agent Skrevet 5. november 2025 #24861 Skrevet 5. november 2025 Istapp skrev (49 minutter siden): Nysgjerrig på hva hun står for??? Hun står da ene og alene kun for sitt eget ego - alt annet forsøk på dyptgående refleksjon rundt noe fornuftig som etikk, moral, verdenssamfunnet, galskapen som skjer på flere kontinent osv blir kun svada når det kommer fra IR. Dyrevelferd en dag, den neste krokodille-veske. Hun er patetisk, vulgær, umoden og lite egnet som bedriftsleder. Hadde aldri samarbeidet med IR. SoMe-kanalen minner mer om OF-side enn en seriøs bedriftseiers nettkanaler. AMEN👏👏👏👏🎯 7
Maia3 Skrevet 5. november 2025 #24862 Skrevet 5. november 2025 agent skrev (3 minutter siden): AMEN👏👏👏👏🎯 Og moren som ligger bak mye og hauser opp galskapen, er ikke at hakk bedre. Banner verre enn bryggesjauere begge to ! Pimpen er i tillegg troende muslim. Er bare så på trynet hele opplegget 9 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5. november 2025 #24863 Skrevet 5. november 2025 Maia3 skrev (2 minutter siden): Og moren som ligger bak mye og hauser opp galskapen, er ikke at hakk bedre. Banner verre enn bryggesjauere begge to ! Pimpen er i tillegg troende muslim. Er bare så på trynet hele opplegget Dette er typisk…. Skal fremstå som «god muslim» men bryter alle regler… samme med hele familien.. Ufyselige folk! Jeg står 100% inne for mine meninger om dette. 7 12
Velinda Skrevet 5. november 2025 #24864 Skrevet 5. november 2025 Hvordan går det med Shehed?så henne for en stund siden skryte over hvor mye penger hun hadde tjent,nå er det rimeligt stille fra henne,egentlig like greit for hun er dørgende kjedelig 6 4
Gjest Heike72 Skrevet 5. november 2025 #24865 Skrevet 5. november 2025 Velinda skrev (49 minutter siden): Hvordan går det med Shehed?så henne for en stund siden skryte over hvor mye penger hun hadde tjent,nå er det rimeligt stille fra henne,egentlig like greit for hun er dørgende kjedelig Hun var vel borte et par uker pga kjærlighetssorg og nå har hun vel vært syk og i tillegg tatt seg av en syk Sidra. Dørgende kjedelig er helt sikkert. Skjønner ikke at hun kan tjene godt på de kjedelige storyene sine. Jeg er innom henne bare av og til, men alt står liksom på stedet hvil uten særlig handling.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5. november 2025 #24866 Skrevet 5. november 2025 Heike72 skrev (59 minutter siden): Hun var vel borte et par uker pga kjærlighetssorg og nå har hun vel vært syk og i tillegg tatt seg av en syk Sidra. Dørgende kjedelig er helt sikkert. Skjønner ikke at hun kan tjene godt på de kjedelige storyene sine. Jeg er innom henne bare av og til, men alt står liksom på stedet hvil uten særlig handling. Huffameg… Nei, man kan jo ikke jobbe om man har 😢?😳😂😂😂 Og Sidra da? Fortsatt sykemeldt etter kun 2 uker i jobb? Dette er den lateste familien jeg har sett…. Hele gjengen! Ligger bare i senga og klager… 6 20
Tenkeselv Skrevet 5. november 2025 #24867 Skrevet 5. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Huffameg… Nei, man kan jo ikke jobbe om man har 😢?😳😂😂😂 Og Sidra da? Fortsatt sykemeldt etter kun 2 uker i jobb? Dette er den lateste familien jeg har sett…. Hele gjengen! Ligger bare i senga og klager… Spot on 🎯 9
Teflonhjernen Skrevet 5. november 2025 #24868 Skrevet 5. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (44 minutter siden): Huffameg… Nei, man kan jo ikke jobbe om man har 😢?😳😂😂😂 Og Sidra da? Fortsatt sykemeldt etter kun 2 uker i jobb? Dette er den lateste familien jeg har sett…. Hele gjengen! Ligger bare i senga og klager… Hva feiler det Sidra? Enig i at det må være den lateste familien jeg har sett. Er vel bare Rami som er oppe hele dagen. Aldri sett noen så late. Så Isabel jobbet en hel dag og da måtte hun hvile i sengen hele dagen etter. Tragisk! 3 11
agent Skrevet 5. november 2025 #24869 Skrevet 5. november 2025 Var innom "venninnene " til IR idag. MO savner Maximus. Stemmer det at han er på gratis ferie i Nederland.? Veldig rart at han ikke inviet kåken sammen med Mathilda. Litt avsporing 🤭 2 1
agent Skrevet 5. november 2025 #24870 Skrevet 5. november 2025 (endret) Teflonhjernen skrev (7 minutter siden): Hva feiler det Sidra? Enig i at det må være den lateste familien jeg har sett. Er vel bare Rami som er oppe hele dagen. Aldri sett noen så late. Så Isabel jobbet en hel dag og da måtte hun hvile i sengen hele dagen etter. Tragisk! Nå følger ikke jeg Rami, men av det jeg har sett ligger han mye i senga. Synes han ofte er syk, innom helsevesenet rett som det er. Endret 5. november 2025 av agent 5 4
agent Skrevet 5. november 2025 #24871 Skrevet 5. november 2025 Linda eiendomsmegler kom også opp 🤭 Veldig fint innlegg om datingkulturen i Dubai. IR har noe å lære🤣🤣 2 1
Teflonhjernen Skrevet 5. november 2025 #24872 Skrevet 5. november 2025 agent skrev (12 minutter siden): Nå følger ikke jeg Rami, men av det jeg har sett ligger han mye i senga. Synes han ofte er syk, innom helsevesenet rett som det er. Ja, er godt mulig. Jeg følger ingen av de, men de dukker opp på utforsk innimellom så hender jeg tuster innom. Men, blir bare å trykke gjennom, de er like dønn kjedelige alle sammen. Isabel er det 100% reprise hver eneste dag, skjer jo absolutt ingenting 🥱😴 2 5
Gjest Heike72 Skrevet 5. november 2025 #24873 Skrevet 5. november 2025 Teflonhjernen skrev (28 minutter siden): Hva feiler det Sidra? Enig i at det må være den lateste familien jeg har sett. Er vel bare Rami som er oppe hele dagen. Aldri sett noen så late. Så Isabel jobbet en hel dag og da måtte hun hvile i sengen hele dagen etter. Tragisk! Rami sover jo gjerne til ett/to om dagen 🙈
Sirah Skrevet 5. november 2025 #24874 Skrevet 5. november 2025 agent skrev (49 minutter siden): Var innom "venninnene " til IR idag. MO savner Maximus. Stemmer det at han er på gratis ferie i Nederland.? Veldig rart at han ikke inviet kåken sammen med Mathilda. Litt avsporing 🤭 Leste på et annet forum at han er på gratis ferie i Nederland pga ganske alvorlige anklager ja 🙃 Fin gjeng det der! 4 2
Teflonhjernen Skrevet 5. november 2025 #24875 Skrevet 5. november 2025 Heike72 skrev (33 minutter siden): Rami sover jo gjerne til ett/to om dagen 🙈 Ja, ok. Følger ingen av de, men er jo tydeligvis like late (og kjedelige) alle sammen. 4 2
Velinda Skrevet 5. november 2025 #24876 Skrevet 5. november 2025 Sirah skrev (17 minutter siden): Leste på et annet forum at han er på gratis ferie i Nederland pga ganske alvorlige anklager ja 🙃 Fin gjeng det der! What??kan ikke du si hva du leste ,please🙏 2
Sirah Skrevet 5. november 2025 #24877 Skrevet 5. november 2025 Velinda skrev (13 minutter siden): What??kan ikke du si hva du leste ,please🙏 PM 2
Tenkeselv Skrevet 5. november 2025 #24878 Skrevet 5. november 2025 Sirah skrev (38 minutter siden): PM Kan jeg også få en pm 🙈🌺 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5. november 2025 #24879 Skrevet 5. november 2025 Tenkeselv skrev (45 minutter siden): Kan jeg også få en pm 🙈🌺 Her også ☺️🙏🏽 3
Maia3 Skrevet 5. november 2025 #24880 Skrevet 5. november 2025 Lana01 skrev (2 timer siden): Virkelig? Skam deg. Det sier det meste om mange i denne tråden, med tanke på likes . Forøvrig rapportert , Er du her KUN for å ta andre brukere Lana01? Som sagt før: Fei for din egen dør ! 4 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå