Sirah Skrevet 10. november 2025 #25021 Skrevet 10. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (11 timer siden): Nei, nå melder jeg meg ut fra dette.🙄 Har fått nok av disse forferdelige menneskene..🙈 I dag forteller JO at hun må på gjøkjakt (hane jakt)🙄 i New York…. Er folk sprengt i nøtta?! Det lyser golddiggers og freeloaders av disse vemmelige influenserene… Så nå orker jeg ikke mer 😂 Kommer også til å forlate denne tråden.. Kanskje kommer jeg tilbake en dag men akkurat nå takler ikke mitt hode dette søppelet som IR og resten serverer.. 😅 Takk for meg! 😊 Håper du kommer tilbake igjen, du har alltid gode innlegg! Men skjønner at du trenger en pause ❤️ Teflonhjernen skrev (10 timer siden): Noen som vil ha hvite, fluffy Kina tøfler i 100% polyester som ikke kan vaskes eller noe? Nei takk 😁 6 3
Neket Skrevet 11. november 2025 #25022 Skrevet 11. november 2025 På tide å komme seg på jobb igjen for meg, nå vil hun ansette kokk/hushjelp som kan vaske, rydde og lage mat til henne, i tillegg til gartner og poolboy. Å lære seg å lage mat selv er bortkastet før hun får barn, nemlig! Men DA kan hun lære seg det, nå er hun ikke motivert (akkurat som man sikkert har så god tid og overskudd til å lære seg å lage mat når man akkurat er kommet hjem med en nyfødt) Også har hun jo så god råd at dette kan hun spandere på seg, for da lager hun jo arbeidsplass for noen som trenger det. Men hun vil ikke ha vedkommende boende hos seg, for hun trengte jo alenetiden sin! Denne hushjelpen kunne jo og sette frem delikate fruktfat, slik at det var lettere å få i seg, og agurkvann og sitronvann. Egentlig burde hun flyttet på hotell med buffet… 6 23
Teflonhjernen Skrevet 11. november 2025 #25023 Skrevet 11. november 2025 Neket skrev (5 minutter siden): På tide å komme seg på jobb igjen for meg, nå vil hun ansette kokk/hushjelp som kan vaske, rydde og lage mat til henne, i tillegg til gartner og poolboy. Å lære seg å lage mat selv er bortkastet før hun får barn, nemlig! Men DA kan hun lære seg det, nå er hun ikke motivert (akkurat som man sikkert har så god tid og overskudd til å lære seg å lage mat når man akkurat er kommet hjem med en nyfødt) Også har hun jo så god råd at dette kan hun spandere på seg, for da lager hun jo arbeidsplass for noen som trenger det. Men hun vil ikke ha vedkommende boende hos seg, for hun trengte jo alenetiden sin! Denne hushjelpen kunne jo og sette frem delikate fruktfat, slik at det var lettere å få i seg, og agurkvann og sitronvann. Egentlig burde hun flyttet på hotell med buffet… 😆Fantastisk skrevet 😆 Klart hun må ha alt det der, hun jobber jo så fryktelig mye (fra senga) med sine to gedigne konsern så klart hun trenger hjelp med absolutt alt. Pinlig, rett og slett 😬 4 16
Maia3 Skrevet 11. november 2025 #25024 Skrevet 11. november 2025 Neket skrev (2 timer siden): På tide å komme seg på jobb igjen for meg, nå vil hun ansette kokk/hushjelp som kan vaske, rydde og lage mat til henne, i tillegg til gartner og poolboy. Å lære seg å lage mat selv er bortkastet før hun får barn, nemlig! Men DA kan hun lære seg det, nå er hun ikke motivert (akkurat som man sikkert har så god tid og overskudd til å lære seg å lage mat når man akkurat er kommet hjem med en nyfødt) Også har hun jo så god råd at dette kan hun spandere på seg, for da lager hun jo arbeidsplass for noen som trenger det. Men hun vil ikke ha vedkommende boende hos seg, for hun trengte jo alenetiden sin! Denne hushjelpen kunne jo og sette frem delikate fruktfat, slik at det var lettere å få i seg, og agurkvann og sitronvann. Egentlig burde hun flyttet på hotell med buffet… ALT er unnskyldninger for å ikke gidde å hverken gjøre eller lære noe selv. Er så kvalmt og sykt 9 3
agent Skrevet 11. november 2025 #25025 Skrevet 11. november 2025 Neket skrev (3 timer siden): På tide å komme seg på jobb igjen for meg, nå vil hun ansette kokk/hushjelp som kan vaske, rydde og lage mat til henne, i tillegg til gartner og poolboy. Å lære seg å lage mat selv er bortkastet før hun får barn, nemlig! Men DA kan hun lære seg det, nå er hun ikke motivert (akkurat som man sikkert har så god tid og overskudd til å lære seg å lage mat når man akkurat er kommet hjem med en nyfødt) Også har hun jo så god råd at dette kan hun spandere på seg, for da lager hun jo arbeidsplass for noen som trenger det. Men hun vil ikke ha vedkommende boende hos seg, for hun trengte jo alenetiden sin! Denne hushjelpen kunne jo og sette frem delikate fruktfat, slik at det var lettere å få i seg, og agurkvann og sitronvann. Egentlig burde hun flyttet på hotell med buffet… Du må ikke glemme den fluffy'e yoghurten, når hun fortalte dette så🤮 3 4
agent Skrevet 11. november 2025 #25026 Skrevet 11. november 2025 Teflonhjernen skrev (3 timer siden): 😆Fantastisk skrevet 😆 Klart hun må ha alt det der, hun jobber jo så fryktelig mye (fra senga) med sine to gedigne konsern så klart hun trenger hjelp med absolutt alt. Pinlig, rett og slett 😬 Men Moren har hun helt sluttet å lage mat.? Helt slutt med Pimpens frokost, etter samarbeidet til IR gikk ut. 7 3
agent Skrevet 11. november 2025 #25027 Skrevet 11. november 2025 Det er vel ikke lenge til hun ansetter noen til å ta bort busene i nesa og tørke rauhølet etter eksplosjonene. 5 5
Maia3 Skrevet 11. november 2025 #25028 Skrevet 11. november 2025 agent skrev (22 minutter siden): Det er vel ikke lenge til hun ansetter noen til å ta bort busene i nesa og tørke rauhølet etter eksplosjonene. 2
Velinda Skrevet 11. november 2025 #25029 Skrevet 11. november 2025 Maia3 skrev (17 minutter siden): Classy🤮 5 2
agent Skrevet 11. november 2025 #25030 Skrevet 11. november 2025 Maia3 skrev (18 minutter siden): 😅🤣😂
Velinda Skrevet 11. november 2025 #25031 Skrevet 11. november 2025 agent skrev (9 minutter siden): 😅🤣😂 Man kan jo lure på hvor mye laser en ræv tåler,er det ikke 17 gang🤣 1 2
Neket Skrevet 11. november 2025 #25032 Skrevet 11. november 2025 agent skrev (1 time siden): Men Moren har hun helt sluttet å lage mat.? Helt slutt med Pimpens frokost, etter samarbeidet til IR gikk ut. Moren er jo så syk og svak stakkars, også må det jo handles først. Så mye enklere å bare bestille! Jeg for min del lurer jo på om man ikke blir lei av å spise lunken, halvslapp mat? 9 1
agent Skrevet 11. november 2025 #25033 Skrevet 11. november 2025 (endret) Neket skrev (26 minutter siden): Moren er jo så syk og svak stakkars, også må det jo handles først. Så mye enklere å bare bestille! Jeg for min del lurer jo på om man ikke blir lei av å spise lunken, halvslapp mat? Jeg hadde blitt det 😀 Rart hun gidder å lage iskaffe😉 trenger hun en villa med 4 etasjer, hadde klart seg med en leilighet. Med ett gedigent soverom og bad. Tenk hvor lett det hadde vært for henne, kunne gjort istand ett lekkert kaffe hjørne. Alt på ett sted. Kunne også kjøpt nabo leiligheten til klærene. Endret 11. november 2025 av agent 4
Teflonhjernen Skrevet 11. november 2025 #25034 Skrevet 11. november 2025 agent skrev (6 minutter siden): Jeg hadde blitt det 😀 Rart hun gidder å lage iskaffe😉 trenger hun en villa med 4 etasjer, hadde klart seg med en leilighet. Med ett gedigent soverom og bad. Tenk hvor lett det hadde vært for henne, kunne gjort istand ett lekkert kaffe hjørne. Alt på ett sted. Kunne også kjøpt nabo leiligheten til klærene. Hun tjener jo penger på sirupen og glassene, så da orker hun nok å «jobbe» de 10 min det tar å lage (reklamere) for iskaffe. Skjønner ikke hva hun skal med et så stort hus, snakk om stormannsgalskap, på meg virker det helt på trynet. Hun ligger jo for det meste bare i sengen. Tror aldri jeg har sett noen så late og lave på energi som den familien. Ingen av de klarer jo å jobbe. Sidra ble sykemeldt eller noen uker? Jeg vet ikke om hun er tilbake på jobb. Syntes hele familien blir mer og mer usmakelig 7 14
Neket Skrevet 11. november 2025 #25035 Skrevet 11. november 2025 agent skrev (59 minutter siden): Jeg hadde blitt det 😀 Rart hun gidder å lage iskaffe😉 trenger hun en villa med 4 etasjer, hadde klart seg med en leilighet. Med ett gedigent soverom og bad. Tenk hvor lett det hadde vært for henne, kunne gjort istand ett lekkert kaffe hjørne. Alt på ett sted. Kunne også kjøpt nabo leiligheten til klærene. Jeg forstår ikke hvorfor hun er så opphengt i kjøkkenet og utseendet på det, hun bruker det jo ikke? Og skal ha kaffehjørner over alt, da blir det enda mindre brukt? 4 3
Maia3 Skrevet 11. november 2025 #25036 Skrevet 11. november 2025 agent skrev (1 time siden): Jeg hadde blitt det 😀 Rart hun gidder å lage iskaffe😉 trenger hun en villa med 4 etasjer, hadde klart seg med en leilighet. Med ett gedigent soverom og bad. Tenk hvor lett det hadde vært for henne, kunne gjort istand ett lekkert kaffe hjørne. Alt på ett sted. Kunne også kjøpt nabo leiligheten til klærene. Er du seriøs? Kjøpt naboleiligheten til klærne? Ja det blir vel det neste
Hatsumomo Skrevet 16. november 2025 #25037 Skrevet 16. november 2025 refill skrev (18 minutter siden): Ja hun påstår jo at de bare er venner, men.. jeg har aldri blitt fnisete og oppskjørtet av noen jeg anser som utelukkende venner 😅 Jeg tenker som så at IR mener det ikke vil fungere som hun hele tiden påpeker - men det vises jo egentlig stadig vekk at de fungerer sammen så lenge hun ikke får noen fikse ideer som "slipp alt i hendene og gjør som jeg ønsker, på den måten jeg ønsker og til eksakt tid jeg ønsker". Hadde hun bare klart å legge av seg det, så tror jeg de hadde endt opp sammen som kjærester. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16. november 2025 #25038 Skrevet 16. november 2025 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Jeg tenker som så at IR mener det ikke vil fungere som hun hele tiden påpeker - men det vises jo egentlig stadig vekk at de fungerer sammen så lenge hun ikke får noen fikse ideer som "slipp alt i hendene og gjør som jeg ønsker, på den måten jeg ønsker og til eksakt tid jeg ønsker". Hadde hun bare klart å legge av seg det, så tror jeg de hadde endt opp sammen som kjærester. Dama har altfor høye krav…. Hun viker ikke på noe…😳 Og det er småting vi snakker om her.. Jeg tror helt ærlig det er vanskelig å finne «husband material» i Dubai. 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16. november 2025 #25039 Skrevet 16. november 2025 Bare vent når hun begynner å bli delulu angoende en potensiell julegave i år fra naboen, og forventningene. Hun kommer til å bli knust stakkars prinsesse…😢🙈 1 14
Maia3 Skrevet 16. november 2025 #25040 Skrevet 16. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (52 minutter siden): Dama har altfor høye krav…. Hun viker ikke på noe…😳 Og det er småting vi snakker om her.. Jeg tror helt ærlig det er vanskelig å finne «husband material» i Dubai. Sikkert ikke verre der enn andre steder. Problemet er henne selv, som setter skyhøye høye krav og tror at hun fortjener princess treatment mer enn alle andre. Hun må komme seg ned på jorda. Ingen mann vil ha noe sånt i lengden. Stakkars han som ender opp i dette shitshowet 4 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå