Maia3 Skrevet 22. november 2025 #25221 Skrevet 22. november 2025 Hallepalle2 skrev (15 minutter siden): Hun har navnet sitt på en plakett på veggen. Da står man ganske godt i sentrum altså. Greit nok og det er fint gjort av henne, men hun legger det frem som om at hun er alene om dette. Derfor blir det reaksjoner på at JEG har bygget en skole i India . Hun må lære seg riktigheten og viktigheten av det hun gjør, og også å gi andre den æren de fortjener. Ikke bare JEG og JEG 5 1 3
Hallepalle2 Skrevet 22. november 2025 #25222 Skrevet 22. november 2025 Maia3 skrev (13 minutter siden): Greit nok og det er fint gjort av henne, men hun legger det frem som om at hun er alene om dette. Derfor blir det reaksjoner på at JEG har bygget en skole i India . Hun må lære seg riktigheten og viktigheten av det hun gjør, og også å gi andre den æren de fortjener. Ikke bare JEG og JEG Men hvorfor gir ikke du andre den æren de fortjener? Isabel blir intervjuet, hun blir bejublet, hun har navnet sitt på planketten og hun møter rektor og andre nøkkelpersoner. Hun takker følgerne sine for at dette er mulig og hun viser stor ærefrykt for det hun er en del av. Jeg syns at du og de andre som kun fokuserer på det negative også i denne situasjonen kun fremstår bitre og smålige. 3 16
Snuppa82 Skrevet 22. november 2025 #25223 Skrevet 22. november 2025 Aldri trodd hun har bygd en hel skole jeg, første turen hun var der og donerte de pengene var det da ganske klart at hun skulle bidra til en utvidelse av allerede eksisterende skole. I tillegg var hun med de samme folkene så har da vært ganske klart hva hun og andre gjør? Jeg følger ikke Isabel slavisk, kikker innom innimellom, dramaet og diskusjonen her inne gjør at jeg går inn noen ganger. 😅Å det er sjeldent i nærheten av hvordan det blir fremstilt her. God underholdning her inne og på snappen til I innimellom. Hvordan hun blir fremstilt og kommentert her inne håper jeg virkelig ikke dere gjør til noen av venna deres. Aldri opplevd noen så opphengt i en person som enkelte er her. Om du er RS eller antiIsabel, så er det ikke langt mellom i hvor opphengt man er. Godt dere får utløp for frustrasjonen deres et sted, men ville begynt med å gå i meg selv, ingen av ytterpunktene er spesielt sunne ståsted. Heldigvis er jeg av den oppfatning av at jeg tror voksne folk klarer tenke selv, kan tro og bruke tiden sin på hva de vil. Dog den drittslengingen har jeg ikke sansen for. Gadd faktisk logge inn for å ytre min mening også i dag, for det har vært drøyt her inne de siste dagene hva spekulasjoner og påstander angår. 3 11
Snurris Skrevet 22. november 2025 #25224 Skrevet 22. november 2025 Hallepalle2 skrev (32 minutter siden): Men hvorfor gir ikke du andre den æren de fortjener? Isabel blir intervjuet, hun blir bejublet, hun har navnet sitt på planketten og hun møter rektor og andre nøkkelpersoner. Hun takker følgerne sine for at dette er mulig og hun viser stor ærefrykt for det hun er en del av. Jeg syns at du og de andre som kun fokuserer på det negative også i denne situasjonen kun fremstår bitre og smålige. Enig i dette. 4 1
Hatsumomo Skrevet 22. november 2025 #25225 Skrevet 22. november 2025 Snuppa82 skrev (17 minutter siden): for å ytre min mening også i dag, for det har vært drøyt her inne de siste dagene hva spekulasjoner og påstander angår. Ja, denne tråden er ett eneste stort gjesp for tiden, bare krangling blandt brukere om hvordan lese/tolke/definere ditt og datt. 4 6
agent Skrevet 22. november 2025 #25226 Skrevet 22. november 2025 Carrot skrev (3 timer siden): Det gjør jo ikke bidraget hennes noe mindre enestående? Hvorfor dette behovet for å dra ned noe som er en stor greie? Har ikke dratt ned noen, du prøver å tilegne meg noe som jeg ikke har skrevet. Kjeder du deg? 1 4
agent Skrevet 22. november 2025 #25227 Skrevet 22. november 2025 Maia3 skrev (3 timer siden): MÅ du spinne videre på dette ?? Skjønner du fremdeles ikke poenget? Er det viktigheten av en fløy eller en bygning du er så opphengt I? En fløy er en del av en bygning Er visst noen som har litt vanskelig for det idag.😂😂 IR har bidratt til en liten del av skolen.🫢😂 3 5
Natu Skrevet 22. november 2025 #25228 Skrevet 22. november 2025 Det går jo an å ha to tanker i hodet? Jeg syns Isabel er en stor selvdigger, som elsker å fremheve seg selv, forteller unaturlig ofte hvor godt menneske hun er og poster ekstremt masse selvskryt fra RS. Hun skryter mer av seg selv på 5 minutt enn andre gjør et helt liv. Det er ekkelt.Dette gjør meg svært skeptisk til henne, og hun er en mennesketype jeg unngår å ha rundt meg. MEN er det bra hun har gjort/gjør i India? JA!! Hun bidrar til noe svært viktig og gir andre mennesker bedre vilkår. Det gjør hun faktisk, og det er FLOTT, ferdig snakka! 5 14
meningsløs Skrevet 22. november 2025 #25229 Skrevet 22. november 2025 Hvem er mannen hun legger ut bilder med? Har ikkr fulgt med i det siste, men ser iallefall ut som de har god kjemi!
Stay Skrevet 22. november 2025 #25230 Skrevet 22. november 2025 Uansett kranglefanter.. Jeg er ingen medlem av RS, eller fan av henne i den forstand, men synes hun virker utrolig snill, smart (på det hun gjør) og morsom. Kan ikke forstå at man skal hate på henne. Da må det være pga misunnelse.. Jeg synes alt i India virker som en stor greie, og hun fortjener å bli gjort stas på av både konger, TV og rektorer. Bra jobba! Og han Wilhelm virker jo dødsforelsket? Så søte sammen, samme hva det ligger i det i virkeligheten. 2 6
refill Skrevet 22. november 2025 #25231 Skrevet 22. november 2025 Stay skrev (34 minutter siden): Og han Wilhelm virker jo dødsforelsket? Så søte sammen, samme hva det ligger i det i virkeligheten. Sant det virker som de har utrolig god kjemi? La merke til det forrige gang også. Da jeg så dem i lag i dag begynte jeg nesten å få konspi-tanker om hvorvidt han er naboen et kvart sekund der 😂 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22. november 2025 #25232 Skrevet 22. november 2025 refill skrev (7 minutter siden): Sant det virker som de har utrolig god kjemi? La merke til det forrige gang også. Da jeg så dem i lag i dag begynte jeg nesten å få konspi-tanker om hvorvidt han er naboen et kvart sekund der 😂 Jeg tenkte også at det må vær naboen.. Vi blir alle lurt🤓 Han har nederlandsk etternavn og ligner veldig på denne naboen.. 🤔 1
Korpsnerden Skrevet 23. november 2025 #25233 Skrevet 23. november 2025 Flott gjort å donere penger til skolebygning! Er dette penger gitt fra Isabel sin "private" inntekt eller et det de 10% fra Ivorie som skal gå til veldedighet? 1
Teflonhjernen Skrevet 23. november 2025 #25234 Skrevet 23. november 2025 Som sagt tidligere så er det utrolig positivt det hun har gjort og en flott ting, men litt spesielt at hun som virkelig haater journalister nå villig vekk har snakket med VG. Dette er jo en gladsak, men tydelig hvordan Isabel melker dette med veldedighet. Det er vel også på en måte positivt så kanskje andre influensere gjør det samme 🤷♀️ Kommentarfeltet under er det gøyeste å lese, mye RS og ❤️ der. 2 1
Sirah Skrevet 23. november 2025 #25235 Skrevet 23. november 2025 refill skrev (8 timer siden): Sant det virker som de har utrolig god kjemi? La merke til det forrige gang også. Da jeg så dem i lag i dag begynte jeg nesten å få konspi-tanker om hvorvidt han er naboen et kvart sekund der 😂 Haha jeg tenkte det samme sist de var i India 😅 Korpsnerden skrev (2 timer siden): Flott gjort å donere penger til skolebygning! Er dette penger gitt fra Isabel sin "private" inntekt eller et det de 10% fra Ivorie som skal gå til veldedighet? Skolebygningen er gitt fra Isabel sin private inntekt ja og har ingenting med de 10% som skal gå fra Ivorie 3
Sirah Skrevet 23. november 2025 #25236 Skrevet 23. november 2025 Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): Som sagt tidligere så er det utrolig positivt det hun har gjort og en flott ting, men litt spesielt at hun som virkelig haater journalister nå villig vekk har snakket med VG. Dette er jo en gladsak, men tydelig hvordan Isabel melker dette med veldedighet. Det er vel også på en måte positivt så kanskje andre influensere gjør det samme 🤷♀️ Kommentarfeltet under er det gøyeste å lese, mye RS og ❤️ der. Haha tror deg, vet ikke om jeg orker å dykke ned i det hullet der - kommer vel aldri ut igjen 😅 Hvor mange gamle mannfolk som pusher 50 har kommentert hva de skal ha til middag i dag enda? 🤣
refill Skrevet 23. november 2025 #25237 Skrevet 23. november 2025 Sirah skrev (24 minutter siden): Haha tror deg, vet ikke om jeg orker å dykke ned i det hullet der - kommer vel aldri ut igjen 😅 Hvor mange gamle mannfolk som pusher 50 har kommentert hva de skal ha til middag i dag enda? 🤣 Måtte inn å se, og det var ingen faktisk 😅 Men mistenker at noen KG brukere er der for det var noen "hun har bygget en FLØY" kommentarer 😅 1 4
Sirah Skrevet 23. november 2025 #25238 Skrevet 23. november 2025 refill skrev (1 minutt siden): Måtte inn å se, og det var ingen faktisk 😅 Men mistenker at noen KG brukere er der for det var noen "hun har bygget en FLØY" kommentarer 😅 Haha du skal se at de kommer, de har bare ikke begynt å planlegge middagen enda 😅 Haha det skal du ikke se bort fra 😅 Huff nå må jeg snart inn å se!
Hallepalle2 Skrevet 23. november 2025 #25239 Skrevet 23. november 2025 refill skrev (16 minutter siden): Måtte inn å se, og det var ingen faktisk 😅 Men mistenker at noen KG brukere er der for det var noen "hun har bygget en FLØY" kommentarer 😅 Jepp, der er de🤣under fullt navn. Det er gøy. 5
Sirah Skrevet 23. november 2025 #25240 Skrevet 23. november 2025 Hallepalle2 skrev (12 minutter siden): Jepp, der er de🤣under fullt navn. Det er gøy. Ser T er aktiv i kommentarfeltet også 😅 Hun er virkelig besatt! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå