Lana01 Skrevet 5. november 2025 #24881 Skrevet 5. november 2025 (endret) Maia3 skrev (27 minutter siden): Er du her KUN for å ta andre brukere Lana01? Som sagt før: Fei for din egen dør ! For en som elsker å kritisere, takler du svært lite selv Ja ja dere får holde på med skittkasting og stygge ord., der er tydelig at det gir dere noe , tragisk Endret 5. november 2025 av Lana01 3 1 11
Lana01 Skrevet 5. november 2025 #24882 Skrevet 5. november 2025 (endret) Lana01 skrev (2 minutter siden): .. Endret 5. november 2025 av Lana01 Dobbel post
Maia3 Skrevet 5. november 2025 #24883 Skrevet 5. november 2025 Lana01 skrev (3 minutter siden): For en som elsker å kritisere, takker du svært lite selv Ja ja dere får holde på med skittkasting og stygge ord., der er tydelig at det gir dere noe , tragisk Jeg takler det godt , men du kritiserer jo ALLE. Hold deg til temaet IR 3 6
Stay Skrevet 6. november 2025 #24884 Skrevet 6. november 2025 agent skrev (5 timer siden): Nå følger ikke jeg Rami, men av det jeg har sett ligger han mye i senga. Synes han ofte er syk, innom helsevesenet rett som det er. Han var mye syk pga at han bodde i leilighet med mugg, over lang periode. Symptomene oppsto da han flyttet inn dit. Da han fant ut av fuktskadene/muggen flyttet han ut innen få dager. Mener han har vært frisk etter det.. Men slik som de deler på sugerør/gaffel, og smaker på alle sin mat hele tiden, er det ikke rart at det spres litt virus.. Vet ikke om jeg så riktig, men tror at dama til Rami brukte Isabels sugerør på 2. møtet deres? Da de bondet over oversøtet iskaffe og matcha.. 🤣 1 1
agent Skrevet 6. november 2025 #24885 Skrevet 6. november 2025 Stay skrev (5 timer siden): Han var mye syk pga at han bodde i leilighet med mugg, over lang periode. Symptomene oppsto da han flyttet inn dit. Da han fant ut av fuktskadene/muggen flyttet han ut innen få dager. Mener han har vært frisk etter det.. Men slik som de deler på sugerør/gaffel, og smaker på alle sin mat hele tiden, er det ikke rart at det spres litt virus.. Vet ikke om jeg så riktig, men tror at dama til Rami brukte Isabels sugerør på 2. møtet deres? Da de bondet over oversøtet iskaffe og matcha.. 🤣 Ikke rart de blir litt pjuske da 🤣🤣
Sirah Skrevet 6. november 2025 #24886 Skrevet 6. november 2025 Stay skrev (6 timer siden): Han var mye syk pga at han bodde i leilighet med mugg, over lang periode. Symptomene oppsto da han flyttet inn dit. Da han fant ut av fuktskadene/muggen flyttet han ut innen få dager. Mener han har vært frisk etter det.. Men slik som de deler på sugerør/gaffel, og smaker på alle sin mat hele tiden, er det ikke rart at det spres litt virus.. Vet ikke om jeg så riktig, men tror at dama til Rami brukte Isabels sugerør på 2. møtet deres? Da de bondet over oversøtet iskaffe og matcha.. 🤣 Jeg så det samme 😅
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6. november 2025 #24887 Skrevet 6. november 2025 Ref. I.R og disse søstrene… Er det bare meg som kjenner litt avsmak om dagen for denne «Dubai-livsstilen?!» Hele greia begynner å ligne mer på et sirkus av overfladighet enn et liv. Alt handler om luksus, designer-vesker, bruncher og være i sin «feminin energy» 🙄 men null snakk om hva som faktisk ligger bak.. Mange influensere virker besatt av å leve et liv der de slipper å løfte en finger, så lenge de finner en rik mann som kan finansiere alt. La oss kalle det hva det er: latskap pakket inn i glitter! Det som virkelig skurrer er hvor lite enkelte bryr seg om hvor pengene kommer fra, så lenge det ser bra ut på Instagram. Ingen integritet, ingen ryggrad – bare content og fasade. Og ja, vi har også “boss babe”-profilene (ref. IR) som prøver å selge dette inn som om de er suksessfulle business-kvinner med “mange selskaper”. IR liker å fremstille seg som om hun har bygget et forretningsimperium. Og det er dette hun introduserer seg med når hun treffer gjøker.. Men la oss nå være ærlig- uten Snapchat i bunnen, hvor hadde “businessen” vært da? Det er lov å være influencer og tjene bra – men å late som det er noe helt annet enn det det faktisk er, blir rett og slett komisk… 🤷🏼♀️ Hvis luksus uten integritet er den ultimate drømmen, så ønsker jeg ikke den drømmen. Jeg heier på kvinner som faktisk bygger noe ekte, med verdier, arbeid og substans bak suksessen – ikke de som kun selger en fasade med filter og en ny Hermes veske i hånda. Dette ble ett langt innlegg fra meg, men jeg blir faktisk ganske provosert over at disse influenserene skal være forbilder for dagens unge! 2 4 16
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6. november 2025 #24888 Skrevet 6. november 2025 (endret) Sirah skrev (12 timer siden): Leste på et annet forum at han er på gratis ferie i Nederland pga ganske alvorlige anklager ja 🙃 Fin gjeng det der! Er bare å legge to og to sammen også. 🤔 han har ikke Instagram profil M sier hun ikke viser han pga han liker å være privat.. (tydeligvis mange menn i Dubai som ikke vil vises…🙄🤔) Og at hun er redd for andre damer skal stjele han.. 🙄🙈 Han pendler mye Nederland, Spania og Dubai. M har sagt han driver med «investments» Og rykter om Inter…l oppstår ikke sånn uten videre…… Endret 6. november 2025 av Tuppenoglillemor12 4 8
Sirah Skrevet 6. november 2025 #24889 Skrevet 6. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Er bare å legge to og to sammen også. 🤔 han har ikke Instagram profil M sier hun ikke viser han pga han liker å være privat.. (tydeligvis mange menn i Dubai som ikke vil vises…🙄🤔) Og at hun er redd for andre damer skal stjele han.. 🙄🙈 Han pendler mye Nederland, Spania og Dubai. M har sagt han driver med «investments» Og rykter om Interpol oppstår ikke sånn uten videre…… Man kan fint legge sammen to og to ja 😁 De aller fleste rykter kommer jo fra en plass. Ingen røyk uten ild... 2 4
Harnoejegvilsi Skrevet 6. november 2025 #24890 Skrevet 6. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (20 minutter siden): Ref. I.R og disse søstrene… Er det bare meg som kjenner litt avsmak om dagen for denne «Dubai-livsstilen?!» Hele greia begynner å ligne mer på et sirkus av overfladighet enn et liv. Alt handler om luksus, designer-vesker, bruncher og være i sin «feminin energy» 🙄 men null snakk om hva som faktisk ligger bak.. Mange influensere virker besatt av å leve et liv der de slipper å løfte en finger, så lenge de finner en rik mann som kan finansiere alt. La oss kalle det hva det er: latskap pakket inn i glitter! Det som virkelig skurrer er hvor lite enkelte bryr seg om hvor pengene kommer fra, så lenge det ser bra ut på Instagram. Ingen integritet, ingen ryggrad – bare content og fasade. Og ja, vi har også “boss babe”-profilene (ref. IR) som prøver å selge dette inn som om de er suksessfulle business-kvinner med “mange selskaper”. IR liker å fremstille seg som om hun har bygget et forretningsimperium. Og det er dette hun introduserer seg med når hun treffer gjøker.. Men la oss nå være ærlig- uten Snapchat i bunnen, hvor hadde “businessen” vært da? Det er lov å være influencer og tjene bra – men å late som det er noe helt annet enn det det faktisk er, blir rett og slett komisk… 🤷🏼♀️ Hvis luksus uten integritet er den ultimate drømmen, så ønsker jeg ikke den drømmen. Jeg heier på kvinner som faktisk bygger noe ekte, med verdier, arbeid og substans bak suksessen – ikke de som kun selger en fasade med filter og en ny Hermes veske i hånda. Dette ble ett langt innlegg fra meg, men jeg blir faktisk ganske provosert over at disse influenserene skal være forbilder for dagens unge! Heldigvis er det vel primært «eldre» kvinner som følger Isabel. Men jeg er enig med deg. I det ene øyeblikket ønsker vi kvinner å bli tatt seriøst av gutta. I det neste så følger vi kontoer, som rett og slett fordummer oss, mer og mer, fra dag til dag. Det skremmer meg når jeg ser kommentarer som går på at IR, fortjener denne sinnsyke rikdommen, med begrunnelse at hun jobber så hardt. Om man snudde begrepet «jobber så hardt» til «manipulerer» så ser man hva opplegget er. For det ER manipulasjon og nesten på grensa til hjernevasking, det både hun og mange andre holder på med. Og vi biter på, uten å tenke over, hvor mye av vårt eget liv, som skylles rett ned i «dass» i iver etter å følge hennes. Timer vi aldri får tilbake. 1 15
Hatsumomo Skrevet 6. november 2025 #24891 Skrevet 6. november 2025 Jobbe hardt: gründere som jobber omtrent 24 timer i døgnet i flere år for å få en business opp å gå og endelig får suksess. Isabel: sitter på snap hele dagen og tar noen møter/shoots i ny og ne. Spytter utbyttet av salg i Ivorie fordi businessen klarer seg nok ikke uten, så godt selges det ikke. 14
agent Skrevet 6. november 2025 #24892 Skrevet 6. november 2025 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): Ref. I.R og disse søstrene… Er det bare meg som kjenner litt avsmak om dagen for denne «Dubai-livsstilen?!» Hele greia begynner å ligne mer på et sirkus av overfladighet enn et liv. Alt handler om luksus, designer-vesker, bruncher og være i sin «feminin energy» 🙄 men null snakk om hva som faktisk ligger bak.. Mange influensere virker besatt av å leve et liv der de slipper å løfte en finger, så lenge de finner en rik mann som kan finansiere alt. La oss kalle det hva det er: latskap pakket inn i glitter! Det som virkelig skurrer er hvor lite enkelte bryr seg om hvor pengene kommer fra, så lenge det ser bra ut på Instagram. Ingen integritet, ingen ryggrad – bare content og fasade. Og ja, vi har også “boss babe”-profilene (ref. IR) som prøver å selge dette inn som om de er suksessfulle business-kvinner med “mange selskaper”. IR liker å fremstille seg som om hun har bygget et forretningsimperium. Og det er dette hun introduserer seg med når hun treffer gjøker.. Men la oss nå være ærlig- uten Snapchat i bunnen, hvor hadde “businessen” vært da? Det er lov å være influencer og tjene bra – men å late som det er noe helt annet enn det det faktisk er, blir rett og slett komisk… 🤷🏼♀️ Hvis luksus uten integritet er den ultimate drømmen, så ønsker jeg ikke den drømmen. Jeg heier på kvinner som faktisk bygger noe ekte, med verdier, arbeid og substans bak suksessen – ikke de som kun selger en fasade med filter og en ny Hermes veske i hånda. Dette ble ett langt innlegg fra meg, men jeg blir faktisk ganske provosert over at disse influenserene skal være forbilder for dagens unge! Der satt du ord på hva jeg tenker ❤️ Den jakten etter rike gjøker er veldig patetisk. Det har gått så langt med IR, at røde flagg ikke betyr noe mer. Det betyr ikke noe om han er gift. Det betyr ikke noe om dem er utro, mot sin kone. Det betyr ikke noe om gjøken har langvarig forhold, utenfor sitt ekteskap. Men hvis Naboen er fattig i forhold til MG, må man nok godta litt mer. Ettersom man selv dater ,kliner og "sponer" selv , må man nok se gjennom fingrene på noen røde flagg. Dobbeltmoral er noe shit. Det er nå helt klart at hun leter etter en veldig rik sugar daddy, som kan forsørge henne livet ut. Endret 6. november 2025 av agent 2 12
Maia3 Skrevet 6. november 2025 #24893 Skrevet 6. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): Ref. I.R og disse søstrene… Er det bare meg som kjenner litt avsmak om dagen for denne «Dubai-livsstilen?!» Hele greia begynner å ligne mer på et sirkus av overfladighet enn et liv. Alt handler om luksus, designer-vesker, bruncher og være i sin «feminin energy» 🙄 men null snakk om hva som faktisk ligger bak.. Mange influensere virker besatt av å leve et liv der de slipper å løfte en finger, så lenge de finner en rik mann som kan finansiere alt. La oss kalle det hva det er: latskap pakket inn i glitter! Det som virkelig skurrer er hvor lite enkelte bryr seg om hvor pengene kommer fra, så lenge det ser bra ut på Instagram. Ingen integritet, ingen ryggrad – bare content og fasade. Og ja, vi har også “boss babe”-profilene (ref. IR) som prøver å selge dette inn som om de er suksessfulle business-kvinner med “mange selskaper”. IR liker å fremstille seg som om hun har bygget et forretningsimperium. Og det er dette hun introduserer seg med når hun treffer gjøker.. Men la oss nå være ærlig- uten Snapchat i bunnen, hvor hadde “businessen” vært da? Det er lov å være influencer og tjene bra – men å late som det er noe helt annet enn det det faktisk er, blir rett og slett komisk… 🤷🏼♀️ Hvis luksus uten integritet er den ultimate drømmen, så ønsker jeg ikke den drømmen. Jeg heier på kvinner som faktisk bygger noe ekte, med verdier, arbeid og substans bak suksessen – ikke de som kun selger en fasade med filter og en ny Hermes veske i hånda. Dette ble ett langt innlegg fra meg, men jeg blir faktisk ganske provosert over at disse influenserene skal være forbilder for dagens unge! Så enig 4
Maia3 Skrevet 6. november 2025 #24894 Skrevet 6. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): Ref. I.R og disse søstrene… Er det bare meg som kjenner litt avsmak om dagen for denne «Dubai-livsstilen?!» Hele greia begynner å ligne mer på et sirkus av overfladighet enn et liv. Alt handler om luksus, designer-vesker, bruncher og være i sin «feminin energy» 🙄 men null snakk om hva som faktisk ligger bak.. Mange influensere virker besatt av å leve et liv der de slipper å løfte en finger, så lenge de finner en rik mann som kan finansiere alt. La oss kalle det hva det er: latskap pakket inn i glitter! Det som virkelig skurrer er hvor lite enkelte bryr seg om hvor pengene kommer fra, så lenge det ser bra ut på Instagram. Ingen integritet, ingen ryggrad – bare content og fasade. Og ja, vi har også “boss babe”-profilene (ref. IR) som prøver å selge dette inn som om de er suksessfulle business-kvinner med “mange selskaper”. IR liker å fremstille seg som om hun har bygget et forretningsimperium. Og det er dette hun introduserer seg med når hun treffer gjøker.. Men la oss nå være ærlig- uten Snapchat i bunnen, hvor hadde “businessen” vært da? Det er lov å være influencer og tjene bra – men å late som det er noe helt annet enn det det faktisk er, blir rett og slett komisk… 🤷🏼♀️ Hvis luksus uten integritet er den ultimate drømmen, så ønsker jeg ikke den drømmen. Jeg heier på kvinner som faktisk bygger noe ekte, med verdier, arbeid og substans bak suksessen – ikke de som kun selger en fasade med filter og en ny Hermes veske i hånda. Dette ble ett langt innlegg fra meg, men jeg blir faktisk ganske provosert over at disse influenserene skal være forbilder for dagens unge! Ikke bare dagens unge. Godt voksne damer forguder denne overfladiske og manipulerende prinsessen. De heier henne frem og skryter hemningsløst av alt hun sier og gjør. Det grenser til hjernevasking og er livsfarlig. (En følger sa til og med: Hvis du Isabel sier at himmelen er grønn, ja så er den det) Skjønner IKKE at folk ikke får opp øynene og ser hva hun holder på med. Hun er et STORT rødt flagg som tror hun eier verden, fordi hun har et par små firma og noen kroner i banken !! Håper elsklingene SER dette snart! Hva har IR gjort for å fortjene stjernestatus? Bare spør og håper mange vil svare 2 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6. november 2025 #24895 Skrevet 6. november 2025 Maia3 skrev (59 minutter siden): Ikke bare dagens unge. Godt voksne damer forguder denne overfladiske og manipulerende prinsessen. De heier henne frem og skryter hemningsløst av alt hun sier og gjør. Det grenser til hjernevasking og er livsfarlig. (En følger sa til og med: Hvis du Isabel sier at himmelen er grønn, ja så er den det) Skjønner IKKE at folk ikke får opp øynene og ser hva hun holder på med. Hun er et STORT rødt flagg som tror hun eier verden, fordi hun har et par små firma og noen kroner i banken !! Håper elsklingene SER dette snart! Hva har IR gjort for å fortjene stjernestatus? Bare spør og håper mange vil svare Jeg kan godt svare på dette: Ingenting! Var det ikke hennes egne ord på PH intervjuet hun sa at hun skulle bli kjent?!👀😅 Hun har operert seg kjent…. 5 3
Harnoejegvilsi Skrevet 6. november 2025 #24896 Skrevet 6. november 2025 Maia3 skrev (56 minutter siden): Ikke bare dagens unge. Godt voksne damer forguder denne overfladiske og manipulerende prinsessen. De heier henne frem og skryter hemningsløst av alt hun sier og gjør. Det grenser til hjernevasking og er livsfarlig. (En følger sa til og med: Hvis du Isabel sier at himmelen er grønn, ja så er den det) Skjønner IKKE at folk ikke får opp øynene og ser hva hun holder på med. Hun er et STORT rødt flagg som tror hun eier verden, fordi hun har et par små firma og noen kroner i banken !! Håper elsklingene SER dette snart! Hva har IR gjort for å fortjene stjernestatus? Bare spør og håper mange vil svare Hun har skjønt noe. Hun har lite meninger, foruten om det som skjer i eget liv. Det gjør henne lite provoserende for mange. Jeg har måtte følge henne noen dager nå. Det jeg ser er et småhysterisk menneske som japper i full fart om menn. Det går på repeat. De som finner dette livet, spesielt og innholdsrikt, må tenke seg om. Det mener jeg, virkelig. Mamma Raad snakker dårligere og dårligere norsk. Det eneste som kommer ut av munnen hennes, litt forståelig er «helvete» Isabel er en eviglang reklameplakat for egne brand. Samtidig som kvinner med døtre, snakker med dem om skadelig påvirkning, følger de selv med på, kan hende, den aller verste, når det kommer til manipulasjon, i denne bransjen. Bare det at folk sitter klare med pc ved slipp av produkter, er for meg et skikkelig rødt lys. Også SER de det ikke selv! At mennesker man tenker er reflekterte, leger, lærere, sykepleiere, advokater etc, følger henne slavisk, uten å tenke seg om, er for meg helt helt sprøtt. Så spør jeg meg: Hvor er media når det kommer til denne bransjen, hvor er forbrukertilsynet, hvor er alle de som skal fortelle følgerne at de kaster bort eget liv, egen dyrebar tid, på reklame, innpakket i «at dette er mitt liv» NEI, det er reklame, uavhengig av om den er merket eller ikke. Det er så skremmende. I går seg jeg at nå var hun kommet på noe nytt, ang Maldivenegjøken. Nye historier og nytt content. Alt for å tjene penger til Isabel Raad A/S. Tror jeg på historien? Tja, njei. Det, selv om den selger som hakka møkk. Hva med følgertallet? Det er selvsagt økt! 3 13
LorettaLynn Skrevet 6. november 2025 #24897 Skrevet 6. november 2025 Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Hun har skjønt noe. Hun har lite meninger, foruten om det som skjer i eget liv. Det gjør henne lite provoserende for mange. Jeg har måtte følge henne noen dager nå. Det jeg ser er et småhysterisk menneske som japper i full fart om menn. Det går på repeat. De som finner dette livet, spesielt og innholdsrikt, må tenke seg om. Det mener jeg, virkelig. Mamma Raad snakker dårligere og dårligere norsk. Det eneste som kommer ut av munnen hennes, litt forståelig er «helvete» Isabel er en eviglang reklameplakat for egne brand. Samtidig som kvinner med døtre, snakker med dem om skadelig påvirkning, følger de selv med på, kan hende, den aller verste, når det kommer til manipulasjon, i denne bransjen. Bare det at folk sitter klare med pc ved slipp av produkter, er for meg et skikkelig rødt lys. Også SER de det ikke selv! At mennesker man tenker er reflekterte, leger, lærere, sykepleiere, advokater etc, følger henne slavisk, uten å tenke seg om, er for meg helt helt sprøtt. Så spør jeg meg: Hvor er media når det kommer til denne bransjen, hvor er forbrukertilsynet, hvor er alle de som skal fortelle følgerne at de kaster bort eget liv, egen dyrebar tid, på reklame, innpakket i «at dette er mitt liv» NEI, det er reklame, uavhengig av om den er merket eller ikke. Det er så skremmende. I går seg jeg at nå var hun kommet på noe nytt, ang Maldivenegjøken. Nye historier og nytt content. Alt for å tjene penger til Isabel Raad A/S. Tror jeg på historien? Tja, njei. Det, selv om den selger som hakka møkk. Hva med følgertallet? Det er selvsagt økt! I en verden full av klesbutikker velger oppegående (?) damer å sitte klar på minuttet for slipp av helt ordinære klær. Som om de er heldige som i det hele tatt får lov til å kjøpe. Ikke nok med det, hvis de ikke får kjøpt fordi det er produsert for få (som helt sikkert er en bevisst strategi), sender de melding til Guden sin om hvor lei seg de er og tigger om at hun må lage mer. Hun svarer og forstår og forklarer og kommer med nye løgner om at neste gang, DA skal de produsere nok og damene biter på. Det er virkelig tragikomisk. 4 14
Hallepalle2 Skrevet 6. november 2025 #24898 Skrevet 6. november 2025 Maia3 skrev (2 timer siden): Ikke bare dagens unge. Godt voksne damer forguder denne overfladiske og manipulerende prinsessen. De heier henne frem og skryter hemningsløst av alt hun sier og gjør. Det grenser til hjernevasking og er livsfarlig. (En følger sa til og med: Hvis du Isabel sier at himmelen er grønn, ja så er den det) Skjønner IKKE at folk ikke får opp øynene og ser hva hun holder på med. Hun er et STORT rødt flagg som tror hun eier verden, fordi hun har et par små firma og noen kroner i banken !! Håper elsklingene SER dette snart! Hva har IR gjort for å fortjene stjernestatus? Bare spør og håper mange vil svare Å påstå at hun har stjernestatus er vel å trekke det vel lagt, men hun er en av de best betalte snap-stjernene og det er jo fordi hun treffer et marked. Jeg vil heller se maling tørke enn å lide meg gjennom endeløse enetaler, men mange følger tydeligvis med (inkludert deg). Og det er disse (dere) som gir henne de vanvittige inntektene. Å tjene hundrevis av tusen pr dag for å fortelle om det som fremstår mer og mer som et ganske tomt liv er jo genialt, og på den måten så fortjener hun det jo. Men jeg undrer oppriktig på hvorfor dere som kun har forakt til overs for henne og faktisk blir så opprør at dere blir dårlige velger å følge henne? 7
Turkis Sau Skrevet 6. november 2025 #24899 Skrevet 6. november 2025 (endret) Det er et tveegget sverd dette her. Vi blir så engasjert og forbanna på influenserne med horrible verdier og content (Isabel Raad, Sophie Elise, Caroline Berg Eriksen, etc), at vi engasjerer oss sterkt i diskusjoner som denne. Engasjementet er dessverre med på å vedlikeholde inluenserens relevans, hvilket er det siste man vil. Det er nesten 30 000 innlegg bare i denne tråden. Skulle det være noen tvil, så synes jeg disse inuenserne har noen av de tommeste livene jeg har sett - og de har en ekstremt dårlig påvirkning på sårbare mennesker. Jeg har avfølgt de alle for lenge siden. Skal man slutte å diskutere de, fordi de er elendige forbilder? Skal man la være å delta i diskusjonen fordi man ikke ønsker at de skal få mer oppmerksomhet? Damned if you do, damned if you don't. Endret 6. november 2025 av Turkis Sau 4 19
Sirah Skrevet 6. november 2025 #24900 Skrevet 6. november 2025 Maia3 skrev (2 timer siden): Ikke bare dagens unge. Godt voksne damer forguder denne overfladiske og manipulerende prinsessen. De heier henne frem og skryter hemningsløst av alt hun sier og gjør. Det grenser til hjernevasking og er livsfarlig. (En følger sa til og med: Hvis du Isabel sier at himmelen er grønn, ja så er den det) Skjønner IKKE at folk ikke får opp øynene og ser hva hun holder på med. Hun er et STORT rødt flagg som tror hun eier verden, fordi hun har et par små firma og noen kroner i banken !! Håper elsklingene SER dette snart! Hva har IR gjort for å fortjene stjernestatus? Bare spør og håper mange vil svare Hæ mener du dette? Har noen virkelig sagt dette? 😳 Turkis Sau skrev (13 minutter siden): Det er et tveegget sverd dette her. Vi blir så engasjert og forbanna på influenserne med horrible verdier og content (Isabel Raad, Sophie Elise, Caroline Berg Eriksen, etc), at vi engasjerer oss sterkt i diskusjoner som denne. Engasjementet er dessverre med på å vedlikeholde inluenserens relevans, hvilket er det siste man vil. Det er nesten 30 000 innlegg bare i denne tråden. Skulle det være noen tvil, så synes jeg disse inuenserne har noen av de tommeste livene jeg har sett - og de har en ekstremt dårlig påvirkning på sårbare mennesker. Jeg har avfølgt de alle for lenge siden. Skal man slutte å diskutere de, fordi de er elendige forbilder? Skal man la være å delta i diskusjonen fordi man ikke ønsker at de skal få mer oppmerksomhet? Damned if you do, damned if you don't. Her har du flere gode poenger. Så kan man spørre seg selv: Hva er det som gjør at vi faktisk orker å skrive 30.000 innlegg om Raad? Og hvor mange innlegg er det tilsammen om influensene her på Rampelys som vi engasjerer oss i? For å ta meg selv som eksempel: Isabel syntes jeg tidvis kan være underholdende så hun følger jeg. Men det er en annen influenser her inne med en diger tråd som jeg nesten blir forbanna bare jeg ser navnet til. Følger ikke henne for vil ikke meg selv så vondt, men dukker hun opp på utforsk så titter jeg innom innimellom. Jeg har også vært innom tråden hennes her. Hvorfor gjør jeg det når jeg egentlig ikke tåler trynet på mennesket? Et veldig godt spørsmål. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå