LorettaLynn Skrevet 4. november 2025 #24821 Skrevet 4. november 2025 Maldivene-gjøken har jo alltid vært et rødt flagg. Det visste Isabel. Likevel valgte hun å leke med han fordi hun lot seg manipulere, forføre og blende. Det å be om bevis for at noen snakker sant er ganske sykt i seg selv. Når man møter bra folk trenger man ikke bevis. Jeg synes synd på henne fordi hun faller for sånne tullinger. Hun vil jo ha en trygg mann og snille barn, da må hun slutte å innbille seg at hun vil ha en elsker. 9 1
Sirah Skrevet 4. november 2025 #24822 Skrevet 4. november 2025 LorettaLynn skrev (16 minutter siden): Maldivene-gjøken har jo alltid vært et rødt flagg. Det visste Isabel. Likevel valgte hun å leke med han fordi hun lot seg manipulere, forføre og blende. Det å be om bevis for at noen snakker sant er ganske sykt i seg selv. Når man møter bra folk trenger man ikke bevis. Jeg synes synd på henne fordi hun faller for sånne tullinger. Hun vil jo ha en trygg mann og snille barn, da må hun slutte å innbille seg at hun vil ha en elsker. Merker jeg syntes det er ganske spesielt å skulle kreve å se skilsmissepapirer, leiekontrakter, kvitteringer og lignende? Er dette normalt eller er jeg bare i overkant naiv og godtroende? 4 12
LorettaLynn Skrevet 4. november 2025 #24823 Skrevet 4. november 2025 Sirah skrev (46 minutter siden): Merker jeg syntes det er ganske spesielt å skulle kreve å se skilsmissepapirer, leiekontrakter, kvitteringer og lignende? Er dette normalt eller er jeg bare i overkant naiv og godtroende? Hehe, jeg pleier heller ikke å gjøre det. Tviler ikke på at hun er smart, men det smarte hadde vel vært og sagt takk for seg. Bare det at han bodde sammen med eksen etter så mange år er et stooort rødt flagg. Han der kommer aldri til å forandre seg. Skulle ikke forundre meg om det var han som sendte den DMen hun snakket om, men det vet jeg så klart ikke. Bare høres ut som om han er i stand til det meste 😁 2 1
Natu Skrevet 4. november 2025 #24824 Skrevet 4. november 2025 Sirah skrev (1 time siden): Merker jeg syntes det er ganske spesielt å skulle kreve å se skilsmissepapirer, leiekontrakter, kvitteringer og lignende? Er dette normalt eller er jeg bare i overkant naiv og godtroende? Temmelig sjukt å kreve av en knullekompis som du aldri aldri vil gi hjertet ditt til, som hun har sagt x antall ganger. Ekstremt spesielt og kontrollerende å forlange å se underskrifter,kvitteringer, sette datoer opp mot hverandre osv. Hadde hun fortalte om en MANN som gjorde dette mot henne, hadde jo både hun og alle andre vært samstemte i at han var en psykopat/narsisisst. 6 16
Harnoejegvilsi Skrevet 4. november 2025 #24825 Skrevet 4. november 2025 LorettaLynn skrev (1 time siden): Maldivene-gjøken har jo alltid vært et rødt flagg. Det visste Isabel. Likevel valgte hun å leke med han fordi hun lot seg manipulere, forføre og blende. Det å be om bevis for at noen snakker sant er ganske sykt i seg selv. Når man møter bra folk trenger man ikke bevis. Jeg synes synd på henne fordi hun faller for sånne tullinger. Hun vil jo ha en trygg mann og snille barn, da må hun slutte å innbille seg at hun vil ha en elsker. Det er noe som heter «Like barn, leker best». Tenker det passer greit her. Klinte ikke hun med en random fyr i helga? Sannheten er at kontrollbehovet til Isabel, ikke bare ligger tilbake i barndommen. Noe ligger i hennes egen adferd. Som i «På seg selv, kjenner man andre» I tillegg er hun ikke interessert i «Hel ved» menn. Hun har høye krav. De skal være rike, pene, ha klasse, like hennes livsførsel, like å reise, gi princess treatment, kle seg bra, ikke være sjalu,( ref tanken hennes om Pierre og naboen) Hvor finnes et menneske som har alt hun ønsker av en mann? Jeg tror hun må lete lenge, for mye av det HUN krever, er krav hun selv ikke innfrir. En rik, og nå antar jeg, pen, velstående mann, med en meget godt betalt jobb, og som i tillegg er «bsbydaddy» er ikke interessert i en kvinne som eksploderer dassen, som hyler og skriker entusiastisk, som ikke følger opp det hun sier hun skal gjøre. Nå tenker jeg på foreks at hun sier en ting, og gjør en annen ting. En skikkelig fyr, vil ha ei skikkelig dame, som vet å oppføre seg, og som har iboende manerer. Altså «Hel ved» Derimot så har også «Hel ved»menn behov, og DER passer Isabel inn. Jeg synes på ordentlig synd i henne, og håper hun finner sin indre voksne kvinne. 3 12
Maia3 Skrevet 4. november 2025 #24826 Skrevet 4. november 2025 Harnoejegvilsi skrev (11 minutter siden): Det er noe som heter «Like barn, leker best». Tenker det passer greit her. Klinte ikke hun med en random fyr i helga? Sannheten er at kontrollbehovet til Isabel, ikke bare ligger tilbake i barndommen. Noe ligger i hennes egen adferd. Som i «På seg selv, kjenner man andre» I tillegg er hun ikke interessert i «Hel ved» menn. Hun har høye krav. De skal være rike, pene, ha klasse, like hennes livsførsel, like å reise, gi princess treatment, kle seg bra, ikke være sjalu,( ref tanken hennes om Pierre og naboen) Hvor finnes et menneske som har alt hun ønsker av en mann? Jeg tror hun må lete lenge, for mye av det HUN krever, er krav hun selv ikke innfrir. En rik, og nå antar jeg, pen, velstående mann, med en meget godt betalt jobb, og som i tillegg er «bsbydaddy» er ikke interessert i en kvinne som eksploderer dassen, som hyler og skriker entusiastisk, som ikke følger opp det hun sier hun skal gjøre. Nå tenker jeg på foreks at hun sier en ting, og gjør en annen ting. En skikkelig fyr, vil ha ei skikkelig dame, som vet å oppføre seg, og som har iboende manerer. Altså «Hel ved» Derimot så har også «Hel ved»menn behov, og DER passer Isabel inn. Jeg synes på ordentlig synd i henne, og håper hun finner sin indre voksne kvinne. Syns synd på henne? Hvordan da? Hun må komme seg ned på jorda og kaste et blikk inn i virkelighetens verden. Hvorfor går hun videre når de røde flaggene lyser mot henne tidlig i leksa? Hun har primadonnanykker til tusen og ALTFOR høye krav til menn. Ingen kommer til å klare å leve opp til hennes drømmestandard. Det er IKKE et vakkert utseende og stor rikdom som gjør folk lykkelige. Hva med henne selv? Er hun selv drømmebildet som kvinne, av den mannen hun forlanger? Nei langt derifra! Hun er ikke engang voksen, til tross for alderen! 3 14
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. november 2025 #24827 Skrevet 4. november 2025 Maia3 skrev (15 minutter siden): Syns synd på henne? Hvordan da? Hun må komme seg ned på jorda og kaste et blikk inn i virkelighetens verden. Hvorfor går hun videre når de røde flaggene lyser mot henne tidlig i leksa? Hun har primadonnanykker til tusen og ALTFOR høye krav til menn. Ingen kommer til å klare å leve opp til hennes drømmestandard. Det er IKKE et vakkert utseende og stor rikdom som gjør folk lykkelige. Hva med henne selv? Er hun selv drømmebildet som kvinne, av den mannen hun forlanger? Nei langt derifra! Hun er ikke engang voksen, til tross for alderen! Er så enig med deg! Hun er nok ikke av den kaliber en suksessfull «perfekt» baby daddy ønsker som sin fremtidige kone. Dette er hennes egen feil. Hennes fremtreden og hvordan andre ser henne er hennes eget ansvar.. Nei, hun må nok jekke ned på kravene sine. Hun er ikke akkurat drømmedame… 3 17
Maia3 Skrevet 4. november 2025 #24828 Skrevet 4. november 2025 agent skrev (7 timer siden): Jeg får sånn fjortis vipe av IR🤭 Hun glemmer helt hvordan hennes eget handlingsmønstre er, hun eier ikke skam i det hele tatt. Hun synes det er spennende å ha flere gjøker på en gang og at hun er reflektert og smart. Hun vil bare leke, da må hun regne med å møte likesinnede. Hun sitter å forteller at de bare er kn.kompiser, så hva er problemet. Men selv kan hun date exer og spone med dem. Dobbeltmoral er no shit IR Alle menn er røde flagg i hennes delulu verden, og hun er såååå ferdig med gjøker og dating. Det varte omtrent et døgn. Hun lyver så hun tror det selv og er så dobbeltmoralsk at man kan få spader! 3 6
Sirah Skrevet 4. november 2025 #24829 Skrevet 4. november 2025 LorettaLynn skrev (3 timer siden): Hehe, jeg pleier heller ikke å gjøre det. Tviler ikke på at hun er smart, men det smarte hadde vel vært og sagt takk for seg. Bare det at han bodde sammen med eksen etter så mange år er et stooort rødt flagg. Han der kommer aldri til å forandre seg. Skulle ikke forundre meg om det var han som sendte den DMen hun snakket om, men det vet jeg så klart ikke. Bare høres ut som om han er i stand til det meste 😁 Jeg kjenner faktisk et par som har løst det rimelig likt. De er skilt, men bor i samme hus pga barna. Har alltid vært imponert over at de har fått det til å fungere for barnas skyld. Nå skal det legges til at ingen av dem dater og det er det jo sikkert en grunn til... Det er jo ganske spesielt. Nei han kommer neppe til å forandre seg. Natu skrev (2 timer siden): Temmelig sjukt å kreve av en knullekompis som du aldri aldri vil gi hjertet ditt til, som hun har sagt x antall ganger. Ekstremt spesielt og kontrollerende å forlange å se underskrifter,kvitteringer, sette datoer opp mot hverandre osv. Hadde hun fortalte om en MANN som gjorde dette mot henne, hadde jo både hun og alle andre vært samstemte i at han var en psykopat/narsisisst. Ja jeg syntes det er veldig rart? Hadde det vært en solid relasjon så kunne jeg kanskje skjønt det bedre, men dette er en knullekompis hun uansett ikke vil ha noe seriøst med. Skjønner at det er kjipt å være nr 2 uansett, men spiller det noen rolle når hun bare er ute etter snabelen? Den er vel like god uansett om kroppen den sitter fast på har kjøpt et armbånd til eksen? 9 1
Harnoejegvilsi Skrevet 4. november 2025 #24830 Skrevet 4. november 2025 Maia3 skrev (3 timer siden): Syns synd på henne? Hvordan da? Hun må komme seg ned på jorda og kaste et blikk inn i virkelighetens verden. Hvorfor går hun videre når de røde flaggene lyser mot henne tidlig i leksa? Hun har primadonnanykker til tusen og ALTFOR høye krav til menn. Ingen kommer til å klare å leve opp til hennes drømmestandard. Det er IKKE et vakkert utseende og stor rikdom som gjør folk lykkelige. Hva med henne selv? Er hun selv drømmebildet som kvinne, av den mannen hun forlanger? Nei langt derifra! Hun er ikke engang voksen, til tross for alderen! Jeg synes det er trasig at hun i en alder av 31, ter seg, som om hun er 18 år. 9 3
agent Skrevet 4. november 2025 #24831 Skrevet 4. november 2025 (endret) Maia3 skrev (2 timer siden): Alle menn er røde flagg i hennes delulu verden, og hun er såååå ferdig med gjøker og dating. Det varte omtrent et døgn. Hun lyver så hun tror det selv og er så dobbeltmoralsk at man kan få spader! IR og Johanna O er så billig, eneste de tenker er rike menn og sex. Selv om IR tjener sine egne penger, oppfører hun seg som en Dubai Gold digger. Dubai er ikke så stort. De mennene hun vil ha, vanker i samme miljø. Sikker på at det kommer til å bli veddemål blandt dem. Hvem får Raad bever etter 1 date. Osv.. Kjærringa er helt patetisk. 🫢 Endret 4. november 2025 av agent 16
Gjest Heike72 Skrevet 4. november 2025 #24832 Skrevet 4. november 2025 Bra Isabel har en annen vibe i dag da. Hun innså tydeligvis at hun ikke skulle sørge over denne knullekompisens oppførsel noe mer og det er jo bra. Ellers tror jeg hun skal slite med å stole på en mann når hun krever bevis for ditt og datt. Hvem vil orke det da?
Maia3 Skrevet 4. november 2025 #24833 Skrevet 4. november 2025 Heike72 skrev (3 minutter siden): Bra Isabel har en annen vibe i dag da. Hun innså tydeligvis at hun ikke skulle sørge over denne knullekompisens oppførsel noe mer og det er jo bra. Ellers tror jeg hun skal slite med å stole på en mann når hun krever bevis for ditt og datt. Hvem vil orke det da? Er nok bare idag hun har den viben . Tror dere virkelig at hun har lært noe? 🤣 Mange som tror på julenissen også 2 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. november 2025 #24834 Skrevet 4. november 2025 agent skrev (1 time siden): IR og Johanna O er så billig, eneste de tenker er rike menn og sex. Selv om IR tjener sine egne penger, oppfører hun seg som en Dubai Gold digger. Dubai er ikke så stort. De mennene hun vil ha, vanker i samme miljø. Sikker på at det kommer til å bli veddemål blandt dem. Hvem får Raad bever etter 1 date. Osv.. Kjærringa er helt patetisk. 🫢 Husker VELDIG godt første uka hun var i Dubai etter hun flyttet.. Da sa hun akkurat dette! At det er en liten verden i Dubai og man måtte passe litt på å oppføre seg og ikke ligge rundt, da man fort kunne gå dårlig rykte på seg… Husker dette veldig godt. Isabel har endret seg noe enormt etter hun flyttet..🙄 Hun fremstår som en typisk «Dubai influencer som også lider av Gold digger sykdommen…. 🤷🏼♀️ 2 10
Velinda Skrevet 4. november 2025 #24835 Skrevet 4. november 2025 Maia3 skrev (3 timer siden): Alle menn er røde flagg i hennes delulu verden, og hun er såååå ferdig med gjøker og dating. Det varte omtrent et døgn. Hun lyver så hun tror det selv og er så dobbeltmoralsk at man kan få spader! Det hun bedriver er vel egentlig umerka reklame for en pysjamasbukse,den teksten der var den samme som for et år siden(naboen),verden går fremover men frk Raad står på samme sted 2 5
Velinda Skrevet 4. november 2025 #24836 Skrevet 4. november 2025 Om internettforbindelsen med Dubai var vekk i morgen,hva hadde man savna??Nada og nix🍾 3 2
agent Skrevet 4. november 2025 #24837 Skrevet 4. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (39 minutter siden): Husker VELDIG godt første uka hun var i Dubai etter hun flyttet.. Da sa hun akkurat dette! At det er en liten verden i Dubai og man måtte passe litt på å oppføre seg og ikke ligge rundt, da man fort kunne gå dårlig rykte på seg… Husker dette veldig godt. Isabel har endret seg noe enormt etter hun flyttet..🙄 Hun fremstår som en typisk «Dubai influencer som også lider av Gold digger sykdommen…. 🤷🏼♀️ Spot on 🎯💯 4 1
Zenhouse Skrevet 4. november 2025 #24838 Skrevet 4. november 2025 (endret) Hun vil ha en mann med samme livsstil som henne ( som har penger selv) , for hun vil ikke være noen sugarmama… Det er mange potensielle bra menn hun går glipp av i det store sjiktet mellom de to ytterpunktene da… Endret 4. november 2025 av Zenhouse 4 4
agent Skrevet 4. november 2025 #24839 Skrevet 4. november 2025 Velinda skrev (37 minutter siden): Det hun bedriver er vel egentlig umerka reklame for en pysjamasbukse,den teksten der var den samme som for et år siden(naboen),verden går fremover men frk Raad står på samme sted Ja hun skal vel skrive "reklame " hver gang hun bruker Ivorie og Nude. Dette ble ett problem for andre influensere, med eget merke. Kanskje andre regler når man bor i Dubai. 1 1
agent Skrevet 4. november 2025 #24840 Skrevet 4. november 2025 Zenhouse skrev (3 minutter siden): Hun vil ha en mann med samme ( dyre) livsstil som henne , for hun vil ikke være noen sugarmama… Det er mange potensielle bra menn hun går glipp av i det store sjiktet mellom de to ytterpunktene da… Spørsmålet er da, vil de ha henne som kone? Eventuelt som barnemoren? Tror mange av mennene som bor i Dubai, er der for business og fornøyelser. 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå