og tror likes = den store sannheten om hvordan folk oppfatter dette. Endret 23. november av Spania33 2 2
Lana01 Skrevet 23. november #25287 Skrevet 23. november Eyr skrev (2 timer siden): I norge får firma fradrag for det de gir tik frivillighet. Vet ikke hvordan det gjøres der hun bor. Spania33 skrev (4 minutter siden): Hva har Skatteetaten med dette å gjøre? Ikke relevant til det vi har kommentert på. Vedkommende spør om skatteregler i forhold til dette 1
Teflonhjernen Skrevet 23. november #25288 Skrevet 23. november Bendie skrev (32 minutter siden): Jeg ser et par kommentarer på at folk har grått seg gjennom. Vil kanskje tro det beror på at det er sterkt å vitne til hvilken forskjell dette gjør for disse barna? Jeg tenkte i hvert fall ikke umiddelbart på at det var grunnet hva IR har fått til? Uansett må si at at noen av kommentarene i motsatt ende av skalaen er langt mer pinlig. Ser folk peker på misunnelse og det er slik det oppfattes for de aller fleste. Bitre, sure kommentarer. Med fult navn. Ja, ja. Ser jo hvilke kommentarer som får likes. Tenker det sier det meste. RS liker nok hverandres kommentarer i stor skala der, er nok de som er mest engasjerte. Mange sv de «kjenner» nok hverandre fra RS siden på FB. Jeg har lest alle kommentarene, men gidder jo ikke trykke liker på en eneste en av de. Er jo bare ren underholdning å lese de, men for RS så er det nok stort å kunne uttrykke sin galskap for Isabel i full offentlighet på VG med fullt navn i håp om at Isabel ser det. 3
Ellenn Skrevet 23. november #25289 Skrevet 23. november Lana01 skrev (3 timer siden): Hun ga dette fra egen lomme, ikke firma sin konto . Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Isabel Raad ER firmaet. Isabel Raad a/s… Spania33 skrev (1 time siden): At de aldri vil skjønne dette… Ellenn skrev (32 minutter siden): Skatteetaten skiller mellom personen Isabel Raad og firmaet Isabel Raad AS. At enkelte ikke klarer å skjønne det…. Spania33 skrev (27 minutter siden): Hva har Skatteetaten med dette å gjøre? Ikke relevant til det vi har kommentert på.
agent Skrevet 23. november #25290 Skrevet 23. november Er det en mulighet for at W blir den nye gjøken og content? Får håpe ikke hun prøver å gjøre Naboen sjalu.
Teflonhjernen Skrevet 23. november #25291 Skrevet 23. november (endret) agent skrev (25 minutter siden): Er det en mulighet for at W blir den nye gjøken og content? Får håpe ikke hun prøver å gjøre Naboen sjalu. Hun gjør nok dette for å skape debatt rundt henne og denne W. Er han naboen? Hva sier naboen når han ser dette? Osv. osv. Kommentar feltet hennes kommer til å koke over når de har grått ferdig … mer penger til Isabel. Vil tro det er nøye planlagt content… Endret 23. november av Teflonhjernen 1 5
agent Skrevet 23. november #25292 Skrevet 23. november (endret) Teflonhjernen skrev (12 minutter siden): Hun gjør nok dette for å skape debatt rundt henne og denne W. Er han naboen? Hva sier naboen når han ser dette? Osv. osv. Kommentar feltet hennes kommer til å koke over når de har grått ferdig … mer penger til Isabel. Vil tro det er nøye planlagt content… Overrasker meg ikke😂😱😂 Her kommer det til å bli mange teorier, jeg har noen på lur 🤐🫡🤣 Endret 23. november av agent 2 2
smiiiley Skrevet 23. november #25293 Skrevet 23. november Spania33 skrev (1 time siden): Hadde noen i min familie sett meg uttrykke meg sånn offentlig så hadde det i beste fall medført en alvorsprat, eller så hadde de dratt meg med til legen for en mental sjekk. Men heller det enn å ende opp som en av de skrellene der, i all offentlighet. Min familie har iallefall fått ganske tydelig beskjed fra meg at om jeg ser dem trolle i et eller annet kommentarfelt, så kommer jeg til å dø av skam, og de får høre fra meg hva jeg syns om slik oppførsel! De hadde nok aldri funnet på det altså, men det kom frem i en samtale om nettvett. Jeg måtte bare få frem hvor flaut det hadde vært å sett egen familie spy ut dritt på nett med fult navn. Sa også i samme sleng at om de ser meg gjøre det, så kan de gjøre meg arveløs 😂 7
Teflonhjernen Skrevet 23. november #25294 Skrevet 23. november smiiiley skrev (17 minutter siden): Min familie har iallefall fått ganske tydelig beskjed fra meg at om jeg ser dem trolle i et eller annet kommentarfelt, så kommer jeg til å dø av skam, og de får høre fra meg hva jeg syns om slik oppførsel! De hadde nok aldri funnet på det altså, men det kom frem i en samtale om nettvett. Jeg måtte bare få frem hvor flaut det hadde vært å sett egen familie spy ut dritt på nett med fult navn. Sa også i samme sleng at om de ser meg gjøre det, så kan de gjøre meg arveløs 😂 Men, det hadde vært greit om de skrev gråte historiene sine i kommentarfeltet over en influenser? Neida, bare tuller…skjønner hva du mener og er 100% enig 👍🏼 2
Hatsumomo Skrevet 23. november #25295 Skrevet 23. november (endret) Bendie skrev (2 timer siden): Helt enig. Jeg også passet på å få med meg alt fra India. Og det er ikke ofte jeg gjør det. Synes også tea time er veldig langdrygt å hopper fort i gjennom og Maldivene også, om jeg ser. Reiser til andre steder enn Maldivene og huskjøp er gøy. Forstår jo at dagliglivet er i Dubai og at det er hverdager det er mest av. Men hun vinner mye på å reise mer. Tror også Isabell selv har godt av veldedighets turer. Det å kunne gi noe, som betyr enn forskjell. Er nok mer av Shirog, som kommer frem. Shirog og Isabel er en og samme person. Det er veldig schizofrent omtale henne stadig vekk som to helt forskjellige mennesker. Ikke minst det tullet med Suzy også. Det er noe RS gjør. Endret 23. november av Hatsumomo 1 8
Hatsumomo Skrevet 23. november #25296 Skrevet 23. november Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hun gjør nok dette for å skape debatt rundt henne og denne W. Er han naboen? Hva sier naboen når han ser dette? Osv. osv. Kommentar feltet hennes kommer til å koke over når de har grått ferdig … mer penger til Isabel. Vil tro det er nøye planlagt content… Fyren snakker norsk. Såvidt jeg vet snakker Isabel og Naboen engelsk sammen. 3 1
agent Skrevet 23. november #25297 Skrevet 23. november Hatsumomo skrev (7 minutter siden): Shirog og Isabel er en og samme person. Det er veldig schizofrent omtale henne stadig vekk som to helt forskjellige mennesker. Ikke minst det tullet med Suzy også. Det er noe RS gjør. Det er for å kunne rettferdigjøre handlingene hennes. Så hun slipper å stå ansvarlig for noen ting. 4 6
Hatsumomo Skrevet 23. november #25298 Skrevet 23. november agent skrev (3 minutter siden): Det er for å kunne rettferdigjøre handlingene hennes. Så hun slipper å stå ansvarlig for noen ting. Helt klart, men det blir ikke bedre av at folk i tråden gjør det også 3 1
Natu Skrevet 23. november #25299 Skrevet 23. november Maia3 skrev (På 22.11.2025 den 18.19): Jeg ble litt i tvil når jeg leser Vg og kommentarfeltet. Man får jo inntrykk der at hun har bygget en hel skole? Men er det ikke en ny fløy av en opprinnelig skole hun har bidratt til? Og er det ikke opprinnelig Kristin Andersen som står for dette og så har Isabel bidratt? Jeg ønsker svar av folk som fakta her for det er det jeg vil vite. 1 5
Spania33 Skrevet 23. november #25300 Skrevet 23. november Lana01 skrev (2 timer siden): Vedkommende spør om skatteregler i forhold til dette Det var ikke det spørsmålet vi kommenterte på, vi kommenterte på svaret som ble gitt - uten at det hadde noe med skatt å gjøre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå