Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heike72 skrev (37 minutter siden):

Hvordan livet hans er betyr vel null når hun selv kun var ute etter snabel. Hun brukte vel også han kun for en ting…. eller….
Etter skuffelsen hennes å dømme virker det som hun håpet på noe mer.

Jeg tror hun lyser hysterisk mtp å få en mann, men for å beskytte seg selv tar hun på seg den tøffe knullemaska. Hun sa også at hun ikke trenger å skjerme han for det kommer aldri til å bli noe mellom de to. Akkurat det samme sier hun om naboen, men han skjermes. Hun trenger ikke vise hele livet sitt, men det hun viser bør bygge på ærlighet. Samtidig er hun kynisk og tenker kun penger, og RS forguder alt. Jeg ler meg skakk. Hun er rett og slett et fenomen. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Hun lever jo i sin egen verden om at HUN er unntaket fra regelen når det kommer til menn - ALLE menn vil velge henne. Uvisst av hvilken grunn hun er så ekstremt overbevist om dette?

Uansett, så er ikke virkeligheten sånn og hun lar seg selv leve inn fantasier og drømmer som ikke henger på greip, snabelkompis eller ei. Det er togkræsj etter togkræsj. 
Og alle henger på for å se på det.

(jeg melder meg ut hver gang hun styrer med en fyr for det blir som iskaffen og reie opp sengen= det samme over and over again) 

Haha, helt motsatt her, synes det er artig å høre om hennes opp- og nedturer med «gjøkene»; ganske ulikt mitt vel stabile liv 😂.

Iskaffe, reklame for egne produkter og gardiner får jeg imidlertid mer enn nok av.

• Liker 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (21 minutter siden):

Hun lever jo i sin egen verden om at HUN er unntaket fra regelen når det kommer til menn - ALLE menn vil velge henne. Uvisst av hvilken grunn hun er så ekstremt overbevist om dette?

Uansett, så er ikke virkeligheten sånn og hun lar seg selv leve inn fantasier og drømmer som ikke henger på greip, snabelkompis eller ei. Det er togkræsj etter togkræsj. 
Og alle henger på for å se på det.

(jeg melder meg ut hver gang hun styrer med en fyr for det blir som iskaffen og reie opp sengen= det samme over and over again) 

Er shitshow uten sidestykke. Hun finnes ikke voksen og er helt delulu. 

Nå har Pimpen gitt henne beskjed om å dra til sædklinikken i København , få seg et barn og bli alenemor. 

Det blir vel det neste ! Gud hjelpe meg altså 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Maia3 skrev (16 minutter siden):

Er shitshow uten sidestykke. Hun finnes ikke voksen og er helt delulu. 

Nå har Pimpen gitt henne beskjed om å dra til sædklinikken i København , få seg et barn og bli alenemor. 

Det blir vel det neste ! Gud hjelpe meg altså 

Har aldri troen på at det skjer. ALDRI.

Isabel har mer enn nok med seg selv.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Tenkeselv skrev (2 timer siden):

Der tror jeg nok de fleste av oss tenkte det samme, eller egentlig viste at måtte være det som var tilfellet. 

Helt garantert ja :)

• Liker 3
Skrevet

Liker Isabel jeg❣️ so fucking what om hat mer verierv klær og huset mitt!? Kunne ikke bryd meg midre. Jeg er veldignet me verdens finste mann, ekte dyp kjætlighet. Ssmmen har i barn. Det er kjærlighet, ogvdet isabel inndert drømme syerk om! Søt,vakker,gavmild jente er hun😇

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (17 timer siden):

Så lenge hun klarer å manipulerer de trofaste følgerne,  så virker det ikke som hun bryr seg ett døytt om hvordan hun fremstiller seg for de andre  340 000 følgerne. 

Går utifra det er de mest trofaste,  som handler hver gang det er lanseringer. Ikke bare en ting men alt.

Så må de sende melding til henne å fortelle hva de har kjøpt, med håp om at hun legger det ut  . Med hjerter å det hele.

Money in the bank og IR kan leve sjødesløst videre.

At hun selv vil fremstiller seg selv som en gold digger eller call girl er helt uforståelig. 

Hvorfor innrømmer hun ikke for seg selv og følgerne at hun er opptatt av penger og luksus og derfor blir tiltrukket av veldig rike menn. Det hadde det stått mye mer respekt av. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
M.H85 skrev (33 minutter siden):

Liker Isabel jeg❣️ so fucking what om hat mer verierv klær og huset mitt!? Kunne ikke bryd meg midre. Jeg er veldignet me verdens finste mann, ekte dyp kjætlighet. Ssmmen har i barn. Det er kjærlighet, ogvdet isabel inndert drømme syerk om! Søt,vakker,gavmild jente er hun😇

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (35 minutter siden):

Say what? 😅

• Liker 5
Skrevet
LorettaLynn skrev (35 minutter siden):

Hvorfor innrømmer hun ikke for seg selv og følgerne at hun er opptatt av penger og luksus og derfor blir tiltrukket av veldig rike menn. Det hadde det stått mye mer respekt av. 

Fordi hu er så «grounded» og «wholesome» …. 🙄🙈 Er jo sånn hun vil fremstille seg for RS…. 

• Liker 9
Skrevet

Noen som kan oppsummere kort hva maldivenegjøken hadde gjort som var så forferdelig? Jeg skjønner ikke at folk orker å sitte å høre på den bablingen hvor hun aldri kommer til poenget. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

I dag kikket jeg, herrejesus hvor mye tid hun bruker på å komme til poenget!!!

Hun skulle bruke ham som knulle- og reisevenn, har hele tiden gitt ham klinkende klar beskjed om det, så blir hun SUR fordi hun var et andrevalg for ham? 

Han er nå i hvertfall åpen og ærlig og klarer tydeligvis ikke skjule noen ting, sånn sett er det jo potensiale i ham. Kanskje det går an å oppdra ham litt. 
Men nå slapp han jo, heldigvis (for ham) unna. Og shitshowet ruller videre med VM i sympatimeldinger og «you go girl»

Hun er så selvmotsigende at jeg får krupp! 

• Liker 5
  • Nyttig 13
Skrevet
Aintnofun skrev (6 minutter siden):

Noen som kan oppsummere kort hva maldivenegjøken hadde gjort som var så forferdelig? Jeg skjønner ikke at folk orker å sitte å høre på den bablingen hvor hun aldri kommer til poenget. 

Han hadde samme adresse som ekskonen i 7 år, var sammen med en annen kvinne 4 av disse årene, skrev under på skilsmissepapirer, oppsøkte hun andre som han var med i fire år da hun var gått videre etter å ha prøvd å få ham tilbake i 6 mnd. 

Kjøpte et Cartier-armbånd til eksen, og roser til Isabel. Så hun er vel sur for at hun fikk en billigere gave på døra også 😁

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Aintnofun skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke vært inne å sett på snappene hennes på 6mnd, men gjorde det nå. Hoppet litt, men fikk med meg grunnhostorien tror jeg. Har litt tid nå, så prøver å skrive det jeg husker. 

Først startet det visst med at han enda var gift...dvs separert, men ikke skrevet under papirer. Han bor også enda sammen med ex-kona og barna. Dette har vart i 7 år, og han har hatt annen kjæreste i mellomtiden som det ble slutt med for 6mnd siden. Isabel synes dette var rart, men etter å ha snakket med ex-konen la Isabel dette bak seg. Hun sa derimot at hun ikke ville være med han før han fikk "orden på livet sitt"...dvs egen bolig og skrev under skilsmissepapirer. Hun lovet han heller ingenting, fordi hun er redd for å gi bort hjertet sitt for lett...men han var tydeligvis veldig fornøyd at hun var den perfekte og han skulle jobbe for å få henne. 

Han tok kontakt en stund seinere, og hadde da ordnet seg en leiebolig, fordi han venter på at huset blir bygget ferdig (har visst holdt på i 2 år elns). De drar på en romantisk getaway. Her forteller han at han må være ærlig om hva som har hendt i mellomtiden. Ex-kjæresten hans (ikke kona), har lenge prøvd å få han tilbake, men nå har hun visst funnet en ny kjæreste. Da hoppet han på første fly for å møte opp på døra hennes, og ga henne et slags armbånd. Dette armbåndet kjøpte han dagen etter at han signerte papirene. Så, Isabel ser på det som at han fikk panikk, og prøvde å få exen tilbake, men når hun ikke ville lenger, gikk han for Isabel...og hun vil ikke være en typ nr. 2...så hun tok en Uber hjem derfra med en gang, selvom han både ba henne om å bli, og om å kjøre henne. Hun er visst helt ferdig med han nå, fordi hun vil ikke være en del av dramaet i livet hans. Han har visst også sagt at han sliter med å være lojal, noe som ikke akkurat er veldig attraktivt hvis man tenker forhold. 

Bare rett opp hvis jeg har skrevet noe feil ☺️

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Kan jeg oppsummere dette sånn; Isabel har funnet en fyr hun vil ha som knullekompis , flørte å ha det gøy med men aldri aldri aldri involvere seg med, noe hun har sagt UTALLIGE ganger. Så finner hun ut at mannen muligens tenker det samme om henne. Da er hun sviktet, skuffet og det som verre er. Av en ærlig knullekompis?  I mitt hode tenker jeg at to gigantiske røde flagg møtte hverandre? The end. 

Endret av Natu
  • Liker 5
  • Nyttig 15
Skrevet
Natu skrev (13 minutter siden):

Kan jeg oppsummere dette sånn; Isabel har funnet en fyr hun vil ha som knullekompis , flørte å ha det gøy med men aldri aldri aldri involvere seg med, noe hun har sagt UTALLIGE ganger. Så finner hun ut at mannen muligens tenker det samme om henne. Da er hun sviktet, skuffet og det som verre er. Av en ærlig knullekompis?  I mitt hode tenker jeg at to gigantiske røde flagg møtte hverandre? The end. 

THE END? 

Kommer nok snart et nytt kapittel! 

The drama is endless 

• Liker 11
Skrevet
Natu skrev (51 minutter siden):

Nå var han jo ikke ærlig da, og jeg kan godt skjønne at hun mest sannsynlig hadde forhåpninger om noe mer. Og da skjønner jeg godt at hun føler seg brukt når alt kommer fram.

• Liker 4
Skrevet
Snurris skrev (7 timer siden):

Nå var han jo ikke ærlig da, og jeg kan godt skjønne at hun mest sannsynlig hadde forhåpninger om noe mer. Og da skjønner jeg godt at hun føler seg brukt når alt kommer fram.

Er det greit at IR møter exer, kliner med andre .

Sånn som jeg ser det IR er en player, som har falt for en player. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (17 minutter siden):

Er det greit at IR møter exer, kliner med andre .

Sånn som jeg ser det IR er en player, som har falt for en player. 

Du sier noe, jeg vet ikke helt hvor stor pris jeg hadde satt på det om en fyr jeg datet og lå med, hadde filmkvelder med eksen som hadde betydd såpass mye for fyren 😅

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg får sånn fjortis vipe av IR🤭 Hun glemmer helt hvordan hennes eget handlingsmønstre er, hun eier ikke skam i det hele tatt.

Hun synes det er spennende å ha flere gjøker på en gang og at hun er reflektert og smart. Hun vil bare leke, da må hun regne med å møte  likesinnede. 

Hun sitter å forteller at de bare er kn.kompiser,  så hva er problemet. 

Men selv kan hun date exer og spone med dem.

Dobbeltmoral er no shit IR

Screenshot_20251104_075047_Snapchat.jpg

• Liker 13
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...