Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
lajlaj skrev (7 minutter siden):

Jeg tror at det er kanskje 5000 som forguder henne, og 5000 som virkelig hater henne. Alle andre er nøytrale eller vil bare underholdes. Jeg er ingen fan, men heller ingen hater.

Haterne er like relevante som de som elsker henne, for haterne studerer henne med LUPE. Tar screenshot. Hører gjennom hele storyen for å finne noe å ta henne på. Legger ut screenshots her, holder diskusjonen og hatet varmt. Bare morsomt at de ikke ser det selv 🤭  

Hatere er vel et sterkt ord. Må da kunne være lov å være kritiske og uenige uten å kalle det hat. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ollie1 skrev (11 minutter siden):

Hatere er vel et sterkt ord. Må da kunne være lov å være kritiske og uenige uten å kalle det hat. 

Uttrykker «haters» er et veletablert ord. 

«A hater is a person who strongly dislikes someone or something and often expresses that dislike through criticism or negative comments, especially online. They may thrive on belittling others and can be found in various social contexts, particularly on social media.» 

• Nyttig 7
Skrevet
lajlaj skrev (2 minutter siden):

Uttrykker «haters» er et veletablert ord. 

«A hater is a person who strongly dislikes someone or something and often expresses that dislike through criticism or negative comments, especially online. They may thrive on belittling others and can be found in various social contexts, particularly on social media.» 

Jeg tror du skjønte hva jeg mente. At man kan være uenig i hverandres oppfatninger av ting og personer uten å bli kalt hatere. Det er ikke enten likere eller hatere, det finnes noe i mellom også. Man trenger ikke google betydning av hvert ord. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun sier nå at de ikke har fått tak i hytte til jul. Men jeg er ganske sikker på hun sa tidligere de hadde fått tak i hytte som hun hadde minner/tilknytning til? Eller er jeg helt ute og sykler?

• Liker 2
Skrevet (endret)
ollie1 skrev (1 time siden):

Jeg tror du skjønte hva jeg mente. At man kan være uenig i hverandres oppfatninger av ting og personer uten å bli kalt hatere. Det er ikke enten likere eller hatere, det finnes noe i mellom også. Man trenger ikke google betydning av hvert ord. 

Leste du ikke hva jeg skrev og bare ble truffet og tok det personlig? Les om igjen, jeg skriver nøyaktig det du sier.

Endret av lajlaj
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
lajlaj skrev (47 minutter siden):

Leste du ikke hva jeg skrev og bare ble truffet og tok det personlig? Les om igjen, jeg skriver nøyaktig det du sier.

Da er vi jo kanskje enige da, men hvorfor være så aggresiv? Det må da være mulig å ha en hyggeligere tone? Jeg håper også at ingen her inne tar ting personlig?

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

😄Som dere kan krangle og kverulere, damer 😬

Alle MÅ ha siste ordet, så sånn går no dagan på KG…. 

God helg 🥰

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (22 minutter siden):

😄Som dere kan krangle og kverulere, damer 😬

Alle MÅ ha siste ordet, så sånn går no dagan på KG…. 

God helg 🥰

Er ikke det en av grunnene til at vi er stuck her da? 😅 Ingen andre gidder å kverulere med oss på den måten vi kan kverulere her inne 🤣

God helg til deg også :)

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Er ikke det en av grunnene til at vi er stuck her da? 😅 Ingen andre gidder å kverulere med oss på den måten vi kan kverulere her inne 🤣

God helg til deg også :)

Jepp, er veldig gøy å se hvordan ingen gir seg 😄

• Liker 3
Skrevet
Angel75 skrev (4 timer siden):

Hun sier nå at de ikke har fått tak i hytte til jul. Men jeg er ganske sikker på hun sa tidligere de hadde fått tak i hytte som hun hadde minner/tilknytning til? Eller er jeg helt ute og sykler?

Det mener jeg har hørt fra Karen🤔

• Liker 1
Skrevet

Er det vanlig å si at man "dater" vennene sine.?

Er det dobbel date, hvis det bare er ett par.?

Hun og naboen er ikke ett par, de er bare venner, ifølge IR selv.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (53 minutter siden):

Nei det er ikke normalt 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
lajlaj skrev (10 timer siden):

Jeg tror at det er kanskje 5000 som forguder henne, og 5000 som virkelig hater henne. Alle andre er nøytrale eller vil bare underholdes. Jeg er ingen fan, men heller ingen hater.

Haterne er like relevante som de som elsker henne, for haterne studerer henne med LUPE. Tar screenshot. Hører gjennom hele storyen for å finne noe å ta henne på. Legger ut screenshots her, holder diskusjonen og hatet varmt. Bare morsomt at de ikke ser det selv 🤭  

🎯 Vi må vel alle være enige om at det er haterene influencerene tjener mest penger på. 

• Liker 3
Skrevet
smiiiley skrev (21 minutter siden):

🎯 Vi må vel alle være enige om at det er haterene influencerene tjener mest penger på. 

Sikkert de som kjøper alle Temu klærene hennes også😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (54 minutter siden):

Kunne aldri ramle meg inn å kjøpe noe av Temu klærne. Men nude hvor hun kun er ansiktet utad har vel noen ok produkter?  

Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Kall meg gjerne en «hater» 🤷🏼‍♀️ men jeg har aldri og kommer aldri til å kjøpe verken Nude eller Ivory.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (5 timer siden):

Opprinnelig betyr «date» et romantisk møte, men i dag brukes det også i en mer moderne og uformell betydning:

➡️ et planlagt, kvalitetsfylt møte med noen du ønsker å bruke tid med.

Når folk sier:

• «Jeg skal på date med sønnen min»
  • «Vi hadde date-night med jentungen»
  • «Familiedate»

…så er det ikke romantisk, men et uttrykk for at de setter av tid til hverandre, uten distraksjoner. Det signaliserer:

• fokus på relasjonen
  • kvalitetstid
  • at dette er noe man prioriterer

For mange føles ordet «date» mer spesielt og verdifullt enn bare «vi skal ut og spise», fordi date impliserer omtanke og planlegging.

Så:

• Romantisk kontekst: «date» = utforske romantisk interesse
  • Familie-/vennekontekst: «date» = bevisst kvalitetstid med fokus på hverandre

Det handler altså ikke om hvem man er med, men at man prioriterer tiden og gjør noe hyggelig sammen.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Justlooking skrev (32 minutter siden):

Kunne aldri ramle meg inn å kjøpe noe av Temu klærne. Men nude hvor hun kun er ansiktet utad har vel noen ok produkter?  

kun baser på ingredienser så hadde ikke jeg kjøpt noe fra Nude,finner mye bedre produkter som er billigere

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Velinda skrev (21 minutter siden):

kun baser på ingredienser så hadde ikke jeg kjøpt noe fra Nude,finner mye bedre produkter som er billigere

Seriøst ??? Har du googlet det 😂 Hvilke produkter? Og hva anbefaler du?  Nysgjerrig  på hvilke produkter du tenker er både bedre og  rimeligere. Jeg har kjøpt hårkuren , og den er veldig bra. Anbefales! 

Endret av Lana01
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Lana01 skrev (19 minutter siden):

Seriøst ??? Har du googlet det 😂 Hvilke produkter? Og hva anbefaler du?  Nysgjerrig  på hvilke produkter du tenker er både bedre og  rimeligere. Jeg har kjøpt hårkuren , og den er veldig bra. Anbefales! 

er du seriøs???kjør på med det du vil,hvilken hårkur du bruker bryr meg 20-0,jeg jobber med hår å kan meg sikkerhet si at den hårkuren er på samme nivå som hvilken som helst hårkur du finne på Normal,du kjøper nok produktene bare for at Isabel fronter de,eller?kommer ikke til å anbefale noe til deg,du er bare ute etter å kveruelere å være frekk😉ps det er mindre en 1% Keratin i den "Keratin hårkuren"du anbefaler😂

Endret av Velinda
  • Liker 7
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...