Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
refill skrev (2 minutter siden):

Må le litt. Får opp denne reklamen fra Nakd mellom snappene til Isabel sitt drop 😅

Screenshot_20251019_221403_Snapchat.jpg

Tja  ikke  helt det sanne , min mening . . 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (6 minutter siden):

Må le litt. Får opp denne reklamen fra Nakd mellom snappene til Isabel sitt drop 😅

Screenshot_20251019_221403_Snapchat.jpg

Nå er det mange trender og look farger stil osv vil man se igjen. Men dette fanget ikke meg 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tenker når leser i tråden her, enkelte har noe å lære om mote, trender hvilke farger som kommer osv. 🤷‍♀️

Endret av Lana01
  • Liker 3
Skrevet
Lana01 skrev (14 minutter siden):

Tenker når leser i tråden her, enkelte har noe å lære om mote, trender hvilke farger som kommer osv. 🤷‍♀️

Som f.eks. at  burgunder er veldig hot nå

• Nyttig 2
Skrevet
Velinda skrev (4 timer siden):

Hun har med andre ord brutt loven,dette er blåkopi av flere sener til komersiel bruk,filmen hun har laget skulle vært merket med en C om hadde søkt å fått godkjenning,denne filmen hun bruker er også cc lisens på,tenker du at jeg kunne spilt inn Flåklypa med meg og en veninne i hovedrollen å sluppet unna med det?

Nope 🤑

• Liker 4
Skrevet
Lana01 skrev (2 timer siden):

Tenker at du har mye å lære om moter å trender og kvalitet,var det klær fra Kina laget av plast du likte??litt kresen??ler meg ihjel😂

• Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet

Jeg har ikke slaktet kolleksjonen så don't come at me 😅 Vedr Nakd så var det bare litt morsomt med samme vibe fra annet brand som reklame. Jeg kjøpte forøvrig beige/lysebrun poncho i august/september - da høstsesongen startet, haha. Jeg kunne nok kjøpt både genser og/eller cardigan fra kolleksjonen hennes, men for meg ser det ut som et stoff (strikk) som vil nuppe lett. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Kina produksjon på disse klærne…. Og viskose og plastikk. 😅

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Er heller ikke miljøvennlig med viskose og polyester…. Hvordan forsvarer hun dette?!🤔

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Er heller ikke miljøvennlig med viskose og polyester…. Hvordan forsvarer hun dette?!🤔

Mener du mye av klærne i vanlige butikker er så mye annerledes?
En skikkelig flott og deilig genser fra Zara er 100% polyester i skapet mitt f.eks. … 

• Liker 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (55 minutter siden):

Mener du mye av klærne i vanlige butikker er så mye annerledes?
En skikkelig flott og deilig genser fra Zara er 100% polyester i skapet mitt f.eks. … 

Poenget mitt er at Isabel har vært så stor i kjeften sin angående at produksjonen er flyttet til Italia………

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (28 minutter siden):

Poenget mitt er at Isabel har vært så stor i kjeften sin angående at produksjonen er flyttet til Italia………

Hun har fortsatt ikke sagt det ikke er plast.

nok en gang er det storm i et vannglass her inne. Beskyldninger om dyre merkevesker i kommersielt bruk - har forsøkt å se hva dere peker til, og er det den ene videoen som skal gjenskape scenen i the Holiday der hun går fra taxien til hytta, så ser jeg virkelig ikke hva dere mener. 

• Nyttig 4
Skrevet

Hvordan skal det gå med influenseren (og ikke minst RS) nå som Snap har store problemer? 🙈

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
hjerteis skrev (19 minutter siden):

Hvordan skal det gå med influenseren (og ikke minst RS) nå som Snap har store problemer? 🙈

Har de det? Har du link?

Åja du tenker på det som sto i VG i dag? Det er over igjen og alt funker som det skal :) 

Endret av Sirah
  • Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (10 minutter siden):

Har de det? Har du link?

Åja du tenker på det som sto i VG i dag? Det er over igjen og alt funker som det skal :) 

Ah! Har ikke fått med meg at det funker igjen! Takk for info 😊

Skrevet
hjerteis skrev (1 minutt siden):

Ah! Har ikke fått med meg at det funker igjen! Takk for info 😊

Alt funker iallefall som det skal hos meg :) Var jo en del sider/apper som var rammet og her funker alt igjen :)

Men ja, tanken slo meg også 😅

Skrevet
lajlaj skrev (4 timer siden):

Hun har fortsatt ikke sagt det ikke er plast.

nok en gang er det storm i et vannglass her inne. Beskyldninger om dyre merkevesker i kommersielt bruk - har forsøkt å se hva dere peker til, og er det den ene videoen som skal gjenskape scenen i the Holiday der hun går fra taxien til hytta, så ser jeg virkelig ikke hva dere mener. 

Men hva med at hun er så stolt over at produksjonen er lagt til iItalia da? Er jo Kina produksjon..

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

Men hva med at hun er så stolt over at produksjonen er lagt til iItalia da? Er jo Kina produksjon..

Det står på siden av Ivorie at klærne produseres i Italia og Kina. 

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (17 minutter siden):

Stolt og stor i kjeften? Jeg tror du projiserer. Hun har nevnt det flere ganger, ja. Men stolt og stor i kjeften?

• Liker 1
Skrevet
Natu skrev (36 minutter siden):

Det står på siden av Ivorie at klærne produseres i Italia og Kina. 

Tipper hun bruker Tyrkia også

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...