Gjest Heike72 Skrevet 29. oktober 2025 #24681 Skrevet 29. oktober 2025 Tenkeselv skrev (9 timer siden): Angående å vise rydding i klesskapet/haul osv i forhold til hva man gjør videre med klærne.. Hun vil ikke selge det som andre influencere gjør sier hun, men gi til vaskehjelp , skredder + "alle de fine menneskene vi har i livet vårt som gjør så mye for oss. jeg vil gi det til noen jeg føler kan få glede av det". For så å si: "Sorry RS jeg vet dere kunne tenkt dere å kjøpe, but i dont do it my loves i'm so sorry" 🙈🙈 Hadde vel trodd at RS betydde såpass mye at de kanskje kunne fått noe igjen gratis hvis hun først skal kvitte seg med det ? For uten de er det jo ingen henne ...sitert seg selv ? Nei dere er gode i kronasjer inn på konto RS, men der stopper det også gitt 😅 Synes det er fint at skredder og vaskehjelp får det jeg. De har sikkert ikke all verden fra før. Og for en jobb det hadde blitt å selge og skulle sende alt 🙈
Justlooking Skrevet 29. oktober 2025 #24682 Skrevet 29. oktober 2025 Jeg har ikke peiling på boligpriser i Dubai, men det ser ut som at det finnes fine og «billigere» hus enn 42 mill? https://emirates.estate/no/property/dubai/villas/ 2 6
Hatsumomo Skrevet 29. oktober 2025 #24683 Skrevet 29. oktober 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Ikke f…… om hun går til psykolog.. Dette klarer jeg desverre ikke tro på! Hun blir jo bare værre og værre psykisk ser det ut som. Hun skal liksom ha gått fast i to år nå til psykolog..??! 🫤 Over zoom sa hun faktisk her en dag.
Maia3 Skrevet 29. oktober 2025 #24684 Skrevet 29. oktober 2025 (endret) Bendie skrev (2 timer siden): Det vet vi ingenting om. At noen går til psykolog betyr ikke at de er fri for svingninger psykisk. Hun lever et liv der hun har øyne på seg konstant. Og dermed også er utsatt for andres meninger om absolutt alt ved henne. Og mange er direkte ondskapsfulle. Tror de færreste av oss hadde maktet et slikt press. Jeg tror det vi ser nå handler om trygghet. Hun er var for endringer. Vi så det samme sist hun flyttet og denne gangen er steget langt større. Og ting skjer fort. Samtidig har det vært mye jobbrelatert. Så hun trenger å lande. Hun har mye baggasje, så det å føle seg trygg er nok dypt forankret. Hvis hun ikke makter presset, så må hun logge av snap til hun er stabil i psyken . Men pengene trumfer ALT der i gården, dessverre. Og hva er det hun syter over når det gjelder arbeidsmengde? Hun har ikke hverken mann eller barn å ta hensyn til, lager ikke mat og har hjelp til absolutt ALT! Er det noen som syns synd I henne? Endret 29. oktober 2025 av Maia3 1 22
agent Skrevet 29. oktober 2025 #24685 Skrevet 29. oktober 2025 Orker ikke gå inn på Karen, men hva har skjedd med Sidra? Hvor lenge skal Rami være i Norge? Hvorfor skjule ansiktet til dama, er hun kjendis? Eller ei helt vanlig jente? Skjønner det har vært litt mye jobb for frk. Raad. Fra å ha jobbmøte 1 gang i uka, til å jobbe hver dag. Kan være slitsomt for hvem's som helst det. 8 1
Hallepalle2 Skrevet 29. oktober 2025 #24686 Skrevet 29. oktober 2025 Maia3 skrev (35 minutter siden): Hvis hun ikke makter presset, så må hun logge av snap til hun er stabil i psyken . Men pengene trumfer ALT der i gården, dessverre Tenker du at alle som sliter psykisk (uten at vi vet om IR gjør det) skal slutte å jobbe? agent skrev (25 minutter siden): Orker ikke gå inn på Karen, men hva har skjedd med Sidra? Hvor lenge skal Rami være i Norge? Hvorfor skjule ansiktet til dama, er hun kjendis? Eller ei helt vanlig jente? Skjønner det har vært litt mye jobb for frk. Raad. Fra å ha jobbmøte 1 gang i uka, til å jobbe hver dag. Kan være slitsomt for hvem's som helst det. De skjuler nok ansiktet fordi hun ikke ønsker å være synlig på snap. Det er neppe mer skummelt enn det. Å være snapstjerne er faktisk ikke drømmen til alle, tro det eller ei. 3 5
Sirah Skrevet 29. oktober 2025 #24687 Skrevet 29. oktober 2025 (endret) Maia3 skrev (54 minutter siden): Hvis hun ikke makter presset, så må hun logge av snap til hun er stabil i psyken . Men pengene trumfer ALT der i gården, dessverre. Og hva er det hun syter over når det gjelder arbeidsmengde? Hun har ikke hverken mann eller barn å ta hensyn til, lager ikke mat og har hjelp til absolutt ALT! Er det noen som syns synd I henne? Folk som ikke har det bra er det synd på uansett om de heter Isabel Raad eller Kari Nordmann. Å ha medfølelse med folk som har det vanskelig er heldigvis noe de aller fleste med empati gjør. Det er vel ingen som fryder seg over at et annet menneske ikke har det bra? Endret 29. oktober 2025 av Sirah 7 2 5
Maia3 Skrevet 29. oktober 2025 #24688 Skrevet 29. oktober 2025 Sirah skrev (2 minutter siden): Folk som ikke har det bra er det synd på uansett om de heter Isabel Raad eller Kari Nordmann. Å ha medfølelse med folk som har det vanskelig er heldigvis noe de aller fleste med empati gjør. Det er vel ingen som fryder seg over at et annet menneske ikke har det bra? Du misforstår. Var snakk om arbeidsmengde 5 2
agent Skrevet 29. oktober 2025 #24689 Skrevet 29. oktober 2025 Sirah skrev (1 minutt siden): Folk som ikke har det bra er det synd på uansett om de heter Isabel Raad eller Kari Nordmann. Å ha medfølelse med folk som har det vanskelig er heldigvis noe de aller fleste med empati gjør. Det er vel ingen som fryder seg over at et annet menneske ikke har det bra? Men hun har mulighet til å hjelpe seg selv, eneste hun sier er at hun er på zoom med noen. Men det tror jeg er ang. SF. Hvis hun vil må hun gjøre den jobben selv. Bare se på BI hun er helt åpen om det. Hun har også gjort noe med det. Ikke bare snakk. 5 1
agent Skrevet 29. oktober 2025 #24690 Skrevet 29. oktober 2025 Maia3 skrev (2 minutter siden): Du misforstår. Var snakk om arbeidsmengde Hva er det som skjer etter desember, ettersom alt skal bli så mye bedre? 1 1
agent Skrevet 29. oktober 2025 #24691 Skrevet 29. oktober 2025 Skal hun begynne å selge barne pysjamaser? 4
Sirah Skrevet 29. oktober 2025 #24692 Skrevet 29. oktober 2025 Maia3 skrev (3 minutter siden): Du misforstår. Var snakk om arbeidsmengde Ok da beklager jeg. I innlegget du siterte var det snakk om psykisk helse så jeg gikk egentlig ut i fra at du mente det også. agent skrev (1 minutt siden): Men hun har mulighet til å hjelpe seg selv, eneste hun sier er at hun er på zoom med noen. Men det tror jeg er ang. SF. Hvis hun vil må hun gjøre den jobben selv. Bare se på BI hun er helt åpen om det. Hun har også gjort noe med det. Ikke bare snakk. Det er vi så klart helt enige i, men jeg syntes fremdeles det er naturlig å ikke syntes det er noe greit at andre sliter. Men jeg ser at jeg misforsto innlegget til @Maia3 så se bort i fra innlegget mitt da det egentlig ikke blir relevant for diskusjonen 1
agent Skrevet 29. oktober 2025 #24693 Skrevet 29. oktober 2025 Sirah skrev (5 minutter siden): Ok da beklager jeg. I innlegget du siterte var det snakk om psykisk helse så jeg gikk egentlig ut i fra at du mente det også. Det er vi så klart helt enige i, men jeg syntes fremdeles det er naturlig å ikke syntes det er noe greit at andre sliter. Men jeg ser at jeg misforsto innlegget til @Maia3 så se bort i fra innlegget mitt da det egentlig ikke blir relevant for diskusjonen Alt er relevant 😅 klart man skal ha empati, men nå har dette foregått i noen år. Å hun har alle muligheter til å søke hjelp, for å mestre det. Jeg trodde det var det som var meningen med Maldive turen, men det var en jobb tur. Vi som ikke har ett personlig forhold dvs familie evt. venner, kan også bli utbrent i lengden. Når det ikke blir gjort noe med. 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. oktober 2025 #24694 Skrevet 29. oktober 2025 Sirah skrev (13 minutter siden): Ok da beklager jeg. I innlegget du siterte var det snakk om psykisk helse så jeg gikk egentlig ut i fra at du mente det også. Det er vi så klart helt enige i, men jeg syntes fremdeles det er naturlig å ikke syntes det er noe greit at andre sliter. Men jeg ser at jeg misforsto innlegget til @Maia3 så se bort i fra innlegget mitt da det egentlig ikke blir relevant for diskusjonen Jeg syns at 90% av dette kan hun skylde seg selv.. Men det er nå min mening. Penger går foran alt for henne Hun kunne som sagt bare logget av litt eller snappet mindre. Hennes eget valg! Og den der «bagasjen» er nå oppbrukt… Nå får hun ta seg sammen litt. Alt dette er hennes egne valg! 5 10
Maia3 Skrevet 29. oktober 2025 #24695 Skrevet 29. oktober 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Jeg syns at 90% av dette kan hun skylde seg selv.. Men det er nå min mening. Penger går foran alt for henne Hun kunne som sagt bare logget av litt eller snappet mindre. Hennes eget valg! Og den der «bagasjen» er nå oppbrukt… Nå får hun ta seg sammen litt. Alt dette er hennes egne valg! 🎯 3 4
agent Skrevet 29. oktober 2025 #24696 Skrevet 29. oktober 2025 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Tenker du at alle som sliter psykisk (uten at vi vet om IR gjør det) skal slutte å jobbe? De skjuler nok ansiktet fordi hun ikke ønsker å være synlig på snap. Det er neppe mer skummelt enn det. Å være snapstjerne er faktisk ikke drømmen til alle, tro det eller ei. Er det skummelt å vise ansiktet sitt, når alt annet filmes. Barnslig, men nå er jo Rami veldig barnslig også da. Like barn leker best. Ikke synlig på snap liksom🤣🤣🤣🤣🤣 hun har vært veldig synlig.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 2 5
agent Skrevet 29. oktober 2025 #24697 Skrevet 29. oktober 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Jeg syns at 90% av dette kan hun skylde seg selv.. Men det er nå min mening. Penger går foran alt for henne Hun kunne som sagt bare logget av litt eller snappet mindre. Hennes eget valg! Og den der «bagasjen» er nå oppbrukt… Nå får hun ta seg sammen litt. Alt dette er hennes egne valg! 🎯💯👏👏👏👏👏 4 3
agent Skrevet 29. oktober 2025 #24698 Skrevet 29. oktober 2025 Maia3 skrev (4 timer siden): Hvis hun ikke makter presset, så må hun logge av snap til hun er stabil i psyken . Men pengene trumfer ALT der i gården, dessverre. Og hva er det hun syter over når det gjelder arbeidsmengde? Hun har ikke hverken mann eller barn å ta hensyn til, lager ikke mat og har hjelp til absolutt ALT! Er det noen som syns synd I henne? Nei, velkommen til virkeligheten. 5 2
Neket Skrevet 29. oktober 2025 #24699 Skrevet 29. oktober 2025 Justlooking skrev (5 timer siden): Jeg har ikke peiling på boligpriser i Dubai, men det ser ut som at det finnes fine og «billigere» hus enn 42 mill? https://emirates.estate/no/property/dubai/villas/ Hun må jo ha gated community, men ja…rimelig sært å bestemme seg for mer eller mindre første og beste! 3 2
Celia Skrevet 29. oktober 2025 #24700 Skrevet 29. oktober 2025 Kan noen forklare hvorfor hun gråter nå og verden er hard mht business? Prøvde å følge med men så ingen forklaring. Håper ikke firma går dårlig nå som hun har kjøpt ut investorer 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå