Sveits35 Skrevet 9. oktober #24381 Skrevet 9. oktober Lana01 skrev (41 minutter siden): Det er da voldsomt til forhastede konklusjoner. Ivorie har både egen innkjøper og egen designer., og hva får deg til å tro at man ikke har behov for begge deler? Merkelig resonnement , da en innkjøper og en designer har ulike arbeidsoppgaver synes det er mye rart, de siste sidene , som at enkelte ikke forstår hvorfor ikke Isabel oppdatere snappen sin oftere, nå da hun er midt opp i , en kampanjen , som hun er leder for, det viser mangel på forståelse, for hvilken jobb hun faktisk gjør, hva dette innebærer ( det siste var ikke hintet på deg, men inntrykk som sitter igjen etter de siste par dagene her inne) Du hintet ikke til den brukeren nei. Bitter etter i går enda? 1
Sveits35 Skrevet 9. oktober #24382 Skrevet 9. oktober (endret) Teflonhjernen skrev (12 minutter siden): Har hun glemt å fortelle det? Jeg trykket bare gjennom alle snappene for å se klærne, men det er ikke noe for meg. Men, er vel lovlig sent å lage reklame filmer osv nå? Dette er jo en høst kolleksjon som egentlig burde vært ute nå. Tar jo tid å få ferdig disse reklamene? Jeg tenker jo at høstklær selges fra slutten av september. Men, nå har jo Isabel er gjeng som kjøper usnsett hva hun kommer med. Skjønner ikke hva de skal med alle de forskjellige glassene og nattkjolene? Er sånne bestemor serker blitt populært liksom? Er jo bl.a det hun håver inn på. Såg nettopp en 45+ på REMA i bestemor-serk og høy hestehale. 👀Håret farget kullsort med litt grå ettervekst. Skikkelig lekkert og uten tvil en RS. Jeg tok meg gooood tid, selv om jeg bare var innom for et par bananer 😂 Mon tro om det blir den eneste gangen jeg får se det i mitt liv? Endret 9. oktober av Sveits35 6 5
Velinda Skrevet 9. oktober #24383 Skrevet 9. oktober Sveits35 skrev (7 minutter siden): Såg nettopp en 45+ på REMA i bestemor-serk og høy hestehale. 👀Håret farget kullsort med litt grå ettervekst. Skikkelig lekkert og uten tvil en RS. Jeg tok meg gooood tid, selv om jeg bare var innom for et par bananer 😂 Mon tro om det blir den eneste gangen jeg får se det i mitt liv? Dagens morsomste😂😂ser det for meg🙈 7 1
Sirah Skrevet 9. oktober #24384 Skrevet 9. oktober Sveits35 skrev (19 minutter siden): Såg nettopp en 45+ på REMA i bestemor-serk og høy hestehale. 👀Håret farget kullsort med litt grå ettervekst. Skikkelig lekkert og uten tvil en RS. Jeg tok meg gooood tid, selv om jeg bare var innom for et par bananer 😂 Mon tro om det blir den eneste gangen jeg får se det i mitt liv? HAHA ser det for meg 😅 Jeg ser stadig vekk noen jeg tenker at det MÅ være RS 😅 4 1
Tippsi Skrevet 9. oktober #24385 Skrevet 9. oktober agent skrev (9 timer siden): Veldig upraktiske klær. Når buksene blir for lange på modeller. Ermene virker gedigene, masse stoff som kommer i veien. Men den brune fargen er fin. Men er det sånn at de produsere klær for at kundene skal klippe og legge opp klær. Får håpe det ikke blir overpriset. Ser ut som de har rullet seg inn i et pledd🙈 2 7
Teflonhjernen Skrevet 9. oktober #24386 Skrevet 9. oktober Sveits35 skrev (50 minutter siden): Såg nettopp en 45+ på REMA i bestemor-serk og høy hestehale. 👀Håret farget kullsort med litt grå ettervekst. Skikkelig lekkert og uten tvil en RS. Jeg tok meg gooood tid, selv om jeg bare var innom for et par bananer 😂 Mon tro om det blir den eneste gangen jeg får se det i mitt liv? Bestemor serk og sort, høy hestehale med grå ettervekst på Rema 1000 😂😂 Takk for info om at du bare skulle ha et par bananer 🍌 🍌 Dagens vittigste innlegg 😆😆😆 6 1
Hallepalle2 Skrevet 9. oktober #24387 Skrevet 9. oktober Herlighet, for en fantastisk plass de hadde shooten! Det er jo helt tydelig at Isabel er mer av en businesskvinne enn mange her inne ønsker å innse. Man har ikke et slikt team og en slik lokasjon uten at man gjør det bra. Og kjempestilig at hun holder Hollyday-stilen gjennom det hele. Hun er rå på merkevarebygging. Som regel gidder jeg ikke se snappene, jeg bare klikker meg gjennom, men dette var content! Jeg er faktisk ganske imponert. Og misunnelig 😂jeg vil også bo slik🤪 6 1 6
Lana01 Skrevet 9. oktober #24388 Skrevet 9. oktober Hallepalle2 skrev (53 minutter siden): Herlighet, for en fantastisk plass de hadde shooten! Det er jo helt tydelig at Isabel er mer av en businesskvinne enn mange her inne ønsker å innse. Man har ikke et slikt team og en slik lokasjon uten at man gjør det bra. Og kjempestilig at hun holder Hollyday-stilen gjennom det hele. Hun er rå på merkevarebygging. Som regel gidder jeg ikke se snappene, jeg bare klikker meg gjennom, men dette var content! Jeg er faktisk ganske imponert. Og misunnelig 😂jeg vil også bo slik🤪 Ja hun er dyktig på hva hun gjør, er grundig og har gode visuelle visjoner Hun har jobbet hardt for å nå, der hun er i dag med Ivorie. Og det gir resultater Gøy å se denne kampanjen. ja nydelig plass 😍 1 2 2
Mummy1 Skrevet 9. oktober #24389 Skrevet 9. oktober Unnskyld meg, men blodpris for nattkjole med kun print på ene siden, ermene er jo hvite inni, og rysjene beveger seg hele tiden, da viser det hvite under. 10 6
hjerteis Skrevet 10. oktober #24390 Skrevet 10. oktober Mummy1 skrev (5 timer siden): Unnskyld meg, men blodpris for nattkjole med kun print på ene siden, ermene er jo hvite inni, og rysjene beveger seg hele tiden, da viser det hvite under. Ja, jeg likte heller ikke det hvite som tittet frem. Denne hadde jeg glatt stått over, selv til 199 😅 10
Kønn Skrevet 10. oktober #24391 Skrevet 10. oktober Nå kommer jeg til å kjøpe mitt første klesplagg på Ivory. Det brune setter var superfint. Hadde aldri trodd jeg skulle krype såpass til korset🙈 Noen som vet når det kommer ut? 3
Sveits35 Skrevet 10. oktober #24392 Skrevet 10. oktober Kønn skrev (8 minutter siden): Nå kommer jeg til å kjøpe mitt første klesplagg på Ivory. Det brune setter var superfint. Hadde aldri trodd jeg skulle krype såpass til korset🙈 Noen som vet når det kommer ut? Så kult! November vil jeg tippe. 1
Lana01 Skrevet 10. oktober #24393 Skrevet 10. oktober Kønn skrev (16 minutter siden): Nå kommer jeg til å kjøpe mitt første klesplagg på Ivory. Det brune setter var superfint. Hadde aldri trodd jeg skulle krype såpass til korset🙈 Noen som vet når det kommer ut? En dato ble nevnt , tror allerede 19 okt ? Vurderer det brune settet selv , og poncho. 2 1
Hatsumomo Skrevet 10. oktober #24394 Skrevet 10. oktober Javel, da var jeg tilbake etter en pause 🙈 Isabel dukket opp i utforsk fra den engelske landsbyen hun er i, og da måtte jeg inn å se for koselige landsbyer elsker jeg. Dette er content jeg vil ha, og så utrolig koselig der de er nå! Ganske mer swung over klærne hun lanserer nå, det må jeg si. Og jeg liker mer business versjonen av Isabel enn når hun er Suzy med 10.000 gjøker, det går liksom fra proft til banalt så veldig raskt med henne. Får vel følge litt igjen da.. både henne og her i tråden.. frem til hun igjen bosetter seg i senga med gjøkdrama og iskaffe, da passer det med pauser. 3
Heike72 Skrevet 10. oktober #24395 Skrevet 10. oktober Har ikke fulgt med på noen uker. Er utestengt også, så da ser jeg bare en sjelden gang når det dukker opp i utforsk. Er hun blitt venn med Newa igjen? Såg hun og Ine er på vei ned dit de har shoot. Klærne de shooter er kjedelige og ikke noe for meg. 5
Sirah Skrevet fredag kl. 13:49 #24396 Skrevet fredag kl. 13:49 Kønn skrev (4 timer siden): Nå kommer jeg til å kjøpe mitt første klesplagg på Ivory. Det brune setter var superfint. Hadde aldri trodd jeg skulle krype såpass til korset🙈 Noen som vet når det kommer ut? Så spennende! Du må holde oss oppdatert når du får det Jeg likte det brune settet selv selv om det egentlig ikke er min stil.
Sirah Skrevet fredag kl. 14:06 #24397 Skrevet fredag kl. 14:06 Heike72 skrev (2 timer siden): Har ikke fulgt med på noen uker. Er utestengt også, så da ser jeg bare en sjelden gang når det dukker opp i utforsk. Er hun blitt venn med Newa igjen? Såg hun og Ine er på vei ned dit de har shoot. Klærne de shooter er kjedelige og ikke noe for meg. Ja de ble venner igjen sist hun var i Oslo og skal treffes i London nå
Heike72 Skrevet fredag kl. 14:31 #24398 Skrevet fredag kl. 14:31 Sirah skrev (23 minutter siden): Ja de ble venner igjen sist hun var i Oslo og skal treffes i London nå Okay 👍🏻 Det må jo være greit å prøve å beholde de få vennene hun har. 7
Teflonhjernen Skrevet fredag kl. 17:43 #24399 Skrevet fredag kl. 17:43 Ok, jeg må bare svelge stoltheten min (og litt bitterhet på kjøpet)… Jeg, som har vært svært skeptisk til alt som heter Isabel og Nude Beauty, har nå prøvd hårmasken hennes. Ikke fordi jeg kjøpte den selv, la oss få det helt klart — den ble «presset» på meg av ei venninne (takk, men også… hvorfor gjorde du dette mot meg?). Men altså… jeg hater å si det, jeg gjør virkelig det — men den er sykt bra. Håret mitt ser ut som om det har fått oppgradert abonnement til «luxury edition». Så ja. Jeg liker den. Jeg liker den faktisk veldig godt. Og det verste av alt? Jeg kommer til å kjøpe den igjen. Der. Jeg sa det. Nå kan dere notere datoen — dette var dagen jeg offisielt måtte spise mine egne ord (og litt stolthet).” 💃🏼💃🏼💃🏼 2 2 1
Sirah Skrevet fredag kl. 18:33 #24400 Skrevet fredag kl. 18:33 Teflonhjernen skrev (48 minutter siden): Ok, jeg må bare svelge stoltheten min (og litt bitterhet på kjøpet)… Jeg, som har vært svært skeptisk til alt som heter Isabel og Nude Beauty, har nå prøvd hårmasken hennes. Ikke fordi jeg kjøpte den selv, la oss få det helt klart — den ble «presset» på meg av ei venninne (takk, men også… hvorfor gjorde du dette mot meg?). Men altså… jeg hater å si det, jeg gjør virkelig det — men den er sykt bra. Håret mitt ser ut som om det har fått oppgradert abonnement til «luxury edition». Så ja. Jeg liker den. Jeg liker den faktisk veldig godt. Og det verste av alt? Jeg kommer til å kjøpe den igjen. Der. Jeg sa det. Nå kan dere notere datoen — dette var dagen jeg offisielt måtte spise mine egne ord (og litt stolthet).” 💃🏼💃🏼💃🏼 Notert ❤️😅 Men spennende! Jeg har hørt andre også skryte av den og har vurdert å kjøpe den når jeg trenger hårkur neste gang. Nå tror jeg at jeg skal gjøre det siden du liker den! Vet jo at du er kritisk 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå