Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (32 minutter siden):

600kvm trenger hun ikke, for meg virket Marina sin villa nesten like stor, da kan hun like greit gå for den til mindre pris.

Heis liksom.. 🙄

Marina sin villa er lik den IR så på. Den eneste forskjellen er at Marina har større hage. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

600 kvadrat er jo rimelig insane, men hun har jo tidvis hele/deler av familien boende der over tid så sånn sett kan det jo forsvares. Blir spennende å se på den mindre i morgen. Personlig gir jeg nå blanke i hva eller om hun kjøper, men gøy med visninger. Bedre denne enn de hun så på på Palmen. 

Men 42 mill og innsyn til/fra naboen 🥵 Jada, du vet du bor på bygden i Norge når du, osv. Skulle hatt noe refleksjongreier på de vinduene (om det ikke alt er innbakt) foråsidetsånn... 

Hva er drømmegulvet hennes forresten? Skal hun ha parkett i fiskebeinsmønster? Noen som vet/husker? 

Endret av refill
  • Liker 1
Skrevet

Marina virket jo ikke overbegeistret når Isabel hvinte at om de ble naboer kunne de henge mye mer sammen 🫣 Men Marina er nå fornuftig da, som ba henne bo seg litt inn først, før hun satte i gang med større prosjekter. 

Og 42 mill, greit…men følger det vaktmester med for den prisen? Hvem skal rense bassenget og fiske opp løvet? Blir vel noen heftige driftsutgifter på slikt? Pluss på oppussing og møbler, hun eier vel knapt en sofa, salongbord og helsikes masse nips….

Tror jeg må slutte å se på henne, blir irritert 😆

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å leve alene i et så enormt og kaldslig hus, da hadde jeg blitt husredd. Men huset var absolutt lekkert og jeg skjønner at hun vil ha inn litt tre blant all marmor og glass. 

Hvem er Marina og hva gjør hun og mannen i Dubai? 

• Liker 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden):

Tror hun hadde fått ett mye mer normalt liv ved å bo i denne communitien. Leve «normalt» , fått mer hverdag, gjort huslige ting, mindre shopping osv.. Kanskje hun hadde fått seg noe frisk luft og kommet seg på trening også?

Helt enig med deg. Flott villa og flott område.

Hatsumomo skrev (10 timer siden):

600kvm trenger hun ikke, for meg virket Marina sin villa nesten like stor, da kan hun like greit gå for den til mindre pris.

Heis liksom.. 🙄

Blir veldig spennende å se den mindre også ja. Superfin den villaen, men jeg hadde følt meg veldig liten i den om jeg skulle bodd der alene 🙃

refill skrev (8 timer siden):

600 kvadrat er jo rimelig insane, men hun har jo tidvis hele/deler av familien boende der over tid så sånn sett kan det jo forsvares. Blir spennende å se på den mindre i morgen. Personlig gir jeg nå blanke i hva eller om hun kjøper, men gøy med visninger. Bedre denne enn de hun så på på Palmen. 

Men 42 mill og innsyn til/fra naboen 🥵 Jada, du vet du bor på bygden i Norge når du, osv. Skulle hatt noe refleksjongreier på de vinduene (om det ikke alt er innbakt) foråsidetsånn... 

Hva er drømmegulvet hennes forresten? Skal hun ha parkett i fiskebeinsmønster? Noen som vet/husker? 

Mener det var parkett i fiskebeinsmønster ja, men ikke sett to streker under det svaret.

• Liker 1
Skrevet

Fin villa til en familie,  eller ett par som planlegger fremtiden sammen. 

Synes uteområdet var stusselig. Ble for innestengt og naboene var for close.

Det at hun og Rami var så begeistret for soling på taket, fint å ligge toppless der.

Kan tenke meg det varmer godt på det taket, går utifra at det ligger midt i ørkenen  . 

Så har vi innsynet fra naboene.

Godt hun er healet og i kontakt med seg selv, etter healingturen sin.

Greit å ha litt bakkekontakt,  når mann skal investere så stort.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (8 minutter siden):

Fin villa til en familie,  eller ett par som planlegger fremtiden sammen. 

Synes uteområdet var stusselig. Ble for innestengt og naboene var for close.

Det at hun og Rami var så begeistret for soling på taket, fint å ligge toppless der.

Kan tenke meg det varmer godt på det taket, går utifra at det ligger midt i ørkenen  . 

Så har vi innsynet fra naboene.

Godt hun er healet og i kontakt med seg selv, etter healingturen sin.

Greit å ha litt bakkekontakt,  når mann skal investere så stort.

Hun eier ikke bakkekontakt og Rami er godt på vei i samme retning… 🙄 Og h s skjer med stemmen og dialekten hennes med en gang hun omgir seg rundt lux?😅 Sbskker penere og toneleie blir endret… Er litt cringe..🙈

det er heller ikke vanlig å sette inn tregulv i Dubai. Fliser og marmor er der for en grunn. Er avkjølende med steingulv.. 

hun lever i en slags «rar» boble når hun er i Dubai..👀 Man kan se det på hele henne.. Hun er ukomfortabel 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (24 minutter siden):

Hun eier ikke bakkekontakt og Rami er godt på vei i samme retning… 🙄 Og h s skjer med stemmen og dialekten hennes med en gang hun omgir seg rundt lux?😅 Sbskker penere og toneleie blir endret… Er litt cringe..🙈

det er heller ikke vanlig å sette inn tregulv i Dubai. Fliser og marmor er der for en grunn. Er avkjølende med steingulv.. 

hun lever i en slags «rar» boble når hun er i Dubai..👀 Man kan se det på hele henne.. Hun er ukomfortabel 

Enig, hva i alle dager skal hun i et stort glasshus på 600 kmv? Det er gått totalt til hodet på henne. 
Hun driver/fronter to firmaer i Norge, ikke store konsern. Hun kunne sikkert levd av det, men det er snap som gjør henne rik. 
Aldri om hun hadde blitt rik av Ivorie og Nude.
Virker helt blåst rett og slett. 
Hva driver hun Marina egentlig med? Hun har vel hvertfall noe familie i det store glasshuset?
Syntes hun virker veldig kunstig, men er kanskje så tomme de blir av å bo i Dubai? 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Tror ikke på at det blir noe kjøp før hun faktisk gjennomfører. Hun har vært på visninger før hun, men den hensikt å kjøpe.. 

Dette genererer klikk og penger i kassa… 

(For all del.. jeg kan ta feil, men jeg går ikke på at hun NÅ skal kjøpe noe.. for det er mye hun har sagt hun skal gjøre, som aldri har skjedd).

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet

Så den på 600 kvm nå. Hun vil da aldri klare å bo slik? Med innsyn fra naboer og ingen utsikt. 

Hørte hun sa «mine ansatte» om damene i Ivorie. Er de det- hennes ansatte? Som at hun er deres arbeidsgiver? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Isabel snakker jo en del om dette «imposter syndromet» hun sliter litt med.. 
La oss være ærlige her - hun hadde nok aldri hatt det om hun hadde jobbet hardt og lenge for pengene sine og følt de var fortjent. Etter mange års blod svette og tårer.. Fakta er at hun har blitt nyrik på snap. Kall en spade for en spade folkens.🤷🏼‍♀️ 

Da tar det nok litt tid å føle at alle millionene som renner inn er fortjent.. 

Jeg tror det er her det ligger.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Hermines skrev (47 minutter siden):

Tror ikke på at det blir noe kjøp før hun faktisk gjennomfører. Hun har vært på visninger før hun, men den hensikt å kjøpe.. 

Dette genererer klikk og penger i kassa… 

(For all del.. jeg kan ta feil, men jeg går ikke på at hun NÅ skal kjøpe noe.. for det er mye hun har sagt hun skal gjøre, som aldri har skjedd).

Jeg tror heller ikke det blir villa kjøp. Hvor er denne «wealth manageren» hennes om dagen? Den hun snakket om som var redningen hennes..?👀😅 

Noe skurrer….

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (7 timer siden):

Enig, hva i alle dager skal hun i et stort glasshus på 600 kmv? Det er gått totalt til hodet på henne. 
Hun driver/fronter to firmaer i Norge, ikke store konsern. Hun kunne sikkert levd av det, men det er snap som gjør henne rik. 
Aldri om hun hadde blitt rik av Ivorie og Nude.
Virker helt blåst rett og slett. 
Hva driver hun Marina egentlig med? Hun har vel hvertfall noe familie i det store glasshuset?
Syntes hun virker veldig kunstig, men er kanskje så tomme de blir av å bo i Dubai? 

Ja hva i alle dager skal hun med en villa på 600 kvm? Sitat: hun skal ha god plass til familie og venner. HVILKE venner ?? Hun har aldri besøk av venner der hun bor nå, selv om hun har mer enn nok plass. Og så er det enormt viktig med stort walk in closet ! Det er så tåpelige argumenter. Greit nok å investere, men her tar stormannsgalskapen fullstendig overhånd.  

Hadde følt meg kvalt i den bittelille hagen med høye murer rundt og innsyn i alle etasjene på alle kanter. Ikke er der utsikt heller.

Skal man kjøpe så dyrt, så er det utrolig viktig å ta seg god tid og skaffe seg full oversikt over absolutt alt. 

Hun er altfor impulsiv og det virker som om hun kaster ut penger der og da fordi hun VIL ha. Hun er "blind" på en måte og ser ikke fremover.

Fremstår lite gjennomtenkt hele greia 

Endret av Maia3
  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Maia3 skrev (54 minutter siden):

Ja hva i alle dager skal hun med en villa på 600 kvm? Sitat: hun skal ha god plass til familie og venner. HVILKE venner ?? Hun har aldri besøk av venner der hun bor nå, selv om hun har mer enn nok plass. Og så er det enormt viktig med stort walk in closet ! Det er så tåpelige argumenter. Greit nok å investere, men her tar stormannsgalskapen fullstendig overhånd.  

Hadde følt meg kvalt i den bittelille hagen med høye murer rundt og innsyn i alle etasjene på alle kanter. Ikke er der utsikt heller.

Skal man kjøpe så dyrt, så er det utrolig viktig å ta seg god tid og skaffe seg full oversikt over absolutt alt. 

Hun er altfor impulsiv og det virker som om hun kaster ut penger der og da fordi hun VIL ha. Hun er "blind" på en måte og ser ikke fremover.

Hun sier også at pengene har hun,  så hvorfor skal hun ta opp lån ?

Å betale slik ting kontant er det svært få som gjør, så den delen er jeg enig med henne i. Heller ha mer av sine egne penger stående å vokse enn å cashe ut på en bolig.

Men forutenom det så er jeg helt enig med deg 😅😊

• Liker 4
Skrevet (endret)

Familien Raad kjører noen voldsomme 

CLICK BAIT  idag. Den ene har kjærlighetssorg og de 2 andre kjøpe villa  til 42 000 000 .

Endret av agent
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Hun sier også at pengene har hun,  så hvorfor skal hun ta opp lån ?

Hvis hun kjøper den villaen på 600 kvm, får hun masse plass. Det kommer til å bli hoarding på ett helt annet nivå. 👏👏👏

Tenker vaktene får mye å gjøre, med tanke på alt hun kommer til å bestille hjem.

Da kommer det ett bud med vann, så en med melk, så en med frokost osv osv.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Men hun får jo plass til maleriene, får håpe de får hver sin vegg. Nå henger de for nære hverandre. Med så mange farger burde de skinne hver for seg.

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Hvis hun kjøper den villaen på 600 kvm, får hun masse plass. Det kommer til å bli hoarding på ett helt annet nivå. 👏👏👏

Tenker vaktene får mye å gjøre, med tanke på alt hun kommer til å bestille hjem.

Da kommer det ett bud med vann, så en med melk, så en med frokost osv osv.

Alt det skal bekymres over! Nå er det altså vaktene vår omtanke skal gå til. Du store verden. Godheten vil ingen ende ta 😂

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Alt det skal bekymres over! Nå er det altså vaktene vår omtanke skal gå til. Du store verden. Godheten vil ingen ende ta 😂

Ja, hvorfor ikke. Ikke noe mer merkverdig med det , enn at noen er bekymret for syklusen hennes. Eller hvor hun kjøper toalettpapir. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Men har det blitt noe huskjøp ennå, har litt problemer med Snapchat? 

Går på repeat hele tiden.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Tenkeselv skrev (4 timer siden):

Å betale slik ting kontant er det svært få som gjør, så den delen er jeg enig med henne i. Heller ha mer av sine egne penger stående å vokse enn å cashe ut på en bolig.

Men forutenom det så er jeg helt enig med deg 😅😊

Tvertimot tenker jeg det er lønnsomt å investere i bolig, spesielt i attraktive områder. Det er ikke eiendomsskatt i Dubai, du betaler heller  ikke skatt ved gevinst ved salg. Slik  situasjonen er nå « kaster hun millioner ut på leie» Det lønner seg å eie, ikke å leie. Og når det gjelder å invistere   har hun gjort kloke valgt, til tross for et enormt forbruk  , da hun kan punge ut 42 mill 

Jeg tenker også villa hun så på 600 kvm , kan passe hennes liv ( ikke sett den andre ) Hun driver business å kan ha kontor og også produkter hjemme .Ha eget styling rom . Osv Plass til lagring , for det trengs. Mye familie på besøk , enorm garderobe osv 

Jeg synes også dette gir innhold i snappen , og ellers i sosiale medier som igjen fører til mer « cash» vinn vinn for henne 

Endret av Lana01
  • Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...