Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Neket skrev (1 time siden):

Hun må jo ha gated community, men ja…rimelig sært å bestemme seg for mer eller mindre første og beste! 

Ja, og det skjønner jeg godt med gated. Men er det ingen av disse som har det? Altså, av de som er «rimeligere»? Aner ikke hvilket område hun vil bo i, men det er overraskende mye fint av villaer i Dubai som ikke koster så altfor mye? Men klart, også noen veldig dyre 😊

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neket skrev (2 timer siden):

Hun må jo ha gated community, men ja…rimelig sært å bestemme seg for mer eller mindre første og beste! 

Nå har jo hun og eiendomsmegler gått igjennom å sett på prosjekter, som kunne være aktuelle. Noen av de som lå i det området, der hun ønsket å bo og som også har gated community, ble noe for dyre. Linda sa jo at de lå lite ute nå.  Så hun har vist det, som kunne være av interesse og IR valgte å se på to av disse. Så da har hun valget om å slå til eller vente å se hva som kommer. Med tanke på at hun binder seg til eventuelt  ett år til med ny leie, om hun ikke kjøper nå. Gjør at jeg tenker det er et klokt valg. Nå når et vet dette var noe hun falt fullstendig for og det også dekker hennes behov. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Heike72
Skrevet (endret)
agent skrev (17 timer siden):

Orker ikke gå inn på Karen, men hva har skjedd med Sidra?

Hvor lenge skal Rami være i Norge?

Hvorfor skjule ansiktet til dama, er hun kjendis?

Eller ei helt vanlig jente?

Skjønner det har vært litt mye jobb for frk. Raad. Fra å ha jobbmøte 1 gang i uka, til å jobbe hver dag. Kan være slitsomt for hvem's som helst det.

Sidra er syk og hun er sykmeldt visstnok. 
Rami drar til Dubai igjen fredag.

Ang. å skjule ansiktet til dama: Det er jo ikke alle som ønsker å få brettet trynet sitt offentlig ut på Snap. Noen liker å være private. Kanskje dama vil være privat. Eventuelt så beskytter Rami henne siden han vet hvor desperate noen individer i Raadsquad kan være. Noen går jo bananas og stalker og sender meldinger. 

Den sutringa over arbeidsmengde blir bare dumt. Hun velger det selv. 

Endret av Heike72
Skrevet
Bendie skrev (32 minutter siden):

Nå har jo hun og eiendomsmegler gått igjennom å sett på prosjekter, som kunne være aktuelle. Noen av de som lå i det området, der hun ønsket å bo og som også har gated community, ble noe for dyre. Linda sa jo at de lå lite ute nå.  Så hun har vist det, som kunne være av interesse og IR valgte å se på to av disse. Så da har hun valget om å slå til eller vente å se hva som kommer. Med tanke på at hun binder seg til eventuelt  ett år til med ny leie, om hun ikke kjøper nå. Gjør at jeg tenker det er et klokt valg. Nå når et vet dette var noe hun falt fullstendig for og det også dekker hennes behov. 

Skjønner det også men det er mange flere meglere med andre boliger virker det som. Men hun velger selvfølgelig hva hun vil 👍

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Heike72 skrev (22 minutter siden):

Sidra er syk og hun er sykmeldt visstnok. 

Det er jo ikke alle som ønsker å få brettet trynet sitt offentlig ut på Snap. Noen liker å være private. Kanskje dama vil være privat. Eventuelt så beskytter Rami henne siden han vet hvor desperate noen individer i Raadsquad kan være. Noen går jo bananas og stalker og sender meldinger. 

Nå er den familien blitt kjent akkurat for å "brette" ut tryne og privatlivet. 

Ser ikke problemet med å spørre. Visste ikke at Rami reiste til Norge for å beskytte lillesøster pga. RS🤣🤣🤣

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Tenkeselv skrev (21 timer siden):

Angående å vise rydding i klesskapet/haul osv i forhold til hva man gjør videre med klærne..

Hun vil ikke selge det som andre influencere gjør sier hun, men gi til vaskehjelp , skredder + "alle de fine menneskene vi har i livet vårt som gjør så mye for oss. jeg vil gi det til noen jeg føler kan få glede av det".

For så å si:
"Sorry RS jeg vet dere kunne tenkt dere å kjøpe, but i dont do it my loves i'm so sorry" 🙈🙈 

Hadde vel trodd at RS betydde såpass mye at de kanskje kunne fått noe igjen gratis hvis hun først skal kvitte seg med det ?  For uten de er det jo ingen henne ...sitert seg selv ? 

Nei dere er gode i kronasjer inn på konto  RS, men der stopper det også gitt 😅

Synes det er så ekkelt hvordan dere/folk klager over at hun ikke gir bort klærne sine til dere.

• Liker 4
Skrevet
lajlaj skrev (56 minutter siden):

Synes det er så ekkelt hvordan dere/folk klager over at hun ikke gir bort klærne sine til dere.

👎

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Ser ikke problemet med å spørre. Visste ikke at Rami reiste til Norge for å beskytte lillesøster pga. RS🤣🤣🤣

Hæ, må broren reise til Norge for å beskytte lillesøsteren mot fansen til Isabel?? Og hun er sykmeldt? 

Gjest Heike72
Skrevet (endret)
agent skrev (9 timer siden):

Nå mente jeg dama til Rami da. Svaret mitt var til «hvorfor skjule ansiktet til dama?». Det er hun som ansiktet ikke vises på. Enten vil hun ikke vises offentlig eller så beskytter Rami hennes identitet.

Endret av Heike72
Gjest Heike72
Skrevet
Justlooking skrev (5 timer siden):

Hæ, må broren reise til Norge for å beskytte lillesøsteren mot fansen til Isabel?? Og hun er sykmeldt? 

Nei, overhode ikke. Det jeg skrev ang å beskytte var et svar til «hvorfor skjule ansiktet til dama». Noen misforsto og trodde det gjaldt Sidra. Mulig jeg var uklar, så skal gå opp og endre litt.

Skrevet
Heike72 skrev (10 timer siden):

Så hva med alle de "vanlige" folka som "sutrer" over jobben sin? De velger det jo også selv? Har man ikke lov å bli overveldet lengre fordi man har valg liksom? Vi driver eget firma og jeg jobber også fullt ved siden av, klart det blir mye noen ganger! Selv om vi har "valgt det selv"  

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Heike72 skrev (1 time siden):

Nei, overhode ikke. Det jeg skrev ang å beskytte var et svar til «hvorfor skjule ansiktet til dama». Noen misforsto og trodde det gjaldt Sidra. Mulig jeg var uklar, så skal gå opp og endre litt.

Tror jeg misforsto litt også😘

Gjest Heike72
Skrevet
Carrot skrev (14 timer siden):

Så hva med alle de "vanlige" folka som "sutrer" over jobben sin? De velger det jo også selv? Har man ikke lov å bli overveldet lengre fordi man har valg liksom? Vi driver eget firma og jeg jobber også fullt ved siden av, klart det blir mye noen ganger! Selv om vi har "valgt det selv"  

Isabel har mulighet til å ha assistent til å hjelpe seg med en del. Når hun er kontrollfrik og ikke prioriterer å ha slik hjelp, velger hun det selv.

Jeg jobber selv i en krevende og samfunnsnyttig jobb og er dritsliten innimellom, men sitter ikke å griner og klager av den grunn. Jeg har jobb og inntekt.

Sitte slik å sutre og klage fordi man har mye jobb når man faktisk har en jobb og sinnsykt med inntekt og kan leve det luksuslivet mens andre mennesker mangler både jobb og inntekt synes jeg er unødvendig.

Skrevet
Heike72 skrev (13 minutter siden):

Isabel har mulighet til å ha assistent til å hjelpe seg med en del. Når hun er kontrollfrik og ikke prioriterer å ha slik hjelp, velger hun det selv.

Jeg jobber selv i en krevende og samfunnsnyttig jobb og er dritsliten innimellom, men sitter ikke å griner og klager av den grunn. Jeg har jobb og inntekt.

Sitte slik å sutre og klage fordi man har mye jobb når man faktisk har en jobb og sinnsykt med inntekt og kan leve det luksuslivet mens andre mennesker mangler både jobb og inntekt synes jeg er unødvendig.

Screenshot_20251030_142220_Snapchat.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Justlooking skrev (21 timer siden):

Sykemeldt? Fra hvilken stilling da? Den hos Nude-teamet? Yeeesesss! Den ansettelsen var vel ene og alene for å kunne få ytelser ved en sykemelding - for hva annet gjøres egentlig av et realt arbeidsstykke? 

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet
Heike72 skrev (44 minutter siden):

👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽

• Nyttig 4
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (15 timer siden):

Screenshot_20251030_142220_Snapchat.jpg

Nå sitter både IR selv og denne følgeren som har kommentert og driter ut Snefrid.

Snefrid har jo IKKE peiling på hva det vil si å drive business!

Hva I alle dager VET de om det ?

Er så kvalmt at man kan spy av mindre

Screenshot_20251030_223047_Snapchat.jpg

Endret av Maia3
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Maia3 skrev (46 minutter siden):

Nå sitter både IR selv og denne følgeren som har kommentert og driter ut stakkars Snefrid.

Snefrid har jo IKKE peiling på hva det vil si å drive business!

Hva I alle dager VET de om det ?

Er så kvalmt at man kan spy av mindre

Screenshot_20251030_223047_Snapchat.jpg

I har ingen forpliktelser utover businessen sin. Ingen barn, ingen mann, ingen vennekrets og ingen huslige sysler. Hun som kan dedikere all sin tid til businessen sin bør ikke klage. Andre som jobber eller har egen business har forpliktelser oppetter ørene i forhold til denne «stakkars(lige)» reklamedama.

Ja, det er kvalmende å høre sånn syting når man er så heldig stilt som I.

• Liker 1
  • Nyttig 24
Skrevet
Spania33 skrev (2 minutter siden):

I har ingen forpliktelser utover businessen sin. Ingen barn, ingen mann, ingen vennekrets og ingen huslige sysler. Hun som kan dedikere all sin tid til businessen sin bør ikke klage. Andre som jobber eller har egen business har forpliktelser oppetter ørene i forhold til denne «stakkars(lige)» reklamedama.

Ja, det er kvalmende å høre sånn syting når man er så heldig stilt som I.

Tenker også at hvis hun står opp en time tidligere hver morgen, kutter litt ned en time med teatime hver morgen og ikke minst kutter ned på tv tid med Love Island, kunne hun hatt en rutine med 2-3 timer kontorarbeid hver morgen. Tenk hvor mye hun kunne fått gjort da. Dama har jo null rutiner.

• Liker 9
  • Nyttig 11
Skrevet
Heike72 skrev (9 timer siden):

du jobber altså ikke som selvstendig og har altså ikke erfaring med ansvar for ansatte i eget firma? Jeg har, og ikke all verdens assistender eller ansatte fritar deg som eier for den belastningen og de som ikke har gått i de skoa har egentlig ingen forutsetning for å uttale seg, det blir som når folk uten unger vet alt om oppdragelse :P

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...