Lana01 Skrevet 31. oktober 2025 #24721 Skrevet 31. oktober 2025 (endret) Maia3 skrev (10 timer siden): Nå sitter både IR selv og denne følgeren som har kommentert og driter ut stakkars Snefrid. Snefrid har jo IKKE peiling på hva det vil si å drive business! Hva I alle dager VET de om det ? Er så kvalmt at man kan spy av mindre Hvorfor så kreka for en anonym på nett? Isabel får masse dritt daglig , i full offentlighet, men denne annonym er det synd på ???? Jeg har ingen sympati . Om hun ikke tåler tilbakemeldinger, så kunne hun la være å poste kommentaren, noe som også åpenbart er ment for å skape kvalme , eller et forsøk på å trykke I ned. Denne kommentaren viser jo også at personen utgir seg selv for å være total blottet for innsikt i den jobben som ligger bak å drive egen business , som I har bygget opp, , noe som også medfører ansvar for ansatte avgjørelser som skal tas , kampanjer osv I tillegg driver hun en snap konto som helt åpenbart tar mye tid Endret 31. oktober 2025 av Lana01 7
Maia3 Skrevet 31. oktober 2025 #24722 Skrevet 31. oktober 2025 (endret) Lana01 skrev (4 timer siden): Hvorfor så kreka for en anonym på nett? Isabel får masse dritt daglig , i full offentlighet, men denne annonym er det synd på ???? Jeg har ingen sympati . Om hun ikke tåler tilbakemeldinger, så kunne hun la være å poste kommentaren, noe som også åpenbart er ment for å skape kvalme , eller et forsøk på å trykke I ned. Denne kommentaren viser jo også at personen utgir seg selv for å være total blottet for innsikt i den jobben som ligger bak å drive egen business , som I har bygget opp, , noe som også medfører ansvar for ansatte avgjørelser som skal tas , kampanjer osv I tillegg driver hun en snap konto som helt åpenbart tar mye tid Er ikke synd på noen anonym. Det er Snefrid som IKKE er anonym , som IR og en annen , som ER anonym sitter og driter ut. Hva vet vel de om hva Snefrid jobber med ? Snefrid mener tydeligvis at IR må slutte å klage over at hun er overarbeidet. Whatever Endret 31. oktober 2025 av Maia3 9 1
agent Skrevet 31. oktober 2025 #24723 Skrevet 31. oktober 2025 Maia3 skrev (24 minutter siden): Er ikke synd på noen anonym. Det er Snefrid som IKKE er anonym , som IR og en annen , som ER anonym sitter og driter ut. Hva vet vel de om hva Snefrid jobber med ? Snefrid mener tydeligvis at IR må slutte å klage over at hun er overarbeidet. Whatever Blir dobbeltmoral fra IR IGJEN, disse ned på følgere som ikke er redd for å si sin mening . Da skal navn på, for at ja flokken hennes skal mobbe den personen sammen med henne. Ja det er mobbing det hun driver på med . 5 7
Lana01 Skrevet 31. oktober 2025 #24724 Skrevet 31. oktober 2025 Maia3 skrev (18 minutter siden): Er ikke synd på noen anonym. Det er Snefrid som IKKE er anonym , som IR og en annen , som ER anonym sitter og driter ut. Hva vet vel de om hva Snefrid jobber med ? Snefrid mener tydeligvis at IR må slutte å klage over at hun er overarbeidet. Whatever Selvfølgelig er hun anonym, eller la hun ut fullt navn? Det er irrelevant hva Snefrid jobber med ,hun velger selv hvordan hun fremstiller seg Hun vet at kommentaren kan bli publisert ,så man kan jo undres hvor naiv hun er , om hun ikke forutser at noe sånt kunne skje. Hvis man er litt hyggelig selv , i møte med andre , kommer man mye lengre . Isabel er ingen annonym person Hvorfor skal hun tolerer all dritt som blir servert . Skjønner godt at hun biter litt tilbake 1 7
Maia3 Skrevet 31. oktober 2025 #24725 Skrevet 31. oktober 2025 agent skrev (7 minutter siden): Blir dobbeltmoral fra IR IGJEN, disse ned på følgere som ikke er redd for å si sin mening . Da skal navn på, for at ja flokken hennes skal mobbe den personen sammen med henne. Ja det er mobbing det hun driver på med . Nemlig. På høyt plan som vanlig 3 4
Maia3 Skrevet 31. oktober 2025 #24726 Skrevet 31. oktober 2025 Lana01 skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig er hun anonym, eller la hun ut fullt navn? Det er irrelevant hva Snefrid jobber med ,hun velger selv hvordan hun fremstiller seg Hun vet at kommentaren kan bli publisert ,så man kan jo undres hvor naiv hun er , om hun ikke forutser at noe sånt kunne skje. Hvis man er litt hyggelig selv , i møte med andre , kommer man mye lengre . Isabel er ingen annonym person Hvorfor skal hun tolerer all dritt som blir servert . Skjønner godt at hun biter litt tilbake Omg 3 4
Maia3 Skrevet 31. oktober 2025 #24727 Skrevet 31. oktober 2025 Lana01 skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig er hun anonym, eller la hun ut fullt navn? Det er irrelevant hva Snefrid jobber med ,hun velger selv hvordan hun fremstiller seg Hun vet at kommentaren kan bli publisert ,så man kan jo undres hvor naiv hun er , om hun ikke forutser at noe sånt kunne skje. Hvis man er litt hyggelig selv , i møte med andre , kommer man mye lengre . Isabel er ingen annonym person Hvorfor skal hun tolerer all dritt som blir servert . Skjønner godt at hun biter litt tilbake Hvorfor skal VI tolerere all dritten som blir servert? Og her blir den servert i ordets rette forstand, av ei "voksen" dame! Hvem andre enn den patetiske IR legger ut sånt, og hvem har interesse av hva hun legger fra seg i toalettskålen? 💩 5 1
agent Skrevet 31. oktober 2025 #24728 Skrevet 31. oktober 2025 Maia3 skrev (7 minutter siden): Hvorfor skal VI tolerere all dritten som blir servert? Og her blir den servert i ordets rette forstand, av ei "voksen" dame! Hvem andre enn den patetiske IR legger ut sånt, og hvem har interesse av hva hun legger fra seg i toalettskålen? 💩 💩 content 2
Bendie Skrevet 31. oktober 2025 #24729 Skrevet 31. oktober 2025 agent skrev (27 minutter siden): Blir dobbeltmoral fra IR IGJEN, disse ned på følgere som ikke er redd for å si sin mening . Da skal navn på, for at ja flokken hennes skal mobbe den personen sammen med henne. Ja det er mobbing det hun driver på med . Mobbing? At noen slår tilbake på hets.. og absolutt ingen vet hvem hun er? Om det er mobbing hva kaller du da det IR til daglig utsettes for? Og her i tråden er det daglig pirking og hetsing. Alt bare må påpekes og det er ofte ikke så pent. En side tilbake i tråden. Og en finner dette. Det her vil jeg si er mobbing. Du vet mobbing skiller ikke på om du er offentlig eller privat person. I har ingen forpliktelser utover businessen sin. Ingen barn, ingen mann, ingen vennekrets og ingen huslige sysler. Hun som kan dedikere all sin tid til businessen sin bør ikke klage. Andre som jobber eller har egen business har forpliktelser oppetter ørene i forhold til denne «stakkars(lige)» reklamedama. Ja, det er kvalmende å høre sånn syting når man er så heldig stilt som I. 5
Spania33 Skrevet 31. oktober 2025 #24730 Skrevet 31. oktober 2025 Bendie skrev (13 minutter siden): Mobbing? At noen slår tilbake på hets.. og absolutt ingen vet hvem hun er? Om det er mobbing hva kaller du da det IR til daglig utsettes for? Og her i tråden er det daglig pirking og hetsing. Alt bare må påpekes og det er ofte ikke så pent. En side tilbake i tråden. Og en finner dette. Det her vil jeg si er mobbing. Du vet mobbing skiller ikke på om du er offentlig eller privat person. I har ingen forpliktelser utover businessen sin. Ingen barn, ingen mann, ingen vennekrets og ingen huslige sysler. Hun som kan dedikere all sin tid til businessen sin bør ikke klage. Andre som jobber eller har egen business har forpliktelser oppetter ørene i forhold til denne «stakkars(lige)» reklamedama. Ja, det er kvalmende å høre sånn syting når man er så heldig stilt som I. Du kan vel være så voksen at du siterer meg direkte eller slenger på en tagg når du kommer med beskyldninger om at jeg skal være en mobber med det jeg skrev. Makan til lavmål på debattnivå skal man lete lenge etter, om man klarer å finne det i det hele tatt. Så får beskyldningene om mobbing fra min side bare stå uimotsagt, for ditt nivå blir bare for useriøst til å kunne debattere på. 3 8
Maia3 Skrevet 31. oktober 2025 #24731 Skrevet 31. oktober 2025 Spania33 skrev (4 minutter siden): Du kan vel være så voksen at du siterer meg direkte eller slenger på en tagg når du kommer med beskyldninger om at jeg skal være en mobber med det jeg skrev. Makan til lavmål på debattnivå skal man lete lenge etter, om man klarer å finne det i det hele tatt. Så får beskyldningene om mobbing fra min side bare stå uimotsagt, for ditt nivå blir bare for useriøst til å kunne debattere på. Må ikke finne på å kritisere IR, vet du. Da er elsklingene hennes ute med klørne og får vondt langt inn i sjelen, og mister omtrent nattesøvnen 5 7
Bendie Skrevet 31. oktober 2025 #24732 Skrevet 31. oktober 2025 (endret) Spania33 skrev (16 minutter siden): Du kan vel være så voksen at du siterer meg direkte eller slenger på en tagg når du kommer med beskyldninger om at jeg skal være en mobber med det jeg skrev. Makan til lavmål på debattnivå skal man lete lenge etter, om man klarer å finne det i det hele tatt. Så får beskyldningene om mobbing fra min side bare stå uimotsagt, for ditt nivå blir bare for useriøst til å kunne debattere på. Jeg burde sitert deg, når jeg brukte ditt eksempel. Men jeg står på at det å kalle noen stakkarslig og si de er venneløse er mobbing i min bok. Om du synes dette er greie ytringer, får det stå på din regning. Tviler du hadde sagt det ansikt til ansikt til noen du kjenner. Endret 31. oktober 2025 av Bendie 6
Teflonhjernen Skrevet 31. oktober 2025 #24733 Skrevet 31. oktober 2025 Hun kan virkelig kle seg hvis hun vil. Syntes dette er kjempefint, fargene og alt. (Dette kommer fra meg som vanligvis er kritisk til alt med Isabel) 8
agent Skrevet 31. oktober 2025 #24734 Skrevet 31. oktober 2025 Bendie skrev (3 timer siden): Mobbing? At noen slår tilbake på hets.. og absolutt ingen vet hvem hun er? Om det er mobbing hva kaller du da det IR til daglig utsettes for? Og her i tråden er det daglig pirking og hetsing. Alt bare må påpekes og det er ofte ikke så pent. En side tilbake i tråden. Og en finner dette. Det her vil jeg si er mobbing. Du vet mobbing skiller ikke på om du er offentlig eller privat person. I har ingen forpliktelser utover businessen sin. Ingen barn, ingen mann, ingen vennekrets og ingen huslige sysler. Hun som kan dedikere all sin tid til businessen sin bør ikke klage. Andre som jobber eller har egen business har forpliktelser oppetter ørene i forhold til denne «stakkars(lige)» reklamedama. Ja, det er kvalmende å høre sånn syting når man er så heldig stilt som I. Veldig farlig når en influencer mobber en følger uten å gjøre dem/de anonyme. Da tillater hun sine JA følgere som kanskje er ekstra beskyttende ovenfor henne, til å stalke, finne ut navn osv. Det er som regel de som lever seg inn i livet til influensere, som er de mest farlige. 2 7
agent Skrevet 31. oktober 2025 #24735 Skrevet 31. oktober 2025 Det har gått så langt at mann synes IR eksplosjoner💩💩 på wc er underholdende. Da er mann bra trofast til en influencer. 4 4
Maia3 Skrevet 31. oktober 2025 #24736 Skrevet 31. oktober 2025 agent skrev (Akkurat nå): Det har gått så langt at mann synes IR eksplosjoner💩💩 på wc er underholdende. Da er mann bra trofast til en influencer. Fatter ikke at det går an. Det er jo bare såååå sykt 🤮 2 4
enkefru Skrevet 31. oktober 2025 #24737 Skrevet 31. oktober 2025 agent skrev (10 minutter siden): Det har gått så langt at mann synes IR eksplosjoner💩💩 på wc er underholdende. Da er mann bra trofast til en influencer. Æsj! 🤢 Classy… 🤦🏻♀️ 5 4
Bendie Skrevet 31. oktober 2025 #24738 Skrevet 31. oktober 2025 agent skrev (57 minutter siden): Veldig farlig når en influencer mobber en følger uten å gjøre dem/de anonyme. Da tillater hun sine JA følgere som kanskje er ekstra beskyttende ovenfor henne, til å stalke, finne ut navn osv. Det er som regel de som lever seg inn i livet til influensere, som er de mest farlige. Nå har hun vel ikke avslørt noen sin identitet. Ved et fornavn? Hvordan i huleste skal noen vite hvem dette er? Tror forøvrig ikke noen bryr seg nevneverdige av en enkelt kommentar. Det er gale personer i begge ender og jeg tror en del haters også er temmelig besatte. Den eneste i nærheten til det jeg har hørt om, er for øvrig en «hater». T….. som oppsøker arbeidsplasser. 4
Maia3 Skrevet 31. oktober 2025 #24739 Skrevet 31. oktober 2025 agent skrev (4 timer siden): Veldig farlig når en influencer mobber en følger uten å gjøre dem/de anonyme. Da tillater hun sine JA følgere som kanskje er ekstra beskyttende ovenfor henne, til å stalke, finne ut navn osv. Det er som regel de som lever seg inn i livet til influensere, som er de mest farlige. 🎯🎯 4
Bendie Skrevet 31. oktober 2025 #24740 Skrevet 31. oktober 2025 Maia3 skrev (14 minutter siden): 🎯🎯 Hva tenker du var avslørende ved at en person med navn Snefrid, vises til på snap? Tenker folk må roe ned, noen hakk. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå