Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellenn skrev (6 minutter siden):

Jeg tenker at de ungene som nå kan få undervisning i en nybygd fløy, med ordentlig pulter, i stedet for et falleferdig mørkt klasserom, hvor de måtte sitte på et steingulv, er kjempeglade uavhengig av hvorfor IR donerte en mill. til dette. 

Så sant. Men selv dette må vris til noe negativt. Haters will be haters. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maia3 skrev (3 minutter siden):

Ungene er nok glade, og de vet helt sikkert hvem IR er.

DET har hun nok sørget for. ALLE må vite hvem"den barmhjertige samaritan" er 

Og så? Er det noe stort problem?

• Liker 3
Skrevet
Ellenn skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker at de ungene som nå kan få undervisning i en nybygd fløy, med ordentlig pulter, i stedet for et falleferdig mørkt klasserom, hvor de måtte sitte på et steingulv, er kjempeglade uavhengig av hvorfor IR donerte en mill. til dette. 

Nettopp 👍

• Liker 4
Skrevet
Bendie skrev (2 minutter siden):

Så sant. Men selv dette må vris til noe negativt. Haters will be haters. 

Ja, dagen er ikke det samme uten…

Noen ganger (ofte) tenker jeg det er greit å holde kjeft om man ikke har noe pent å si. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (45 minutter siden):

Er kun for å sette søkelyset på seg selv hun gjør dette. Når begynte HUN å bry seg om barn?

Er ikke imponerende i det hele tatt å ha verdens største ego 

Tenker noen må se litt lenger en den bitterhet de måtte  har mot  IR.  Det er en skam å kritisere det arbeidet de gjør i India . Detter er positivt , samtidig som hun oppfordrer andre til å bidra Skjerpings. Skulle hun droppet det?

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Lana01 skrev (1 time siden):

Tenker noen må se litt lenger en den bitterhet de måtte  har mot  IR.  Det er en skam å kritisere det arbeidet de gjør i India . Detter er positivt , samtidig som hun oppfordrer andre til å bidra Skjerpings. Skulle hun droppet det?

Kristin Andresen er helt super,  hun gir av seg selv. Både økonomisk og med tilstedeværelse.

Hun burde blitt hyllet for den fenomenale kvinnen hun er.

IR har masse å lære.

Endret av agent
  • Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Bendie skrev (28 minutter siden):

Så sant. Men selv dette må vris til noe negativt. Haters will be 

Lana01 skrev (15 minutter siden):

Må dere en gang for alle slutte med dette bitterhet/hat pratet.

INGEN har kritisert arbeidet som er gjort. Det som er det tåpelige er hennes ego oppi det hele.

Hun har finansiert en FLØY, så hva er dette selvskrytet her ??

Skolen som JEG har bygget

Kan bli kvalm av mindre

Screenshot_20251121_230215_Photo Editor.jpg

Endret av Maia3
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

Kristin Andresen er helt super,  hun gir av seg selv. Både økonomisk og tilstedeværelse.

IR har masse å lære.

🎯

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Kristin Andresen er helt super,  hun gir av seg selv. Både økonomisk og tilstedeværelse.

IR har masse å lære.

Isabel gir veldig mye av seg selv . Hun viser nærhet , men du mener kanskje norske familier er mer verdt en den hjelpen Isabel gir i India? 
Detter veldig åpenbart at IR har tråkket noen på tærne her i tråden , men at det går langt dd man kritisere hjelpearbeid er lavmål.. skam 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Maia3 skrev (5 minutter siden):

Huff da . Hvorfor så støtt? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

IR har masse å lære.

Er det en konkurranse? All ære til Kristin Andersen. Det er hennes prosjekt. Men IR er med på å bidra til en viktig skolegang for disse jentene og sette et søkelys, som prosjektet har stor nytte av. Jeg tror IR er langt nærere det å være mer berørt, enn svært mange her inne er.  Hun har absolutt ikke hatt en enkel vei her i livet og hun kunne på mange måter vært på samme sted. Alt er tilfeldigheter og et valg  moen tok for henne. 

En kan si at IR på mange måter lever et overfladisk liv. Men jeg tror helt på ekte at hun er sterkt berørt av prosjektet og det hennes bidrag gir disse jentene. 

Pinlig å se på dette angrepet. Hva er problemet? Hve med litt anerkjennelse? 

• Liker 3
  • Hjerte 8
Skrevet
Bendie skrev (2 minutter siden):

Er det en konkurranse? All ære til Kristin Andersen. Det er hennes prosjekt. Men IR er med på å bidra til en viktig skolegang for disse jentene og sette et søkelys, som prosjektet har stor nytte av. Jeg tror IR er langt nærere det å være mer berørt, enn svært mange her inne er.  Hun har absolutt ikke hatt en enkel vei her i livet og hun kunne på mange måter vært på samme sted. Alt er tilfeldigheter og et valg  moen tok for henne. 

En kan si at IR på mange måter lever et overfladisk liv. Men jeg tror helt på ekte at hun er sterkt berørt av prosjektet og det hennes bidrag gir disse jentene. 

Haters will be haters, sier du. 

Lovers will be lovers forever, tydeligvis 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Bendie skrev (7 minutter siden):

Mange som tror på ekte. Ser ikke virkeligheten 

• Liker 5
Skrevet
Maia3 skrev (3 minutter siden):

Haters will be haters, sier du. 

Lovers will be lovers forever, tydeligvis 

Jeg elsker ikke alt ved IR. Mens du hater det meste, til og med veldedighets arbeid. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre om det var IR , KG eller Petter Stordalen som gir masse til  veldedighet  og brukte plattformen sin  til dette. Dette er smålig kritikk , alt for å ta IR samme hvem og hva som rammes og om det er  fattige barn i India , viktigste er at IR tas , ikke støtten som gis. Kvalmende  

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Bendie skrev (4 minutter siden):

Jeg elsker ikke alt ved IR. Mens du hater det meste, til og med veldedighets arbeid. 

Tenker man har nådd et nytt lavmål , når dette kritiseres 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Bendie skrev (36 minutter siden):

Må du gi blanke i å legge ord i munnen på folk! 

Er det noe du har vanskeligheter med å forstå?

Hat er dine ord, og hvem er imot veldedighetsarbeid? Nå må du gi deg

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Lana01 skrev (41 minutter siden):

Tenker man har nådd et nytt lavmål , når dette kritiseres 

Hva blir kritisert, bortsett fra det store egoet hennes?

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Lana01 skrev (1 time siden):

Isabel gir veldig mye av seg selv . Hun viser nærhet , men du mener kanskje norske familier er mer verdt en den hjelpen Isabel gir i India? 
Detter veldig åpenbart at IR har tråkket noen på tærne her i tråden , men at det går langt dd man kritisere hjelpearbeid er lavmål.. skam 

Hva mener du med norske familier?

Jeg ga applaus/ros til en dame som fortjener det.

Med tanke på det hun sliter med, men enda har empati og styrke til å hjelpe andre kvinner og barn.

Men du måtte vel finne på noe negativt,  for å ha noe å skrive.

IR har som sagt mye å lære av KA, ikke noe rasistisk med det.

Endret av agent
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Maia3 skrev (2 timer siden):

Dette må man være ærlig om at er meget misvisende tekst da… 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...