Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. november 2025 #25141 Skrevet 21. november 2025 Velinda skrev (17 minutter siden): Har hun sakt hva hun gir fra overskuddet til Ivory??tror ikke det overskuddet er så stort🧐 Trodde ikke Ivorie gikk med overskudd i det hele tatt jeg?🤔😅 3 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. november 2025 #25142 Skrevet 21. november 2025 Maia3 skrev (36 minutter siden): Jo akkurat noe å bli kvalm av. Må få opp øynene nå og komme tilbake til den virkelige verden. Hva er så spesielt med henne? Hvor mange andre spytter inn penger i prosjektet tror du? Forskjellen er bare at alle andre hjelper til i det stille. IR er den eneste som må spre sin godhet all over the place . DET er virkelig noe å bli kvalm av Enig, og jeg har faktisk lov å syns dette er kvalmt .. Det legges opp som om hun bygger hele skolen, når bidraget hennes i realiteten er småpenger for henne. For Isabel er dette bokstavelig talt bare å ofre én Chanel veske – og likevel presenteres det som et gigantisk «veldedighetsprosjekt» fra hennes hånd..🙄 Alt blir liksom så gjennomsiktig når hun bruker dette for egen PR, mens de som faktisk gjør mest holder seg i bakgrunnen. Hun bidrar litt på en fløy, men fremstiller det som om hun står bak hele skolen. 😅Det er akkurat dette som gir folk avsmak..🤢 3 9
Zenhouse Skrevet 21. november 2025 #25143 Skrevet 21. november 2025 Velinda skrev (31 minutter siden): Har hun sakt hva hun gir fra overskuddet til Ivory??tror ikke det overskuddet er så stort🧐 Syns jeg for en veldig god stund tilbake hørte 10 % ble nevnt. Men skal ikke si det sikkert.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. november 2025 #25144 Skrevet 21. november 2025 Zenhouse skrev (9 minutter siden): Syns jeg for en veldig god stund tilbake hørte 10 % ble nevnt. Men skal ikke si det sikkert. Men når det ikke er overskudd så blir det jo 0%… 1 7
Maia3 Skrevet 21. november 2025 #25145 Skrevet 21. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (24 minutter siden): Enig, og jeg har faktisk lov å syns dette er kvalmt .. Det legges opp som om hun bygger hele skolen, når bidraget hennes i realiteten er småpenger for henne. For Isabel er dette bokstavelig talt bare å ofre én Chanel veske – og likevel presenteres det som et gigantisk «veldedighetsprosjekt» fra hennes hånd..🙄 Alt blir liksom så gjennomsiktig når hun bruker dette for egen PR, mens de som faktisk gjør mest holder seg i bakgrunnen. Hun bidrar litt på en fløy, men fremstiller det som om hun står bak hele skolen. 😅Det er akkurat dette som gir folk avsmak..🤢 Nemlig. Patetisk hele greia 🤮 3 6
Sirah Skrevet 21. november 2025 #25146 Skrevet 21. november 2025 (endret) Men hun har jo hele tiden fortalt at hun bygger en fløy på den eksisterende skolen? Altså en utvidelse av den eksisterende skolen. Hun har jo til og med vist masse bilder osv av prosessen! Vist at her er skolen - her kommer mitt bidrag. At Endresen også er inne i bildet er også nevnt flere ganger - at hun bidrar i Endresen sitt prosjekt. Endresen kommer fra en av Norges aller rikeste familier og er stadig i media, rart ikke flere har fått med seg hvem de er? Endret 21. november 2025 av Sirah 2 6
fredsliijle Skrevet 21. november 2025 #25147 Skrevet 21. november 2025 Sirah skrev (10 minutter siden): Men hun har jo hele tiden fortalt at hun bygger en fløy på den eksisterende skolen? Altså en utvidelse av den eksisterende skolen. Hun har jo til og med vist masse bilder osv av prosessen! Vist at her er skolen - her kommer mitt bidrag. At Endresen også er inne i bildet er også nevnt flere ganger - at hun bidrar i Endresen sitt prosjekt. Endresen kommer fra en av Norges aller rikeste familier og er stadig i media, rart ikke flere har fått med seg hvem de er? Nei, det hun har fortalt er at HUN har donert penger til bygging av ny skole... ikke en fløy ..ihvertfall sånn jeg har tolket det 3 7
Carrot Skrevet 21. november 2025 #25148 Skrevet 21. november 2025 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): 100.000 millioner dollar.. Er du riktig vel bevart?😅 I Rupies kanskje da..? 🤔 https://www.seher.no/kjendis/donerer-millionsum/82197048 https://www.dagbladet.no/studio/kjendisstudio/668?post=172779 Ikke kast om deg med ufinheter da før du i det minste sjekker.. jeg skrev kanskje feil, det er uansett imponerende det hun gjør Endret 21. november 2025 av Carrot 3
Sirah Skrevet 21. november 2025 #25149 Skrevet 21. november 2025 fredsliijle skrev (8 minutter siden): Nei, det hun har fortalt er at HUN har donert penger til bygging av ny skole... ikke en fløy ..ihvertfall sånn jeg har tolket det Da har vi oppfattet innholdet forskjellig. Jeg har hele tiden skjønt at hun har bygget et nytt tilskudd til den eksisterende skolen. Det har hun jo sagt mange ganger. 6 2
refill Skrevet 21. november 2025 #25150 Skrevet 21. november 2025 Isabel har sagt gjentatte ganger, senest i dag eller går, at dette bare er mulig pga følgerne hennes. Hun cashet ut 1 mill på ny skolebygning (fløy, bygning, kall det hva man vil) i fjor. Hun har i tillegg bestilt varer hos de damene som jobber på Andresen sitt "prosjekt". Og kjøpt en hel lekebutikk (noe jeg personlig kanskje rynket mer på nesen over). At det har en viss form for grønnvaskingseffekt (eller ønske om) for en som er så til de grader en miljøversting som henne, - mye mulig. Men jeg syntes ikke hun har prøvd å gjøre seg selv til noe helgen eller gjort dette større enn det er. Noe som sikkert gjør meg til en dum, naiv lettlurt RS i en del sine øyne. Det får så være. Jeg har nå i hvertfall gjort meg opp en mening utfra hva jeg ser selv, og ikke etter hva jeg har lest her eller på jodel. 3 5
Maia3 Skrevet 21. november 2025 #25151 Skrevet 21. november 2025 Sirah skrev (43 minutter siden): Men hun har jo hele tiden fortalt at hun bygger en fløy på den eksisterende skolen? Altså en utvidelse av den eksisterende skolen. Hun har jo til og med vist masse bilder osv av prosessen! Vist at her er skolen - her kommer mitt bidrag. At Endresen også er inne i bildet er også nevnt flere ganger - at hun bidrar i Endresen sitt prosjekt. Endresen kommer fra en av Norges aller rikeste familier og er stadig i media, rart ikke flere har fått med seg hvem de er? For det første så heter de Andresen, og for det andre så er de ikke stadig i media. De fleste har hørt om dem, da de er noen av Norges rikeste ,men de har ikke behov for å stikke seg frem hele tiden, i motsetning til visse andre. De går ikke rundt og skryter av seg selv ! 1 7
Sirah Skrevet 21. november 2025 #25152 Skrevet 21. november 2025 Maia3 skrev (6 minutter siden): For det første så heter de Andresen, og for det andre så er de ikke stadig i media. De fleste har hørt om dem, da de er noen av Norges rikeste ,men de har ikke behov for å stikke seg frem hele tiden, i motsetning til visse andre. De går ikke rundt og skryter av seg selv ! Beklager skrivefeilen, håper du overlevde. Og ja, de er mye i media. Da har du bare ikke fått det med deg. 3
Sirah Skrevet 21. november 2025 #25153 Skrevet 21. november 2025 refill skrev (23 minutter siden): Isabel har sagt gjentatte ganger, senest i dag eller går, at dette bare er mulig pga følgerne hennes. Hun cashet ut 1 mill på ny skolebygning (fløy, bygning, kall det hva man vil) i fjor. Hun har i tillegg bestilt varer hos de damene som jobber på Andresen sitt "prosjekt". Og kjøpt en hel lekebutikk (noe jeg personlig kanskje rynket mer på nesen over). At det har en viss form for grønnvaskingseffekt (eller ønske om) for en som er så til de grader en miljøversting som henne, - mye mulig. Men jeg syntes ikke hun har prøvd å gjøre seg selv til noe helgen eller gjort dette større enn det er. Noe som sikkert gjør meg til en dum, naiv lettlurt RS i en del sine øyne. Det får så være. Jeg har nå i hvertfall gjort meg opp en mening utfra hva jeg ser selv, og ikke etter hva jeg har lest her eller på jodel. Dette!
Alauda Skrevet 21. november 2025 #25154 Skrevet 21. november 2025 Synes folk er smålige her. Hvem andre gir en sum - antakelig 100.000 eller helst mer? - til en skole i India? Det utgjør en forskjell. Tror det hun ga aldri kunne vært nok for kritikerne her inne. 4 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. november 2025 #25155 Skrevet 21. november 2025 Alauda skrev (47 minutter siden): Synes folk er smålige her. Hvem andre gir en sum - antakelig 100.000 eller helst mer? - til en skole i India? Det utgjør en forskjell. Tror det hun ga aldri kunne vært nok for kritikerne her inne. Sikkert mange. Forskjellen er at de ikke er influencere med behov for å lage content av det… 2 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. november 2025 #25156 Skrevet 21. november 2025 Maia3 skrev (1 time siden): For det første så heter de Andresen, og for det andre så er de ikke stadig i media. De fleste har hørt om dem, da de er noen av Norges rikeste ,men de har ikke behov for å stikke seg frem hele tiden, i motsetning til visse andre. De går ikke rundt og skryter av seg selv ! Der har du forskjellen på «old money» vs «new money» 😎 4 7
Maia3 Skrevet 21. november 2025 #25157 Skrevet 21. november 2025 (endret) Carrot skrev (5 timer siden): https://www.seher.no/kjendis/donerer-millionsum/82197048 https://www.dagbladet.no/studio/kjendisstudio/668?post=172779 Ikke kast om deg med ufinheter da før du i det minste sjekker.. jeg skrev kanskje feil, det er uansett imponerende det hun gjør Er kun for å sette søkelyset på seg selv hun gjør dette. Når begynte HUN å bry seg om barn? Er ikke imponerende i det hele tatt å ha verdens største ego Endret 21. november 2025 av Maia3 1 3
refill Skrevet 21. november 2025 #25158 Skrevet 21. november 2025 Her er skuret de har bygget med donasjonen hennes. 4
Ellenn Skrevet 21. november 2025 #25159 Skrevet 21. november 2025 Maia3 skrev (27 minutter siden): Er kun for å sette søkelyset på seg selv hun gjør dette. Når begynte HUN å bry seg om barn? Er ikke imponerende i det hele tatt å ha verdens største ego Jeg tenker at de ungene som nå kan få undervisning i en nybygd fløy, med ordentlig pulter, i stedet for et falleferdig mørkt klasserom, hvor de måtte sitte på et steingulv, er kjempeglade uavhengig av hvorfor IR donerte en mill. til dette. 6 6
Maia3 Skrevet 21. november 2025 #25160 Skrevet 21. november 2025 Ellenn skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at de ungene som nå kan få undervisning i en nybygd fløy, med ordentlig pulter, i stedet for et falleferdig mørkt klasserom, hvor de måtte sitte på et steingulv, er kjempeglade uavhengig av hvorfor IR donerte en mill. til dette. Ungene er nok glade, og de vet helt sikkert hvem IR er. DET har hun nok sørget for. ALLE må vite hvem"den barmhjertige samaritan" er 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå