Lana01 Skrevet 7. november 2025 #24941 Skrevet 7. november 2025 Velinda skrev (3 minutter siden): er du seriøs???kjør på med det du vil,hvilken hårkur du bruker bryr meg 20-0,jeg jobber med hår å kan meg sikkerhet si at den hårkuren er på samme nivå som hvilken som helst hårkur du finne på Normal,du kjøper nok produktene bare for at Isabel fronter de,eller?kommer ikke til å anbefale noe til deg,du er bare ute etter å kveruelere å være frekk😉 Som jeg tenkte Kan ikke vise til noe . You prove me right. 2 5
Velinda Skrevet 7. november 2025 #24942 Skrevet 7. november 2025 Lana01 skrev (5 minutter siden): Som jeg tenkte Kan ikke vise til noe . You prove me right. Hva da? 2
Istapp Skrevet 7. november 2025 #24943 Skrevet 7. november 2025 Lana01 skrev (26 minutter siden): Som jeg tenkte Kan ikke vise til noe . You prove me right. https://www.best-i-test.nu/harkur 1 3
Janne1975 Skrevet 8. november 2025 #24944 Skrevet 8. november 2025 Det er så ekkelt å se hvor mye angst hun får når hun får mat satt foran seg….. oppriktig det mest spiseforstyrra mannesket på some 5 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. november 2025 #24945 Skrevet 8. november 2025 Janne1975 skrev (7 minutter siden): Det er så ekkelt å se hvor mye angst hun får når hun får mat satt foran seg….. oppriktig det mest spiseforstyrra mannesket på some Man ser det veldig tydelig ja…. Og hun er nå tynnere enn noengang. Forferdelig sykdom det der.. 2 1 8
Tenkeselv Skrevet 8. november 2025 #24947 Skrevet 8. november 2025 Lana01 skrev (2 timer siden): Seriøst ??? Har du googlet det 😂 Hvilke produkter? Og hva anbefaler du? Nysgjerrig på hvilke produkter du tenker er både bedre og rimeligere. Jeg har kjøpt hårkuren , og den er veldig bra. Anbefales! Beklager men jeg føler for å stille deg samme spørsmål tilbake da ? Hva mener du er unikt/spesielt med tanke på produktene hennes vs andre....med tanke på din respons her ? Tenker da på pris vs hva man kjøper osv ? 4 2
Tenkeselv Skrevet 8. november 2025 #24948 Skrevet 8. november 2025 Justlooking skrev (1 time siden): hva er snappen hennes? Vet du ikke hva snappen hennes er ? Hvordan havnet du inn her da ? Altså med tanke på navnet på tråden her ? 2 1
Justlooking Skrevet 8. november 2025 #24949 Skrevet 8. november 2025 Tenkeselv skrev (56 minutter siden): Vet du ikke hva snappen hennes er ? Hvordan havnet du inn her da ? Altså med tanke på navnet på tråden her ? Fordi jeg fulgte henne på bloggen fra start til slutt. Alle de trådene her inne som jeg følger er fra da de forskjellige hadde blogger i sin tid. Derfor er det mange jeg ikke følger her på kg eller ikke aner hvem de er, fordi de ikke hadde blogg den gang da 😀
agent Skrevet 8. november 2025 #24950 Skrevet 8. november 2025 Ellenn skrev (8 timer siden): Opprinnelig betyr «date» et romantisk møte, men i dag brukes det også i en mer moderne og uformell betydning: ➡️ et planlagt, kvalitetsfylt møte med noen du ønsker å bruke tid med. Når folk sier: «Jeg skal på date med sønnen min» «Vi hadde date-night med jentungen» «Familiedate» …så er det ikke romantisk, men et uttrykk for at de setter av tid til hverandre, uten distraksjoner. Det signaliserer: fokus på relasjonen kvalitetstid at dette er noe man prioriterer For mange føles ordet «date» mer spesielt og verdifullt enn bare «vi skal ut og spise», fordi date impliserer omtanke og planlegging. Så: Romantisk kontekst: «date» = utforske romantisk interesse Familie-/vennekontekst: «date» = bevisst kvalitetstid med fokus på hverandre Det handler altså ikke om hvem man er med, men at man prioriterer tiden og gjør noe hyggelig sammen. dvs. at ordet har mistet sin betydning 😊 2
agent Skrevet 8. november 2025 #24951 Skrevet 8. november 2025 Lana01 skrev (7 timer siden): Som jeg tenkte Kan ikke vise til noe . You prove me right. Den hårkuren er ikke på topp 15 en gang. 2 4
Lana01 Skrevet 8. november 2025 #24952 Skrevet 8. november 2025 Tenkeselv skrev (7 timer siden): Beklager men jeg føler for å stille deg samme spørsmål tilbake da ? Hva mener du er unikt/spesielt med tanke på produktene hennes vs andre....med tanke på din respons her ? Tenker da på pris vs hva man kjøper osv ? Nå har ikke jeg sammenlignet innholdet i Nude sine produkter , men er rekke andre produkter, slik vedkommende jeg siterer hevder å ha gjort. Jeg har ikke hevdet verken det ene eller andre, så jeg vet ikke helt hva du vil frem til her? Jeg har brukt hårmasken til Nude og synes den var overraskende bra. Tidligere har jeg pleid å bruke Redken sin 1 2
Lana01 Skrevet 8. november 2025 #24953 Skrevet 8. november 2025 agent skrev (1 time siden): Den hårkuren er ikke på topp 15 en gang. Kanskje bruke en test der produktet er med, om man skal sammenligne 1 7
Hatsumomo Skrevet 8. november 2025 #24954 Skrevet 8. november 2025 Velinda skrev (11 timer siden): kun baser på ingredienser så hadde ikke jeg kjøpt noe fra Nude,finner mye bedre produkter som er billigere Hvilke tenker du på da? Tar gjerne imot tips (er ikke noe kunde av Nude så det er sagt, kjøpte risvannet, prøvde 2 ganger og står ellers ubrukt). 1 1
Teflonhjernen Skrevet 8. november 2025 #24955 Skrevet 8. november 2025 Hatsumomo skrev (27 minutter siden): Hvilke tenker du på da? Tar gjerne imot tips (er ikke noe kunde av Nude så det er sagt, kjøpte risvannet, prøvde 2 ganger og står ellers ubrukt). Jeg kjøpte risvannet, brukte det en gang også ga jeg det bort. Passet ikke mott hår i det hele tatt og luktet forferdelig. Kjøpte kuren, var veldig fornøyd med den i starten, men ikke nå lenger. Klør i hodebunnen av den og håret bli helt elektrisk. så blir ikke mer Nude på meg. 6 2
Velinda Skrevet 8. november 2025 #24956 Skrevet 8. november 2025 Hatsumomo skrev (4 timer siden): Hvilke tenker du på da? Tar gjerne imot tips (er ikke noe kunde av Nude så det er sagt, kjøpte risvannet, prøvde 2 ganger og står ellers ubrukt). Risvannet er jo en overprisa balsamspray,og det i seg selv er jo ikke dumt om man har litt lengde på håret å det knekker,jeg bruker alltid det etter hver vask før styling,nå bruker jeg den nye til K18,den er varmeskytter i også så vinn,vinn,svindyr men den er ofte på 25% og drøy,ellers har du Amika som har gode sprayer og kurer,er også viktig å kjøpe noe etter hvordan håret ditt er,slik at det ikke blir tungt,Davines er supegode,sverger også til Kevin Murphy sine,det er et hav av gode produkter med det som avgjør hvor gode de er er alltid ingrediensene,ups glemte Maria Nila sine,og Kerastase,vil du ha tips på god billig hudpleie som ikke svir i lommeboka er i Purito serien knallgod,den nattmasken er et must for meg om vinteren,i kategogien sminke er faktisk Caia veldig bra,helt på den billige siden vil jeg nevne Isadora som virkelig har forbedra seg👌Lumene sien BB er super,ble langt dette her men jeg brenner for disse tingene,husk også at kan du ungå parfyme og eteriske oljer i hudprudukter så gjør det❤️ 1 6
Hatsumomo Skrevet 8. november 2025 #24957 Skrevet 8. november 2025 Velinda skrev (11 minutter siden): Risvannet er jo en overprisa balsamspray,og det i seg selv er jo ikke dumt om man har litt lengde på håret å det knekker,jeg bruker alltid det etter hver vask før styling,nå bruker jeg den nye til K18,den er varmeskytter i også så vinn,vinn,svindyr men den er ofte på 25% og drøy,ellers har du Amika som har gode sprayer og kurer,er også viktig å kjøpe noe etter hvordan håret ditt er,slik at det ikke blir tungt,Davines er supegode,sverger også til Kevin Murphy sine,det er et hav av gode produkter med det som avgjør hvor gode de er er alltid ingrediensene,ups glemte Maria Nila sine,og Kerastase,vil du ha tips på god billig hudpleie som ikke svir i lommeboka er i Purito serien knallgod,den nattmasken er et must for meg om vinteren,i kategogien sminke er faktisk Caia veldig bra,helt på den billige siden vil jeg nevne Isadora som virkelig har forbedra seg👌Lumene sien BB er super,ble langt dette her men jeg brenner for disse tingene,husk også at kan du ungå parfyme og eteriske oljer i hudprudukter så gjør det❤️ Takk for gode forslag! Her var det mange å prøve ut, men K18 har jeg hørt mye bra om tidligere så bør kanskje prøve den en gang den er på salg 2
Velinda Skrevet 8. november 2025 #24958 Skrevet 8. november 2025 Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Takk for gode forslag! Her var det mange å prøve ut, men K18 har jeg hørt mye bra om tidligere så bør kanskje prøve den en gang den er på salg De produktene er fantastisk bra,du vil ikke bli skuffa,er jo fine ting å ønske seg til Jul å bursdager også👌 2
Sirah Skrevet 8. november 2025 #24959 Skrevet 8. november 2025 Hatsumomo skrev (25 minutter siden): Takk for gode forslag! Her var det mange å prøve ut, men K18 har jeg hørt mye bra om tidligere så bør kanskje prøve den en gang den er på salg K18 er helt supert ja! Men må kjøpes på tilbud 😅 Når det er sagt så testet jeg hårmasken til Nude etter at @Teflonhjernen sa hun hadde testet. Jeg syntes den er helt ok Kan ikke måle seg med den svindyre jeg har, men det forventet jeg heller ikke at den skulle gjøre. Syntes det er en god hårkur i den prisklassen og om jeg fortsetter å like den så kan det godt være jeg kjøper den igjen! Håret mitt har en tendens til å skifte mening om hva den liker etter en stund 🤷♀️ 2
Carrot Skrevet 8. november 2025 #24960 Skrevet 8. november 2025 Lana01 skrev (6 timer siden): Kanskje bruke en test der produktet er med, om man skal sammenligne det er jo kjedelig 😊 Jeg googlet forresten kjapt for å se om jeg fant tester av produktene og ser de får ganske gode score på de testene som dukker opp, blant annet på testkontrollen sine sider og en hos minmote hvor frisører uttaler seg. Melkoghonning testet for eksempel kalenderen og dens innhold og mente det var "mye høyere kvalitet enn forventet" 🤔 Men det er jo ikke på riktig side av det man ønsker få frem selvsagt så de kan man jo bare ignorere.. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå